Care segment lipseste pt 2030?
Inelul IV
#361
Postat 26 noiembrie 2018 - 11:05
Care segment lipseste pt 2030?
#362
Postat 17 ianuarie 2019 - 21:00
ANALIZĂ! Inelul IV și tronsoanele lui
Citeaza
chinurile unui drum de 1,6 km, Grigore Alexandrescu, Solventul și noi promisiuni:
Lucrările la ultimul inel de circulație al orașului, care pornește din zona AEM și ajunge în Dâmbovița, potrivit oficialilor primăriei, au început în timpul fostei administrații, care a amenajat câteva bucăți de drum, dar s-au oprit în zona Pădurii Verzi.
Planuri mari la nivel de infrastructură în acest an. Reprezentanții primăriei promit că în 2019 se vor concentra puternic pe Inelul IV de circulație, însă situația din teren e complicată. Lucrările la un drum de 1,6 km început în 2016 bat pasul pe loc, pentru că PMT așteaptă un teren promis de Continental, un alt tronson este în proiectare, str. Grigore Alexandrescu încă nu a intrat la licitație, iar Pasajul Solventul pare departe.
#363
Postat 18 ianuarie 2019 - 12:30
#364
Postat 18 ianuarie 2019 - 15:01
Alta solutie in afara de pod peste Bega si continuare pe Dambovita ar fi o artera noua in partea de vest, de unde intoarce firobuzu la Solventul - pasaj peste calea ferata - strada Carpenului - pod peste Bega in Freidorf langa Contitech, astfel poti alege sa mergi pe centura de Sud, Ovidiu Cotrus sau str. Polona. Se poate crea un nod interesant in Freidorf.
Daca se va decide varianta descrisa de mai sus va fi evitat traficul greu pe Dambovita iar noua artera va aduce o dezvoltare(fabrici, depozite, poate o zona rezidentiala) in partea de vest care e o zona virgina la ora actuala.
Daca se va face pod peste Bega la Solventul, ar trebui sa se puna restrictie de 7,5 tone pe Dambovita dar ma tem ca va avea aceeasi soarta ca si Rebreanu. Ideal ar fi sa se faca ambele poduri de care am vorbit + drumurile noi care duc la ele.
#366
Postat 16 februarie 2019 - 14:05
Cred ca mai lipsesc autorizați ca sa înceapă lucrul.
#367
Postat 11 martie 2019 - 21:38
Aceasta postare a fost editata de marius2002: 11 martie 2019 - 21:39
#368
Postat 12 martie 2019 - 11:31
marius2002, la 11 martie 2019 - 21:38, a spus:
Cred ca daca era inelul, ar fi anuntat el hefe...
#369
Postat 12 martie 2019 - 16:55
E atat de simplu, si reprezinta mai mult de jumatate din castig.
Automat creeaza alternativa pt intrarea prin giratoriul de pe Lipovei.
Faptul ca ies pe la Linde sau un pic mai incolo nu e chiar asa mare diferenta.
Sper din toata inima sa fie totusi lucrarea pt iesirea din inelul 4. Chiar pe acolo trebuie sa vina.
#370
Postat 12 martie 2019 - 21:27
Cred ca de 2 ani n-am vazut basculante in zona...
Voi urmari si zilele urmatoare daca mai apar basculante si de unde ar putea veni...
#371
Postat 12 martie 2019 - 21:50
#372
Postat 13 martie 2019 - 01:24


Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
#373
Postat 13 martie 2019 - 01:29
mile, la 12 martie 2019 - 21:27, a spus:
Cred ca de 2 ani n-am vazut basculante in zona...
Voi urmari si zilele urmatoare daca mai apar basculante si de unde ar putea veni...
Baculanta asta?
Am vazut-o pe Calea Aradului pe 8 martie.
La prima vadere este o basculanta articulata Volvo de 22.5 tone: Volvo 22.5 tone
#374
Postat 13 martie 2019 - 06:01
Era una cum sunt cele de 40 t care cara balastru pentru autostrazi insa la jumate cat ele si dintr-o bucata...
#377
Postat 20 martie 2019 - 20:07
Doppler, la 13 martie 2019 - 01:29, a spus:
Am vazut-o pe Calea Aradului pe 8 martie.
La prima vadere este o basculanta articulata Volvo de 22.5 tone: Volvo 22.5 tone
La cat de uzate sunt cauciucurile alea, eu sper sa nu pupe sosea basculanta aia...
#378
Postat 23 martie 2019 - 00:34
Pare totuși că ar fi pe traseu.
Păreri?

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Ajutor














