Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#861
Postat 24 octombrie 2018 - 11:21
#863
Postat 24 octombrie 2018 - 12:15
#864
Postat 24 octombrie 2018 - 12:41

#865
Postat 24 octombrie 2018 - 15:06
Acum serios, de ce nu au fost prevazute cablajele din constructie
#866
Postat 24 octombrie 2018 - 21:16
Iar din moment ce Florin ne spune (mereu) cat de complicata ar fi dotarea hidrobuzelor cu toate cele necesare unor mtc-uri, este limpede ca nu se va intampla nimic din cele ce speram sa se intample pana in primavara...
[ratt quote name='dan.s' timestamp='1540360600' post='154604']
Dacă s-ar putea introduce V1-le în aplicația info trafic ce bine ar fi.

Chiar dacă colegul mile spunea că hidrobuzele ajung la timp în statie tinand cont ca nu exista trafic, tot este loc de eroare umană, de exemplu: săptămânile acestea în stația 3(pod Decebal) sosea si pleca cu 2-5 min mai devreme, dar azi a venit si plecat cu 4 minute mai târziu (cursa de 7:37).
Si inca o noutate, zic eu îmbucurătoare, unele hidrobuze au fost dotate cu reflector în fata, ceea ce înseamnă că de la primăvară, daca se vor monta si pe restul se pot prelungiri cursele dimineata si seara.
[/quote]
Daca in primele zile timonierul era mereu cu ochii pe ceas si pe grafic, am constatat si eu la ultima cursa ca lucrurile nu se mai petreceau asa...
Poate ca niste avertismente din partea domnului Bitea ar ajuta ca sa se respecte graficul....
Pe de alta parte poate si graficul nu mai este conform realitatii in sensul ca marinarii au castigat experienta, se agata si dezgata mai repede de mal decat la inceput si atunci nu mai au rabdare sa zaboveasca...
De aia am si scris undeva mai sus ca timpii se vor putea scurta intre statii cu minim un minut din primavara...
#869
Postat 26 octombrie 2018 - 21:10
Se poate observa ca partea inclinata daluita este curatata/spalata de vegetatie pana unde ajung valurile iar vegetatia crescuta la mal in apa este pur si simplu retezata de miscarea de dute-vino a apei...
Personal nu ma deranjeaza viteza marita ci doar faptul ca in aceste conditii nu se poate respecta graficul care este intocmit pentru o viteza ceva mai redusa...
In alta ordine de idei mi-am propus ca maine sa fac o iesire in oras cu ocazia festivalului (nu ca as fi un mare fan al vinului) insa in loc sa pot merge cu vaporul ca mijloc de transport in comun, nu pot face acest lucru din motivele cunoscute si ca atare sunt "obligat" sa merg cu E7 cu care mi-e greata sa calatoresc datorita evazionistilor in numar excesiv de mare...Poate ma razgandesc si stau acasa...
PS Am observat ca in unele locuri apa a spalat si umplutura/rosturile dintre dale...Tare mi-e teama ca in astfel de conditii transportul in comun cu hidrobuzele sa nu fie suspendat sau ... sa se faca la viteze si mai reduse...cand de fapt buba consta in maluri improprii pentru navigatie prin felul in care au fost gandite...aspect pe care l-am semnalat inca din 2010-2011, cu mult inainte de inceperea lucrarilor de reabilitare a malurilor...
#870
Postat 26 octombrie 2018 - 21:50
In ceea ce priveste malurile, de mai mult timp au inceput sa se sparga umplutura rosturilor, si chiar sa se surpe, chiar si in locuri unde s-au reabilitat recent, deci inca o data calitatea lucrarii e buba, nu navigatia.
mile, la 26 octombrie 2018 - 21:10, a spus:
Luati bicicleta si pe langa ca nu veti vedea evazionisti, mai faceti si miscare...

#872
Postat 27 octombrie 2018 - 16:19
#874
Postat 28 octombrie 2018 - 14:00
Cum sa isi atinga scopul daca de la inceput doar critici primeste?
Cind e intr-o plimbare de agrement se poate lasa fara motor sa il duca apa si inapoi sa visleasca pasagerii, dar cind e in modul de transport sa circule cu viteza. E treaba Apelor Romane sa repare malurile.
S-a dus vremea cind a fost construit canalul si in unele portiuni trebuiau sa traga ambarcatiunile la edec.
#875
Postat 28 octombrie 2018 - 19:05

Pentru navigatie aveam nevoie de maluri verticale de beton sau palplanse...Si automat aveam si latime mai mare pe canal...
LE Am renuntat sa ma mai duc in centru...in acest weekend la festival...
#876
Postat 29 octombrie 2018 - 10:10
2. ma indoiesc ca aceea este viteza maxima, probabil e la un 50% din cat poate "jucaria"
#877
Postat 29 octombrie 2018 - 11:13
#878
Postat 31 octombrie 2018 - 09:28
sunt ele ca niste cotete de placaj si plastic, sunt facute dintr-un fel de lego pe sistem ikea varianta navala dar nu sunt chiar asa de slabanoage
21 de kmph sunt cam 10-11 noduri
ca idee, in Paris pe Sena viteza maxima e 11.5 cu restrictie la 7.5 in zona super centrala. sunt convins ca barcile de acolo pot sa duca mai mult de 10 noduri
deci la noi nu ar trebui sa li se permita mai mult de 5 noduri avand in vedere latimea canalului. pentru cine nu merge cu barca poate sa para putin 5 noduri, dar chiar nu este
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 31 octombrie 2018 - 09:29
#879
Postat 31 octombrie 2018 - 10:45
In Venetia transportul in comun cu vaporase este reglementat tot la 6 noduri iar ceilalti participanti in "trafic" au voie cu 4 noduri...Nu stiu cat de mult se respecta aceste reglementari la ei insa am vazut filmulete in care era prezent si radarul politiei la datorie...
Evident ca salvarile, politia si pompierii sunt exceptii...de la aceste reglementari...