STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#201 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 mai 2009 - 09:37

In Klauzál tér.
0

#202 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 mai 2009 - 14:57

Eu am poze de acu cativa ani, cu pe antunci masina lui Ralf Schumacher(William BMW), si a lui Mika Hakinenn(McLaren Mercedes)... Daca gasesc pozele le scanez.. :beer2:

Totusi interesant ca la ei macar se expun.. pe la noi nici nu trec... :clap:
0

#203 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 18 mai 2009 - 15:02

A fost una la mall anul trecut, dar nu mai stiu a cui.
0

#204 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 20 mai 2009 - 20:39

Skoda a publicat un nou set de imagini cu versiunea restilizată a modelului Octavia RS

Producătorul ceh a prezentat în această primăvară facelift-ul la ambele versiuni ale lui Octavia RS: sedan şi break. Marea noutate a noului Skoda Octavia RS este noua parte frontală. În rest, Skoda a realizat doar câteva modificări de ordin stilistic. Mai mult, interiorul modelului de performanţă Octavia RS este unul complet nou.
Ambele versiuni ale lui Skoda Octavia RS beneficiaza de doua motorizări. Fanii benzinei se pot bucura de motorul 2.0 litri TSI de 200 cai putere, în timp ce doritorii unui diesel de performanţă pot opta pentru propulsorul de 2.0 litri TDI de 170 cai putere.
sursa: tion.ro

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: news_20090520_05070358_image.jpg

0

#205 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 26 mai 2009 - 20:25

Viitorul Passat, foarte germanic


Despre viitorul Volkswagen Passat, chiar dacă nu a apărut încă în teste, camuflat, se ştiu deja suficient de multe lucruri pentru a ne face o idee foarte apropiată de realitate. Iată care este viziunea promotor.ro despre noul Passat.

Unul dintre cele mai aşteptate modele pentru anul următor este viitoarea generaţie a lui Volswagen Passat, maşină care nici măcar nu a fost scoasă în teste pe stradă - încă nici un paparazzi nu a surprins poze spion cu vreo maşină camuflată.

Noul Volkswagen Passat urmeaza sa aiba o parte frontala agresiva si sobra
Deocamdată, noul Passat este doar la stadiul de "cum ar putea arăta", iar noi vă propunem viziunea noastră, bazată pe cele mai recente informaţii din domeniu. Este clar că stilul adoptat de Volkswagen Golf 6 va fi preluat şi de noul Passat, care urmează să aibă o parte frontală agresivă şi sobră totodată, cu o puternică imagine de marcă.

Noul Passat - linie eleganta si dinamica, spate pragmatic si sobru
Datorită succesului foarte mare al versiunii life-style, VW Passat CC, noua generaţie Passat va adopta o linie mai dinamică şi mai elegantă. Totuşi, este de aşteptat să nu renunţe la caracterul practic, de familistă, astfel că portbagajul va fi încăpător.

Voi ce credeţi, va arăta viitorul VW Passat în acest fel?

Sursa:promotor.ro

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: volkswagen_passat_promotor_101.jpg
  • Imagine atasata: volkswagen_passat_promotor_102.jpg

0

#206 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 26 mai 2009 - 20:41

Nu stiu cum va arata, dar mie personal modelul actual nu imi place decat in varianta break.Dintre passaturile de pana acuma, modelul din 2001 arata cel mai bine, dar si passatul cc este frumos. <_< :)
0

#207 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 28 mai 2009 - 20:43

Hyundai i20 primeste 5 stele EuroNCAP

EuroNCAP si-a modificat in acest an grila de notare, distinctia maxima fiind mai greu de luat. Cu toate acestea, sunt destule modele pe piata care au dovedit ca sunt la fel de sigure si dupa noile norme, printre care Hyundai i20, ce tocmai a obtinut cele 5 stele ravnite.

Modelul coreean de clasa mica a punctat foarte bine la toate cele patru categorii (protectia adultilor, copiilor, pietonilor si sisteme de siguranta), punctajul sau fiind cel mai bun din segment.

i20 a fost cotat cu 88% pentru protectia pasagerilor, un punctaj ce tine cont si de gradul in care masina protejeaza impotriva ranilor la gat si la coloana, cu ajutorul tetierelor active. Pe langa acestea din urma, la rezultatul bun au contribuit si cele sase airbag-uri oferite in dotarea standard.

Protectia copiilor este maxima pentru cei de un an si jumatate, insa cei de trei ani pot fi raniti.

Protectia pietonilor este departe de a fi perfecta in orice ce clasa te-ai uita, dar, cu un rating de 64%, i20 se incadreaza in media clasei.

Pentru sistemele de siguranta incorporate Hyundai a primit un punctaj de 86%, datorita listei bogate ce cuprinde airbag-urile deja mentionate, dar si ABS, ESP si distributie electronica a fortei de franare.

.

Sursa:Auto.ro
0

#208 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 mai 2009 - 20:50

Cele mai sigure masini (conform Ncap) sunt Renault-urile. Mai multe clase ale producatorului francez obtinand 5 stele.
0

#209 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 31 mai 2009 - 21:16

Un Opel in adevaratul sens al cuvantului.
0

#210 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 09 iunie 2009 - 14:10

Sistem anti-accident de la BMW

Dezvoltatorul german BMW lucreaza in prezent la un sistem care ar preveni accidentele rutiere.

Acest sistem ar urma sa fie incorporat in propriile modele ale producatorului.

Oprire de urgenta

Proiectul BMW se numeste Emergency Stop Assistant si acesta presupune monitorizarea soferului auto si oprirea masinii in sistem de urgenta in caz ca acesta a suferit un atac de cord, a lesinat, si-a pierdut cunostinta sau orice fel de alta problema medicala care il impiedica sa mai conduca.

Reprezentantii BMW au precizat ca sistemul va porni avariile masinii si va trage masina pe dreapta automat imediat ce acest lucru se poate face in siguranta si va anunta si politia. Emergency Stop Assistant va functiona cel mai bine pe autostrazi, acolo unde sistemul radar incorporat de anti-coliziune functioneaza cel mai bine.

Senzori

Sistemul-prototip BWM ar functiona datorita diferitor senzori si tehnologii pe care masina le are deja incorporate si va actiona avariile, pilotul automat si diferiti senzori radar.

"Avand in vedere ca situatiile conducerii auto variaza in complexitate foarte mult, incercam sa ne limitam pentru inceput la dezvoltarea unui porototip al Emergency Stop Assistant destinat autostrazilor si drumurilor cu proprietati similare", a declarat Ralf Decke din divizia de Cercetare si Tehnologie de la BMW.

Din pacate, reprezentantii BMW nu au dat prea multe detalii despre cum poate sistemul sa detecteze ce problema medicala are soferul.

Sursa: masini.acasa.ro
0

#211 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 iunie 2009 - 15:41

Cum sa NU parchezi un Ferrari :ico4: :uimit:


0

#212 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iunie 2009 - 16:05

Cred ca aia si-a luat permisul de la alimentara,la ce talent are... vorba aceea... Grea meserie e sofatul...
0

#213 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 iunie 2009 - 17:04

Masina de politie italiana - Lamborghini Gallardo. Mai multe de genul gasiti aici. O fi ceva pentru noua "politie locala"? :coolspeak:

Si inca o ciudatenie: In unele localitati de la frontiera olandezo-germana granita trece prin mijlocul orasului/satului. Deci au si post de politie comun. (poza 2)
Arata ciudat, insa e provizoriu. Deoarece ele exista de scurt timp, s-au aplicat pur si simplu autocolante cu insemnul "celuilalt" post. Viitoraele achizitii vor purta noile culori UE - alb(argintiu) - albastru cu inscriptia POLICE.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: lambo_cop_car_italy.jpg
  • Imagine atasata: Opel_Zafira_A_2000_Foto_G_Wittag_01251.JPG

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 16 iunie 2009 - 17:50

0

#214 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iunie 2009 - 18:04

Vezi postareaWegmann, la 16 Jun 2009, 18:04, a spus:

Arata ciudat, insa e provizoriu. Deoarece ele exista de scurt timp, s-au aplicat pur si simplu autocolante cu insemnul "celuilalt" post. Viitoraele achizitii vor purta noile culori UE - alb(argintiu) - albastru cu inscriptia POLICE.


Ca si cele din Germania... UE... Asta inseaman ca si in Romania?
0

#215 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 iunie 2009 - 18:42

Este o recomandare a UE. Nu e lege. Insa se doreste uniformizarea uniformelor si masinilor de politie in UE, pentru a fi recunoscute de catre oricine ca si atare. Propunerea actuala este silver-metallic cu autocolante albastre - RAL 5017 (masinile fiind leasing, nimeni nu le mai vrea albe). Doua exemple din Polonia si Germania mai jos. Treaba cu "Police" e o decizie locala pragmatica, deoarece sunt localitati bilingve de granita (nu se cearta care inscriptie e prima).

P.S. Propuneri similare exista si pentru pompieri, salvari si semne de circulatie.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 800px_Nev_Police_Car_Poland.JPG
  • Imagine atasata: 800px_BPOL_BMW_blau_silber.JPG

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 16 iunie 2009 - 18:45

0

#216 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 24 iunie 2009 - 20:28

Solutia urbana pentru Estul Europei



Mercedes-Benz Conecto este un nou autobuz urban cu podea joasa, prezentat in premiera la sfarsitul anului trecut si proiectat pentru a deschide un nou segment pentru EvoBus GmbH in pietele din Europa de Est. Noul produs este dezvoltarea logica a seriei Conecto C cu podea inalta, vehicule care au fost comercializate pe pietele Europei Centrale si de Est. Cele doua serii de autobuze nu au in comun decat numele. Conecto a devenit acum un vehicul robust, cu podea joasa pentru transportul urban, care este extrem de silentios si de usor de manevrat, mai ales in aglomeratiile din centrele marilor orase. Mai mult medelele din serie sunt echipate cu motoare ce indeplinesc normele de poluare Euro 3, sau chiar Euro 4.

Mercedes-Benz Conecto este programata pentru mijlocul anului. Acest vehicul cu o lungime de 12 metri este potrivit in mod ideal rolului sau de a raspunde asteptarilor tot mai crescande ale pasagerilor in ceea ce priveste confortul calatoriei. Conecto este proiectat ca autobuz complet echipat pentru 94 de pasageri (in varianta Euro 4) sau 97 pasageri (in varianta Euro 3). Vehiculul este construit in concordanta cu tehnicile si standardele de calitate ale companiei DaimlerChrysler, care includ, printre altele, scufundarea in cuva catodica, la moderna fabrica din Hosdere ce apartine subsidiarei turcesti Mercedes-Benz Türk A. S. La sfarsitul anului 2007, mai este programata lansarea unei variante articulate de 18 metri a noului Conecto.

Podea coborata
Modelul cu trei usi de acces este deosebit de confortabil pentru pasageri datorita conceptului sau de design cu podea coborata. Accesul poate fi foarte usor si datorita functiei de coborare a garzii la sol care permite aducerea treptei de intrare la nivelul trotuarului. Inaltimea podelei care este de doar 320 mm la prima usa si doar de 340 mm la usile din centru si spate, mai poate fi redusa cu inca 70 mm prin intermediul posibilitatii de coborare a garzii. Puntea coborata si aceasta functie face folosirea autobuzului extrem de usoara in special pentru pasagerii in varsta sau pentru cei cu dizabilitati fizice. Cele trei usi care se deplaseaza in interior au un unghi de deschidere 1250 mm ceea ce permite schimbul rapid de pasageri, o caracteristica extrem de apreciata pe rutele aglomerate. Asezarea locurilor este conforma cu cele mai noi tendinsa, este confortabila si usor accesibila. Folosirea fara ingradiri a sticlei, ofera o vizibilitate optima soferului si un mediu primitor si spatios de calatorie pentru pasageri. Conecto are o caroserie extrem de rezistenta, cadrul acesteia avand o rezistenta deosebita mai ales in cazul unei rasturnari, indeplinind standardul european in vigoare ECE R 66.

Design Made by Mercedes-Benz
Designul armonios al vehiculului este caracteristic celor mai noi tendinte in constructia de autobuze. Partea frontala neteda si distinctiva este dominta de parbrizul mare care poate fi echipat optional cu un parasolar dintr-o singura bucata. Liniile curate de pe partile laterale si spatele cu o forma dinamica ofera destul spatiu pentru aplicarea siglei si a numelor operatorului. Interiorul are un spatiu de 2.313 mm pe inaltime, iar configuratiile scaunelor City-Star Eco, ofera loc pentru 26 de pasageri, sunt moderne si numeroase, toate asigurand un spatiu generos pentru picioare. Fata de modelul trecut, acesta are mai multe bare de sustinere, iar locatia lor a fost optimizata pentru a oferi un mai bun sprijin in timpul calatoriei. Sistemul de incalzire si ventilatie pentru zona soferului si compartimentul pasagerilor sunt controlate separat din zona soferului. Aerul conditionat este disponibil doar ca echipare standard. Conducatorul vehiculului are parte de un compartiment in care functiile sunt grupate ergonomic, separat printr-o usa de compartimentul pasagerilor. Coloana de directie este ajustabila pneumatic, iar instrumentele pozitionate central ofera soferului informatiile necesare foarte rapid.

Manevrabilitate deosebita
Cu o lungime de 11,95 metri, o latime de 2,55 metri si o inaltime totala de 3,06 metri, Mercedes-Benz Conecto are dimensiunile ideale pentru a opera in centrul oraselor unde o manevrabilitate buna la capacitate maxima este printre prioritati. Raza de bracare a vehiculului este de 21,54 metri.

Tehnologie avansata
Pentru tarile ce indeplinesc deja reglementarile in ceea ce priveste emisiile de noxe Euro-4, Mercedes-Benz Conecto este disponibil cu un motor Euro-4 bazat pe tehnologia diesel Blue-Tec. Propulsorul OM 906 LA cu sase cilindri in linie dezvolta o putere de 210 kW (286 CP) la o turatie de 2.200 rpm si detine deja un record de pista la teste pe autobuzul urban Mercedes-Benz. Motorul este montat vertical in spatele autobuzului ceea ce il face usor accesibil pentru operatiunile de intretinere. Transmisia poate fi asigurata prin intermediul unei transmisii automate Voith, cu patru trepte sau a uneia ZF cu sase trepte. Noul Conecto este echipat standard cu versiunea Euro-4 a motorului OM 906 LA. La cerere, o versiune Euro-3 a aceluiasi propulsor poate fi comandat pentru tarile est-europene care inca adopta standardele de emisii mai permisive. Motorul cu o capacitate cilindrica de 6,4 litri, dezvolta o putere de 205 kW (279 CP) la 2.200 rpm. Vehiculul are niste axe de tip portal de greutate redusa. Sistemul de franare este unul echipat cu discuri, unitati indentice fiind montate pe fiecare roata pentru a reduce costurile de intretinere. Din dotarea standard fac parte sisteme de siguranta precum ABS (antiblocare la franare), ASR (de control al acceleratiei) si EBS (de control electronic al fortei de franare). Retarderul este integrat in transmisia automata, iar un sistem de control (FPS) ofera informati despre fiecare functie a autobuzului.

Sursa:transporter.ro

Imagine atasata: mercedesbezconecto1.jpgImagine atasata: mercedesbezconecto2.jpgg]=>>Conecto Simplu
Imagine atasata: mercedesbezconecto3.jpg=>> Conecto simplu


Imagine atasata: foto_sys_Afbeeldingen_Afbeelding_118.jpg=>>Conecto articulat
Imagine atasata: 3875_conecto.jpg=>>Conecto articulat

Astept parerile vostre, a tuturor despre noul Conecto.
0

#217 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 26 iunie 2009 - 22:10

Sandero Stepway, o masina cool la Timisoara

Nu e SUV-ul anuntat de anul trecut, nu e nici cross-over-ul la care se asteptau specialistii in primavara. Nu e nici macar un model nou al gamei. E pur si simplu un Sandero cu o garda mai inalta, ceea ce ii da un aer agresiv, si ornamentatie suplimentara. Ceea ce il face sa treaca drept o masina cool. E Stepway, noua propunere a uzinei de la Mioveni.

Lansat saptamana trecuta la Bucuresti, in premiera pentru Europa, Sandero Stepway a ajuns si la Timisoara. Este prezentat la Auto Europa, in cadrul a ceea ce este denumit de organizatori „Operatiunea Porti Deschise.”
Pana duminica, toti curiosii vor putea face cunostinta cu noul vehicul Dacia, ba chiar in cazul in care le va cadea cu tronc, il vor putea achizitiona. Ce-i drept, masina atrage de la prima vedere. Farurile inchise la culoare, cu proiectoarele de ceata si grila agresiva, fac impresie buna.

Stepway include in pretul de baza ABS, servodirectie, dublu airbag, proiectoare si geamuri electrice (fata). Nu-i mai putin adevarat insa ca toate acestea trebuiau de mult sa faca parte din dotarea standard a unei masini cu pretentii.
Noul Sandero Stepway este o masina atractiva, prin raportul calitate-pret. Evident un produs de imagine, modelul se adreseaza, prin agresivitatea afisata, unui public mai putin conventional, ceva mai tanar si mai dinamic. Greu de prevazut ce priza va avea pe piata locala. La export insa, mai ales in conditiile in care este cunoscut succesul de care s-a bucurat Sandero, Stepway-ul are toate sansele de reusita. Asta nu inseamna ca piata locala va fi neglijata, conducerea Dacia luand decizia sa introduca si Stepway-ul in Programul „Rabla”.
Sandero Stepway poate fi deja comandat, existand doua variante: una echipata cu o motorizare pe benzina de 1.6 litri si 90 CP, la un pret de 9 200 de euro si o alta cu o motorizare diesel dCi de 70 CP, la un pret de 10 400 de euro. Cei 400 de euro cat reprezinta „suplimentul” de aer conditionat pot fi ocoliti daca comanda se face pana la sfarsitul lunii, pana cand dotarea este oferita gratis.

La Auto Europa nu va putea fi vazut numai Stepway-ul. In show-room si-au gasit locul si modelele Logan si Sandero echipate cu motorul de 1.2 litri benzina ce dezvolta 75 CP. Pe berlina noul propulsor va fi disponibil pentru versiunile Ambiance, Preference si Laureate, la preturi cu TVA de la 6 550 euro, 7 250 euro, respectiv 8 150 euro. In cazul Sandero, noua motorizare este disponibila pentru aceleasi versiuni de echipare, iar preturile cu TVA pornesc de la 7 500 euro pentru Ambiance, 8 200 euro pentru Preference si 9 100 euro pentru Laureate.
Nu lipseste nici noua versiunea de echipare pentru Logan MCV (break), denumita Prestige, care devine cea mai scumpa din gama. Preturile cu TVA sunt cuprinse intre 11 250 euro si 12 900 euro, in functie de motorizare (benzina, 1,6 litri si 105 Cai Putere (CP) sau Diesel de 1,5 litri de 85 CP) si numarul de locuri pentru pasageri (5 sau 7).
agenda.ro

Arata destul de fain :(
0

#218 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 27 iunie 2009 - 12:25

Vezi postareaalecs, la 26 Jun 2009, 23:10, a spus:

Arata destul de fain :(


Parca ziceai ca nu esti fan Dacia :(. Se pare ca ai ajus sa iti placa macar unul :04: .
Care vine sa il vedem pe Sandero Stepway? :04:
0

#219 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 iunie 2009 - 12:43

Pai nici lui Hitler nu i-a placut, si totusi... :(

http://www.youtube.c...h?v=5Mas3sVf58A
0

#220 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 27 iunie 2009 - 14:51

Vezi postareaviktor, la 27 Jun 2009, 13:25, a spus:

Parca ziceai ca nu esti fan Dacia :lol:. Se pare ca ai ajus sa iti placa macar unul :04: .
Care vine sa il vedem pe Sandero Stepway? :04:

Nu sunt fan Dacia deloc, dar arata fain, daca vrei vin eu luni :D
0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi