Parca zicea Robu ca nu se mai face aceasta varianta din eu stiu ce motive... Acuma totusi?
Infrastructura tramvaielor
#781
Postat 24 august 2018 - 15:47
Parca zicea Robu ca nu se mai face aceasta varianta din eu stiu ce motive... Acuma totusi?
#782
Postat 25 august 2018 - 02:36
Altfel nu vad nici o logica ca aceasta prelungire sa fie prioritara avand in vedere numarul extrem de scazut de calatori care ar merge de la gara pana la Solventu in momentul de fata si in urmatorii 5 - 10 ani avand in vedere ca exista deja o linie de firobuz care face acelasi lucru...
Apoi daca duci linia 1 si 8 pana la Solventu, sunt necesare inca doua trenuri in plus, cate unul pe fiecare linie, ca sa se respecte graficul...
Insa eu sunt curios daca la noua bucla de la Solventu se vor face doua (sau trei) peroane paralele precum am vazut in Cracovia (si nu numai acolo) pentru a nu fi nevoite tramvaiele sa plece in ordinea sosirii ci fiecare linie dupa graficul ei...Exista acele situatii accidentale cand vin consecutiv doua sau trei tramvaie de pe aceeasi linie iar in lipsa peroanelor paralele in bucla, ele trebuie sa plece in ordinea defectuoasa in care au venit...
Dar cred ca nu se va intampla o astfel de minune legata de bucla...
#783
Postat 28 august 2018 - 10:54
#784
Postat 28 august 2018 - 20:47
Puteau sa faca o bucla la intersectia cu Pop de Basesti prin reconfigurarea intersectiei(off topic, intersectia asta a scapat de semaforizare)
#785
Postat 28 august 2018 - 22:21
Este posibil ca (re)deschiderea strazii din curtea Elbei (Dimitrie Bolintineanu) sa fie legata si de eliminarea buclei...Un soi de santaj cu diplomatie...
Citeaza
Sau
#786
Postat 29 august 2018 - 08:02
Cred ca stia din timp ca bucla este pe terenul Elba sau ca strada respectiva este totusi un teren in proprietatea Elba.
Acuma cum incape linia de tramvai mai degraba linia de contact linga linia de contact a troleibuzelor daca strada e mai ingusta decit la spitalul judetean?
Ori duc tramvaiul in Iosefin pe la fabrica de tigari sau pe sub podul de la fabrica de tigari.
#787
Postat 29 august 2018 - 13:05
La data cind au cumparat strada sint sigur ca nu se gindeau ca o sa plece din acel loc ultracentral si ca o sa revinda strada primariei.
#788
Postat 30 august 2018 - 07:17
De la cine a cumparat Elba terenul?
Practic, eu cred ca Elba si-a dobindit terenurile pe numele ei prin HG 834/1991. In anii aia nimeni nu mai avea in cap perspectiva dezvoltarii de peste 30 de ani a orasului, ca se va muta fabrica de acolo s-au ca orasul va avea posibilitatea sa obtina vreodata acces pe fosta strada.
#789
Postat 30 august 2018 - 11:39
#790
Postat 30 august 2018 - 12:06
Apoi stim ca in interiorul buclei se afla o parcare cu bariera pentru angajatii ELBA...Nu stiu de catre cine a fost facuta/betonata acea parcare, de primarie sau de Elba, insa ea era destinata doar angajatilor Elba-i...Daca era construita de primarie pe terenul primariei, nu cred ca era destinata doar anjatilor fabricii...
Apoi, conform vorbelor auzite la acea vreme de mine, cand s-au amenajat locurile de parcare la malul Begai in dreptul Elbei, cica s-au primit atunci aprobarile necesare tocmai datorita buclei de tramvai aflate pe partea cealalta a fabricii, un soi de compromis, "eu iti ofer/ti-am aferit spatiu pentru bucla iar tu ma lasi sa fac locuri de parcare la malul apei"...Acele locuri de parcare au disparut odata cu reabilitarea malurilor dar nici nu mai erau necesare deoarece Elba isi incepuse relocarea in Freidorf....
#791
Postat 31 august 2018 - 10:24
Sau intr-o lumea ideala, dispare tot ceea ce inseamna spalatorie, autogara SuperImposer, si ce mai este dupa, si pe acolo va circula tramvaiul pana la actuala bucla, unde iese pe strada, de acolo nemaifiind necesare troliebuze, toate liniile urmand sa intoarca la bucla actuala.
#792
Postat 01 septembrie 2018 - 10:12
Ma indoiesc ca CFR ar ceda un metru de teren. LA Oradea pentru drum dupa multe negocieri a inchiriat terenul.
#793
Postat 01 septembrie 2018 - 20:03
cseh_17, la 31 august 2018 - 10:24, a spus:
Sau intr-o lumea ideala, dispare tot ceea ce inseamna spalatorie, autogara SuperImposer, si ce mai este dupa, si pe acolo va circula tramvaiul pana la actuala bucla, unde iese pe strada, de acolo nemaifiind necesare troliebuze, toate liniile urmand sa intoarca la bucla actuala.
Nu vad o problema, cam asa arata linia de contact pentru troleibuze in zona Piata Gemeni din Bucuresti.
https://www.google.c...!7i13312!8i6656
#794
Postat 02 septembrie 2018 - 12:24
#795
Postat 02 septembrie 2018 - 14:10
#796
Postat 02 septembrie 2018 - 20:29
Glumesc, desigur.
#797
Postat 02 septembrie 2018 - 20:43
#798
Postat 02 septembrie 2018 - 20:47
#799
Postat 04 octombrie 2018 - 14:30
#800
Postat 04 octombrie 2018 - 14:33

Ajutor

















