Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#281
Postat 20 noiembrie 2017 - 22:15
O fi citit cineva "de sus" acea postare...
Personal îmi pare rău că iarăși se fac compromisuri/abateri de la niste soluții corecte. Dar se pare că la noi nimic nu poate fi/iesi drept ci doar "stramb"...
#282
Postat 20 noiembrie 2017 - 23:08
"Pe langa rotirea de pozitie, ar mai trebui ingustate trecerile pentru pietoni si pentru biciclisti prin viitorul pasaj."
Clasic .... personajul asta de la carma primariei incepe sa ma irite tot mai mult cu viziunea lui de inceput de sec XX.
Sent from my Pixel using Tapatalk
#283
Postat 20 noiembrie 2017 - 23:43
Nu stiu daca petitiile ar avea vreun succes, dar aparitia nemultumirilor in public (in fata primariei de ex)/media (inclusiv pe paginile de fb unde citeste primarul), spuse pe un singur ton, (a se intelege la unison) ar trebui sa ajute decidentii sa bata in retragere.
Singura problema ar fi daca tabara "e bine si asa, doar sa faca" e mai mare/vocala decat tabara "sa il faca cum trebuie chiar daca mai dureaza".
Exista ceva concret pe subiectul asta? Un proiect? (in afara de randarile de la inceput).
Daca guvernul rezolva partea lui, pe urma e unda verde cu banii, avize CFR, terenuri private etc?
#284
Postat 21 noiembrie 2017 - 10:36
care e distanta minima necesara pentru a cobora cu 5 metri linia de tramvai?
fara tramvai se face la limita - comparand cu ce avem la Michelangelo si presupunand ca se pot elimina complet niste linii care acum sunt dezafectate - cu rosu in poza mea.
repet - ma tem ca se demareaza proiectul si apoi incep sa isi dea seama cate nu se pot face cum vor ei

Aceasta postare a fost editata de Elphax: 21 noiembrie 2017 - 10:38
#285
Postat 21 noiembrie 2017 - 10:57
#286
Postat 16 ianuarie 2018 - 11:47
Citeaza
„Am fost informat ieri (luni, 15 ianuarie, n.r.) ca proprietarii domeniului Solventul si-au achitat toate datoriile fata de statul roman, deci nu mai exista niciun motiv de pastrare a sechestrului pe acele cladiri care nu exista. Prin urmare proprietarii domeniului vor putea sa isi onoreze promisiunea facuta fata de noi de realizare a conditii optime a pasajului Solvbetul cu sensul giratoriu conex, cu podul peste Bega conex. Vom da drumul imediat ce problema aceasta va fi rezolvata. Eu consider ca e o chestiune de zile„, a spus primarul Nicolae Robu.
„Daca totul decurge bine, primele operatii se pot face in ultima parte a anului, dar nu contam pe asta pentru ca la licitatii se intinde perioada. Realist vorbind, in 2019 vom putea lucra pe teren, si vom finaliza totul in 2020. Mergem cu fonduri de la bugetul local pentru ca nu mai putem intarzia„, a declarat Nicolae Robu.
http://www.opiniatim...oara/16/01/2018
Ultra-optimist termenul

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 16 ianuarie 2018 - 11:48
#287
Postat 16 ianuarie 2018 - 12:57
#288
Postat 23 septembrie 2018 - 13:19
Cum poti fi atat de naiv (ma refer la el insusi) incat sa spui in aceasta etapa ca pasajul va fi functional in doi ani de zile cand doar aprobarile de la CFR pot dura atata din momentul in care ele vor fi solicitate...Avem precedentele de la Pasajul Jiul si Popa Sapca...
tion.ro
#289
Postat 23 septembrie 2018 - 16:27
#290
Postat 23 septembrie 2018 - 20:11

La Jiul si la Popa Sapca s-a pus problema opririi circulatiei trenurilor cateva ore doar, respectiv cateva zile, si cat de greu au venit aprobarile pentru acest lucru...
La fel si avizele/aprobarile pentru proiectele in sine, au venit dupa luni bune de la trimitarea documantatiei...si a cererilor...
#291
Postat 24 septembrie 2018 - 10:43
#292
Postat 24 septembrie 2018 - 11:17
Am vazut ca bucla de la Elba e in spatele unui gard.
#293
Postat 24 septembrie 2018 - 12:56
Este un raspuns neoficial, doar din presimtiri personale...

#294
Postat 16 noiembrie 2018 - 14:50
Citeaza
„Vom intra in linie dreapta si cu proiectul Solventul. De marti intr-o saptamana vom avea o vizita a imputernicitilor proprietarilor domeniilor Solventul pentru a semna documentele finale pentru cedarea portiunii de teren necesare demararii proiectului la Pasajul Solventul„, a declarat primarul Nicolae Robu.
https://www.opiniati...mani/16/11/2018
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 16 noiembrie 2018 - 14:50
#295
Postat 16 noiembrie 2018 - 17:07
Apoi mi-e si groaza cand ma gandesc cat vom astepta pentru avizul de la CFR la momentul cand acesta va fi necesar...si asta avand in vedere ca traficul feroviar va fi oprit nu cateva ore ca la Jiul sau cateva zile ca la Popa Sapca ci perioade mult mai lungi...
#296
Postat 16 noiembrie 2018 - 17:10


#297
Postat 17 noiembrie 2018 - 21:39
mile, la 16 noiembrie 2018 - 17:07, a spus:
Apoi mi-e si groaza cand ma gandesc cat vom astepta pentru avizul de la CFR la momentul cand acesta va fi necesar...si asta avand in vedere ca traficul feroviar va fi oprit nu cateva ore ca la Jiul sau cateva zile ca la Popa Sapca ci perioade mult mai lungi...
Pai daca are planuri serioase, ar trebui sa se apuce de toata partea birocratica si de proiectare, apoi avize etc.
Pe urma sa inceapa executia, nu cind sa inceapa executia stai ca n-avem cutare sau cutare hirtie.
Fascicolul de linii de la Solventul permite intr=o anumita faza ca circulaia sa se desfasoare pe alte fire pina lucreaza la celalalt, sint prea multe directii ca sa opreasca complet circulatia.
Se poate folosi ca avarie si racordul existent cu devierea circulatiei. Devierea pe racordarea de marfa s-a mai practicat in Timisoara Nord.
#298
Postat 17 noiembrie 2018 - 22:36
Va readuc aminte ca atunci cand au inceput sapaturile la Michelangelo si a inceput nebunia in trafic, zicea Robu pentru linistirea populatiei ca se va lucra intai pe o jumatate de pasaj, respectiv pe jumatatea din fata Termalului, urmand ca atunci cand aceasta jumatate va fi gata sa se construiasca si cealalta jumatate...
Din capul locului mi-am dat seama ca Robu bate campii iar peste scurt timp s-a dovedit ca am avut dreptate...
Nici in cazul pasajului de la Solventu nu se pot face lucrari pe jumatati din lungime decat cu mutari relativ dese ale caii ferate provizorii dintr-o parte in alta pentru ca structura de rezistenta a pasajului sa fie unitara insa acest lucru creste considerabil costurile si necesita o mare coordonare intre executantul pasajului si CFR...
#299
Postat 17 noiembrie 2018 - 22:43
Donarea terenului partea cea mai simpla, doar o hirtie, urmeaza un razboi de aprobari de la mediu pentru terenul considerat, daca imi aduc aminte bine, contaminat chimic. Adica proiectul o sa fie blocat ani de zile. Realitatea ne invata ca in Romania opinia cea mai pesimista este in final optimista fata de realitate.
Acest proiect o sa fie mindra realizare a urmatorului primar.
#300
Postat 18 noiembrie 2018 - 10:26

Voi s-ar putea sa mai treceti pe el, dar eu si Mile suntem deja prea batrani pentru proiectul asta.
