Sensul giratoriu din Piata Marasti (reabilitare finalizata) extindere la 3 benzi - turbogiratie
#241
Postat 10 septembrie 2018 - 21:16
Problema este ca regula se aplica unitar doar pe 2 din 3 recorduri. Cum ai sesizat si tu pe directia 700-Cardinale e problema.
Ai posibilitatea sa intri pe banda 2-a care iti permite ieșirea pe a 3-a, deci o singură iesire daca prima bandă este circulară de mijloacele de transport. Acum daca traficul te aduce pe banda a 3-a f** banda masii nu mai poti iesi fara sa încalci marcajul continuu si sa intri peste cel care circula regulamentar pe a 2-a si care nu mai vb ca are drept sa circule inainte in grație si sa iasa le Aradului, cam naspa e treaba acolo.
A doua sesizare la logică preselecție este ca daca intri pe banda 2-a si vrei sa iesi la a 3-a iesire treci pe banda 1 care in mod normal trebuia sa fie dedicata, aici e problema si mai grava pentru ca se aplica in toate cazurile.
La Pestalozzi banda 1 a ramas dedicata și lucrul ăsta a fluidizat major traficul acolo. La Mărăști este mai mult propaganda, regulile de circulație în giratoriu sunt date complet peste cap. De pe banda 2-a daca vrei sa iesi din giratie si circula masina pe banda 1 automat trebuie sa-i acorzi prioritate, acum se ridică pb ce este mai grav sa se încalce marcajul si sa circule in grație regulamentar pe banda1 sau a 2-a sau sa respecți marcajul si sa încalce regula de baza a circulației în giratoriu, sa nu acorzi prioritate de dreapta.
#242
Postat 10 septembrie 2018 - 21:42

#243
Postat 11 septembrie 2018 - 06:29
#244
Postat 11 septembrie 2018 - 08:42
#245
Postat 11 septembrie 2018 - 18:47


Nu erau cozi pe niciuna din artere, (am lucrat acolo mai bine de o ora) cu exceptia 700 > Marasti, dar si aici doar cam pana la trecerea de pietoni din dreptul parcului. Nu cred ca lumea stie ca e deschisa intersectia si probabil inca evita zona, sau s-a intamplat o minune...

Cred ca daca pornesc semafoarele se va reveni la situatia anterioara modernizarii, dar vom vedea...
#246
Postat 11 septembrie 2018 - 19:05

#247
Postat 11 septembrie 2018 - 20:51

Baietii (doreii) de la horticultura au reusit sa distruga cablul iluminatului stradal, imi spuneau colegii ce se ocupa de asta.
#248
Postat 11 septembrie 2018 - 20:58
LE Pe Oituz este bezna la aceasta ora...
#249
Postat 11 septembrie 2018 - 21:45
Cosminescu, la 11 septembrie 2018 - 08:42, a spus:
Ceva tot s-a schimbat. Cei care asteapta la intrarea in sens nu mai trebuie sa se preocupe de cei care ies din sens pe banda 1, ci doar de cei care circula in sens. Problema e ca multi nu semnalizeaza si ii induc in eroare pe cei care asteapta. Asa ca in loc sa intre mai hotarati in sens, stau sa vada ce face cel care vrea sa iasa dar nu semnalizeaza asta. Pana afla ca ala iese, vine altul din urma si coada tot nu se misca. Daca 1 din 5 nu semnalizeaza, la ore de varf are un impact semnificativ, mai ales cand se intalnes cu soferii foarte precauti.
#250
Postat 11 septembrie 2018 - 23:18
Aceasta postare a fost editata de Infra: 11 septembrie 2018 - 23:20
#252
Postat 12 septembrie 2018 - 08:10
#253
Postat 12 septembrie 2018 - 09:39

#254
Postat 12 septembrie 2018 - 12:55
#255
Postat 12 septembrie 2018 - 14:38


Biciclist ranit dupa ce a cazut intr-o groapa nesemnalizata, langa proaspat reabilitata intersectie Marasti
Incident extrem de grav în noaptea de marți spre miercuri. Un biciclist s-a rănit serios după ce s-a împiedicat într-o gură de canal neacoperită suficient și s-a lovit cu fața de asfalt. Toată întâmplarea a avut loc pe strada Oituz, proaspăt reabilitată de Primăria Timișoara.
Potrivit reprezentanților Verde pentru Biciclete, din cauza lipsei iluminatului public în zonă, biciclistul a observat prea târziu o gură de canal neacoperită suficient, s-a împiedicat cu bicicleta și a căzut, lovindu-se cu fața de asfalt. Biciclistul le-a declarat acestora că în urma incidentului a rămas fără trei dinți și are șapte copci în buză. El susține că bicicleta sa era dotată cu far, care însă a zburat în urma impactului cu asfaltul.
Omul și-a petrecut toată noaptea la spital, iar acum se va duce la IML pentru obținerea certificatului medico-legal și intenționează să dea în judecată Primăria Timișoara.
Strada Oituz și intersecția Mărăști au fost proaspăt reabilitate de Primăria Timișoara, însă lucrările nu s-au încheiat, chiar dacă circulația în zonă a fost redeschisă. De altfel, lucrările ce au mai rămas de făcut nu sunt semnalizate corespunzător, iar noaptea nu este lumină în toată zona.
sursa: tion.ro
#256
Postat 12 septembrie 2018 - 17:07
radutm, la 11 septembrie 2018 - 21:45, a spus:
In mare parte ai dreptate, in sensul ca cei care vor sa intre in sens nu mai trebuie sa se preocupe de cei care ies din sens pe banda 1. In schimb trebuie sa se preocupe de cei care ies din sens pe banda 2... Dupa cum vezi in schema asta rudimentara cei de pe banda 2 au optiunea de a merge inainte sau de a face la dreapta catre 700, iar in cazul asta problema cu semnalizatul ramane la fel de actuala -> nu mai au probleme cu banda 1, au cu banda 2 in schimb. Deci, nimic nou as zice eu...
LE: Din punctul meu de vedere, pe sensul asta de mers o posibila solutie pentru fluidizarea (pe cat posibil) a traficului era sa mute trecerea de pietoni mai in spate - pe modelul trecerii de pe oituz - si sa o desfinteze pe cea de la parcul botanic. in felul asta nu mai erau 2 treceri de pietoni la 50m una de cealalta... Acum masinile opresc la priima (cea de la botanic)... mai merg pana la sens 50m... inainte sa incerce sa intre in sens mai dau o data prioritate la pietoni... si abia dupa aia se pot preocupa de intrarea in sens si de acordarile de prioritate.
Chiar nu vad sensul la 2 treceri de pietoni aflate la poate nici 50m una de cealalta...
Aceasta postare a fost editata de Cosminescu: 12 septembrie 2018 - 17:29
#257
Postat 12 septembrie 2018 - 20:27
O.T. a spus:
https://www.opiniati...oara/12/09/2018
#258
Postat 12 septembrie 2018 - 21:36
Iata, am aflat pentru ce...
Pe de alta parte chestiunea cu cele doua zebre este enervanta insa ma gandesc ca cea din dreptul intrarii in parc facuta relativ recent (in urma cu doar cativa ani) isi are si mai ales va avea rolul ei in viitorul apropiat odata cu renovare serioasa a parcului facand legatura intre pietonala Marasesti si parcul Botanic...mai ales daca acesta va deveni o zona de promenada...
In alta ordine de idei, sa duci zebrele la 50-60 m de intersectie este tot o prostie...Azi dimineata dupa 7 traversau cativa pietoni fara probleme pe Oituz in apropierea sensului. Nu s-au dus pana la zebra. Probabil ca vor fi stopati cat de curand de niste garduri insa nervìi vor ramane pe capul lor mai ales pentru cei nevoiti sa revina inapoi catre sens...
Insa pe altii chiar ii poate ajuta amplasarea acestei zebre pentru ca o pot lua direct spre Unirii... Insa in Unirii numai exista precum exista candva trotuar direct de traversare a pietei ci este cu un mic ocol, o mica abatere de la un traseu drept...Asta gratie unei minti odihnite careia i-a placut cum s-ar vedea piata din avion...
#259
Postat 12 septembrie 2018 - 21:40
Au facut giratoriu ca sa il semaforizeze? Daca nu trec pe intermitent semafoarele stau la 2 semafoare ca sa ies din intersectie uneori? De ce nu au favut direct intersectie normala daca si asa baga semafoare?
Gandeste cineva din primarie?
#260
Postat 12 septembrie 2018 - 21:44
Inainte se infiintau giratoarele ca sa elimine semafoarele pentru fluidizare...
Acum cica pun semafoare la giratoare ca sa fluidizeze circulatia...
Ce sa mai intelegi din aceste demersuri?...