Sensul giratoriu din Piata Marasti (reabilitare finalizata) extindere la 3 benzi - turbogiratie
#161
Postat 04 septembrie 2018 - 17:49
dar nu e normal sa dispara trotuarul. nici nu cred ca incape un carucior
#162
Postat 04 septembrie 2018 - 21:30



Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 04 septembrie 2018 - 21:37
#163
Postat 04 septembrie 2018 - 21:35
DanielT, la 04 septembrie 2018 - 17:05, a spus:
In fotografiile din post-ul acesta: http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=153296 - in foto nr. 19 este trotuarul acela din alt unghi.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 04 septembrie 2018 - 21:36
#165
Postat 05 septembrie 2018 - 08:12
Observ in mai multe locuri in oras ca iar se sparge si se baga tevi in subteran. alta firma sau de data asta face primaria pentru toate firmele de comunicatii? credeam ca
#166
Postat 05 septembrie 2018 - 08:51
Ce bun ar fi fost un trotuar lat pe ambele parti acolo, cu pavaj calumea care sa lege ce se face calitativ la mall cu ce avem prin centru pe Alecsandri si Marasesti (desi tot asfaltata e si aia deocamdata) si mai departe spre Alba Iulia si Catedrala, cu iluminat modern (stalpi cu ceva design, nu tevi fmm), piste late pe ambele parti ca loc este destul (sunt numai boscheti in stanga si dreapta), gard de la parc botanic daramat (anuntat de primat, dar parca vad ca nu se face), un scuar mic cu ceva sculptura moderna pe undeva, vopsit rapid partea metalica de la pasaj si pus niste fete de la arte sa deseneze ceva decent pe structura aia de ciment/piatra + 2 lampe violete pe pereti.
Is 500m acolo, cat de scump poate sa fie un proiect mai calitativ?... Probabil si astia de la mall puteau fi convisi sa faca ei lucrarea in schimb la ceva beneficii care nu cred ca ar fi fost scandaloase.
LE acu imi aduc aminte ca acolo de fapt nici nu prea merge iluminatul stradal macar. Africa.
Aceasta postare a fost editata de octav1an: 05 septembrie 2018 - 08:55
#167
Postat 05 septembrie 2018 - 09:21
Nu stiu de ce au mers pe alta directie, dar era inca salvabil. Dar a aparut proiectul pentru zona UVT, nici macar o alee pietonala de cativa metri nu e pe axa N-S. Trist, lipsa totala de viziune.
Iluminatul e tot mai grav afectat de defectiuni, Circumvalatiunii nu merge pe o parte cat e strada de lunga(cred), Porumbescu nu merge, Parcul Carmen Sylva merge pe jumate. De luni de zile e asa, nu cred ca e nimeni pe teren sa lucreze.
Licitatie pentru tantari nu avem nici macar organizata. E catastrofa.
#171
Postat 05 septembrie 2018 - 20:58
#172
Postat 05 septembrie 2018 - 21:52

#173
Postat 05 septembrie 2018 - 22:31
#176
Postat 06 septembrie 2018 - 12:19

Normal ar fi fost sa dimenzioneze trotuarul pe partea dreapta pe sensul spre Cardinale la min 1.5m si dublat cu o pista de bicilete dublu sens + mentinut spatiu verde pe langa aliniamentul strazii. Vizionarul acestei reabilitari pur si simplu isi bate joc de pietoni si biciclisti prin atentia acordata exclusiv intereselor conducatorilor auto, diferenta fata de Popa Sapca este ca aici se putea realiza impecabil daca se eliminau locurile de parcare.
Aceasta postare a fost editata de corco: 06 septembrie 2018 - 12:19
#177
Postat 06 septembrie 2018 - 12:33
Citeaza
Probabil vor fi singurele locuri de parcare din zona...devin pietonale si restul strazilor adiacente Pietii Unirii.
Aceasta postare a fost editata de rockrider: 06 septembrie 2018 - 12:35
#179
Postat 06 septembrie 2018 - 20:39
Poate ca odata cu reorganizarea Pietei Marasti era bine daca se reorganizau si statiile mtc-urilor conform propunerii de mai jos...respectiv liniile care pleaca in aceeasi directie sa aibe statie comuna precum am avut la tramvaie pe vremuri pana au venit niste "destepti" si au stricat tot...

#180
Postat 06 septembrie 2018 - 21:13
