Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#2141
Postat 24 iulie 2018 - 19:52
#2142
Postat 24 iulie 2018 - 20:50
Prin urmare, comportamentul actual este contra-intuitiv vizavi de asteptarile formate ale oamenilor

#2143
Postat 24 iulie 2018 - 20:51
#2144
Postat 24 iulie 2018 - 21:32
Citeaza
Ciudat e ca unele Armonii au memorie la butonul de deschidere a usi, altele nu au (in special cele de la Pascani nu prea au) sau cel putin nu aveau, ca poate s-au facut modificari.
Si la Wegmann-urile vechi era tot la fel (sa nu credeti ca tot omul de rand stia de faza cu memoria), numai ca la cele vechi nu exista buton pe usa, ca de apasat se apasa in draci...
#2148
Postat 26 iulie 2018 - 08:01
#2149
Postat 27 iulie 2018 - 06:51
#2150
Postat 02 august 2018 - 11:16
nu s-au rupt burdufurile la majoritatea tramvaielor vechi dupa atatia zeci de ani cum se degradeaza la armonici in nici 5 ani de exploatare.
Aceasta postare a fost editata de xander89: 02 august 2018 - 12:55
#2152
Postat 02 august 2018 - 14:08
#2153
Postat 02 august 2018 - 18:21

#2154
Postat 02 august 2018 - 23:55
Din Aromoniile intoarse de la "modernizat' cate circula in medie zilnic ? Intreb pentru nu cred ca numarul celor ce ies zilonic pe traseu trece de 20, pentru ca am vazut si Hanse de multe ori pe L1 si 2, iar cum pe 4, 7 si 8 ajung mai rar se cam poate trage o concluzie cate circula.
Decat sa ai 30 tramvaie de 500k din care o parte sa circule mai bine mai putine si mai bune si care sa circule toate nu sa stea prin rotatie prin depou pt tot felul de probleme pt modernizarea sa facut in dulcele still romanesc.
#2155
Postat 03 august 2018 - 13:13
In total, cred ca vreo 21 sau 22 diferite am vazut. Celelalte fie nu au venit, fie nu au circulat inca sau nu s-a nimerit sa le vad eu (3515, 3521, 3525, 3529, 3540, 3551, 3553, 3554)
#2156
Postat 03 august 2018 - 19:13
#2157
Postat 21 august 2018 - 12:44
#2158
Postat 23 august 2018 - 17:22
#2160
Postat 03 septembrie 2018 - 12:26