Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#741
Postat 06 august 2018 - 09:28
#742
Postat 06 august 2018 - 10:44
#743
Postat 06 august 2018 - 13:14
#744
Postat 06 august 2018 - 19:40
Citeaza
#745
Postat 08 august 2018 - 10:10
As avea o intrebare pentru STPT in legatura cu restrictiile de utilizare a canalului Bega in scop de agrement.
Eu obisnuiesc sa merg dimineata devreme, de la ora 7 la 8 cu caiacul pornind de la pontonul de "La Capite", pana la uzina de apa si inapoi.
Avand in vedere noile reglementari care, din ce am vazut in spatiul public, interzic accesul caiacelor pe canalul Bega, as vrea sa stiu daca totusi este posibil in acest moment sa ma plimb cu caiacul in acest interval orar. (sau daca ar fi permis si mai de dimineata)
Daca este cineva in masura sa imi raspunda, sau ma informeze pe cine as putea contacta cu aceasta problema, as fi foarte recunoscator.
Multumesc anticipat,
Sergiu Lazin
#746
Postat 08 august 2018 - 11:36
#747
Postat 08 august 2018 - 12:57
Ca o parere personala un program la vaporase/hidrobuze de la 9 la 20 (21-22 in toiul verii) ar fi ok...
In afara acestui program, mai ales dimineata, pot functiona si caiacistii-canoistii...din punctul meu de vedere...
Nu este un raspuns oficial ci doar o parere a unuia care sustine atat transportul in comun pe Bega cat si orice miscare motorizata pe canal...
#748
Postat 08 august 2018 - 13:53
http://www.tion.ro/a...le-stpt/2088421
si ma gandesc ca vor patrula cei de la Politia Locala cu salupa pe canal pentru a se asigura ca nimeni nu iese cu barca.
As vrea sa evit eventuale amenzi, mai ales ca nu am nici vreo autorizatie sa ma plimb cu caiacul (nu stiu daca este sau nu nevoie).
Mersi de raspuns,
Sergiu
#749
Postat 08 august 2018 - 18:32
Adresa lor e: Splaiul Nicolae Titulescu 3. Tel 0256 493 094
#752
Postat 08 august 2018 - 19:55
#753
Postat 08 august 2018 - 21:15
L-a dat bojin afara dupa renovare...

De aia m-am mirat cand am vazut ca-i pe Titulescu...
#754
Postat 27 august 2018 - 11:26

Tichetul pentru 24 de ore (prezentat aici) este valabil si pentru aceste calatorii.
#755
Postat 28 august 2018 - 23:49
M-au entuziasmat cuvintele lui si de atunci incoace am intrebat in stanga si dreapta, oameni mai in varsta si nimeni, niciunul macar nu mi-a confirmat aceste lucruri...Am pus la indoiala cuvintele colegului meu...
Dar...iata ce-mi apare azi in fata ochilor, un mesaj personal pe FB din partea unei cunostinte care stie preocuparile mele vis-a-vis de acest subiect...o postare gasita pe FB...
Deci colegul meu, pensionar de ceva vreme acum, a avut dreptate!...

In mod cert acea initiativa din 1961 n-a avut succesul dorit dar iata ca nici dupa alti aproape 60 de ani lucrurile nu sunt foarte clare...
Am scris pe aici inca inainte de venirea actualelor vaporase ca daca acest sistem de transport in comun nu se implementeaza in mod corect, bine gandit si bine pregatit, atunci vor fi probleme iar succesul va fi sub semnul intrebarii...
Putem constata astazi ca avem o sumedenie de probleme in pornirea transportului in comun pe Bega si parca nimeni nici nu se intereseaza sa rezolve aceste probleme...
Asa ca poate peste alti 60 de ani (in 2080) vom avea un asemenea transport in comun cu cine stie ce fel de vaporase existente atunci...
PS1 Observati denumirea podurilor la acea vreme, denumiri schimbate candva in mare parte ca acum sa se doreasca revenirea la denumirile vechi, respectiv cele din 1961...
PS2 Putem observa ca atunci aveam 8 statii iar acum avem 9 statii, fiind adaugata cea de la Podul Modos...Unele locatii de debarcadere de atunci sunt inca vizibile si azi (sau erau cel putin pana la reabilitarea malurilor) si mereu ma intrebam la ce au folosit aceste debarcadere betonate...
PS3 In 1961 inca nu era construit Podul Michelangelo ci exista o pasarela de lemn in dreptul strazii care se numea Michel Angelo, dupa cum rezulta din textul alaturat fotografiilor...
PS4 Scrie acolo ca informatiile au fost preluate de la Portzan Cosmin iar daca cautam acest nume pe FB, aflam ca dansul este inginer la ... RATT (STPT)...
Domnu Florin, poate aflam mai multe informatii pe "surse" din trecutul apropiat legat de transportul in comun pe Bega...
#756
Postat 29 august 2018 - 04:18



#757
Postat 29 august 2018 - 09:12
Pai atunci vin si intreb oare mi-au scapat mie asemenea informatii legate de anul 1961 sau ... nu au fost publicate pe forum?...
O perioada am urmarit regulat topicul dedicat Istoriei transportului in comun din Timisoara moderat de Visor insa odata cu reorganizarea (continua) a acestui topic, l-am abandonat...
Poate ca acolo sa fi fost postat cate ceva legat de transportul in comun pe Bega cu salupe...
Apoi am o nelamurire... scrie in textul imaginii postate mai sus urmatoarele...
Citeaza
Deci se transportau pasageri catre Orsova in anii 50 si inceputul anilor 60?...
Tehnic era posibil insa ma intreb cat dura o astfel de calatorie avand in vedere ca ocolirea era semnificativa iar numarul de ecluze prin care se trecea era si el marisor...mai ales daca se folosea canalul DTD care scurta traseul insa nu stiu daca era si construit la acea vreme...Constructia sistemului de canale DTD asa cum il stim astazi de pe teritoriul Serbiei a inceput in 1957 si a fost finalizat in 1977...
Apoi, Remetea Mare este in amonte de Uzina electrica ceea ce inseamna ca langa Uzina Electrica exista atunci o ecluza care astazi nu mai exista, pentru ca fara ecluza nu se putea naviga in amonte...
Giarmata Noua???...Nu stiu despre ce Giarmata o fi vorba insa din ce cunoastem astazi, Bega nu trece pe langa Giarmata, nici macar pe langa Giarmata Vii...
Poate stie cineva despre ce este vorba si ne poate lamuri pe toti ... cei curiosi!...
#758
Postat 29 august 2018 - 10:36

Daca ar fi apartinut ITT-IJTL, eu zic ca s-ar fi scris de asta si in monografii, deci nu cred ca ICOT sa fi fost numele purtat vreodata de actualul STPT. De la ce ar fi putut veni initialele?
#759
Postat 29 august 2018 - 10:57
Citeaza
Pai rezulta din text ca ICOT = Intreprinderea Comunala a Orasului Timisoara iar in cadrul acestui "holding" era inclus si transportul in comun pe langa apa, canalizare si curatenie...si asta se intampla intre '57 si 62...
Insa eu imi aduc aminte de un alt "holding", de IGOT ceea ce insemna Intreprinderea de Gospodarire a Orasului Timisoara (sau ceva asemanator) in care, la fel, erau incluse tot felul de intreprinderi de interes local...
#760
Postat 29 august 2018 - 12:57