Vechi si nou la RATT. Exclus vehicule de transport in comun.
#101
Postat 01 octombrie 2016 - 13:12
#102
Postat 01 octombrie 2016 - 21:10
Intrebarea mea este daca va ridica si cobora vaporasele la toamna/iarna si la iarna/primavara?... Sau se va apela la ... altii?...
Respectiv o macara la Bega si una in curtea RATT...pentru a nu se deplasa si recala aceeasi macara de 7X2 ori...
Ma gandesc ca ar fi binevenita o hala cu pod rulant in care sa fie cazate vaporasele peste iarna, daca vom avea inghet pe Bega...
Mai este nevoie si de un trailer...
#103
Postat 01 octombrie 2016 - 22:38
Oricum, cred ca principala misiune e interventia la deraieri.
#109
Postat 13 iulie 2018 - 17:41
#110
Postat 13 iulie 2018 - 17:58
#112
Postat 15 decembrie 2018 - 22:36
Florin.B RATT, la 15 ianuarie 2015 - 14:22, a spus:
20150115_140437_resized.jpg 20150115_140420_resized.jpg 20150115_140403_resized.jpg
20150115_140500_Richtone(HDR)_resized.jpg 20150115_140542_Richtone(HDR)_resized.jpg
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=110086
Ce se mai știe despre aceasta locomotiva?
Aceasta postare a fost editata de GPS: 15 decembrie 2018 - 22:36
#114
Postat 16 decembrie 2018 - 11:37
Sper să o vedem în muzeu sau expusă undeva, cât mai curând.
#116
Postat 16 decembrie 2018 - 16:08
Felicitări, încă o dată.
Întrebare: Oferiți cursuri de instruire pentru alte instituții? Cei de la București nu prea știu cum stă treaba asta cu salvarea vehiculelor istorice, mă gândeam ca i-ați putea ajuta.
#117
Postat 25 octombrie 2020 - 19:31
Cazanul fostei centrale
http://www.ratt.ro/f...indpost&p=16293
Strungul carusel
http://www.ratt.ro/f...indpost&p=33214
Telefon și vechi instrument de măsură
http://www.ratt.ro/f...indpost&p=35696
Seiful din Take
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=148239
Vechea stație de pompare
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=155064
#118
Postat 25 octombrie 2020 - 20:19
Strungul s-ar putea sa fie in Dambovita, revopsit in galben.
Toate celalalte nu mai exista, fiind distruse (statia demolata si astupata cu balast si pamant)