Parerea mea:
1) Sa existe o linie doar pentru aeroport, un
Shuttle Bus. Acesta ar putea fi obtinut din linia E4 barat, sa fie transformata in
E5.
E mai mult decat suficient daca circula din ora in ora in timpul zilei, problema e sa gaseasca o solutie ca sa acopere si intervalul de noapte unde as lasa tot asa, din ora-n ora.
Oricum cine merge la aeroport o face mai din timp, nu mergi pe ultima suta de metri cu gandul ca iei pe urmatorul daca il pierzi. 30 minute prin aeroport nu e asa mult ca sa justifice o frecventa mai crescuta.
Pretul sa fie bineinteles mai mare, iar daca baga si cursa de noapte sa fie chiar dublu in timpul noptii.
Ar trebui sa aiba doar 3 statii, poate chiar 2: Aeroport - Modern (asta cu semnul intrebarii) - Bastion. De la Bastion ai linii in toate directiile, mergand foarte putin pe jos. Daca infrastructura permitea as fi indraznit sa zic si de Gara de Nord, dar in conditiile actuale: NU.
Mentiune: pe timpul noptii, in lipsa altor mijloace de transport in comun prin oras dar si in lipsa traficului, ar putea fi prelungita linia pana la gara.
Pe unde am mai mers cu "shuttle busuri" de astea cam asa erau, legau aeroportul de 1-2 noduri si de acolo te descurcari.
Aici as fi mentionat si de achizitia unor autobuze speciale pt asa ceva, cu spatii pentru bagaje voluminoase (tip cutie metalica), dar momentan stiu ca nu se poate. Cred ca sunt bune si acele autobuze mici.
2) E4 sa nu mai mearga pana la aeroport ci sa intoarca in Cartier Aeroport sau daca exista ceva statie de interes mai incolo de cartier sa intoarca acolo, nu ii stiu traseul exact.
Ideea e sa ramana linie doar pentru legatura orasului cu zona industriala de acolo si cartierul respectiv.
Aceasta postare a fost editata de RB93: 21 iunie 2018 - 00:11