STP Timișoara Forum: ✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR] - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]

#741 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 iunie 2018 - 19:23

Vezi postareadAImon, la 19 iunie 2018 - 18:16, a spus:

Eventual si cu prelungire usoara pina in Piata 700 (poate intoarce tot acolo, prin Paris -> Opera -> 700 -> Marasti)...

Daca-l bagi pe la Marasti, nu mai poate exista nicio speranta la o frecventa decenta, doar daca jumatate de parc ar deservi aceasta linie. O sa incerc sa-i "strecor" ideea (frecventa mai mare contra tarif mai mare) d-lui director, desigur doar pentru linia in discutie.
6

#742 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 20 iunie 2018 - 19:30

@D-nul Florin: din greseala am dat pe minus in loc de plus. Daca se poate face ceva din partea admini-ului
0

#743 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 468
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 iunie 2018 - 22:11

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 20 iunie 2018 - 19:23, a spus:

Daca-l bagi pe la Marasti, nu mai poate exista nicio speranta la o frecventa decenta, doar daca jumatate de parc ar deservi aceasta linie. O sa incerc sa-i "strecor" ideea (frecventa mai mare contra tarif mai mare) d-lui director, desigur doar pentru linia in discutie.


Dacă tot incercați să faceti ceva, lucru lăudabil, poate îi strecurați și ideea de a transforma E4 în linie independentă care să deservească doar aeroportul nu și toate fabricile si cartierele până acolo. Normal asta generează costuri mai mari. Însă s-ar putea anula E4b care circulă de 6 ori într-o zi, întotdeauna gol. Așa se câștigă un autobuz și un șofer stă degeaba câte 4 ore între curse.
Intenția de a lega aeroportul de gară e una bună, dar modul în care a fost implementată e penibil. Așa că e mai normal să se renunțe la ea.

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 20 iunie 2018 - 23:12

3

#744 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 iunie 2018 - 23:23

Ok. Se retine.
0

#745 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2018 - 00:03

Parerea mea:

1) Sa existe o linie doar pentru aeroport, un Shuttle Bus. Acesta ar putea fi obtinut din linia E4 barat, sa fie transformata in E5.

E mai mult decat suficient daca circula din ora in ora in timpul zilei, problema e sa gaseasca o solutie ca sa acopere si intervalul de noapte unde as lasa tot asa, din ora-n ora.
Oricum cine merge la aeroport o face mai din timp, nu mergi pe ultima suta de metri cu gandul ca iei pe urmatorul daca il pierzi. 30 minute prin aeroport nu e asa mult ca sa justifice o frecventa mai crescuta.

Pretul sa fie bineinteles mai mare, iar daca baga si cursa de noapte sa fie chiar dublu in timpul noptii.

Ar trebui sa aiba doar 3 statii, poate chiar 2: Aeroport - Modern (asta cu semnul intrebarii) - Bastion. De la Bastion ai linii in toate directiile, mergand foarte putin pe jos. Daca infrastructura permitea as fi indraznit sa zic si de Gara de Nord, dar in conditiile actuale: NU.
Mentiune: pe timpul noptii, in lipsa altor mijloace de transport in comun prin oras dar si in lipsa traficului, ar putea fi prelungita linia pana la gara.

Pe unde am mai mers cu "shuttle busuri" de astea cam asa erau, legau aeroportul de 1-2 noduri si de acolo te descurcari.
Aici as fi mentionat si de achizitia unor autobuze speciale pt asa ceva, cu spatii pentru bagaje voluminoase (tip cutie metalica), dar momentan stiu ca nu se poate. Cred ca sunt bune si acele autobuze mici.

2) E4 sa nu mai mearga pana la aeroport ci sa intoarca in Cartier Aeroport sau daca exista ceva statie de interes mai incolo de cartier sa intoarca acolo, nu ii stiu traseul exact.
Ideea e sa ramana linie doar pentru legatura orasului cu zona industriala de acolo si cartierul respectiv.

Aceasta postare a fost editata de RB93: 21 iunie 2018 - 00:11

3

#746 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 468
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2018 - 11:39

De acord în principiu. Doar că frecvența din oră în oră e prea mică. Acum circula cam din ora în oră. Pentru cei care merg poate fi o alegere, dar pentru cei care vin cu siguranță nu e o alegere. Nu știu cum mai e acum, dar în urmă cu aproximativ un an autobuzul pleca la câteva minute după ce ateriza cursa Ryanair de la OTP. Până apucau pasagerii să iasă din aeroport cursa numai bine era pierdută și mai trebuia să stai o oră până la următoarea. Evident că toată lumea se ducea la taxi. Nu ai ce sa faci o oră în aeroport.
3

#747 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1535
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 27 iunie 2018 - 10:40

Eu aveam impresia ca se va face terminalul fara licitatie, apai in cazul asta, nu cred ca ne prinde 2021 cu terminal nou la aeroport :Facepalm_emote_gif:

Citeaza

Patru firme si o asociere vor sa ridice, pentru 22 de milioane de lei, noul terminal pentru curse externe al Aeroportului International Timisoara

Proiectul de construcţie a noului terminal pentru curse externe al Aeroportului Internaţional Timişoara a atras cinci oferte în cadrul licitaţiei demarate. Oferte pentru proiect au depus companiile Construcții SA Sibiu, Eldiclau SRL Craiova, UTI Grup, Porr Construct SRL București și asocierea formată din Hidroconstrucția și AGAT Prodex SRL.

Noul terminal se va ridica pe o suprafață de teren de 27.900 metri pătrați. Finanțarea proiectului va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM). Lucrările vor avea o durată de zece luni, iar valoarea acestora a fost estimată la 21,8 milioane de lei, fără TVA.


http://www.tion.ro/p...misoara/2067532
0

#748 Useril este offline   Cosminescu 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13 ianuarie 17

Postat 27 iunie 2018 - 11:22

Nu cred ca va dura asa de mult licitatia. De obicei licitatiile astea merg mai repede...

Cele care dureaza extraordinar de mult sunt in general cele pentru autostrazi sau alte drumuri (vezi centura de Sud). Marea problema acolo e ca de obicei studiile de fezabilitate sunt facute din birou, iar documentatia e foarte prost facuta..
Aici cred ca va merge mai repede...
0

#749 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 27 iunie 2018 - 11:26

Eu nu gasesc aceasta licitatie pe SEAP / SICAP. POate cineva sa ma ajute?
0

#750 Useril este offline   funky 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 16 februarie 09

Postat 28 iunie 2018 - 10:10

Inteleg ca proiectul e gata deja, exista ceva randari, sa vedem cum va arata? nu cred ca cele de pt tion sunt reale.
Cand se anunta castigatorul licitatiei pt constructie?
0

#751 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1535
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 28 iunie 2018 - 10:18

Mai multe informatii sunt la link-ul asta: https://infocentrum...._-181636-1.html

Link-ul l-am gasit pe skyscraperscity
0

#752 Useril este offline   Cosminescu 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 13 ianuarie 17

Postat 28 iunie 2018 - 12:37

Din ce vad in linkul de mai sus -> Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2018 15:00

Asta inseamna ca ofertele au fost depuse inca de acum o luna (sa fim exacti maine se implineste luna). Deci in curand ar trebui sa ne asteptam la anuntarea castigatorului... Si de acolo sa vedem cum e cu contestatiile.


Data si ora deschiderii ofertelor: -
Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

Deduc de aici, fara sa am habar, ca vor anunta castigatorul in maxim 120 zile... nu? Adica ar fi culmea sa anunte un castigator cand oferta deja nu mai e valabila.. ca nu prea mai are sens.

Aceasta postare a fost editata de Cosminescu: 28 iunie 2018 - 12:38

0

#753 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1535
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 29 iunie 2018 - 08:58

Titlul nu e corect, amana lansarea cursei, nu renunta la ea, deocamdata.

Citeaza

TAROM renunţă şi la cursa aeriană Timişoara – Chişinău

Operatorul aerian român TAROM amână lansarea cursei Timişoara – Chişinău – Timişoara, planificată pentru 2 iulie. Motivul invocat într-un comunicat de presă al companiei aeriene sunt solicitările reduse în această perioadă, scrie Agerpres în pagina electronică. Lansarea cursei va avea loc, cel mai probabil, în toamna acestui an, precizează sursa citată


https://adevarul.ro/...497e/index.html
0

#754 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 468
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2018 - 10:48

Se pare că întradevăr era vorba doar de o amânare a curselor. Zborurile sunt programte să înceapă în 16.09 în aceeași formulă. Cu mențiunea că au mutat zborul de întoarcere mai devreme legat de dus. Poate e mai bine așa.

KIV - TSR --3-5-7 (23.30 - 01.15)
TSR - KIV 1--4-6- (01.40 - 03.20)
0

#755 Useril este offline   Tihomir 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 11 iulie 14

Postat 26 august 2018 - 10:15

Nu se mai preconizează curse noi? Avem nevoie de curse noi spre V. Europei, Ryanair-ul a lăsat o gaură mare, mai ales pe partea aia de Belgia-Olanda- Germania de Nord Vest
0

#756 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 26 august 2018 - 23:05

Am aterizat ieri seara si am observat ca in indicatorul luminos galben (vizibil din avion dupa aterizare) sunt arse litere din "Timisoara". Lipseste primul i ..si mai sunt si alte litere ciuntite. Trist aspect ce denota delasare si indiferenta.

Aceasta postare a fost editata de maximus: 26 august 2018 - 23:05

5

#757 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10602
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 august 2018 - 00:25

Pai si la Gara de Nord turistii afla ca au ajuns in imisoara.

O parcare promovata ca stire pe Capital.

Citeaza

...Data fiind situatia de mai sus cu toate ca administratia aeroportului a suplimentat numarul locurilor de parcare, tot nu poate oferii un numar suficient de locuri. Ca urmare initiativa privata i-si spune cuvantul si peste noapte apar parcari private care ofera avantajul de a fii mult mai ieftine. De exemplu parcarea la aeroport pe 7 zile costa 350 lei iar la noi cu 300 lei va puteti parca masina in siguranta 30 zile. Da, a-ti citit bine o luna de zile. Cand zic siguranta noi ne asumam paza masinii si predarea ei in aceeasi stare in care am primit-o, pe cand la aeroport, Dumnezeu cu mila....
capital
0

#758 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2018 - 10:01

"i-si spune" ?! Imagine postata

edit:

Vai sa-mi trag palme! Am mai citit doua rinduri, si am mai gasit "avantajul de a fii mult mai ieftine", "a-ti citit bine o luna de zile", "Cand zic siguranta noi ne asumam paza masinii".

Am inteles ca nu putem cere prea multe de la fulminantul "Autor: SC Nataly Auto Rent SRL", dar ai crede ca astia de la Capital au macar un corector care sa-si rupa 2 minute din timp si sa indrepte erorile flagrante ....

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 29 august 2018 - 10:06

4

#759 Useril este offline   Tesla 

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 305
  • Inregistrat: 24 august 16
  • Sexul:masculin

Postat 29 august 2018 - 11:59

Marketing de 2 lei, însă serviciul pare bun.

1 zi 40 lei
2 zile 50 lei
3 zile 70 lei
4 zile 80 lei
5 zile 90 lei
6 zile 90 lei
7 zile 100 lei
8 zile 120 lei
9 zile 130 lei
10 zile 150 lei
11 zilei 160 lei
12 zile 170 lei
13 zile 180 lei
14 zile 190 lei
15 zile 200 lei
16 zile 210 lei
17 zile 220 lei
18 zile 230 lei
19 zile 240 lei
20 zile 250 lei
21 zile 260 lei
22 zile 260 lei
23 zile 270 lei
24 zile 270 lei
25 zile 280 lei
26 zile 280 lei
27 zile 290 lei
28 zile 290 lei
29 zile 300 lei
30 zile 300 lei
peste 30 zile negociabil


Față de Aeroport sunt prețuri mult mai bune. Adică e mai ieftin 1 săptămână la Nataly decât 1 zi la Traian Vuia.

TARIF P1 si P2
Primele 10 minute 2 Lei
In intervalul 10 min – 24h / 30 minute 2.5 Lei
1 ora 5 Lei
1 ora si 30 min 7.5 Lei
2 ore 10 Lei
2 ore si 30 min 12.5 Lei
3 ore 15 Lei
3 ore si 30 min 17.5 Lei
4 ore 20 Lei
4 ore si 30 min 22.5 Lei
5 ore 25 Lei
5 ore si 30 min 27.5 Lei
6 ore 30 Lei
6 ore si 30 min 32.5 Lei
7 ore 35 Lei
7 ore si 30 min 37.5 Lei
8 ore 40 Lei
24 ore 120 Lei

In intervalul 24 – 48 ore / 30 min 2 Lei
25 ore 124 Lei
26 ore 128 Lei
36 ore 168 Lei
48 ore 216 Lei
Peste 48 ore / 30 min 1.5 Lei
49 ore 219 Lei
50 ore 222 Lei
100 ore 372 Lei
168 ore 576 Lei


TARIF ABONAMENTE
P1 P2
1 saptamana 350 250
1 luna 500 300
2 luni 620 350
3 luni 750 400
4 luni 820 480
5 luni 900 520
6 luni 1000 600
12 luni 1500 1100

#760 Useril este offline   CristiPC 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 368
  • Inregistrat: 26 septembrie 16

Postat 30 august 2018 - 16:10

Conform datelor statistice a traficului de pasageri din prima parte a anului de pe toate aeroporturile din tara, din pacate pentru TSR vedem acelasi trand descendent ca si dupa primele 3 luni.

Dupa primele 6 luni 2018, TSR e printre putinele aeroporturi cu trafic in scadere fata de primele 6 luni 2017. Cresterile de pasageri cele mai mari sunt pe aeroporturile unde s-au facut investitii in ultimii ani:
- Oradea +134% (+73.000 pasageri)
- Suceava +63% (+61.000 pasageri)
- Craiova +22% (+41.000 pasageri)
- Cluj +6% (+77.000 pasageri)
- Timisoara -4% (-32600 pasageri)


Daca dupa primele 3 luni 2018 TSR avea 63% din traficul avut de CLJ (558.000 vs. 365.000 pasageri), acest procent continua sa scada. Iata ca dupa primele 6 luni 2018, TSR ajunge la 56% din traficul avut CLJ (1.297.000 vs. 731.000 pasageri).


E tot mai evident ca TSR are nevoie de acele investitii la terminale noi atat la sosiri cat si la plecari. Habar n-am cat sant de reale si daca exista acele proiecte, pentru ca in afara de declaratiile lui idolu din 6 in 6 luni (de vreo 4 ani incoace) nimeni nu stie nimic. Tind sa cred ca de fapt nu exista nici un proiect in derulare, ci doar gargara politica.

Imagine atasata: Trafic aeroporturi sem I 2016 2017 2018.jpg

Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 30 august 2018 - 16:11

4

Arata acest topic


  • (98 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi