VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#741
Postat 21 mai 2018 - 21:35
Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk
#742
Postat 21 mai 2018 - 22:40
"Solutia pe scurt: Respinge excepţiile invocate în cauză. Ia act că SC ALPENSIDE SRL renunta la judecata cauzei. Respinge actiunea. Respinge cererea reclamantei TRAMECO SA de acordare a cheltuielilor de judecata ca neintemeiata. Cu recurs in 10 zile de la comunicare, recursul urmand a se depune la Tribunalul Bucureşti, Secţia a II-a Contencios administrativ şi fiscal."
#744
Postat 24 mai 2018 - 12:13
Asa ca pana la lucrari efective, sa fim noi sanatosi si voiosi. Un termen realist ar fi sfarsitul lui 2019.
Sursa:
https://www.digi24.r...-de-melc-929094
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 24 mai 2018 - 12:15
#746
Postat 25 mai 2018 - 10:48

#747
Postat 25 mai 2018 - 10:59
#748
Postat 25 mai 2018 - 11:40
#749
Postat 25 mai 2018 - 11:51

#750
Postat 25 mai 2018 - 12:21
#751
Postat 25 mai 2018 - 18:55
#752
Postat 25 mai 2018 - 19:03
Sent from my iPhone using Tapatalk
#753
Postat 26 mai 2018 - 17:46
Cele 10 zile expira luni 28.05 la ora 09:00. Deci sa speram ca luni la ora 9 dimineata avem oficial constructor.
#754
Postat 27 mai 2018 - 11:08
Florin.B RATT, la 25 mai 2018 - 18:55, a spus:
Zoltan Cs, la 25 mai 2018 - 19:03, a spus:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ba eu cred in "teoria conspiratiei" desi termenul folosit nu este chiar cel corect din punctul meu de vedere...Putem discuta despre proportia/procentul acestei teorii versus
Nu cunosc macar un singur obiectiv major realizat la nivel judetean in ultimii 6 ani de cand avem aceasta linie politica...Am avut parte doar de promisiuni MAJORE din partea lui titus si mai nou din partea mobrei....Fapte IOC!...
Mai avem si exemplul cu infiintarea Administratiei Canalului Bega, care trebuia discutata intr-o sedinta de guvern si data o hotarare de-acum 3-4 saptatmani, lucru care nu s-a intamplat...Pana si ministrul apelor la vizita sa de-acum o saptamana in judetul Timis spunea ca in mod cert se va discuta si va fi transat acest subiect in sedinta de guvern din saptamana ce tocmai s-a incheiat dar nici acum nu s-a intamplat asta...In schimb s-au discutat multe nimicuri...
PS Stau si ma gandesc ca acest topic trebuia bagat la Timis: Infrastructura pentru ca este o lucrare a judetului, pe terenul judetului si asta chiar daca centura/lucrarea se numeste "a Timisoarei"...Pana si Robu a muscat-o in 2012 cand se lauda ca rezolva el centura, in conditiile in care n-are nici o legatura cu ea ca primar a orasului, decat eventual sa faca lobby si cam atat...
#755
Postat 27 mai 2018 - 11:39
Citeaza
În realitate - vă spun dintr-o îndelungă monitorizare a licitațiilor pe proiecte de infrastructură de transport - poate 30% din timpul consumat în procedura de achiziție publică este în faza de contestații.
Cel mai mult timp se pierde în evaluarea ofertelor făcute de comisiile de licitație.
La CNAIR, compania de drumuri, spre exemplu, aceste comisii se întrunesc o dată pe săptămână câte 2 ore, iar membrii lor își întrerup munca lor obișnuită ca sa participe la aceste ședințe.
În 2 ore/săptămână nu poți face prea multă treabă așa că e nevoie de zeci de ședințe. Adică luni de zile pentru a finaliza această fază de evaluare.
Un alt mare motiv de întârziere este documentația foarte proastă, adică caietele de sarcini și informațiile tehnice. De aici apar cererile de clarificări înainte de depunerea ofertelor, pentru că ai informații incomplete sau care se bat cap în cap, cerințe aberante, șamd.
De foarte multe ori, documentația, incompletă, neclară, ambiguă e chiar motivul pentru care apar contestațiile.
Deci avem două cauze:
- pregătirea slabă a proiectelor: studii de fezabilitate vechi și făcute de mântuială, caiete de sarcini cu clauze aberante sau contradictorii, contracte cu clauze abuzive, etc
- comisiile de evaluare a ofertelor care lucrează puțin și prost și își fac munca în 6-8-10 luni sau chiar în ani de zile
Care sunt soluțiile?
- o pregătire temeinică a proiectelor, cu studii geotehnice serioase, cu caiete de sarcini clare și corecte
- comisii de licitație formate din experți care să lucreze full-time la evaluarea ofertelor și să termine în câteva săptămîni.
Textul a fost scris de un parlamentar din opozitie, dar faceti abstractie de data aceasta de motivul politic; daca e adevarat ce scrie atunci asta unul din factorii care contribuie la aceste intarzieri.
Pana la urma si centura aceasta e gestionata de CNIR. In acelasi timp sunt sigur ca autoritatile municipale/judetene nu s-ar fi descurcat mai bine (vezi spitalul de copii - primarie sau castelul/aeroportul - CJT)
Aceasta postare a fost editata de RB93: 27 mai 2018 - 11:39
#757
Postat 29 mai 2018 - 02:10
Se stie daca Trameco a mai depus contestatie? Presa locala ca de obicei doarme...
#758
Postat 29 mai 2018 - 08:21
mile, la 27 mai 2018 - 11:08, a spus:
Nu cunosc macar un singur obiectiv major realizat la nivel judetean in ultimii 6 ani de cand avem aceasta linie politica...Am avut parte doar de promisiuni MAJORE din partea lui titus si mai nou din partea mobrei....Fapte IOC!...
Mai avem si exemplul cu infiintarea Administratiei Canalului Bega, care trebuia discutata intr-o sedinta de guvern si data o hotarare de-acum 3-4 saptatmani, lucru care nu s-a intamplat...Pana si ministrul apelor la vizita sa de-acum o saptamana in judetul Timis spunea ca in mod cert se va discuta si va fi transat acest subiect in sedinta de guvern din saptamana ce tocmai s-a incheiat dar nici acum nu s-a intamplat asta...In schimb s-au discutat multe nimicuri...
PS Stau si ma gandesc ca acest topic trebuia bagat la Timis: Infrastructura pentru ca este o lucrare a judetului, pe terenul judetului si asta chiar daca centura/lucrarea se numeste "a Timisoarei"...Pana si Robu a muscat-o in 2012 cand se lauda ca rezolva el centura, in conditiile in care n-are nici o legatura cu ea ca primar a orasului, decat eventual sa faca lobby si cam atat...
Pai cumva te contrazici, adica zici ca tu crezi in "teoria conspiratiei" pt centura, adica cum ca s-ar intarzia voit pt ca nu sunt bani probabil. Dar recunosti ca nici astia locali nu sunt in stare de nimic. Nu mai zic ca aia care chipurile saboteaza de la Bucuresti Timisoara (am auzit chestia asta de n-ori) nu-s in stare sa faca niciei la ei in Bucuresti nimic. De aici eu trag concluzia ca sunt incompetenti toti si gata. Pai Primaru in 2 mandate aproape a facut 0 km din inelul 4, cred ca are ceva cu Timisoara el fiind din Bocsig:)))
#759
Postat 29 mai 2018 - 09:03
functionarii din CNAIR au 3 mari "calitati": sunt lenesi, incompetenti si depasiti de situatie
adica chiar daca isi dau seama ca nu sunt in stare ca isi faca treaba nu se agita pentru ca stiu ca oricum nu prea sunt bani la buget. din aceleasi motive nu pune nimeni presiune pe ei
dupa principiul "lasa pe maine ca poate maine nu o sa mai fie nevoie"
se vede asta pe majoritatea proiectelor mari de infrastructura din tara
#760
Postat 29 mai 2018 - 16:27
nabucodonosor19, la 29 mai 2018 - 08:21, a spus:
Pai eu zic ca nu ma contrazic. Am spus ca putem discuta de la caz la caz procentul de incapabilitate a autoritatilor locale, municipale sau judetene, respectiv procente atribuite "teoriei conspiratiei"...
Asadar in cazurile in care ca prin minune autoritatile locale si-au facut treaba, a intervenit "conspiratia" prin tot felul de viclesuguri si manipulari pentru a zadarnici acele initiative...
Probabil ca sunt si situatii inverse cand pe proiectele aceleeasi linii politice Timisoara - Bucuresti a intervenit opozitia locala sau nationala care a zadarnicit acele proiecte de interes timisorean/timisean/banatean....
La Bucuresti nu putem vorbi de-o conspiratie ci de o lupta puternica intre putere si opozitie, isi pun piedici in mod reciproc in detrimentul cetatenilor capitalei...Nu este ceva nou in politica romaneasca, astfel de lucruri se petreceau in urma cu peste 150 de ani in Principatele Unite Moldova si Tara Romaneasca si cu 100 de ani in Romania...
Tot un fel de conspiratie a fost asupra Basarabiei intre 1918 si 1940, modernizarea Basarabiei de dupa 1918 intrata in Romania fiind aproape zero...Si din aceste motive basarabenii (o parte din ei) sunt reticenti si astazi privind unirea cu Romania...