STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Popa Sapca - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local

#881 Useril este offline   Ivan 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 24 octombrie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Solingen, DE

Postat 04 mai 2018 - 16:28

chiar e nevoie de 1 saptamana sa puna asfaltul final? la noi efectiv nu se poate lucra eficient si asta se dovedeste de fiecare data.
0

#882 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 mai 2018 - 14:41

Eu stiam de o LUNA, nu saptamina.

O surpriza ar putea sa fie gabaritul permis, pe placa este trecut 4.40 metri. :clap2:
0

#883 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 mai 2018 - 20:59

Culorile barei de gabarit si a tablierului ma duc cu gindul la paleta de culuri deprimante aprobate pentru fatadele locuintele din Timisoara.

Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.09 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.09 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.09 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.09 - 04.jpg
8

#884 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 mai 2018 - 22:43

In cautarea de surprize. Imagine postata
Joi 10 mai:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.10 - 10.jpg

6

#885 Useril este offline   Bodo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 354
  • Inregistrat: 24 ianuarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 11 mai 2018 - 13:40

De acumImagine postata

Sent from my Pixel using Tapatalk
2

#886 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 mai 2018 - 14:26

10 si 11 mai 2018:


3

#887 Useril este offline   Tihomir 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 11 iulie 14

Postat 11 mai 2018 - 14:43

Incredibil ce calitate a lucrărilor de Tuvalu. Totul este ieftin acolo plus să nu mai zic de proiectant. Chiar sunt curios cine sunt proiectanții lui Robu și unde i-o găsit. Bun simț față de bicicliști și oamenii cu handicap nu mai există deloc, au trotuarele alea o diferență de nivel de trebuie să mergi cu tractorul ca să nu le simți
0

#888 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 11 mai 2018 - 15:01

Proiectantul și executantul lucrării a fost selectat prin licitație...știi, cum se întâmplă cu toate lucrările din bani publici!
Data viitoare poate ar trebui să-ți deschizi tu o firmă de proiectare/construcții, sa participi la licitații, sa câștigi proiecte și sa faci lucruri minunate, incredibile,cu materiale cat mai bune și sa reușești sa obții un profit rezonabil încât să-ți plătești angajații și să-ți dezvolți afacerea, în condițiile în care criteriul de atribuire este "prețul cel mai mic".
Hai ca nu e foarte greu, e aproape la fel de ușor cum ai scrie un comentariu aici...


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#889 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1431
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 mai 2018 - 17:02

Parțial ai dreptate. În cazul lucrărilor de investiții finanțate din fonduri publice, proiectanții și/sau executanții sunt aleși prin licitație pe SICAP (ex-SEAP).
Marea problemă este legată de cerința legala referitoare la criteriile de atribuire. Din păcate criteriul cu ponderea cea mai mare în ofertă, este, așa cum ai precizat, "prețul cel mai mic". Nu contează portofoliul de lucrări al executantului sau eventualele scrisori de bună execuție din partea altor beneficiari. (Criteriul "prețul cel mai mic" este valabil și la achizițiile de servicii sau bunuri/produse.) Aici autoritatea publică locală, în speță Primăria Timișoara, nu are pârghii de control.
Dar, înainte de proiect mai există ceva. Există caietul de sarcini. Iar caietul de sarcini este întocmit de beneficiar. În caietul de sarcini beneficiarul (poate) cere cu lux de amănunte tot ce trebuie să cuprindă investiția pe care dorește să o implementeze/realizeze. În Primăria Timișoara de partea de investiții probabil că se ocupă Direcția Dezvoltare. În Direcția Dezvoltare e foarte important să fie angajați care să știe despre ce e vorba în propoziție, atât în funcțiile de execuție cât și în funcțiile de conducere. Rolul primăriei este extrem de important la întocmirea caietului de sarcini. Și mai e o responsabilitate mare tot din partea primăriei: dirigintele de șantier (DS). Dirigintele de șantier răspunde de modul de execuție a lucrărilor. El trebuie să fie periodic pe șantier, să urmărească etapele de execuție, să facă rapoarte pe etape, în urma rapoartelor lui se dau dispozițiile de plată, etc.
Nu lua personal observațiile sau criticile colegilor de forum la adresa d-lui Robu. Dânsul și-a asumat în mod voit titlul de unic comunicator pentru investițiile publice din Timișoara. Prin atitudinea aceasta, autoasumată, e un fel de paratrăznet care atrage asupra lui toate nemulțumirile și/sau laudele. Dar tot dânsul ar trebui să îi "scuture" cumva pe cei din subordine...de exemplu domnii Chiș și Ganciov.
E foarte bine că sunt investiții publice în Timișoara, dar e păcat că se ratează ocazii...și rămânem cu lucrări urâte și prost executate.
Opinia mea (și nu trebuie să fi de acord cu ea) este că orice investiție publică sau privată, trebuie să corespundă nevoilor beneficiarilor din punct de vedere al utilității dar și din punct de vedere estetic. Ponderea costurilor estetice nu este foarte mare dar impactul vizual/estetic de multe ori acoperă utilitatea investiției.
10

#890 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 11 mai 2018 - 18:42

Este foarte pertinent si bine argumentat comentariul tău și sunt de acord cu ce spui.
Robu își poate purta singur de grijă, nu am niciun dubiu. Însă, de la faptul ca mai acu' 2 ani pe acolo nu puteau trece 2 mașini în paralel fără riscul sa se atingă, trotuarele nu mai spun cum erau și cum mergeau pietonii/bicicliștii, plus aspectul în sine al zonei, sa nu uităm de inundațiile frecvente sa vii acum și sa zici ca nimic nu-ți convine...prietene, scuză-mă dar hai sa ne vedem lungul nasului puțin. Totuși suntem în România, suntem plătiți cu salarii de România, lucrările sunt făcute de români cu materiale, probabil, în majoritate românești, la costuri de România!

Știu ca noi suntem cei mai deștepți și buni la toate, și noi am face lucrurile mult mai bine din fața calculatorului dar aruncăm gunoaie la colț de stradă și parcam ca idioții.

Una peste alta, dacă vreun extraterestru citește forumul ăsta, probabil ar rămâne cu impresia ca, clădirea BRD este pe jumătate scufundata ca prin pasajul Michelangelo se circula cu barca ca prin pasajul Jiul nu au cum sa încapă 5 benzi de circulație decente ca liniile de pe asfalt, tot de acolo, ii încurcă grav pe șoferi...

Critica în sine nu este folositoare nimănui dacă nu este în spirit constructiv.
Am sa fac un pronostic acum și spun ca, marea majoritate a cetățenilor beneficiari ai acestei lucrări se vor declara mulțumiți sau foarte mulțumiți de rezultat...cu trambulina sau fără, cu trotuar cu panta sau fără și cu pistele asa cum vor ieși.

Și, în definitiv, asta contează, că de Gica Contra nu vom scăpa niciodată!

PS : asta nu scuză absolut deloc bâlbâielile birocratice din primărie și neajunsurile unor funcționari publici care ori sunt incompetenți ori nesimțiți ori ii doare în c** de rezultatele muncii lor (vezi comisia de circulație din PMT)


Sent from my iPhone using Tapatalk
4

#891 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 mai 2018 - 23:20

Inca caut sa ghicesc surpriza.

Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.11 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.11 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.11 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.11 - 04.jpg
4

#892 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 mai 2018 - 07:51

Nu se vad caile de scurgere a apei pluviale, din pasaj. Nu s-au mai prevazut, sau se vor realiza ulterior prin decupajul asfaltului?
0

#893 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 mai 2018 - 11:31

Poate asta o fi surpriza... :D Pasaj cu piscina, doi in unu.
Glumesc, desigur.
0

#894 Useril este offline   Ivan 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 24 octombrie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Solingen, DE

Postat 12 mai 2018 - 16:30

surpriza eu o vad la stalpul semaforului dinspre cardinale. is curios cum se vor vedea acele semafoare.

Imagine atasata: IMG_20180512_172904584.jpegImagine atasata: IMG_20180512_172819336.jpeg
3

#895 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 mai 2018 - 18:09

Nu inteleg, de ce aici pe Popa Sapca, intr-o configuratie mult mai complicata s-a putut realiza o inaltime permisa de 4,4 metri si la Jiul de doar 4 metri.
Cat despre acel semafor, o sa fie probleme la pornirea de pe panta. Multe persoane cu masini pe benzina si cu motorizare slaba, vor intampina dificultati in acel loc. Recomand tuturor sa pastrati distanta fata de cel din fata voastra, daca veti prinde rosu sub pasaj.
0

#896 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 mai 2018 - 00:12

Raspunsul a fost dat pe topicul cu Pasajul Jiul: primaria a dorit ca gabaritul sa fie si mai mic decit cel actual pentru a forta interdictia de circulatie a camioanelor dar noroc ca s-a opis parca ISU.
0

#897 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 mai 2018 - 22:39

Vezi postareaIvan, la 12 mai 2018 - 16:30, a spus:

surpriza eu o vad la stalpul semaforului dinspre cardinale. is curios cum se vor vedea acele semafoare.

Atasament IMG_20180512_172904584.jpegAtasament IMG_20180512_172819336.jpeg


Nu ar fi vizibile decit daca ar fi mai coborite decit tablierul. Imagine postata

Solutia ar fi sa fie instalate semafoare (si) inainte de pod, cum era si inainte de modernizare:

Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2016.05.13- 11.jpg

Duminica 13 mai:

Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.13 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.13 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.13 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Popa Sapca - 2018.05.13 - 04.jpg
5

#898 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 mai 2018 - 00:59

Pai si daca lasi semafoarele sa atarne, atunci vor fi mai jos decat bara de gabarit. Cam mi se rupism din partea celui care a planuit, comandat si montat acel stalp... :Facepalm_emote_gif:
2

#899 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 15 mai 2018 - 07:21

Nu trebuia sa primeasca avizul faimoasei comisii de circulatie? sau nu exista niste STAS-uri dupa care se monteaza semafoarele?
0

#900 Useril este offline   Ivan 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 24 octombrie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Solingen, DE

Postat 15 mai 2018 - 10:01

nu inteleg de ce la noi se monteaza semafoarele fix in linie cu linia de oprire. de ce nu se pot monta cu cativa metri mai in fata? ori agatate deasupra intersectiei, in mijloc, ori puse pe partea opusa. e plina lumea de practica asta.
1

Arata acest topic


  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi