Masini pe alese
#186
Postat 12 mai 2009 - 22:53
Placute noi de inmatriculare in capitala :
http://www.libertatea.ro/stire/numerele-de...fre-239801.html
http://www.libertatea.ro/stire/numerele-de...fre-239801.html
#188
Postat 13 mai 2009 - 13:49
Da dar e aiurea sa fie placute in tara diferite, cred eu.
Daca va amintiti vechile numere dau exemplu 1-TM -101 numar de prim secretar al epocii, ma rog.
1-TM-9999 dupa aia vine 2-TM-101 ,numere de judet ,alea cu numere -mici=
In fine 5-B-9999 dar urca pana la 17-B-9999 si dupa aceea ce au facut ?
AU bagat 1-B-99999 cu o zecimala in plus ca erau multe , vorbesc de pana 1989 exemple,asa a fost si 2-B-99999 exceptie primele cu 1 si 2 la Bucuresti.Mai erau alea cu galben de intreprindere si alea de A-101 etc
De aceea zic sa fie la fel in toata tara din start,ca nici sub Ceausescu nu se organizase ca lumea.Chit ca erau mai putine.Ma refer la turisme, nu camioane cu 31-B-999 sau dube utilitare cu 21-B-999 exemple...
Daca va amintiti vechile numere dau exemplu 1-TM -101 numar de prim secretar al epocii, ma rog.
1-TM-9999 dupa aia vine 2-TM-101 ,numere de judet ,alea cu numere -mici=
In fine 5-B-9999 dar urca pana la 17-B-9999 si dupa aceea ce au facut ?
AU bagat 1-B-99999 cu o zecimala in plus ca erau multe , vorbesc de pana 1989 exemple,asa a fost si 2-B-99999 exceptie primele cu 1 si 2 la Bucuresti.Mai erau alea cu galben de intreprindere si alea de A-101 etc
De aceea zic sa fie la fel in toata tara din start,ca nici sub Ceausescu nu se organizase ca lumea.Chit ca erau mai putine.Ma refer la turisme, nu camioane cu 31-B-999 sau dube utilitare cu 21-B-999 exemple...
#189
Postat 13 mai 2009 - 15:51
De exemplu am vazut ca in timisoara, numerele de leasing s-au terminat, adica au ajuns pana la B 99 ZZZ ,ultimul posibil, si acum o vecina si-a luat in leasing si are B 03 ...
Si am observat ca si numerele rosii au inceput din nou de la 01...
Si am observat ca si numerele rosii au inceput din nou de la 01...
#190
Postat 13 mai 2009 - 16:15
Pai unele masini fie au terminat perioada de leasing, fie au fost iradiate din circulatie, deci asa se explica numerele acelea noi cu B 03 etc.....
Aceasta postare a fost editata de lorand: 13 mai 2009 - 17:22
#193
Postat 13 mai 2009 - 18:17
Totusi, un argument adus la schimbarea numerotatiei (au facut atunci o gramada de bani pe numere, taloane, etc) era ca ofera un numar enorm de combinatii. Vad ca nu au fost destule. Un lucru facut fara cap, tipic romanesc.
#194
Postat 14 mai 2009 - 18:49
BMW prezinta ambulanta X6
Coupe-SUV e un concept greu de digerat, dar BMW a prezentat o versiune de X6 care pare sa aiba mai mult sens: ambulanta.
Prototipul a fost expus la un show de specialitate, denumit RETTmobil, unde n-a parut stingher printre ambulantele cu state vechi, caci bavarezii au facut modificari ample.
L-au dotat cu rampa luminoasa cu LED-uri (responsabila si de avertizarea acustica), au integrat alte lumini in grila frontala si au vopsit caroseria in culorile specifice ambulantelor din Germania.
Chiar si asa, o targa nu va incapea in acest X6, el fiind mai degraba un mijloc de asistenta rapida, ce poate actiona pe langa unitatile clasice, capabil sa transporte mai multi doctori si asistenti.
Ca sa fie rapida cu adevarat, ambulanta-SUV este dotata cu V8-ul biturbo de 4,4 litri, capabil de 407 CP, deci va ajunge mult mai repede la locul interventiei decat restul unitatilor si, astfel, pot fi salvate mai multe vieti.
Ramane de vazut cate servicii de ambulanta isi vor permite acest X6, care, in aceiasi bani, poate fi inlocuit de cateva compacte sport la fel de rapide sau chiar si mai multe motociclete.
Sursa:auto.ro
Coupe-SUV e un concept greu de digerat, dar BMW a prezentat o versiune de X6 care pare sa aiba mai mult sens: ambulanta.
Prototipul a fost expus la un show de specialitate, denumit RETTmobil, unde n-a parut stingher printre ambulantele cu state vechi, caci bavarezii au facut modificari ample.
L-au dotat cu rampa luminoasa cu LED-uri (responsabila si de avertizarea acustica), au integrat alte lumini in grila frontala si au vopsit caroseria in culorile specifice ambulantelor din Germania.
Chiar si asa, o targa nu va incapea in acest X6, el fiind mai degraba un mijloc de asistenta rapida, ce poate actiona pe langa unitatile clasice, capabil sa transporte mai multi doctori si asistenti.
Ca sa fie rapida cu adevarat, ambulanta-SUV este dotata cu V8-ul biturbo de 4,4 litri, capabil de 407 CP, deci va ajunge mult mai repede la locul interventiei decat restul unitatilor si, astfel, pot fi salvate mai multe vieti.
Ramane de vazut cate servicii de ambulanta isi vor permite acest X6, care, in aceiasi bani, poate fi inlocuit de cateva compacte sport la fel de rapide sau chiar si mai multe motociclete.
Sursa:auto.ro
#195
Postat 15 mai 2009 - 11:48
@Viktor : Arata foarte bine, agresiv si impozant cu designul ales, daca ma gandesc si la dimensiunile lui....
La noi , ar da bine un X3 ca e mai mic la aceeasi destinatie,
de, vise...
La noi , ar da bine un X3 ca e mai mic la aceeasi destinatie,
de, vise...
#196
Postat 15 mai 2009 - 20:09
O stire despre auto de orase aglomerate
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...comercializare/
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...comercializare/
#199
Postat 17 mai 2009 - 22:31
Super
Domnule Florin.
Se pare ca ati avut mare abilitati de paparazzi, pentru ca ati reusit sa faceti pozele
.
Se pare ca ati avut mare abilitati de paparazzi, pentru ca ati reusit sa faceti pozele

Ajutor






















