Un Fiat 1100 rosu, ca cel din poze, am avut inainte de '89 si foarte putin dupa... Desigur ca i-am adaptat o gramada de piese de Dacia (nu gaseai mai nimic original) ca: radiator, alternator, carburator si chiar delcou (ruptor-distribuitor) impreuna cu bobina de inductie.
Masini pe alese
#1001
Postat 22 octombrie 2017 - 08:48
Un Fiat 1100 rosu, ca cel din poze, am avut inainte de '89 si foarte putin dupa... Desigur ca i-am adaptat o gramada de piese de Dacia (nu gaseai mai nimic original) ca: radiator, alternator, carburator si chiar delcou (ruptor-distribuitor) impreuna cu bobina de inductie.
#1002
Postat 23 octombrie 2017 - 00:23
In plus am ales gresit si partea pe care am stat...
#1003
Postat 28 octombrie 2017 - 19:54
Apropos de BelAirul acela, ma duce cu gandul la altul din tara (insa din 57) tot albastru care apare in filmari din Bucuresti, cu multe autobuze. E o poza care tot apare pe net cu masina parcata in mijlocul rondului de la Arcul de Triumf, cu un TV 20 (poate era TV2 nu tin minte, trebuie sa ma iut)
Cadillacul e un Eldorado din 74. Intotdeauna mi-au placu masinile astea mari. De obicei sunt acuzate de consum mare, insa zic din experienta proprie ca nu e asa. Carburatorul si aprinderea daca nu sunt reglate ca lumea se ajunge la consum enorm gen 50l/100, in loc de ce e normal 12,8 la suta. Am doua Lincoln Continental, un 72 si un 73 cu acelasi motor de 7,5 litrii, si unul face 13 celalalt 16 (ca are niste modificare pentru putere mai mare, cca 350cp), si vorbim de masini de 3 tone lol.
Oricum, frumoase pozele, si ma bucu sa vad ca sunt oameni care apreciaza masinile vechi.
#1004
Postat 07 decembrie 2017 - 00:32
#1005
Postat 07 decembrie 2017 - 19:14
#1006
Postat 08 decembrie 2017 - 14:46
Imi place ca la farurile de ceata nu se aprind la urmatoarea aprindere a motorului, bizonii care au placerea sadica sa orbeasca pe ceilalti mai ales cind nu exista ceata, trebuie sa isi aduca aminte sa porneasca "reflectoarele" de fiecare data.
#1011
Postat 31 martie 2018 - 12:50
#1012
Postat 31 martie 2018 - 14:44
Citeaza
Much of the Beetle's design was inspired by the advanced Tatra cars of Hans Ledwinka, particularly the T97. This car also had a streamlined body and a rear-mounted 4 cylinder horizontally-opposed air-cooled engine. The Tatra V570, a prototype for a smaller car, also shows quite a resemblance to the later Volkswagens.
According to the book Car Wars, Adolf Hitler called the Tatra 'the kind of car I want for my highways'. In the same book, it is said that Ferdinand Porsche admitted 'to have looked over Ledwinka's shoulders' while designing the Volkswagen. Tatra launched a lawsuit, but this was stopped when Germany invaded Czechoslovakia. At the same time, Tatra was forced to stop producing the T97. The matter was re-opened after WW2 and in 1961 Volkswagen paid Tatra 3,000,000 Deutsche Marks in compensation. These damages meant that Volkswagen had little money for the development of new models and the Beetle's production life was necessarily extended. Tatra ceased producing passenger cars in 1950, then resumed again in 1954 as a manufacturer of large luxurious cars and limousines under various Communist governments in Czechoslovakia. Even its last limousines showed similarities to the Beetle, as they were rear-engined and air cooled. Tatra is now a truck manufacturer.
goldenburg.com
#1013
Postat 31 martie 2018 - 14:59
cseh_17, la 31 martie 2018 - 12:50, a spus:
Perfect adevarat. Porsche nu a fost singurul industrias care a sponsorizat si incurajat NSDAP si ascensiunea Fuhrer ului. Hugo Boss ale carui realizari vestimentare le poarta multa lume a fost cel care a conceput uniformele militare germane..care adevarat aveau o linie impecabila si inspirau autoritate si daca erau puse in cuier...sau Krupp ale carui tunuri si armament au slujit si al doilea si al treilea Reich...o carte excelenta pentru pasionatii de istorie...Wiliam Manchester.."armele lui Krupp"...o recomand....
#1014
Postat 06 aprilie 2018 - 19:31
cseh_17, la 31 martie 2018 - 12:50, a spus:
Intradevar, prima serie a fost proiectata si fabricata la Porsche. Daca va uitati la primul Porsche (356) veti vedea si anumite asemanari. Sigla a fost una adaptata de la cea a KdF ("Kraft durch Freude"), organizatia care a si construit fabrica. Doar ca a intervenit razboiul si productia a fost adaptata pentru nevoile armatei, rezultand "Kübelwagen" pe aceeasi platforma.
#1015
Postat 06 aprilie 2018 - 20:29
#1018
Postat 26 mai 2018 - 09:26
Citeaza
Inca un concurent fara sperante (deocamdata) al motorului clasic... Masina costa prea mult (70.000 euro), infrastructura de alimentare cu hidrogen e egala cu zero in estul Europei si nici nu e prea economica (10 euro/100 km)
#1019
Postat 24 iunie 2018 - 13:57
Marele Premiul al Timisoarei, Slow Motion, din pacate nu am ales cel mai fericit loc de filmare.

Ajutor











