STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#961 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 24 noiembrie 2017 - 20:21

Si eu ma gndeam la astfel de pasaje, la fel ca tine, nefiind in domeniu, pana am citit un interviu cu un nene care cred ca stie ce vorbeste si are un punct de vedere super pertinent si in deplinatate cunostinta de cauza. Nenea e, sau a fost, arhitectul sef al Londrei. L-am auzit si la televizor intr-un interviu in care mentiona si poluarea fonica oe langa ce scrie in articol.

Din articol(ca nu stiu cum se citeaza de pe mobil :D):

"CI: La Londra se mai construiesc pasaje supraterane asemeni Pasajului Basarab? Ce faceti cu pasajele supraterane existante?

PB: Noi avem in plan demolarea unor astfel de pasaje. Acum doi ani am terminat proiectul pentru demolarea unui urias pasaj din Estul Londrei si l-am transformat intr-o strada cu doua sensuri, iar restul terenului l-am transformat intr-un parc. Acum lucram la un proiect pentru pasaj subteran prin centrul Londrei. Scopul este sa reducem traficul la suprafata si sa amenajam strazi pietonale. Mai sunt si alte proiecte unde dorim sa demolam acest tip de infrastructura care rupe orasul in bucati si ingreuneaza comunicarea intre acele parti ale orasului."

Tot articolul:
http://mobile.hotnews.ro/stire/8104482

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 24 noiembrie 2017 - 20:27

6

#962 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 24 noiembrie 2017 - 21:46

Asa arata acum portiunea de pe strada Mures, intersectie cu Martirilor, latita vara asta. Pe locul unde exista inainte acea casa veche, ce forta aliniamentul stradal sa se ingusteze foarte mult, a inceput constructia a ceea ce pare a fi un bloc de locuinte.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: mures-24nov (1).JPG
  • Imagine atasata: mures-24nov (2).JPG
  • Imagine atasata: mures-24nov (3).JPG
  • Imagine atasata: mures-24nov (4).JPG
  • Imagine atasata: mures-24nov (5).JPG
  • Imagine atasata: mures-24nov (6).JPG
  • Imagine atasata: mures-24nov (7).JPG


#963 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 24 noiembrie 2017 - 21:54

In spatele Postei Mari, s-a reabilitat in urma cu ceva vreme, portiunea de drum unde intorc troleibuzele, in acelasi timp cu reasfaltarea bulevardului Eminescu. N-am vazut poze pe forum din timpul lucrarilor dar cand am mai trecut pe acolo am vazut ca au ranforsat fundatia drumului cu fier beton, peste care au turna asfalt. Pacat ca nu am facut poze la momentul respectiv.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: gozavescu (1).JPG
  • Imagine atasata: gozavescu (2).JPG

Aceasta postare a fost editata de radutm: 24 noiembrie 2017 - 21:54


#964 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 18 decembrie 2017 - 13:18

Daca tot il fac, sper sa reuseasca sa il lege de strada Garii. Nu vad nici-un termen estimat pentru lucrare. In plus sper sa nu sara iar cei de la patrimoniu ca are piatra cubica si nu stiu ce valoare sa se blocheze prin instante.

Citeaza

Podul de la Elba va fi reabilitat cu 1 milion de euro. Va avea patru benzi, trotuare si piste de biciclete

Un prim pod expirat din Timișoara care intră anul viitor în șantier este Podul Eroilor din zona Iosefin, cel care duce spre fosta fabrică Elba. Reprezentanții primăriei au lansat licitația pentru desemnarea unei firme care să se ocupe de lucrări, care ar urma să coste 4,9 milioane de lei, adică puțin peste 1 milion de euro.

Podul Eroilor ar urma să fie reabilitat și lărgit la patru benzi cu bani din bugetul de stat, obținuți de primărie prin PNDL II. Pentru a putea începe șantierul, primăria a lansat licitația pentru un „contract de lucrări aferente obiectivului de investiții «Reabilitare Podul Eroilor»”


http://www.tion.ro/p...ciclete/1954249

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 18 decembrie 2017 - 13:20

1

#965 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 decembrie 2017 - 14:19

Eu sper sa facă și pe sub pod piste și trotuare caci altfel iarăși vom avea o reabilitare/modernizare tâmpită...
2

#966 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 decembrie 2017 - 20:31

Daca nu are continuitate prin curtea ELBA, e degeaba largirea la 4 benzi. Asta cu bulevarde ce se termina in Bega pare deja un blestem... :D
Vacarescu, Dambovita, Jiul...
3

#967 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 decembrie 2017 - 23:06

Pentru lumea civilizata un canal navigabil in oras e o opportunitate. Pentru vremelnicii nostri lideri un impediment maxim care nu genereaza spagi... Slava Domnului ca Imperiul Habsburgic a facut sa fie navigabil..altfel aveam o mlastina ce se intindea in fiecare primavara la topirea zapezii..un nou focar de infectie si cuib pentru tantari..sii un motiv sa licitam aero glisoare de la firmele prietene la pret de spargator de gheata....Venetia..Amsterdam..Londra...Paris...Budapeata...Viena..parte a unei civilizatii atat de departe de noi...
8

#968 Useril este offline   alinuxsh 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 14 octombrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 19 decembrie 2017 - 01:39

Discutia cu canalul navigabil e SF pt cei ce nu stiu ce se poate face. Am trait pe maul Begai, in Josefin si stiu canalul navigabil. Am vederi cu Bega navigabila, am povesti cu canalul circulat de slepuri. In familie am avut stramosi ce au navigat pe acest canal ce lega Timisoara de multe capitale via Dunare. Cand vad retardul discutiei, scuzati-mi constatarea, ca si cea cu autostrada acum 15-20 ani ma intreb cat de rau a facut comunismul sa nu realizezi evidentul si posibiltatile de dezvoltare prin existenta canalului. Mai e ceva de adaugat? Off topic, dar consider necesar.

Sent from my Pixel using Tapatalk
5

#969 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 ianuarie 2018 - 12:28

Are cineva idee de ce s-a raschetat o parte din portiunea proaspat asfaltata din Blv. Sudului, portiunea Heaven - Podeanu?
0

#970 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 ianuarie 2018 - 14:07

https://debanat.ro/2...rie_212808.html

S-a stricat asfaltul. Imagine postata
0

#971 Useril este offline   BogdanP 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 29 septembrie 17

Postat 18 februarie 2018 - 16:06

Voi fi mai scurt deoarece am încercat să scriu un post mai lung care s-a șters din păcate, încercând să deschid editorul complet.

Ideea sensurilor unice, de la care s-a pornit topicul, poate fi implementată pe noul Bulevard Pictor Ioan Zaicu - Demetriade, ce urmează să se lărgească la 4 benzi.
În prima fază, un sens poate fi de la Gh.Lazăr până la intersecția cu calea ferată spre Baader. Sensul invers se poate implementa prin OpenVille - Circumvalațiunii, pe străzi deja existente. Fiecare sens ar putea avea 4 benzi, sau 3 plus una specială pentru transport în comun, taxi etc. Următoarele faze ar putea fi extinderea sistemului pana la pasajul Jiul, apoi până la Podul Traian, și chiar Podul Mihai Viteazu (prin crearea unei bucle similare cu cea de la Traian și suspendarea parcului Catedralei deasupra noului traseu). Pentru fiecare fază este nevoie de o oarecare investiţie dar care pe termen lung va merita.

Principalele avantaje pe care le vad sunt:
- simplificarea intersecțiilor, implicit creșterea siguranței și fluidizarea lor prin unde verzi pe sensuri unice.
- temporar, nu va mai fi nevoie de pasaje subterane pentru intersecțiile cu Gh. Lazar si Bogdăneștilor, care pe termen lung vor duce la gâtuirea traficului. Banii economiști se pot duce spre exproprieri și crearea unui nou pasaj sub calea ferată pentru sensul opus, lângă benzinăria Mol.
- posibilitatea ca Circumvalațiunii să se modernizeze prin crearea unor adevărate piste de biciclete și zone pietonale, lățimea lui permițând acest lucru. Bulevardul paralel nu are nevoie de astfel de infrastructură fiind lipit de calea ferată.

Sunt curios ce dezavantaje s-ar găsi la o astfel de soluție.

Am atașat si câteva schițe pentru a fi mai clară propunerea :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: faza 1.PNG
  • Imagine atasata: faza 2.PNG
  • Imagine atasata: faza 3-4 (2).PNG

Aceasta postare a fost editata de BogdanP: 18 februarie 2018 - 16:15

5

#972 Useril este offline   BogdanP 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 29 septembrie 17

Postat 20 februarie 2018 - 20:00

Aș mai adăuga o propunere. Citisem odată că s-ar vrea crearea unei noi benzi pe strada Cluj pentru circulația autobuzelor/salvărilor/taxiurilor etc pe sensul spre Județean. Într-adevăr, in orele de vârf, un firobuz face și 15 minute pe acel segment.
www.tion.ro

Pe langa faptul că ar reduce spațiul pentru pietoni/bicicliști, și asa foarte mic în anumite zone pe acest traseu, această lărgire ar rezolva o singură problemă. Mult mai multe s-ar rezolva prin mutarea benzii speciale de pe contrasens pe Surorile Martir Caceu - Ripensia. Dacă este dorință de a investii în fluidizare, o nouă bandă se poate crea pe F.C. Ripensia. Între 1 Decembrie și Victor Babeș, deja există (stația de taxi care se poate muta). Pană la 1 Decembrie este parcare pe stânga. Se poate (desființa)/(muta în locul micii pădurici din fața blocurilor)/(muta în locul trotuarului și muta trotuarul frumos printre pomii din fața blocurilor). În complex este loc destul pentru lărgire.

In orice caz, pe lângă faptul că s-ar putea utiliza prima bandă de pe Cluj exclusiv pentru transportul în comun (scopul inițial) și banda a 3-a auto s-ar fluidiza prin evitarea necesității celor care fac stânga (pe Babeș, 1 Decembrie, Martir Caceu) de a ceda la fiecare semafor autovehiculelor cu prioritate care vin acum pe banda specială din sens opus. Să nu mai zic că salvările tot timpul trebuie să intre pe contrasens pentru a depăși coloana de taxiuri etc de la semafor.

Mai pot gasi multe avantaje la soluția prezentată, singurul dezavantaj găsit este că pe strada Surorile Martir Caceu nu se pot implementa 1+3 benzi, ci sau 1+2, sau 3 fara banda specială. In orice caz, acea strada e cea mai puțin solicitată dintre ea și cele pe care le conectează
1

#973 Useril este offline   ker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 434
  • Inregistrat: 18 septembrie 15

Postat 03 martie 2018 - 02:11

Vad ca au taiat copacii de vis a vis de Euro: http://www.opiniatim...zapezire-14.jpg

Nu mai arata ca la tzara cum era inainte: https://www.google.r...12!8i6656?hl=en

De ar face la fel in restul zonelor din oras unde sunt "paduri" aiurea de dau aspect de sat

Aceasta postare a fost editata de ker: 03 martie 2018 - 02:15

1

#974 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 03 martie 2018 - 08:41

Vezi postareaker, la 03 martie 2018 - 02:11, a spus:

Vad ca au taiat copacii de vis a vis de Euro...


Acolo vor sa si faca ceva, săptămâna trecută s-au spart si cărat betoane pe acolo.
1

#975 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 martie 2018 - 19:17

O noua parcare langa parcul Padurice:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-052.jpg
  • Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-053.jpg
  • Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-054.jpg
  • Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-055.jpg
  • Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-056.jpg
  • Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-057.jpg

4

#976 Userul este online   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 11 martie 2018 - 20:34

Asta este parcarea de pe strada Versului, despre care tot vorbește Robu de anu' trecut.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#977 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 12 martie 2018 - 09:55

Posibil dar ar trebui să mai fie una, între blocuri, cu intrare de pe Pepinierei.
0

#978 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 13 martie 2018 - 16:52

Doamne cat e de pe dinafara Suciu asta, pentru cine are nervi sa asculte. Bai frate unde l-au gasit pe asta? Auzi, citez, centura cu 4 benzi in partea de sud e "tichie de margaritar" si ca stie el ca nu-i nevoie :Facepalm_emote_gif:

https://www.digi24.r...ealitati-889072

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 martie 2018 - 16:52

1

#979 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 14 martie 2018 - 12:56

Din ce am putut extrage din toata discutat sunt interventiile dl. Drula care a informat ca SF-ul initial avea la baza dublarea centurii Sud de autostrada spre Belgrad si situatia ar fi fost oarecum echivalenta cu partea de Nord fara riscul de a fi blocata de traffic. Dar intre timp s-a schimbat schimbarea si autostrada a fost mutata la Vest, ceea ce este benefic din toate pdv mai putin situatia centurii Sud care a ramas singura optiune pentru traversare
Desi s-a intarziat 5 ani licitatia in minister de catre guvern si s-au facut modificari pe traseul autostrazii intre timp nu s-a ajuns la concluzia ca la reevaluarea SF-lui trebuia modificat cerintele la 4 benzi de circulatie.
Atat timp cat centura v-a prelua traficul de pe autostrada pentru legatura cu Moravita se v-a circula bara la bara pe centura Nord- Sud, castigul major este ca tirurile nu mai ajung in oras, scapam in sfarsit de poluare si masacrarea strazilor.
3

#980 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2018 - 06:46

Ieri au intervenit pe calea Sagului, in zona Metro, pentru a mai carpi asfaltul aflat in stare jalnica. Necesara ar fi o reasfaltare completa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (1).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (2).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (3).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (4).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (5).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (6).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (7).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (8).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (9).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (10).jpg
  • Imagine atasata: asfaltari-sagului (11).jpg


Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi