STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1921 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 27 februarie 2018 - 22:01

cu greu au fost salvate in depoul Dej citeva locomotive inclusiv EC 001 si DA 001.Din pacate EA 0001 a murit in accidentul de la Augustin.

Locomotive cu abur functionale nu mai avem nici macar pentru filme.
0

#1922 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 28 februarie 2018 - 18:41

Prima locomotiva hibrid produsa in Romania: Link
1

#1923 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 28 februarie 2018 - 19:39

Aburoase functionale nu avem pentru ca pe langa bataia de joc cu asa zisa "conservare" a lor..care e de fapt o invitatie la distrugere si furt..nici una din ele nu mai are revizia facuta la cazan...si taxa la ISCIR pentru asa o jucarie nu e mica...iar CFR prefera sa nu isi conserve patrimoniul care in conditii Doamne fereste de razboi sau calamitati este strategic...carbuni si lemne avem...daca nu mai merge reteaua electrica sau nu mai avem motorina. Pe langa asta, efectiv nu mai sunt mecanici autorizati si calificati si fochisti care sa le conduca...a avut grija "abramburica" psd Andronescu sa nu mai fie scoli profesionale si sa nu se ofere calificari in domeniu..Batranii care inca stiau sa le puna in miscare au plecat sa se odihneasca...cei tineri nu au mai avut de la cine invata . Plus magaria pe spaga care a lasat sa nu fie clasificate ca si obiecte de patrimoniu...si au lasat sa se scoata din tara clasificate ca si "fier vechi"..dupa care au fost restaurate in Austria...si pufaie fericite pe alte sine...dar macar ne bucuram ca nu au ajuns sub flacara oxiacetilenica...
0

#1924 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2018 - 22:12

Acum sincer, cum nu exista scoli de specializare ca vizitiu sau carutas, nu mai are cum sa existe specializare in meseria de fochist sau mecanic locomotiva cu aburi, mai ales ca spun colegii care se pricep, ca nu mai exista asa ceva functional. Daca un tanar mecanic cu scoala pe locomotiva moderna (diesel-electrica, electrica, LDH) era cu adevarat pasionat, nu avea decat sa "fure" meserie la vremea respectiva, de la batranii care urmau sa se pensioneze.
Acum sa dam vina pe PSD, FSN, PCR, PDL, PNL, ca nu avem mecanici de locomotiva cu aburi sau fochisti, e extrem... Parerea mea.
Vad si la noi colegi mai tineri, care decat sa stea "lipiti" de meseriasii mai batrani si sa incerce sa "fure meserie", prefera sa butoneze pe facebook sau sa urmareasca clipuri pe youtube. -_-
Exista deja parerea ca gasesti tutoriale pe youtube pentru orice, deci probabil nu mai e mult pana vor incepe sa repare motoare diesel, sa bobineze motoare elecrice sau sa strunjeasca bandaje dupa tutoriale de pe youtube. :whistle:
3

#1925 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 01 martie 2018 - 08:53

Oameni care știu sa le conducă avem, problema este ca nicio instituție din țara nu mai poate face reviziile cazanului, de aici toate problemele. Înainte se făceau la Remarul 16 Februarie, dar cei de acolo au renunțat la aceasta specialitate. Cele mici (clasa 763 și clasa 764), cunoscute drept Mocănița fac reviziile la CFI Crișcior. Iar locomotive cu abur funcționale, mai avem și noi, dacă nu ma insel, dar cu revizii expirate de mult.
0

#1926 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 martie 2018 - 23:57

Linia Romney, Hythe and Dymchurch Railway una din cele mai mici cai ferate din lume aflate in serviciul public.

Ecartamentul liniei: 381 mm



https://en.wikipedia...mchurch_Railway

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 04 martie 2018 - 00:19

3

#1927 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 06 martie 2018 - 13:36

Un vagon al "semeringului banatean" adus in Gara de Nord, probabil, pentru a fi reabilitat:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: isho-06.mar.2018-018.jpg
  • Imagine atasata: isho-06.mar.2018-017.jpg
  • Imagine atasata: isho-06.mar.2018-016.jpg
  • Imagine atasata: isho-06.mar.2018-019.jpg

4

#1928 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 martie 2018 - 23:12

Vezi postareadan.s, la 06 martie 2018 - 13:36, a spus:

Un vagon al "semeringului banatean" adus in Gara de Nord, probabil, pentru a fi reabilitat:


A venit pt revizie cel mai probabil.
0

#1929 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 martie 2018 - 19:04

Automotoare in depou (probabil pentru casat), printre ele aflandu-se si o raritate (chiar unicitate):
Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-077.jpg Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-078.jpg Imagine atasata: isho,vox,v5-11.mar.2018-079.jpg
5

#1930 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 martie 2018 - 19:38

Istoria se repeta, cind o sa faca muzeu, o sa expuna doar poze.
1

#1931 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 martie 2018 - 20:15

Povestea (de pe metrou-usor)

Citeaza

Jurnal Feroviar Nr. 9/2001 scrie:
In anul 1995, firma constructoare de utilaje de cale si de vehicule de serviciu MARUB din Brasov, totodata unitatea reparatoare a automotoarelor CFR, construieste un prototip de automotor pe doua osii avand numarul 96-0001-6, bazat pe sasiul motorizat al utilajului UAM 215. Tocmai aceasta origine ii confera un aspect cam... cocotat, avand podeaua si caroseria situate mult deasupra axului tampoanelor. Amenajarea interioara, cu fotolii tapisate, de autobuz interurban, au determinat Serviciul Comercial al CFR sa inscriptioneze clasa I pe vagon, desi inmatricularea vehiculului este Bm mot 96-0001-6! Motorizarea sasiului poate fi realizata in varianta cu transmisie mecanica si motor Diesel de 215 CP sau cu transmisie hidraulica si motor Diesel de 282 CP, ambele in licenta MAN, provenite din industria de autocamioane. Vagonul, in asociere cu o remorca pe doua osii tip MEVA, a fost utilizat experimental in anul 1996, ca tren accelerat A 1895/1894, pe ruta Bucuresti Nord - Campulung, apoi ca tren accelerat AM 1598/1597, pe ruta Bucuresti Nord - Targoviste, fiind in final retras si utilizat ca tren de serviciu pentru Snagov sau pe centura.
In anul 1997, MARUB a construit si prototipul cu transmisie hidraulica, asemanator cu primul, codificat de fabrica AM-282-H-002 si inmatriculat la CFR ca Bm mot 95-0001-8. Dupa numeroase parcursuri de proba pe liniile din jurul Brasovului (Rupea, Zarnesti, Intorsura Buzaului, Covasna, Malnas si chiar Predeal), s-a concluzionat ca automotorul nu este apt pentru circulatia pe linii cu rampe mari, producandu-se frecvent supraincalziri ale motorului, transmisiei si ale instalatiilor anexe, chiar si rotirea unui bandaj ca urmare a unor patinari repetate. La una dintre cursele de proba pe linia Brasov - Zarnesti, automotorul a surprins un autovehicul la un pasaj la nivel, in urma impactului fiind avariat. Dintre automotoarele utilizate pe parcursurile de calatori, mentionam trenul accelerat Brasov - Malnas Bai si cursa pe distanta Brasov - Zarnesti (doua parcursuri dus/intors pe zi). (Hubert G. Koeniger (Germania) si Antonio Bianco)



Se mai afla unul si in Ronat triaj, dar din acela a ramas numai caroseria ruginita.
1

#1932 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 12 martie 2018 - 13:51

in Ronat este o remorca MEVA Drobeta Turnu Severin.

citeva detalii despre automotoarele Marub

http://www.forumtren...-de-automotoare

din pacate cel de la timisoara nu a ajuns la Cimpina.


remorca Meva din Ronat Triaj

https://forum.lokomo...opic.php?t=7291

Aceasta postare a fost editata de timis2: 12 martie 2018 - 13:57

2

#1933 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 14 martie 2018 - 17:01

Vad ca ori a avut un actibild cu 91, ori o mai fost reclasificata o data cu 93. Interiorul nu pare foarte degradat.

Imagine atasata: t-14.mar.2018-016.jpg Imagine atasata: t-14.mar.2018-017.jpg Imagine atasata: t-14.mar.2018-018.jpg Imagine atasata: t-14.mar.2018-019.jpg

3

#1934 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 14 martie 2018 - 18:25

Oare aceste automotoare de ce nu sunt donate către muzeele (acelea pe care le avem...) sau expuse precum locomotivele cu abur? Știu au geamuri, dar cred ca se poate rezolva usor o problema de acest gen. Totuși nu îl expui in locul de joaca al copiilor. De exemplu in București Administratia Domenilor Publice Sector 4 (ADP4) a tăiat vreo 10 cisterne Roman care puteau fi donate Muzeului Tehnic, cât și altor instituții. Chiar sunt curios cum ar arăta o astfel de cisterna expusă prin oraș. :captain-smiley:
0

#1935 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 martie 2018 - 03:08

A doua zi de primavara:


3

#1936 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 martie 2018 - 19:09

Trenuri prin ninsoare abundentă în Suceava + prezentarea gării



Trenuri în Bănești Suceava și Liteni (județul Suceava)



Călătorie cu vechiul automotor Malaxa 900 pe ruta Suceava - Dornești (plus o scurtă prezentare a automotorului)


4

#1937 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 aprilie 2018 - 12:42

Două filmări de pe ruta Cluj-Napoca - Oradea:

Stana



Piatra Craiului


4

#1938 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 aprilie 2018 - 16:08

Trenuri la răsărit prin dealurile dintre Aghireșu și Huedin



Sărbători fericite! :easter_14:
4

#1939 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2018 - 18:41

In aproape o luna de zile voi avea o "misiune" importanta, de aceea as avea nevoie de ajutorul oricui cunoaste raspunsul la problema care am sa o relatez. Vreau sa imi duc bicicleta la reparat, problema este ca atelierul unde vreau sa o duc este tocmai pe Dragalina, iar eu staun in Giroc, iar bicicleta nu se mai comporta ok pe drum. Astfel ca as dorii sa o duc cu trenul pana la Gara de Nord. Intrebarea mea este, e voie cu bicicleta in Sageata Albastra?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 aprilie 2018 - 19:35

0

#1940 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 aprilie 2018 - 19:17

Eu stiu ca ai voie, mai ales cu Desiro unde e spatiu suficient si acces facil.
Circul frecvent cu IR 1811/2 si am prins de cateva ori biciclisti.

Imagine atasata: Screenshot-2018-4-24 Transportul bicicletelor si schiurilor.png
https://www1.cfrcala...-si-schiurilor/

Daca vrei sa fii 100% sigur, suna la gara din TM: 0256-493806
Acesta e nr de la casa de bilete - trafic local.
1

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi