Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1921
Postat 27 februarie 2018 - 22:01
Locomotive cu abur functionale nu mai avem nici macar pentru filme.
#1923
Postat 28 februarie 2018 - 19:39
#1924
Postat 28 februarie 2018 - 22:12
Acum sa dam vina pe PSD, FSN, PCR, PDL, PNL, ca nu avem mecanici de locomotiva cu aburi sau fochisti, e extrem... Parerea mea.
Vad si la noi colegi mai tineri, care decat sa stea "lipiti" de meseriasii mai batrani si sa incerce sa "fure meserie", prefera sa butoneze pe facebook sau sa urmareasca clipuri pe youtube.

Exista deja parerea ca gasesti tutoriale pe youtube pentru orice, deci probabil nu mai e mult pana vor incepe sa repare motoare diesel, sa bobineze motoare elecrice sau sa strunjeasca bandaje dupa tutoriale de pe youtube.

#1925
Postat 01 martie 2018 - 08:53
#1926
Postat 03 martie 2018 - 23:57
Ecartamentul liniei: 381 mm
https://en.wikipedia...mchurch_Railway
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 04 martie 2018 - 00:19
#1931
Postat 11 martie 2018 - 20:15
Citeaza
In anul 1995, firma constructoare de utilaje de cale si de vehicule de serviciu MARUB din Brasov, totodata unitatea reparatoare a automotoarelor CFR, construieste un prototip de automotor pe doua osii avand numarul 96-0001-6, bazat pe sasiul motorizat al utilajului UAM 215. Tocmai aceasta origine ii confera un aspect cam... cocotat, avand podeaua si caroseria situate mult deasupra axului tampoanelor. Amenajarea interioara, cu fotolii tapisate, de autobuz interurban, au determinat Serviciul Comercial al CFR sa inscriptioneze clasa I pe vagon, desi inmatricularea vehiculului este Bm mot 96-0001-6! Motorizarea sasiului poate fi realizata in varianta cu transmisie mecanica si motor Diesel de 215 CP sau cu transmisie hidraulica si motor Diesel de 282 CP, ambele in licenta MAN, provenite din industria de autocamioane. Vagonul, in asociere cu o remorca pe doua osii tip MEVA, a fost utilizat experimental in anul 1996, ca tren accelerat A 1895/1894, pe ruta Bucuresti Nord - Campulung, apoi ca tren accelerat AM 1598/1597, pe ruta Bucuresti Nord - Targoviste, fiind in final retras si utilizat ca tren de serviciu pentru Snagov sau pe centura.
In anul 1997, MARUB a construit si prototipul cu transmisie hidraulica, asemanator cu primul, codificat de fabrica AM-282-H-002 si inmatriculat la CFR ca Bm mot 95-0001-8. Dupa numeroase parcursuri de proba pe liniile din jurul Brasovului (Rupea, Zarnesti, Intorsura Buzaului, Covasna, Malnas si chiar Predeal), s-a concluzionat ca automotorul nu este apt pentru circulatia pe linii cu rampe mari, producandu-se frecvent supraincalziri ale motorului, transmisiei si ale instalatiilor anexe, chiar si rotirea unui bandaj ca urmare a unor patinari repetate. La una dintre cursele de proba pe linia Brasov - Zarnesti, automotorul a surprins un autovehicul la un pasaj la nivel, in urma impactului fiind avariat. Dintre automotoarele utilizate pe parcursurile de calatori, mentionam trenul accelerat Brasov - Malnas Bai si cursa pe distanta Brasov - Zarnesti (doua parcursuri dus/intors pe zi). (Hubert G. Koeniger (Germania) si Antonio Bianco)
Se mai afla unul si in Ronat triaj, dar din acela a ramas numai caroseria ruginita.
#1932
Postat 12 martie 2018 - 13:51
citeva detalii despre automotoarele Marub
http://www.forumtren...-de-automotoare
din pacate cel de la timisoara nu a ajuns la Cimpina.
remorca Meva din Ronat Triaj
https://forum.lokomo...opic.php?t=7291
Aceasta postare a fost editata de timis2: 12 martie 2018 - 13:57
#1934
Postat 14 martie 2018 - 18:25

#1936
Postat 25 martie 2018 - 19:09
Trenuri în Bănești Suceava și Liteni (județul Suceava)
Călătorie cu vechiul automotor Malaxa 900 pe ruta Suceava - Dornești (plus o scurtă prezentare a automotorului)
#1937
Postat 01 aprilie 2018 - 12:42
Stana
Piatra Craiului
#1938
Postat 07 aprilie 2018 - 16:08
Sărbători fericite!

#1939
Postat 24 aprilie 2018 - 18:41
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 aprilie 2018 - 19:35
#1940
Postat 24 aprilie 2018 - 19:17
Circul frecvent cu IR 1811/2 si am prins de cateva ori biciclisti.

https://www1.cfrcala...-si-schiurilor/
Daca vrei sa fii 100% sigur, suna la gara din TM: 0256-493806
Acesta e nr de la casa de bilete - trafic local.