STP Timișoara Forum: Infrastructura CF urbana si diverse proiecte de CF urban - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura CF urbana si diverse proiecte de CF urban Complexul feroviar Timisoara

#421 Useril este offline   Tesla 

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 305
  • Inregistrat: 24 august 16
  • Sexul:masculin

Postat 04 februarie 2018 - 14:04

Vezi postarearadutm, la 04 februarie 2018 - 09:37, a spus:

Pe langa asta, multi soferi vitezomani ignora faptul ca sunt inca in localitate si se comporta foarte agresiv cu cei care circula cu viteza regulamentara pe banda a doua.


Nu mi se pare deloc ok să folosești banda a 2-a din moment ce prima e liberă chiar dacă circuli cu 70-80km/h. Circuli pe banda 1 și îți vezi civilizat de drum, că unii nu respectă limita de viteză aceasta este altă discuție, dar nu este în autoritatea ta ca șofer să-i ”sancționezi”. Tot ce faci e să încurci traficul. Mai mult decât atât dacă vine un echipaj de intervenție, acesta are culoar pe B2. Nu trebuie să facă slalom printre mașini(cum se întâmplă în oraș).

@Florin am crezut că te referi în mod special la secțiunea dintre sensurile giratorii. Pe de altă parte problema cea mai mare mi se pare accesul la aeroport. 2 intrări/ieșiri vor fi în curând insuficiente și ar trebui regândit în așa fel încât să nu treuiască să treci prin parcare ca să preiei pasageri. Dar deja e prea mult offtopic.

#422 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 februarie 2018 - 23:14

Daca merge pe banda 2, il depasesti treci inaintea lui pe banda 1. Imagine postata
-1

#423 Useril este offline   Tesla 

  • Membru activ
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 305
  • Inregistrat: 24 august 16
  • Sexul:masculin

Postat 04 februarie 2018 - 23:44

AȘA NU:

Vezi postareaDoppler, la 04 februarie 2018 - 23:14, a spus:

Daca merge pe banda 2, il depasesti treci inaintea lui pe banda 1. Imagine postata


Să ne mai mirăm că în Timișoara se conduce prost?



Editat de Doppler: Pt integrare se scoate s-ul din https

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 05 februarie 2018 - 00:19


#424 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 februarie 2018 - 00:32

In localitate nu se aplica regula de pe autostrazi, poate adormitul de pe banda 2 doreste sa faca viraj la stinga peste 2 kilometri si de aceea nu trece pe banda din dreapta.

De exemplu daca pe Calea Sagului sau pe drumul spre Sag intilnesc un sofer care considera, ca in clip, ca atit timp cit merge cu viteza legala, poate sa mearga pe banda 2, il depesesc cu grija pe partea dreapta.

Eu sint unii dintre fraierii care pe autostrada aplic regula nemteasca, trec pe banda 1 chiar daca putin mai in fata este un camion si urmeaza sa schimb din nou banda, asta chiar daca nu vine nimeni din spate.
0

#425 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 829
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 05 februarie 2018 - 10:41

Suferim grav la capitolul "Adormit pe Banda 2". Caz concret, de la semafor mall, pe aradului sunt unii ce merg cu 40 pe banda 2 , desi fac stanga abia pe Liege. Daca le atragi atentia la semafor, te fac in fel si chipuri ca ce ai cu ei.

@Doppler: si eu fac la fel si pe autostrada si pe zone de drum cu 2 benzi. Daca depasesc folosesc banda 2, dar cum depasesc (chiar de in departare am alta masina) ma retrag pe banda 1. Doar ca suntem o specie pe cale de disparitie.
0

#426 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 05 februarie 2018 - 17:31

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 februarie 2018 - 11:02, a spus:

Da, daca spui ca indicatorul e acolo unde l-am pus in desenul de mai jos, atunci e ok din punct de vedere al taxei de drum. Asta ce inseamna? Ca strada Aeroportului nu apartine Timisorii ci comunei Ghiroda?
Atasament Untitled-1.jpg

Ma refeream la portiunea pana la primul sens giratoriu. Pe acea portiune, de la fosta poarta de intrare in oras si pana la sensul giratoriu este strada urbana, bulevard sau cum vrem sa-i spunem, nu se aplica vigneta. Strada Aeroport este de fapt drum judetean, deci iar nu se aplica vigneta, asa ca din Timisoara pana la Aeroport se poate merge fara vigneta. In schimb, pe portiunea desenata de tine in prima schita este drum national si se aplica vigneta, clar.


Vezi postareaTesla, la 04 februarie 2018 - 14:04, a spus:

Nu mi se pare deloc ok să folosești banda a 2-a din moment ce prima e liberă chiar dacă circuli cu 70-80km/h. Circuli pe banda 1 și îți vezi civilizat de drum, că unii nu respectă limita de viteză aceasta este altă discuție, dar nu este în autoritatea ta ca șofer să-i ”sancționezi”. Tot ce faci e să încurci traficul. Mai mult decât atât dacă vine un echipaj de intervenție, acesta are culoar pe B2. Nu trebuie să facă slalom printre mașini(cum se întâmplă în oraș).

Indiferent de opiniile sau obisnuintele noastre, circulatia potrivit codului rutier este singura care are validitate, indiferent de situatie. In cazul iesirii din Timisoara, pe calea Lugojului, cei care se comporta ca si cum ar fi iesit din oras pun grav in pericol siguranta celorlalti. De-o parte si de alta sunt multe intreprinderi, fabrici, societati comerciale pentru care singurul acces este acest drum. Sunt muncitori care vin cu masinile, altii merg pe jos pentru lipseste trotuarul, au loc manevre de intrare/iesire de autoturisme si masini de transport, iar cei care merg cu peste 70-80 la ora sunt inconstienti. Este si una din portiunile cu cele mai multe accidente din oras. Cei care merg cu viteza legala si stau pe banda a doua foarte bine fac, pentru ca banda 1 este adeseori ocupata de cei care intra sau ies, iar manevrele inutile nu fac decat sa complice drumul. Pana in urma cu cativa ani, Politia Rutiera statea aproape zilnic pe acest traseu, dar de vreo 2-3 ani incoace rareori ii mai vezi si de atunci se circula ca in jungla. Activitatea economica este suficient de intensa incat sa fie transformat intr-un bulevard cu trotuare, statii de autobuz, semafoare, sensuri giratorii si limita 50.

Vezi postareatm87blo, la 05 februarie 2018 - 10:41, a spus:

Suferim grav la capitolul "Adormit pe Banda 2". Caz concret, de la semafor mall, pe aradului sunt unii ce merg cu 40 pe banda 2 , desi fac stanga abia pe Liege. Daca le atragi atentia la semafor, te fac in fel si chipuri ca ce ai cu ei.

@Doppler: si eu fac la fel si pe autostrada si pe zone de drum cu 2 benzi. Daca depasesc folosesc banda 2, dar cum depasesc (chiar de in departare am alta masina) ma retrag pe banda 1. Doar ca suntem o specie pe cale de disparitie.

In afara localitatii este obligatia soferului sa tina banda cea mai apropiata de marginea drumului. In localitate banda 1 sau 2 au acelasi statut, nu trebuie si nici nu este recomandat sa "te dai la o parte". Asa ceva nu exista in codul rutier. Fiecare banda are rolul ei, configuratia ei, iar soferii se incadreaza pe cea mai utila destinatiei spre care se deplaseaza.

Vezi postareaTesla, la 04 februarie 2018 - 23:44, a spus:

AȘA NU:


Să ne mai mirăm că în Timișoara se conduce prost?


Mai exista si un alt fenomen despre care putini vorbesc: de prea multe ori soferii timisoreni circula dupa regulile nescrise si nu dupa codul rutier. Atunci apare conflictul cu cei care chiar conduc legal - ca ne place sau nu - dar apar si situatii de pericol cauzate de "obisnuinta" care ia precedenta codului rutier. Ar fi multe de spus pe tema asta, dar e cam offtopic.

Aceasta postare a fost editata de radutm: 05 februarie 2018 - 17:42


#427 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2018 - 19:40

Vezi postarearadutm, la 05 februarie 2018 - 17:31, a spus:

Ma refeream la portiunea pana la primul sens giratoriu. Pe acea portiune, de la fosta poarta de intrare in oras si pana la sensul giratoriu este strada urbana, bulevard sau cum vrem sa-i spunem, nu se aplica vigneta. Strada Aeroport este de fapt drum judetean, deci iar nu se aplica vigneta, asa ca din Timisoara pana la Aeroport se poate merge fara vigneta. In schimb, pe portiunea desenata de tine in prima schita este drum national si se aplica vigneta, clar.

Pai, exact pe tema asta discutam cu Tesla in partea discutiei unde ne refeream la accesul spre aeroport fara a traversa la nivel cu calea ferata... Eu spuneam ca cred ca trebuie rovigneta (ceea ce imi confirmi si tu acum) si el imi spunea ca nu. Bine, e posibil sa nu stea nimeni la "pescuit" chiar pe portiunea asta, dar noi discutam de aspectul legal al problemei...
0

#428 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 februarie 2018 - 09:34

Conform legislatiei rutiere, oriunde este un drum cu mai multe benzi pe sens, normal este sa circuli pe banda cea mai din dreapta (B1), cu exceptia cazului cand devansezi pe cineva/ceva (caz in care treci pe banda imediat urmatoare), sau cand doresti sa te incadrezi pentru preselectie. Pe de alta parte, nu exista limita minima de viteza cu care se circula pe B2, B3, etc. Daca eu sunt adormitu care merge cu 40km/h si pe B1 e unu care merge cu 30km/h, am dreptul sa il devansez linistit pe B2 mergand cu 40km/h. Stiu ca pe vremuri exista ceva articol ca pot circula pe banda de langa axul drumului cei care merg cu viteza maxima legala. Asta nu mai exista nicaieri in lege. Pe de alta parte, e perfect ok si legal sa devansez un vehicul de pe B2 cand eu circul pe B1. Aceasta manevra nu se numeste depasire (in nicio situatie, nici in oras, nici in afara, niciunde).
Art. 45 din OUG spune:
(1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial.
... insa, aliniatul 4 precizeaza:
(4) Nu constituie depăşire, în sensul alin. (1), situaţia în care un vehicul circulă mai repede pe una dintre benzi decât vehiculele care circulă pe altă bandă în acelaşi sens de circulaţie.
Deci nu, nu e depasire daca devansezi un vehicul nici prin dreapta, nici prin stanga, atata timp cat esti pe o alta banda.
0

#429 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10598
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 februarie 2018 - 10:07

Sa revenim la calea ferata...
Va dati seama ca nu o sa vedem niciodata ingroparea sau urcarea caii ferate din Timisoara.
Schimbarea sinelor pe un peron din Timisoara Nord dureaza luni de zile, o lucrare din titlul topicului pe cei citiva kilometri de cale ferata din Timisoara ar dura 20+ de ani.
0

#430 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 06 februarie 2018 - 10:11

Vezi postareaDoppler, la 06 februarie 2018 - 10:07, a spus:

Sa revenim la calea ferata...
Va dati seama ca nu o sa vedem niciodata ingroparea sau urcarea caii ferate din Timisoara.
Schimbarea sinelor pe un peron din Timisoara Nord dureaza luni de zile, o lucrare din titlul topicului pe cei citiva kilometri de cale ferata din Timisoara ar dura 20+ de ani.


Exact, nu stiu de ce mai discutati de SF-uri din astea:)
0

#431 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 februarie 2018 - 10:48

mda, din pacate nu e locul cel mai bun

revenind la ce am postat zilele trecute - avem doar nevoie sa colaboreze autoritatile locale cu MT si CFR pentru a lega Gara de Aeroport folosind liniile existente cu investitii minime, nu chestii SF
:)
0

#432 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 07 februarie 2018 - 12:59

Alesii nostri judeteni si locali au decis sa faca sdudii pentru estacada si ingroparea liniilor in subteran fara a avea confirmari din minister respectiv CFR referitor la strategia lor legat de aceste obiective.

Revenind la discutia actuala, avem nevoie de o strategie elaborata in comun cu cei din MT si CFR pentru a porni studii legat de proiectul de legatura a aeroportului pe linie ferata cu reteaua actuala si nou construita care urmeaza sa asigure legatura cu orasul


Deocamdata proiectul legaturii feroviare a orasului cu aeroportul este SF pana autoritatile locale nu au un proiect finalizat si agreat cu factorii decidenti, ministerul si compania feroviara.
La final o decizie politica ne poate aduce in fata faptului implinit, adica sa obtinem finantare in bugetul national pentru acest obiectiv si inceperea lucrarilor.

La ora actuala nu cred ca avem pregatit nimic la nivel local in legatura cu acest subiect.

Aceasta postare a fost editata de corco: 07 februarie 2018 - 13:01

0

#433 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2370
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 februarie 2018 - 23:42

Primarul Robu vrea metrou din Sagului pana la aeroport. Face studiu de prefezabilitate in 2018

Nu e glumă! Administrația Robu chiar vrea să construiască linie de metrou în Timișoara. Primăria alocă anul acesta bani pentru un studiu de prefezabilitate privind realizarea unui sistem de transport în comun de tip metrou, care să lege Aeroportul Timișoara de ieșirea din oraș spre Șag.

145.000 de lei din bugetul orașului pe anul 2018 se vor duce pe studiul de prefezabilitate dorit de Robu. Atenție! Nu este același proiect despre care primarul Timișoarei a vorbit și în urmă cu mai mulți ani, care prevedea introducerea unui tren de tip metrou pe aceleași linii pe care circulă și trenurile CFR.

Ideea veche privind îngroparea liniilor CFR și introducerea metroului în Timișoara este mort și îngropat. Compania CFR merge pe dublarea liniei de cale ferată pe teritoriul Timișoarei, cu finanțare de la Uniunea Europeană, având deja un studiu de fezabilitate în acest sens, dar și avizele necesare de la Primăria Timișoara.

Pentru că nu s-a putut ca Timișoara să aibă metrou cu ajutorul CFR, primarul Nicolae Robu lansează o altă idee: introducerea unui „metrou-metrou”, care nu are legătură cu liniile de cale ferată, care să lege aeroportul de intrarea în Timișoara dinspre Șag. „În principiu, este vorba despre un metrou care să meargă de la aeroport până la ieșirea spre Șag, trecând prin câteva puncte cheie”, a declarat primarul Nicolae Robu pentru tion.ro.

Anul acesta, și Primăria Cluj-Napoca a vorbit despre un studiu de prefezabilitate pentru construirea unei linii de metrou. Administrația condusă de Emil Boc a estimat costuri totale de 2,2 milioane de euro, din care 740.000 de euro alocate în acest an. Primarul Nicolae Robu saluta, nu demult, ideea lui Boc.
„Am citit recent că domnul Boc a afirmat că vrea să facă metrou în Cluj. Eu vreau să-l încurajez și sunt convins că nu se va lăsa inhibat de corul cârtitorilor, care probabil că există și în Cluj, cum există și în Timișoara. Orice oraș înțelege că aceste orașe se dezvoltă în fericire într-un ritm alert și că nu pot să funcționeze cu infrastructura gândită în alte vremuri și alte condiții. Până când se va ajunge la aparate de zbor individuale, un fel de drone pentru mobilitatea persoanelor, nu avem ce face, noi trebuie să asigurăm condiții pentru mobilitate cu mașina și, în paralel, să încurajăm cât putem folosirea altor mijloace de locomoție, biciclete și toate celelalte care au apărut acum, mai moderne.

Este stupid să nu înțeleagă cineva că dacă ai o stradă cu o anumită lățime nu ai cum să asiguri la modul ideal ceea ce este necesar. Apropo de anumite cârteli pe tema pistelor de biciclete, nu ai cum să le faci decât dacă ai sacrifica carosabilul. Or, a îl sacrifica înseamnă o aglomerație și mai mare. Oamenii nu au timp de pierdut, viața e unică pentru fiecare și timpul trebuie folosit și nu irosit în tranziții dintr-un loc în altul”, spunea Robu, în toamna anului trecut.
UPDATE. Robu: Nu știu dacă voi fi primarul care va construi metroul Timișoarei, dar eu voi fi primarul care a lansat ideea și a pregătit terenul

Primarul Nicolae Robu vine cu precizări și spune că Timișoara crește pe zi ce trece și are nevoie de o asemenea investiție. Este mândru că intră în istorie pentru că a avut curajul să lanseze o astfel de idee, chiar dacă, deocamdată, nici nu se poate gândi de unde ar putea lua fonduri pentru o linie de metrou.
„Noi trebuie să avem abordări vizionare. Mai devreme sau mai târziu, Timișoara va avea metrou! Multe orașe comparabile ca mărime au deja, pe alte meleaguri și aceasta este tendința. Nu se știe niciodată ce oportunități de finanțare se pot ivi, dar se știe că nimeni nu-ți dă bani pentru un obiectiv dacă nu ai măcar un studiu de prefezabilitate”, ne-a explicat edilul-șef.
Robu este conștient că probabil nu el va fi primarul care îi va construi metrou Timișoarei, dar măcar e bucuros că a putut lansa această idee, chiar dacă este hulit, spune el.
„Nu știu dacă eu voi fi primarul care va construi metroul Timișoarei – cel mai probabil, nu –, dar cu certitudine eu voi fi primarul care a lansat ideea și a pregătit terenul pentru ca el să fie construit. Desigur, meritul va fi al celui ce-l va construi, dar un merit va rămâne în istorie și pentru cel ce a avut curajul de a lansa ideea și asumarea de a se face hulit, luat în bășcălie, de oameni incapabili să gândească dincolo de ziua de mâine! Lumea este așa cum o vedem, pe de-o parte datorită vizionarilor, pe de altă parte datorită făptuitorilor. Eu mă străduiesc să fiu și – las modestia la o parte – sunt, deopotrivă, vizionar și făptuitor”, a conchis Robu pentru tion.ro.

sursa: wwww.tion.ro

E tot mai grav sa nu iti iei medicamentele la timp..Vadim are un demn urmas...la partea cu "faptuitorul" chiar a grait adevar gura pacatosului...desi de regula instanta decide asta...la viziune...etnobotanicele cauzeaza efecte grele. Cam multe din lucrarile publice lansate cu surle si trambite au avut erori de proiectare care au dus la procese pe rol inca in curs..fatada liceului Lenau, skate-parcul din Parcul Central, reabilitarea Balta Lamaita, ultima "eroare in forta" reabilitarea pietei Badea Cartan..si toot facem si ras facem proiecte la proiecte pe sute de mii de lei bani PUBLICI...pe vise umede de gradinita...soferul domniei sale castiga si incaseaza spre 10.000 lei salariu pentru efortul de a trage de covrig la Mercedesul lui El insusi..angajatii STPT care fac ore suplimentare neplatite si au raspunderea de a transporta multe suflete in traficul zilnic nici macar salariul asa mic nu si-l incaseaza. Dar bine ca avem bani de studii...ca sa nu uit si de reabilitarea pietei Operei care are proiect de 100.000 euro care sa spuna cum se ridica o piatra veche si se aseaza o piatra noua in acelasi loc si mai licitam inca 10.000 de euro pe o firma care sa verifice proiectul de 100.000 euro al primei firme...Poate faptuitorul va recunoaste ca vina apartine medicilor care au inlocuit antidepresivele cu energizante...sau estompatorul de par cu substante pe baza de plumb
3

#434 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 februarie 2018 - 00:05

Deci Boc face metrou la 2.2 milioane de euro? O fi modelul din bancul cu oltenii ce se dadeau cu roaba in pivnita... :plemplem:
2

#435 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 februarie 2018 - 00:09

Eu cred ca studiul de prefezabilitate costa atata, si e in lei, nu in euro.
1

#436 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 februarie 2018 - 06:36

Poate ar fi bine ca primarul sa-si caute alt hobby decat transportul public.
2

#437 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 15 februarie 2018 - 08:57

Poate nu este doar opinia mea dar consider ca prioritatea orasului pe termen lung este aceasta legatura rapida cu aeroportul dar si un transport public cu adevarat rapid in oras, eu vad mai degraba fezabil un metrou usor de suprafata din pdv al costurilor.
Actuala retea de tramvaie este sufocata de semafoarele care cresc mult durata de transport si nu o vad deloc eficienta daca nu au culoare dedicate.
In studiu pentru introducere unei linii de metrou in subteran este o necunoscuta, linia de suprafata este ocupata oricum de CFR dar asta nu exclude posibilitatea folosirii in comun a liniilor.
Nu reusesc sa inteleg ce prepusune acest studiu pentru metrou exclusiv, va fi o linie dedicata pentru metrou fara alta interconexiune cu reteaua CFR inteleg, oricum va fi nevoie de acordul lor sa se sape cu cartita pe sub liniile lor.
Idea initiala a fost sa prinda acesta linie de metrou pe culoarul M900 dar MT si CFR nu au considerat fezabil sa se complice cu introducerea in subteran a culoarului si astfel a picat colaborarea cu ei dar nu si proiectul inteleg acum.
2

#438 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 15 februarie 2018 - 09:29

Inainte de metrou ar trebui modernizata, EXTINSA si eficientizata reteaua de tramvaie. Apoi reinnoit parcul de tramvaie. Ce inseamna in viziunea mea eficientizare, tramvaiul sa nu aiba banda comuna niciunde cu masinile, iar semoafoarele sa fie pe bune inteligente si sa prioritizeze verdele pentru tramvai cand ajunge la semafor.

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 15 februarie 2018 - 09:30

11

#439 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 15 februarie 2018 - 14:52

:up_arow: vorba ta, pe bune inteligente nu cred ca vor fi vreodata, chiar si putin inteligente ar presupune in plus fata de sistematizarea traficului rutier sa fie toate intersectiile calibrate dupa culoare verde cu prioritate de traversare prin intersectie pentru tramvai si mai apoi rutier.
Nu cred ca a reusit cineva asa ceva in lume la modul de a fi aplicat cu success, daca anumite intersectii se aglomereaza la ore de varf automat tramvaiele ar fi obligate sa stationeze si astfel ar rezulta ca nu este efficient sa circuli cu tramvaiul, nu poate fi respectat un orar de circulatie si ajungem sa vorbim despre intarzieri.
Pana la urma varianta aplicata in marile orase este tot pentru linii de metrou subteran ori ridicate pe Estacada cu timpi de parcus mentinuti intre statii, mai devreme sau mai tarziu vom ajunge la aceasi concluzie,ex perfect: Sagului-Muzeul Satului

Aceasta postare a fost editata de corco: 15 februarie 2018 - 14:59

1

#440 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 15 februarie 2018 - 15:22

am fost in Antwerp si au tramvai care in zona centrala intra in subteran. solutii sunt, doar trebuie analizat ce s-a facut in alte orase de marimea Timisoarei. Nu trebuie alease intotdeauna variantele extreme si foarte costisitoare.
2

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi