Florin.B RATT, la 04 februarie 2018 - 11:02, a spus:
Da, daca spui ca indicatorul e acolo unde l-am pus in desenul de mai jos, atunci e ok din punct de vedere al taxei de drum. Asta ce inseamna? Ca strada Aeroportului nu apartine Timisorii ci comunei Ghiroda?
Untitled-1.jpg
Ma refeream la portiunea pana la primul sens giratoriu. Pe acea portiune, de la fosta poarta de intrare in oras si pana la sensul giratoriu este strada urbana, bulevard sau cum vrem sa-i spunem, nu se aplica vigneta. Strada Aeroport este de fapt drum judetean, deci iar nu se aplica vigneta, asa ca din Timisoara pana la Aeroport se poate merge fara vigneta. In schimb, pe portiunea desenata de tine in prima schita este drum national si se aplica vigneta, clar.
Tesla, la 04 februarie 2018 - 14:04, a spus:
Nu mi se pare deloc ok să folosești banda a 2-a din moment ce prima e liberă chiar dacă circuli cu 70-80km/h. Circuli pe banda 1 și îți vezi civilizat de drum, că unii nu respectă limita de viteză aceasta este altă discuție, dar nu este în autoritatea ta ca șofer să-i ”sancționezi”. Tot ce faci e să încurci traficul. Mai mult decât atât dacă vine un echipaj de intervenție, acesta are culoar pe B2. Nu trebuie să facă slalom printre mașini(cum se întâmplă în oraș).
Indiferent de opiniile sau obisnuintele noastre, circulatia potrivit codului rutier este singura care are validitate, indiferent de situatie. In cazul iesirii din Timisoara, pe calea Lugojului, cei care se comporta ca si cum ar fi iesit din oras pun grav in pericol siguranta celorlalti. De-o parte si de alta sunt multe intreprinderi, fabrici, societati comerciale pentru care singurul acces este acest drum. Sunt muncitori care vin cu masinile, altii merg pe jos pentru lipseste trotuarul, au loc manevre de intrare/iesire de autoturisme si masini de transport, iar cei care merg cu peste 70-80 la ora sunt inconstienti. Este si una din portiunile cu cele mai multe accidente din oras. Cei care merg cu viteza legala si stau pe banda a doua foarte bine fac, pentru ca banda 1 este adeseori ocupata de cei care intra sau ies, iar manevrele inutile nu fac decat sa complice drumul. Pana in urma cu cativa ani, Politia Rutiera statea aproape zilnic pe acest traseu, dar de vreo 2-3 ani incoace rareori ii mai vezi si de atunci se circula ca in jungla. Activitatea economica este suficient de intensa incat sa fie transformat intr-un bulevard cu trotuare, statii de autobuz, semafoare, sensuri giratorii si limita 50.
tm87blo, la 05 februarie 2018 - 10:41, a spus:
Suferim grav la capitolul "Adormit pe Banda 2". Caz concret, de la semafor mall, pe aradului sunt unii ce merg cu 40 pe banda 2 , desi fac stanga abia pe Liege. Daca le atragi atentia la semafor, te fac in fel si chipuri ca ce ai cu ei.
@Doppler: si eu fac la fel si pe autostrada si pe zone de drum cu 2 benzi. Daca depasesc folosesc banda 2, dar cum depasesc (chiar de in departare am alta masina) ma retrag pe banda 1. Doar ca suntem o specie pe cale de disparitie.
In afara localitatii este obligatia soferului sa tina banda cea mai apropiata de marginea drumului. In localitate banda 1 sau 2 au acelasi statut, nu trebuie si nici nu este recomandat sa "te dai la o parte". Asa ceva nu exista in codul rutier. Fiecare banda are rolul ei, configuratia ei, iar soferii se incadreaza pe cea mai utila destinatiei spre care se deplaseaza.
Tesla, la 04 februarie 2018 - 23:44, a spus:
AȘA NU:
Să ne mai mirăm că în Timișoara se conduce prost?
Mai exista si un alt fenomen despre care putini vorbesc: de prea multe ori soferii timisoreni circula dupa regulile nescrise si nu dupa codul rutier. Atunci apare conflictul cu cei care chiar conduc legal - ca ne place sau nu - dar apar si situatii de pericol cauzate de "obisnuinta" care ia precedenta codului rutier. Ar fi multe de spus pe tema asta, dar e cam offtopic.
Aceasta postare a fost editata de radutm: 05 februarie 2018 - 17:42