
Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#1522
Postat 14 decembrie 2017 - 20:20
#1523
Postat 14 decembrie 2017 - 22:25

La fel: coada celor ce asteptau sa faca sensul giratoriu cu fantana de pe Pestalozzi, se intindea prin pasaj, pana in fata la UVT. (ora 18:15)
Vine anul asta Mosul mai repede?

#1524
Postat 03 ianuarie 2018 - 22:49
Totusi, semafoarele iti stricau dispozitia: temporizarea era evident identica cu o zi obisnuita, asteptai aiurea la semafor fara ca pe celelalte directii sa treaca masini. Asteptare mica? Mai muilt de un sfert din lungimea clipului am scos-o prin editare, scotind tipul de asteptare la semafor.
#1525
Postat 04 ianuarie 2018 - 10:20
Doppler, la 03 ianuarie 2018 - 21:09, a spus:
Repet a mai mult de zecea oară: Timișoara este varză la capitolul semnalizări rutiere! Varză rău de tot, comparativ cu alte orașe din țară.
La orașe din țări vestice nici nu are rost să ne raportăm.
N-am idee ce se așteaptă!
#1526
Postat 04 ianuarie 2018 - 17:32
Asa si cu semnalizarile rutiere...daca se apuca de treaba "cine trebuie" sa vedeti dezvoltare in forta! Cred ca vom avea semn de sens unic si pe aleea spre toaleta publica..si semn de giratoriu si pentru pietonii care trebuie sa ocoleasca bancile din parc.. Ce m-ar distra maxim ar fi ca in cazul in care incep sa se scoata bani si din asta pe langa borduri si asfaltari sa vedem cate zebre se vor infiinta intr-o veselie..lucrarile fiind decontate la litru de vopsea consumata...in forta...

#1527
Postat 04 ianuarie 2018 - 19:25
Ci la semnalizări de pre-informare, informare, orientare și confirmare, de mari dimensiuni, pe orizontală dar mai ales pe verticală. Iar din acest punct de vedere, ni se poate da nota -1.
Rosign (firma care a avut monopolul de 15 sau 16 ani pe vremea lui Ciuhi), ar fi avut capabilități tehnice să execute astfel de lucrări dar n-a primit astfel de cereri, cred.
Firma Girod Semnlizare de pe Calea Lugojului, a executat deja o grămadă de astfel de lucrări.
Probabil, cei din Comisia de la Primărie n-au auzit de semnalizările la care mă refer.
Ar putea să facă o vizită la Arad sau la Reșița, ca să nu zic de Sibiu, Brașov, Oradea.
Dacă zic Szeged, pică pe spate.
Numa' în pielea unui netimișorean care ne vizitează sau ne tranzitează orașul, să nu fii!
#1528
Postat 08 ianuarie 2018 - 16:04
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1529
Postat 08 ianuarie 2018 - 23:32
Cite accidente trebuie sa mai aiba loc pentru a face ceva? In primul rind iesirea actuala este periculoasa pentru ca soferii trebuie sa acorde prioritate atit celor care vin dinspre Timisoara cit si celor care vin dinspre Sag.
#1530
Postat 10 ianuarie 2018 - 12:41
1. Sensul giratoriu de la Galeria 1, cand vii dinspre Lipovei - drumul are 3 benzi, dar accesul pe banda 3 este interzis. Care este logica? De ce nu se face obligatoriu la stanga de pe banda 1, iar benzile 2 si 3 sa fie folosite pentru directia inainte Iulius Mall?
2. Simion Barnutiu, directia spre Modern, cand se face dreapta spre Samuel Micu, inainte de noul Lidl. In urma marcajelor care s-au facut pe str. Samuel Nicu, pe sensul de intrare pe Simion Barnutiu sunt doua benzi, dreapta si inainte, iar daca vrei sa intri pe de pe Simion Barnutiu, este o singura banda. Problema este cu intrarea de pe Simion Barnutiu, unde unghiul de virat la dreapta este foarte mic, tot timpul te trezesti ca esti pe banda din sens opus, sa nu mai spun ca acolo, imediat cum faci dreapta mai este si o parcare, iar masinile ocupa o jumatate de banda pentru cei care intra de pe Barnutiu.
#1531
Postat 10 ianuarie 2018 - 19:17

In plus, drumul e plin de denivelari, gropi prost astupate de constructor, carpeli. Mai bine insistau aici cu o asfaltare si o lasau mai moale cu schimbarea bordurilor.
#1532
Postat 16 ianuarie 2018 - 11:18
incetinesc masinile, dar lasa autobuzele, troleibuzele ( din pacate si camioanele) sa mearga fara a incetini
s-ar putea aplica si la noi pentru a reduce reparatiile


Aceasta postare a fost editata de Elphax: 16 ianuarie 2018 - 11:20
#1533
Postat 29 ianuarie 2018 - 23:50

Florin spunea ca semafoarele Rosign sint sincronizate dupa ceasuri individuale pastrate la ora exacta cu receptoare gps.
#1535
Postat 30 ianuarie 2018 - 16:10
Doppler, la 30 ianuarie 2018 - 15:58, a spus:
Ceea ce ar fi foarte bine. Circulatia pe Brediceanu e o gura de aer si ar trebui pastrata, eventual cu obligatie tot inainte pe Bogdanestilor.
#1536
Postat 30 ianuarie 2018 - 17:53
#1537
Postat 31 ianuarie 2018 - 15:54
http://www.tion.ro/s...tirilor/1977527
Raspunsul la intrebarea "de ce?" e: DIN PROSTIE. Doar restrictionari au in cap astia.
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 31 ianuarie 2018 - 15:57
#1538
Postat 31 ianuarie 2018 - 17:23

#1539
Postat 31 ianuarie 2018 - 17:47

Sent from my iPhone using Tapatalk
#1540
Postat 31 ianuarie 2018 - 17:55
@CataM: problema e ca taie din alternative si pune pe toata lumea pe acelasi drum + ocolire aiurea