Trotuare si Piste de biciclete
#61
Postat 02 martie 2016 - 12:43
Asa o fi tehnologia, ca la capacele de canal?...
#62
Postat 27 iunie 2016 - 07:39
Strada este în apropierea B-dului Cetății. Am observat că în zonă se refac trotuare bune/practicabile, trotuarele impracticabile/inexistente nefiind o prioritate pentru primărie.
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 27 iunie 2016 - 07:42
#63
Postat 27 iunie 2016 - 10:03
#64
Postat 27 ianuarie 2018 - 14:21
Citeaza
Voi ce părere aveți?
Mie personal mi se pare strigător la cer să ieși public cu asemenea declarații.
Sunt 2 variante civilizate.
Să lase oamenii să își facă treaba, pentru că șoferii clar încalcă legea. Nu să iasă public de parcă e împotriva acțiunii Poliției Locale, fiindcă creează decribilitate și dă senzația că nu există o comunicare eficientă între aceste instituții, mai ales că Poliția Locală operează sub Consiliul Local Timișoara. E chiar culmea. Iar ce ar putea el să facă:
1. e să construiască parcări supraetajate acolo unde e nevoie.
2. să amenajeze parcări astfel încât șoferii să intre în legalitate.
În multe cartiere șoferii pur și simplu blochează tot trotuarul și nu ai efectiv pe unde să traversezi, decât pe șosea. Sunt femei cu cărucior de copii care merg evident pe drum, punând-și viața în pericol, din cauza unei proase administrații. Să nu mai vorbesc de zona centrală, unde se parchează total haotic. Pe I.C. Brătianu au găsit soluția, care e foarte bună din punctul meu de vedere — au îngustat benzile și au făcut un rând de parcare în plus. Bravo! Personal cred că această soluție se poate aplica și pentru suplimentarea benzilor, peste tot în Europa există benzi înguste, că în Timișoara nu știu șoferii să conducă, asta e altă problemă, dar pot fi evident educați.
Oricum toată povestea mi se pare o mizerie, iar vina principală e a administrației.
Aceasta postare a fost editata de Tesla: 27 ianuarie 2018 - 15:29
#65
Postat 27 ianuarie 2018 - 14:30
#66
Postat 27 ianuarie 2018 - 15:32
Citeaza
țină seama și de faptul că există o categorie vulnerabilă de pietoni, persoanele cu
dizabilități, și că prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrului dezvoltării regionale și
administrației publice nr.189/2013 [care a aprobat reglementarea tehnică „Normativ
privind adaptarea clădirilor civile și spațiului urban la nevoile individuale ale persoanelor
cu handicap, indicativ NP 051-2012 – Revizuire NP 051/2000”], experții în domeniu au
stabilit că trotuarele sunt conforme pentru a fi utilizate de către persoanele cu handicap
dacă au minim 1.80 m (lățime), pentru un trafic constant în dublu sens.
Opinie preluată din comentariile articolelor
#67
Postat 27 ianuarie 2018 - 17:49
#68
Postat 27 ianuarie 2018 - 22:32
Ar putea sa o faca cu sens unic si parcarea sa se faca doar pe strada.
#69
Postat 28 ianuarie 2018 - 11:29
#72
Postat 22 aprilie 2021 - 14:32
Citeaza
Si azi cad fac o plimbare pe mal chiar gasesc muncitori in zona podului Modos:
#73
Postat 21 iulie 2021 - 05:44
Am scris inca in urma cu 11 ani de posibilitatea tehnica facila de realizare a subtrecerilor la aceste doua poduri insa cei cu proiectarea pistelor de pe maluri au omis voit sau nevoit acest lucru.
Iata ca "biciclistii" din primarie s-au autosesizat si poate fac ceva pana la urma...
https://www.tion.ro/...e-euro-1467395/