STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1861 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 noiembrie 2017 - 07:03

Conform listei cu licentele de transport valabile de pe site-ul AFER, datele lor de contact ar fi urmatoarele :

REGIO CALATORI SRL
adresa : Str Automotoarelor nr 10 biroul 3 jud Brasov
500234 - Brasov
Tel : +40268.330.022
Fax : +40268.329.190
E-mail: officercbv@gmail.com

TIp de activitate : calatori

Licenta 59/28.11.2016

:coolspeak:

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 05 noiembrie 2017 - 07:04

1

#1862 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2017 - 14:03

Doua articole recente, destul de triste:

https://mihaialexand...ia-second-hand/

https://mihaialexand...strofalele-ic2/
2

#1863 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 15 noiembrie 2017 - 07:47

Multumim pentru link-uri. Intr-adevar articole pertinente si documentate. Ni se documenteaza cu argumente clare cum poti face "afaceri" in Romania...Voi urmari daca aceste achizitii vor fi autorizate de AFER...si in cazul in care da, voi evita sa calatoresc cu aceste vehicule. Ar fi un bun subiect de reportaj pentru seria "Romania furata" de la Digi... :plang:
0

#1864 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 15 noiembrie 2017 - 08:36

Nu am citit link-urile, dar nici nu trebuie sa vad cine-i de vina pentru decaderea CFR-ului. Si-au furat singuri caciula, si inca o fac. Incepand cu furatul de motorina fiecare cu ce a putut, de la PET-uri la canistre si cisterne, dupa puteri, pana la institutia nasului, apoi prin conditiile proaste din trenuri, sali de asteptare mizere, reci, daca nu incuiate, si intarzierile exagerate. Ajungi mai repede in SUA decat cu trenul la Iasi. Din partea mea sa-l fure de tot pana nu dispare. Mai bine furat si functional decat nefurat si ruinat total.
De cand au luat niste straini mocanita din Valea Vaserului, trebuie sa faci rezervare cu saptamani inainte ca sa poti sa-ti iei bilet.
2

#1865 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 noiembrie 2017 - 17:34

2 articole foarte bune! Va recomand sa le cititi!
0

#1866 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 noiembrie 2017 - 15:24

Cele două aburoase expuse la Muzeul CFR București.

763.215
Imagine postataLocomotiva 763.215 (față-dreapta) - Muzeul CFR București by mihaipăcurețu, on Flickr

764.015
Imagine postataLocomotiva 764.015 (față-stânga) - Muzeul CFR București by mihaipăcurețu, on Flickr
Imagine postataLocomotiva 764.015 (plăcuțe-stânga) - Muzeul CFR București by mihaipăcurețu, on Flickr
4

#1867 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 21 noiembrie 2017 - 15:57

Câteva cadre de duminică din Gara de Nord București (București Nord).

91 53 0 410241-0 RO-SNTFC
Imagine postata91 53 0 410241-0 RO-SNTFC - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr

91 53 0 410814-4 RO-SNTFC - R8083
Imagine postata91 53 0 410814-4 RO-SNTFC -R8083 (București Nord - București Obor - Fetești) - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr
Imagine postata91 53 0 410814-4 RO-SNTFC -R8083 (București Nord - București Obor - Fetești) - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr

91 53 0 400794-0 RO-SNTFC - R3005
Imagine postata91 53 0 400794-0 RO-SNTFC - R3005 (București Nord - Ploiești Vest - Brașov) - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr
Imagine postata91 53 0 400794-0 RO-SNTFC - R3005 (București Nord - Ploiești Vest - Brașov) - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr

99 53 9 232014-0
Imagine postata99 53 9 232014 - 0 by mihaipăcurețu, on Flickr

92 53 0 641046-3 RO-SNTFC - R9109
Imagine postata92 53 0 641046-3 RO-SNTFC - R9109 (București Nord - Târgoviște) - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr

92 53 0 640947-3 RO-SNTFC
Imagine postata92 53 0 640947-3 RO-SNTFC - Gara deNord București by mihaipăcurețu, on Flickr
Imagine postata92 53 0 640947-3 RO-SNTFC - Gara deNord București by mihaipăcurețu, on Flickr

92 53 0 601120-4 RO-SNTFC - R7039
Imagine postata92 53 0 601120-4 RO-SNTFC - R7039 (București Nord - Mogoșoaia - Urziceni) - Gara de Nord București by mihaipăcurețu, on Flickr
3

#1868 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 27 noiembrie 2017 - 07:10

Un nou articol impecabil scris si argumentat logic si documentat.

http://www.contribut...u-valer-blidar/

Merita citit cu toata atentia!
0

#1869 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 noiembrie 2017 - 14:13

Prima mea impresie după ce am citit toate cele trei articole (demersuri pseudo-jurnalistice căci autorul nu este un jurnalist de anchetă și nici nu susține acest lucru) pe aceasta tema este că se încearcă și în acest caz a se da in cap unuia dintre puținii întreprinzători români încăpățânați să facă ceva mai măreț in aceasta tara. Nu mă refer strict la acest import de garnituri de tren ci și la activitatea de până acum...
Daca aceste trenuri aflate în discuție au fost proiectate pentru 200 la ora și nu fac fata, este clar că la 100km pe oră vor face fata cu brio, evident după o certificare națională...Iar cum la noi mult timp de-acum încolo nu vom avea trasee CF de nici 150 km pe oră, este clar că aceste garnituri sunt bine venite...
Părerea mea este de nespecialist in domeniu dar cred că mai degrabă așa stau lucrurile decât altfel...
-3

#1870 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 28 noiembrie 2017 - 07:43

Este admirabil faptul ca autorul nici nu a afirmat ca ar fi jurnalist de investigatii. A prezentat doar insiruirea faptelor, insiruire DOCUMENTATA cu link uri clare in primele doua articole privitor la sursa informatiilor (nu ar fi cazul al pseudo ziaristii nostri facuti la apelul bocancilor). Nu consider pe nicaieri ca aceste informatii prezentate ar "da in cap" producatorului autohton pentru care am respectul ca incearca sa tina vie o ramura industriala. Nimeni nu a afirmat ca face vagoane slab calitativ, din contra contractele castigate cu DB si alti clienti europeni sunt dovada vie ca sunt respectate standarde de calitate foarte bune. Dar in momentul in care incearca sa "faca un leu cinstit" aducand si prezentand pompos produse pe care alte tari prefera efectiv sa le distruga la modul propriu decat sa riste viata cetanenilor lor...e o problema. Sigur ca in Romania metoda functioneaza, s-au adus si acele troleibuze din Elvetia care si la noi in Ploiesti parca au luat foc in exploatare..EXACT cauza pentru care au renuntat elvetienii la ele.
Nu mi se pare corect sa joci ruleta ruseasca pentru profit personal cu viata pasagerilor dupa metoda indelung patentata la noi "merge si asa". Argumentul invocat de domnul Blidar precum ca "sunt noi cu tipla pe ele" inseamna zero barat pentru mine. Din contra imi ridica mari semne de intrebare de ce o tara ar renunta la produse nou noute daca sunt asa bune? Stim prea bine cum merge la noi calea ferata, stim ca se fura la sistemul de semnalizari si cum nenorocirea pandeste la orice pas..Daca mai si aducem rable si le prezentam de bune..
Argumentul ca nu vor fi exploatate la viteza de exploatare proiectata pentru ele e foarte slab..in momentul in care ar pacali CFR sa le foloseasca e foarte plauzibil ca vor fi folosite pe traseele turistice Valea Prahovei..o linie dificila cu multe pante..sau pe segmentul Bucuresti Constanta o linie reabilitata pentru viteza mare de exploatare.
Si atunci cine va raspunde pentru oamenii omorati daca trenul respectiv se va opri in gara la propriu..trecand dincolo de peroane? Sau daca dintr-o greseala de semnalizare i se da cale libera si se "pupa" cu un marfar? Atunci zicem si noi ca si Dragnea "mortii cu mortii si cei vii cu cei vii?"
Automotorul electric produs de Softronic isi face treaba..si e si el alt produs al fragilei noastre industrii feroviare constructoare de material rulant. Tin pumnii pentru ceea ce se realizeaza in tara, dar nu pot admira metoda de a aduce rable pentru cativa dolari in buzunar in plus.
Si pe mine m-a revoltat faptul ca Astra a fost respinsa la licitatia pentru vagoane de metrou in Bucuresti, desi inca si acum dupa 40 de ani au magistrale pe care mai merg vagoanele facute la Arad..doar pe criteriu de spaga si dorinta de a achizitiona de la Bombardier de unde era "comisionul" mai consistent. Dar inca o data nu vorbim de un produs facut in Romania..nici macar asamblat aici. Ci de o "teapa financiara" prin care in loc sa plateasca acele cheltuieli cu distrugerea lor sunt vandute noua niste produse neconforme inca din stadiul de proiectare. Si la ei testele de omologare chiar se fac pe bune... din cate am citit de la lansarea comenzii au trecut ani si multe incercari..si fiecare test a scos la iveala noi si noi erori de proiectare si execute. Nu am pretentia sa fiu specialist in domeniu dar cand mi se prezinta argumente logice documentate .chiar nu pot fi de acord cu punctul dumneavoastra de vedere.
3

#1871 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 noiembrie 2017 - 10:17

Cu parere de rau, dar acum Astra daca chiar isi doreste sa ramana pe piata din Romania putea sa investeasca umpic mai mult in PR si publicitate. Pe langa asta nu e nevoie sa gandeasca produse cu mult peste ce avem noi nevoie. Stiu ca o sa para discrepanta exemplul pe care il dau, dar in Japonia unde exista linii secundare circula trenuri care au viteza maxima mai mica, astfel ca nu e nevoie nici de motoare puternice si nici de sisteme prea sofisticate de asistare la franare. Noi aducem tot felul de gunoaie sau proiectam trenuri care ar merge cu sute de km/h dar dupaia ne plangem ca "vai de mine dar nu are pe unde sa mearga!"

Sustin in continuare si eu Astra, dar cand cineva se face frate cu dracu... nu pot sa aplec capul. Nu doresc ca Astra sa fie ca Siemens si Bombardier care dau spagi uriase sa castige contracte (asta am citit pe alt forumuri si coincidenta e cam mare ca diferite persoane sa zica exact acelasi lucru), si cred ca intradevar poate sa exceleze aici in est si fara subterfugii, doar sa doreasca asta.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 noiembrie 2017 - 15:05

0

#1872 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 noiembrie 2017 - 11:57

Dupa cum stiti in domeniul construirii de material rulant concurenta este mare si acerba...Astfel oricine incearca sa se miste in acest domeniu fie este cumparat de marile corporatii, fie i se da in cap din start...

Noi romanii cred ca avem un talent unic in lume si anume sa ne dam singuri in cap sau sa ne taiem craca de sub picioare...Daca nu nimerim locul cel mai propice cand ne dam in cap, atunci suntem umpic ajutati de altii si tot o rezolvam...

Imi pare rau ca exista atata naivitate in capul multora (si) de pe acest forum insa personal n-am ce face. Asa ca fiecare cu parerea lui...
0

#1873 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 noiembrie 2017 - 12:25

Nu stiu de unde e naivitatea, la aia care incearca sa sustina o treaba facuta bine, ori la cei care vor sa isi faca o imagine de gunoieri care se multumesc cu orice firimitura traind de la zi la zii numai din compromisuri...
1

#1874 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 noiembrie 2017 - 13:04

Eu nici nu inteleg, cum de purtam aceasta disctie. Orice tara cu apa calda, ar fi refuzat acele gunoaie din start. Vorba aia, ce s-ar face Europa fara Romania... Era un articol foarte bun, intr-o revista nemteasca de specialitate, al carui titlu suna ceva de genul: 'Romania, cimitirul de material rulant al EU', in care se vorbea printre altele si de tramvaiele din TM, si restul tarii, majoritatea mostenite de prin EU.
3

#1875 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 noiembrie 2017 - 13:55

Kristy, am impresia că tu ai descoperit apa calda doar când ai ajuns in Germania...Aici ai crescut doar cu apa rece în casă....

Deocamdată asta este nivelul nostru și așa va rămâne mult timp de-acum încolo din motive variate și asta indiferent de cat de mult v-ați agită unii sau alții....
0

#1876 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 noiembrie 2017 - 13:57

Este una sa folosesti tramvaie si material rulant care a servit ani la rand cu succes prin occident, si alta sa cumperi ceva ce este din start DEFECT si PERICULOS.
1

#1877 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 noiembrie 2017 - 17:16

Și sunteți exact voi in măsură să dați un astfel de verdict...
1

#1878 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 noiembrie 2017 - 20:33

Toate informatiile legate de subiect sunt piblice, si sunt si articole chiar separate pe tema asta nu neaprat cel de scris de un oarecare din Romania. Faptul ca Danemarca renunta la aceste trenuri este consecinta unei decizii deja luate.
1

#1879 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 28 noiembrie 2017 - 20:41

A trecut cineva prin Gara de Nord in ultima vreme?

Azi se vopseau peretii interiori in gri, zugravul radea un pic cacatul de porumbel si dadea cu tifel.


Ca sa scape de porumbei s-au montat niste sirene care fac un zgomot ca in filmele de groaza insa porumbeii stau bine mersi si murdaresc totul in jur, nici macar tepii aia nu ii mai speria ci au cuiburi chiar intre ei.
3

#1880 Useril este offline   xander89 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 76
  • Inregistrat: 16 decembrie 16

Postat 28 noiembrie 2017 - 21:28

Deci asta era, am fost sambata prin zona garii de nord, asteptand firobuzul in statie deodata am auzit niste sunete ciudate venind dinspre cladirea garii, toata lumea de pe strada era nedumerita ce naiba e cu sunetele alea :))
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi