Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1782
Postat 15 noiembrie 2017 - 21:38
#1784
Postat 15 noiembrie 2017 - 22:05
Din ce vad eu, nu s-a respectat proiectul si poarta de pe Circumvalatiunii este mult mai aproape de pasaj.
Doamna/Domnisoara gabi80, puteti sa ne dati niste detalii in plus? Daca nu ma insel, spuneati mai demult ca s-au facut niste modificari.
#1785
Postat 15 noiembrie 2017 - 22:12
#1786
Postat 15 noiembrie 2017 - 22:48
mile, la 15 noiembrie 2017 - 12:06, a spus:
Da, se numesc marcaje de ghidare.
Vali, la 15 noiembrie 2017 - 21:45, a spus:
Poate pentru ca inaltimea e mai mare pe margine si mai mica pe mijloc (evident pentru ca apa sa se scurga). Daca un camion intra pe prima banda si schimba banda pina sub pod, booom .
Au schimbat semaforizarea de la intersectia Circumvalatiunii - Brediceanu - Bogdanestilor. In plus nu se mai poate efectua viraj la stinga spre Brediceanu si verdele este simultan pentru cei care vin dinspre Gh. Lazar si directia inainte pentru cei care vin dinspre pasaj. Dupa ce se face rosu celor care vin dinspre Gh. Lazar, se face verde pentru cei care fac stinga spre Bogdanestilor.
#1788
Postat 15 noiembrie 2017 - 23:33
#1789
Postat 16 noiembrie 2017 - 06:22
Doppler, la 15 noiembrie 2017 - 22:48, a spus:
Nu vad nici o legătură între "marcajele de ghidare" din teorie și cele din intersecția aflată în discuție unde s-a făcut un exces/abuz fata de teorie....mai degrabă pare o hașurare a intersecției decât un marcaj...de ghidare.
#1790
Postat 16 noiembrie 2017 - 11:04
Vali, la 15 noiembrie 2017 - 21:45, a spus:
Doppler, la 15 noiembrie 2017 - 22:48, a spus:
Asta ma intreb si eu, cum a trecut de porti.
Intradevar inaltimea e mai mica inspre benzile din mijloc dar tot ar trebui sa avem minim 4,10m, iar la portile de gabarit avem semne de 4,00m si fizic teoretic 4,05m. Cel putin asa reiese din plansele din documentatia din seap.
Asteptam masuratorile "oficiale" cu telemetrul laser.
Aceasta postare a fost editata de familyguy: 16 noiembrie 2017 - 11:11
#1791
Postat 16 noiembrie 2017 - 12:06
Doppler, la 15 noiembrie 2017 - 23:33, a spus:
Bineinteles ca sunt în continuare specimene care fac stânga la semafor și blochează banda !
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1792
Postat 16 noiembrie 2017 - 12:43
#1793
Postat 16 noiembrie 2017 - 14:28
familyguy, la 15 noiembrie 2017 - 22:05, a spus:
Din ce vad eu, nu s-a respectat proiectul si poarta de pe Circumvalatiunii este mult mai aproape de pasaj.
Doamna/Domnisoara gabi80, puteti sa ne dati niste detalii in plus? Daca nu ma insel, spuneati mai demult ca s-au facut niste modificari.
Cei care fac proiectele nu au făcut niciodată munca de șantier.de multe ori teoria cu practica îs doua lucruri diferite. Știu că au fost discuții despre porțile de gabarit dar atât.
#1794
Postat 16 noiembrie 2017 - 19:14
#1795
Postat 16 noiembrie 2017 - 19:44
#1796
Postat 16 noiembrie 2017 - 21:05
#1797
Postat 17 noiembrie 2017 - 06:08
gabi80, la 16 noiembrie 2017 - 14:28, a spus:
La fel cum proiectanții de piste pentru biciclete n-au mers in viața lor cu bicicleta...Altfel nu se explica cum de proiectează atâtea bazaconii de piste...Am in vedere schimbări de direcții la 90 de grade, rampe abrupte, cei 2-3 cm de borduri diferența de nivel la fiecare colțișor și fiecare intrare în curțile imobilelor, etc.,...
#1799
Postat 18 noiembrie 2017 - 15:06
Poate înțeleg și colegii care n-au înțeles până acum că avem de-a face cu un abuz de linii, o supra încărcare inutila...
Pentru un marcaj decent erau suficiente 50% din linii dar puse doar in locuri bine gândite/alese...
http://www.thesun.co...rivers-baffled/

Ajutor












