STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#1741 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 13 noiembrie 2017 - 09:03

Am trecut acum pe sub pasaj dinspre gara, utilitatea e evidenta, dimineata, luni, ploaie, am trecut direct fara sa stau la niciun semafor (n-am trecut pe rosu, l-am prins direct verde :rad: )
Acum din pacate, sau mai degraba, cum era de asteptat, coada s-a mutat pe Circumvalatiunii si era coada de la trecerea de pietoni de dupa pasaj pana la semaforul cu Bogdanestilor, dar aici din 2 semafoare treci, merge binisor, stai mult mai putin comparat cu cat stateai din fata de la gara pana treceai pasajul. Per total am fost multumit, am facut 13-14 minute din Calea Sagului de la Turist, pana in 700.
Banda pe care am circulat nu mi s-a parut ingusta, mi s-a parut ok si am trecut si paralel cu un Sprinter din-ala, sau ceva asemanator.

P.S.1: Ce mi se pare amuzant, ca oamenii tot fac coada pe prima banda de facut la stanga si a doua era libera, asta ma gandesc ca se va mai intampla o perioada scurta pana se invata lumea cu doua benzi.
P.S.2: Sper sa nu fie azi o exceptie la cum s-a circulat :04:

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 noiembrie 2017 - 09:14

4

#1742 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 13 noiembrie 2017 - 14:14

S-a imbunatatit semnificativ traficul pe sub pasaj, se circula excelent si nu se simte nevoia unor benzi mai late decat sunt (asta daca nu au 3,5 m). Bretelele merg pe flux continuu. Reconfigurarea de pe strada Nera plus breteaua dedicata spre Gara a degrevat traficul ce vine pe langa calea ferata. Super utila si banda de incadrare dinspre Circumvalatiunii spre centru. Este acum spatiu pentr majoritatea masinilor care fac la stanga si a disparut conflictul cu cei care o iau inainte spre Jiul. Panta, in schimb, e destul de mare si daca mai e vreun incepator in fata e bine sa mentinem distanta.
Fenomenul remarcat si de DanielT mai sus este coada care se face la intersectia Circumvalatiunii cu Bogdanestilor si care ajunge pana la pasaj. Evident, fluxul auto este enorm, dar in acea intersectie trebuie luate masuri, ca altfel se ajunge cu coada pana sub pasaj. Iar banda de incadrare spre stanga, spre Bogandestilor, trebuie prelungita, pentru ca cei care se incadreaza ajung sa fie atat de multi incat blocheaza banda a doua si pe cei care merg inainte, spre mall.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (1).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (2).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (3).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (4).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (5).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (6).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (7).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (8).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (9).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (10).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (11).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (12).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (13).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (14).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (15).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (16).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (17).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (18).JPG
  • Imagine atasata: jiul-13noiembrie (19).JPG


#1743 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 13 noiembrie 2017 - 14:36

doar cei care vin de pe Nera au probleme mari, in continuare, la orele de varf, daca vor sa ajunga pe banda 3 pentru a face stanga

se pare ca au fost deja 2 tamponari, probabil lumea e derutata de liniutele albe
2

#1744 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 13 noiembrie 2017 - 14:52

Vezi postareaDoppler, la 12 noiembrie 2017 - 21:51, a spus:

Daca la un santier fotografiaza si filmeaza cineva care nu e ziarist, atunci sigur este membru al formului ratt. Comparind bicicleta constat ca am stat linga dan.s


si utilizatorul dan a vorbit cu cei de la porr dar nu a spus nimic, când a facut pozele cu bicicleta.
apropo cred ca stick-ul tau e la mine .
0

#1745 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 13 noiembrie 2017 - 17:13

Nu mai merge webcam-ul dar conform google maps pe directia gara->Circumvalatiunii e deja ceva coada inspre gara. Dimineata mergea bine, zona era verde. Tinand cont ca e rosu pana la intersectia cu Bogdanestilor presupun ca Jiul merge asa de bine ca nu mai face fata semaforul de la Bogdanestilor. Coada se face tot mai mare si ajunge pana sub pasaj, nu mai ai loc sa faci stanga si coada se tot prelungeste.

Daca asa este are oare rost sa speram ca e cineva in stare sa schimbe timpii de semaforizare de la Circumvalatiunii/Bogdanestilor? Eu nu imi fac sperante.

Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 13 noiembrie 2017 - 17:15

4

#1746 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 13 noiembrie 2017 - 18:37

Confirm eu ca asta se intampla, am trecut dinspre 700 pe Circumvalatiunii spre gara si cam asta e fenomenul. Coada pe Circumvalatiunii era aproape pana in pasaj si dinspre gara se facuse coada pana aproape de curtea Electromotor. Tb facut neaparat ceva pe Circumvalatiunii sa preia traficul asta, ca altfel e cam aiurea si arata a haos, mai ales cand o sa ajunga traficul pana in Republicii, si o sa ajunga inainte de sarbatori.

LE: cica nu ar mai merge semafoarele.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 noiembrie 2017 - 19:10

0

#1747 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2017 - 19:26

Vezi postareadan.s, la 12 noiembrie 2017 - 22:12, a spus:

Iluminatul va rezista, eu ma intreb cat vor rezista placiile pe perete, sau cand vom vedea primi 'artisti' facandu-si aparitia. Va fi paza ca la michelangelo?


Eu sunt curios cum se comporta pasajul la ploi torentiale.
0

#1748 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 noiembrie 2017 - 19:47

Vezi postareaDanielT, la 13 noiembrie 2017 - 09:03, a spus:

... coada pe prima banda de facut la stanga si a doua era libera, asta ma gandesc ca se va mai intampla o perioada scurta pana se invata lumea cu doua benzi.


Nu stiu... La Electro in fata (venind de sub pasaj), se poate face stanga (spre Balcescu) de pe doua banzi de luni de zile, dar aproape nimeni nu stie de asta, cu toate ca exista marcaj si indicatoare de preselectie.

P.S. Nu-mi vine sa cred ca s-a mutat coada cu cateva zeci de metri mai in fata, adica dinainte de pasaj pana dupa el... :Facepalm_emote_gif:
Exact cum sesizam si in topicul despre pasajul Michelangelo: pasajele faciliteaza atat trafic incat intersectiile de dupa ele nu fac fata. Iata ca la Electro avem coada cateodata pana la UVT si deja au trecut luni si luni de zile fara sa apara vreo imbunatatire doar prin aportul semaforizarii "inteligente".
1

#1749 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2017 - 20:54

Putin off-topic, PORR se pregatesc sa mai termine o lucrare interesanta - Nodul Turda:

Imagine atasata: 23467238_859066147600727_2180843412366965053_o.jpg Imagine atasata: 23509175_859066154267393_6809029456773754612_o.jpg Imagine atasata: 23509367_859066037600738_313615893213404031_o.jpg Imagine atasata: 23593605_859066014267407_3255172010792971961_o.jpg
Sursa: API
5

#1750 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 13 noiembrie 2017 - 21:37

Unde se intersecteaza ce cu ce?Imagine postata

off: Ca tot e valva pe net cu asta, only for fun:
Imagine atasata: jiul x and o.png

4

#1751 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 13 noiembrie 2017 - 23:07

La ora 18:20, am stat în coada 14 minute de la gara pana la linia de tramvai. Bara la bara pe 2 benzi pe Republicii și de la Incubox pana la semafor. Apoi am mers blana pana la Mall, prins totul verde
0

#1752 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2017 - 00:51

Vezi postareadan.s, la 13 noiembrie 2017 - 21:37, a spus:

Unde se intersecteaza ce cu ce?Imagine postata

A3, A10 si DN1
0

#1753 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2017 - 07:58

Inca nu e varianta finala de trafic la pasaj. Ma gandesc ca se va reveni la sens unic pe Bogdanestilor Brediceanu, si se va inchide Nemoianu intre Col. Enescu si Brediceanu si va deveni inapoi sens unic intre Piata R. Maria si Col. Enescu, iar atunci toti cei care vin de pe Bogdanestilor si vor spre Catedrala vor fi obligati sa treaca prin pasaj. In schimb, ar trebui sa se imbunatateasca semnificativ timpul tramvaielor intre Piata 700 si Catedrala, care pana acuma stateau la niste cozi interminabile pe Nemoianu.
1

#1754 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 noiembrie 2017 - 08:06

Vezi postareaEbi, la 13 noiembrie 2017 - 08:28, a spus:

BogdanTm a scris: "cativa metri latime in plus aferente unor benzi facute la minimul latimii, ceva farba si granit pus pe pereti, cateva panselute, vopsea in intersecie, 3 neoane si....panglici si orchestra de rigoare. Chiar rentabil pentru 4.7 MILIOANE de EURO."
Chiar asa simplu nu este. Poate este exagerat pretul, dar nu poti minimiza in halul asta un proiect important. In 1992 lucram la Electromotor si la ora 15,10, erau niste cozi ca nu puteai iesi din parcarea intreprinderii. Daca a fost asa usor de facut, de ce nu l-a facut Pompiliu Alamoreanu, Liviu Borha, Viorel Oancea, Gheorghe Ciuhandu? Dupa cum zici pare ca a fost o treaba de zilieri luati din gara la care le-ai dat un tarnacop. Hai sa ne gandim ca deasupra trec locomotive de 120 tone/buc, ca a trebuit alt pod metalic mai lung, poate ceva fundatie adanca forata la zeci de m, spart betonul vechi, ceva utilaje de sute de mii de euro, etc.
Dupa mine acest pasaj este o mare realizare, si case closed. Topicul dupa titlu ar trebui sa se continue acum cu podul peste Bega.

De acord ca nu este o lucrare facila. Am spus si repet nu am pregatire tehnica, nu pot contesta argumentat parerea proiectantilor si inginerilor care asta fac toata ziua. Inca o data tot respectul pentru cei care au facut lucrarea, ei au respectat ceea ce s-a cerut in caietul de sarcini. Ma pasioneaza domeniul feroviar, stiu si eu cat cantareste o locomotiva, si cat cat cantareste un vagon de pasageri. Clar nu era o treaba simpla, dar la un deranj de 2 ani era ceva realizabil mai ales cu tehnologia disponibila acum. Nu as numi chiar o mare realizare, mai degraba o "mare" realizare. S-au mutat cozile cu cativa zeci de metri pe toate sensurile...conducatorii auto pot fi fericiti..mai ales la cat creste pretul combustibilului. As fi curios sa descopar cand a fost adus la forma actuala si pasajul Jiul si cel de la Popa Sapca si daca reusesc sa contactez macar pe cineva care a fost implicat in acea perioada in realizarea lor va voi impartasi cam cat a durat realizarea lor ..la informatii despre costuri slabe sanse sa am acces. In conditiile in care se vorbeste public de mutarea liniei ferate in subteran sau pe estacada..primaria putea cere in caietul de sarcini si o extindere adecvata a latimii pasajului la costul aferent. Acum ni se spune ca era complicat tehnic sa mute pilonul de sprijin cu inca ceva metri ..cum am avea pretentia atunci sa eliminam rambleul si sa punem tot pe estacada sau in subteran? Posibil cu un cost de 1 milion de euro pe km de cale ferata modificata...Clar ca daca se cera aceasta schimbare in caietul de sarcini si costurile lucrarii ar fi fost altele.
Legat de festivismul inaugurarii mi se pare penibil sa ti un discurs de 40 adica patruzeci de minute ca si primar in care reamintesti celor de fata angajati ai primariei si cei care l-au construit / modificat toate detaliile tehnice ale proiectului pe care ei de 2 ani le "viseaza"...doar din placerea de a tine microfonul in mana si sa te auzi vorbind...vorba unui ziarist cand Regele Mihai a sfintit constructia actualei Catedrale Mitropolitane ma indoiesc ca le-a povestit celor prezenti cat beton s-a turnat..cate caramaizi au fost folosite sau inaltimea altarului si forta pe care o suporta grinzile de sustinere. Bine el era Rege...nu ...primar...
1

#1755 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 14 noiembrie 2017 - 08:34

Mie nu mi se pare nimic penibil "festivismul", e realizarea lui, daca era usor de facut era de mult facuta, la cate injuraturi si-a luat daca asta a fost in final satisfactia lui sa-si face mendrele nu-i bai...
Prefer sa faca si alte chestii si sa tina discursuri lungi la final.
0

#1756 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1533
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 14 noiembrie 2017 - 09:16

In dimineata asta n-a mai fost ca ieri, cum nu speram, ieri a fost exceptia, se pare ca inca nu stia lumea ca e gata sau eu stiu din ce alte motive nu s-a ales ruta asta. Azi in schimb stateam primul la semafor si vedeam coada pana sub pasaj, la un moment dat s-a dat drumu la semafor dinspre Spitalul de copii si era blocata intersectia ca nu trecusera cei dinspre gara. Eu cand am vazut coada am mers inainte, asa ca nu stiu cum s-a mers pe Circumvalatiunii.
Practic astazi era coada pe a doua banda de pe Republicii din dreptul OMV si in fata pana pe Bogdanestilor, deci nu-i a buna, astazi mi-a dat impresia ca e mai rau ca inainte din pacate. Adica stai la o coada de doua ori mai mare acum, inainte te puneai la gara si dupa pasaj era lejer, acum nu prea.
Din nou acelasi comportament, pe a 2-a banda de pe Republicii coada pana la OMV si pe prima se circula, am ajuns in fata si acolo evident ca era loc pe a 2-a banda de facut la stanga catre Jiul, normal ca m-am pus si am trecut la urmatorul semafor. :Facepalm_emote_gif:

In concluzie, ca doar n-o sa scriu in fiecare zi cum e pe la pasaj, pentru mine cel putin, bucuria a fost de scurta durata, adica ieri dimineata, dupa seara trecuta si dupa dimineata asta pot spune ca doar s-a mutat coada mai la vale si acum tb luata in colimator intersectia dintre Circumvalatiunii cu Bogdanestilor altfel e mai rau ca inainte.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 14 noiembrie 2017 - 09:25

0

#1757 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 14 noiembrie 2017 - 09:28

Orice s-ar face, oriunde in lume, in marile orase la orele de varf vor fi blocaje. Circulatie lejera va fi cand nu se mai gaseste benzina sau vine un dictator ca si in Coreea de Nord. Aproape toate intersectiile mari din Timisoara sunt si vor fi blocate dimineata cand merg copii la scoala si lumea la servici si dupa masa la fel. Cel mai rau este cand mai si ploua si lumea isi ia umbrela, adica masina. Exceptie: vacante.
4

#1758 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 noiembrie 2017 - 09:39

Semafoarele inteligente nu pot sa prelungeasca verdele pentru fluidizare, nu pot sa prelungeasca rosu daca intersectia e blocata? Chiar trebuie sa vina politisti in ploaie sa dirijeze circulatia?
2

#1759 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 14 noiembrie 2017 - 10:01

Cred că s-ar rezolva parțial problema dacă s-ar prelungii timpii de verde pe direcția JIUL-MALL cu 10-15 secunde la anumite ore din zi. Teoretic semaforizarea inteligentă ar trebui să fie capabilă să facă asta automat dar cred că s-a văzut deja că "inteligența" a fost lobotomizată încă din fașă...

Aceasta postare a fost editata de sbogdan: 14 noiembrie 2017 - 10:01

0

#1760 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 noiembrie 2017 - 10:23

si ne intoarcem la ceea ce am zis eu si altii de mult. nu rezolvi mare lucru daca largesti pasaje in centru, ci daca creezi alte rute inspre exteriorul orasului. de accea e nevoie mare de pasajul Solventul si mai o varianta dincolo de liniile de tren (asa zisa centura de vest).

o alta optiune e de creare de sensuri unice pe bulevardele mari sau largire la 3 benzi pe sens unde e loc (pentru asta trebuie creeate parcari in spatele blocurilor)
4

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi