STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#1721 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 noiembrie 2017 - 15:20

Vezi postarealionking, la 11 noiembrie 2017 - 05:39, a spus:


Salutare tuturor. Am decis ca e momentul sa intru in discutie si nu doar sa urmaresc anonim forumul.

Am cateva intrebari legate de pasajul asta.

Sper sa nu fiu inteles gresit, dar pentru ce doamne iarta-ma i-au pus numele de pasajul jiul cand se afla pe Circumvalatiunii? Stiu ca asa era si inainte dar cred ca e complet gresit. Podul jiul care va fi construit in continuarea strazii cu acelasi nume confirma logica, orice pod sau pasaj poarta numele strazii pe care este amplasat sau primeste un nume diferit pentru ca...n motive. Dar aici nu inteleg logica, plus ca arata foarte urat tot proiectul, in special literele adaugate recent. Pare ca romanii nu au nicio treaba cu estetica si e de interes doar functionalitatea.
Da, un prim mesaj cam negativ si pesimist dar nu sunt deloc asa, dimpotriva, doar ca m-am cam saturat sa vad neputinta romanului. Da, stiu, roman sunt si eu.
Bine? v-am gasit.



Imagine postata

Ai perfecta dreptate! Si eu scriu despre astfel de aspecte de ani de zile, fie despre chestiuni estetice, fie despre atribuirea unor denumiri fara nici o logica unor locatii sau unor obiective...(printre altele denumirea statiei de vaporase de la Solventu - din dreptul strazii Vulturilor - cu numele Constantin Brancoveanu....un nume picat ca din cer in acea locatie....insa sunt cu zecile astfel de denumiri fara nici o logica)...


Vezi postareaElphax, la 11 noiembrie 2017 - 06:55, a spus:

Prima chestie : majoritatea podurilor peste Bega au alt nume decât te aștepți, aici e chiar bine, pasajul este la capătul străzii Jiul.
A doua : pasajul Circumvalatiunii va fi altul. Nu pot sa îți zic exact ca e secret. Dar va fi facut pentru a evita semafoarele și aglomerația dintre Kaufland si Mall. Va fi lung de mai multe sute de metri



Pasajul Jiul este la capatul Bv. Circumvalatiunii si nu la capatul strazii Jiul care merge pana in Republicii si atat...

Apoi viitoarele pasaje de pe Circumvalatiunii vor fi doua pana in Tororntalului...Unul la Brediceanu-Bogdanestilor si unul la Gh. Lazar. Cel putin asa este prevazut in momentul de fata si care pasaje vor trebui sa aibe nume diferite decat pasajele Circumvalatiunii...
2

#1722 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 noiembrie 2017 - 16:39

http://www.ratt.ro/f...ttach_id=164636

pelanga excesul de linii eu vad o problema, cei care vin pe sub pasaj si fac stanga de pe banda doi se intersecteaza cu cei care vin de pe jiul si fac stanga spre gara. ori o sa aibe verde separat ceea ce inseamna ca se va sta mai mult la semafor dinspre gara ori lasa asa si o sa fie un haos ca si in fata la spitalul judetean.. :Facepalm_emote_gif:
2

#1723 Useril este offline   lionking 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10 noiembrie 17

Postat 12 noiembrie 2017 - 16:45

Am impresia ca desi nu sunt specialist in domeniu( doar pasionat), as fi putut concepe si livra un proiect mult mai functional si frumos. Zidurile pe care sunt instalate balustradele sunt jalnice, la fel ca balustradele de pe ele. Zidul de pe partea culeei( pe partea nordica a pasajului) e facut in unghi in loc sa fie paralel cu banda cum este pe cealalta parte. Nu inteleg de ce nu s-a putut face drept. Chiar sa fie doar incompetenta?
Va spun cu regret ca nu ma bucur deloc de acest pasaj. Ma bucura faptul ca va usura traficul dar ma intristeaza sa vad ca romanii nu sunt in stare sa faca un lucru mai de doamne ajuta, cum ne place sa spunem. Probabil ca nu ne ajuta.
Nu putem, nu stim. Aia care au trasat toate dungiile alea prin intersectie nu s-au intrebat nici macar o data daca e bine ce fac?! Probabil ca le-a ramas vopsea.

N-am niciun sentiment de bucurie, dimpotriva. Nici nu inteleg de ce se face ceremonie de inaugurare, ar trebui considerat un esec al administratiei. Daca eram constructorul nu acceptam sa las asa ceva in urma. Pana la urma toate au pret. Si o calitate. Acum am aflat-o (din nou) pe a noastra.

Aceasta postare a fost editata de lionking: 12 noiembrie 2017 - 17:01

3

#1724 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 12 noiembrie 2017 - 16:48

Da, liniile acelea mai mult incurca decat ajuta Imagine postata.
De azi de la inaugurare, mai sunt lucruri de fixat/ modificat / lucrat:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-018.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-019.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-020.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-021.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-022.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-023.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-024.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-025.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-026.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-027.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-037.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-036.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-035.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-034.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-033.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-032.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-031.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-030.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-029.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-028.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-038.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-039.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-040.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-041.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-042.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-043.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-044.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-045.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-046.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-047.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-048.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-049.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-050.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-051.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-052.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-053.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-054.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-055.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-056.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-057.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-058.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-059.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-060.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-061.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-062.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-063.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-064.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-065.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-066.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-067.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-068.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-069.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-070.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-071.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-072.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-073.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-074.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-075.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-076.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-077.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-078.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-079.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-080.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-081.jpg
  • Imagine atasata: jiul,altele-12.nov.2017-082.jpg

6

#1725 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 12 noiembrie 2017 - 17:26

Când aud lamentarile astea legate de marcaje, îmi vine sa-mi iau câmpii!
Oameni buni, nu am inventat noi apa caldă, noi doar ne plângem ce e prea fierbinte!


Sent from my iPhone using Tapatalk
3

#1726 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 noiembrie 2017 - 17:28

Placile alea sunt puse sa fie puse... :Facepalm_emote_gif:
Iar pista de biciclete din fata scarilor de la cladirea de pe drapta mi se pare geniala...
1

#1727 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 12 noiembrie 2017 - 17:29

Nu știu cum sa postez link-ul sa meargă...însă despre asta e vorba : Imagine postata


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#1728 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 noiembrie 2017 - 17:31

Deci daca tie tie se pare ca ceea ce se vede in poze este macar asemanator cu ce este la Jiul, imi pare rau, dar probleme este la tine, nu la noi.
1

#1729 Useril este offline   roger 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 11 noiembrie 17

Postat 12 noiembrie 2017 - 17:43

Salut, citesc de mult forumul dar aceasta este prima mea postare. Incep acum pentru ca, sincer, simt nevoia sa mai echilibrez atmosfera asta de critica, nemultumire si lamentari nesfarsite. Nu zic ca cei care critica nu au dreptate dar, in momentul in care vezi doar paharul gol... Deci, pasajul arata mult mai bine ca si inainte, circulatia o sa fie mult mai fluenta, surplusul de linii o sa dispara in timp, pista de biciclete reprezinta un inceput bun etc.

PS probabil Miorita este de vina dar hai sa terminam cu lamentatul excesiv...

O zi faina!
3

#1730 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 12 noiembrie 2017 - 18:19

Vezi postareacseh_17, la 12 noiembrie 2017 - 17:31, a spus:

Deci daca tie tie se pare ca ceea ce se vede in poze este macar asemanator cu ce este la Jiul, imi pare rau, dar probleme este la tine, nu la noi.


Eu recunosc, port ochelari. Dar se pare ca și alții ar avea nevoie. Nu am nici timp și nici chef să caut un exemplu "identic", dar îmi aduc aminte ca am văzut în Londra ceva asemănător cu ce este la noi.
În ceea ce privește problema despre care pomenești, într-adevăr, ma delimitez de corul celor veșnic nemulțumiți, care în viața lor reală sunt convins ca sunt niște oameni model, niște piloni ai societății, niște somitati în domeniul lor de activitate, care fac totul perfect, care nu greșesc niciodată, sunt experți în toate domeniile, care sunt prea buni ca sa se implice cu adevărat și se mulțumesc sa dea din gură aiurea de pe margine.

Voi merge mâine prin zonă, să văd dacă voi avea emoții că benzile sunt prea înguste, dacă mă vor deruta liniile de pe asfalt la schimbarea direcției de mers, dacă s-au ofilit florile din ghivece etc...



Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#1731 Useril este offline   lionking 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 10 noiembrie 17

Postat 12 noiembrie 2017 - 18:31

Ok, de acord, terminam. Crezi ca asta schimba ceva? Crezi ca se vor face altfel lucrurile in viitor?
Trebuie sa intelegem ca lamentarea si critica sunt doar niste cuvinte. Ce se intampla de fapt e nemultumirea care e dincolo de cuvinte si pana la urma trebuie sa te intrebi, pentru cine se construiesc toate astea, si din banii cui?! Nu e vorba despre lamentari e despre responsabilitate ca doar nu suntem niste simpli spectatori la viata cetatii. Ei fac si noi aplaudam? Cetatea e a noastra si suntem datori sa ne ingrijim de ea. Crezi ca pasajul asta e facut cu responsabilitate? Daca as avea o putere mare l-as darama si i-as pune pe cei responsabili sa munceasca zi lumina( pe banii lor) pentru noul proiect care e pe masura taxelor platite de locuitorii orasului. Aliniat, simetric, cum ii sta bine frumosului.
Nu, nu trebuie sa ne oprim din criticat, nu trebuie sa lasam impresia de multumiti cu orice, oricum. Pentru ca nu suntem. Chiar si tu stii asta. Dar tocmai asta e motivul pentru care se intampla lucruri de genul asta, prea mult am stat cu capul aplecat si ne-am multumit cu putin. Cu mult prea putin tinand cont cat am dat.

Zeci de camere de filmat si fotografiat, zeci de oameni agitati de marele moment. Mult pentru putin. Circ si paine? Eu sunt rusinat si cu siguranta nu ma voi lauda cuiva cu mareata realizare. Rusinat si enrvat ca nu sunt mai multi ca mine. Trebuie schimbata atitutdinea asta.
Pasajul e jalnic, la fel si ceremonia, singurul lucru care arata bine e asfaltul si prelata de pe incubox.

Altfel, bine ai venit!

Aceasta postare a fost editata de lionking: 12 noiembrie 2017 - 18:33

10

#1732 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 noiembrie 2017 - 19:42

Vezi postarealionking, la 12 noiembrie 2017 - 16:45, a spus:

[...] Daca eram constructorul nu acceptam sa las asa ceva in urma. Pana la urma toate au pret. Si o calitate. Acum am aflat-o (din nou) pe a noastra.

Putine firme cred ca isi permit luxul sa refuze o lucrare doar pentru ca nu le place cum arata estetic proiectul, mai ales o lucrare asa mare.
Constructorul a primit proiectul si a facut intocmai cum scrie.

Vezi postarealionking, la 12 noiembrie 2017 - 18:31, a spus:

Daca as avea o putere mare l-as darama si i-as pune pe cei responsabili sa munceasca zi lumina( pe banii lor) pentru noul proiect care e pe masura taxelor platite de locuitorii orasului.

Daca ai fi avut puterea respectiva se facea de la inceput cum crezi tu ca e bine si altii te-ar fi apostrofat ca nu e cum vor ei. Scriu asta deoarece beneficiarul (ghici cine, cel cu puterea de care zici) a zis ce si cum vrea sa fie (nu a fost obligat de nimeni sa accepte asa), apoi a aprobat proiectul primit + dat spre construit.

Eu stiam ca la astfel de lucrari trebuie sa existe consultari publice sau macar cu cei care locuiesc in zona. S-a intamplat asa ceva aici?
Daca da atunci trebuia intervenit si spuse nemultumirile.

Per total, mie imi place si il consider util. Marcajele in intersectie puteau fi realizate mai bine, cum e de exemplu in poza postata de Cata, dar asta nu e o problema foarte mare deoarece pot fi refacute usor. De estetic nu comentez deoarece fiecare judeca prin prisma propriilor gusturi, iar eu pun de obicei accentul pe functionalitatea unui lucru si nu pe cum arata.
2

#1733 Useril este offline   roger 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 11 noiembrie 17

Postat 12 noiembrie 2017 - 19:57

Critica este utila, de acord, insa DOAR critica nu, nu este.

In rest, sa mergem inainte, si sa invatam din greseli. ... da, si noi sa invatam, pentru ca la fel cum spunea si cineva mai sus noi toti gresim dar nu toti recunoastem (aici intra si N. Robu).

PS. Multumesc!
0

#1734 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 12 noiembrie 2017 - 20:49

Eu mă bucur că în sfârșit S-A TERMINAT. Aștept Popa Șapcă , Solventul, Centura, Inelul 4, etc


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#1735 Useril este offline   Ivan 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 24 octombrie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Solingen, DE

Postat 12 noiembrie 2017 - 21:00

sa vedem cat va rezista iluminatul din pasaj, in special cel din culee.
1

#1736 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 12 noiembrie 2017 - 21:51

Vezi postareafamilyguy, la 12 noiembrie 2017 - 14:27, a spus:

Nu stiu cum sa citez un mesaj, dar sa se vada direct pozele din acel mesaj, asa ca dati click pe poze.
...
Pentru Domnul Doppler: Va rog atunci cand puteti sa faceti totusi niste masuratori, dupa cum am zis intr-un mesaj anterior. Sunt curios care e inaltimea reala pana la portile de gabarit.

Va multumesc.


La citarea multipla dispar miniaturile...

Nu am uitat dar nu am apucat. Astazi dimineata totusi discutind cu cei de la Porr mi-a atras atentia care este locul de sub tablier cu inaltimea cea mai mica- Este pe pe banda 2 cum se intra in pasaj dinspre Bd. Republcii. Acolo inaltimea este de aprox. 4.12 metri. O sa am in vedere sa masor si spatiul de sub portile de gabarit.

Daca la un santier fotografiaza si filmeaza cineva care nu e ziarist, atunci sigur este membru al formului ratt. Comparind bicicleta constat ca am stat linga dan.s

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 68.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 69.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 70.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 71.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 72.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 73.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 74.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 75.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 76.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 77.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 78.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 79.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 80.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 81.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 82.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 83.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 84.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 85.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 86.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 87.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 88.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 89.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 90.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 91.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 92.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 93.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 94.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 95.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 96.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 97.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 98.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 99.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 100.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 101.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 102.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 103.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 104.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 105.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 106.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 107.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 108.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 109.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 110.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 111.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 112.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 113.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 115.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 116.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 117.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 118.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 119.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 120.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 121.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 122.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 123.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 124.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 125.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 126.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 127.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 128.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 129.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 130.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 131.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 132.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 133.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 134.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 135.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 136.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 137.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 138.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 139.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 140.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 141.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 142.jpg
  • Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.11.12 - 143.jpg

13

#1737 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 12 noiembrie 2017 - 22:12

Vezi postareaDoppler, la 12 noiembrie 2017 - 21:51, a spus:

...Daca la un santier fotografiaza si filmeaza cineva care nu e ziarist, atunci sigur este membru al formului ratt. Comparind bicicleta constat ca am stat linga dan.s.

"Cand e frate langa frate, se umple pagina de rezultate" Imagine postata. Eu stiam ca tu esti, asteptam doar feedback-ul. Imagine postata

Ivan a spus:

sa vedem cat va rezista iluminatul din pasaj, in special cel din culee.



Iluminatul va rezista, eu ma intreb cat vor rezista placiile pe perete, sau cand vom vedea primi 'artisti' facandu-si aparitia. Va fi paza ca la michelangelo?
3

#1738 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 12 noiembrie 2017 - 23:07

Vezi postareaRB93, la 12 noiembrie 2017 - 19:42, a spus:

Putine firme cred ca isi permit luxul sa refuze o lucrare doar pentru ca nu le place cum arata estetic proiectul, mai ales o lucrare asa mare.
Constructorul a primit proiectul si a facut intocmai cum scrie.
Perfect de acord cu tine, constructorul a executat conform specificatiilor si termenelor din proiect

Daca ai fi avut puterea respectiva se facea de la inceput cum crezi tu ca e bine si altii te-ar fi apostrofat ca nu e cum vor ei. Scriu asta deoarece beneficiarul (ghici cine, cel cu puterea de care zici) a zis ce si cum vrea sa fie (nu a fost obligat de nimeni sa accepte asa), apoi a aprobat proiectul primit + dat spre construit.

Eu stiam ca la astfel de lucrari trebuie sa existe consultari publice sau macar cu cei care locuiesc in zona. S-a intamplat asa ceva aici?
Daca da atunci trebuia intervenit si spuse nemultumirile.


Eh..aici e poveste lunga si multe de spus. Dar sa le luam pe rand dragi colegi.

Mult hulitul (ca si prim ministru de multe ori pe dreptate) Boc cel mic din dealul Clujului iata ce face in premiera:

PRIMĂRIA CLUJ-NAPOCA LANSEAZĂ PRIMUL PROCES DE BUGETARE PARTICIPATIVĂ ONLINE DIN ROMÂNIA

În perioada 17 iulie-20 august, clujenii pot propune proiecte pentru orașul lor. Proiectele care obțin cel mai mare număr de voturi vor fi implementate de către Primăria Cluj-Napoca începând cu anul 2018. Este primul proces de Bugetare participativă online din România, prin care municipalitatea urmărește implicarea directă în luarea deciziilor privind proiectele orașului a tuturor celor care locuiesc, muncesc sau studiază în Cluj-Napoca și au cel puțin 18 ani.

Primăria Cluj-Napoca le propune clujenilor implicarea activă în procesul de luare a deciziilor în ceea ce privește viitoarele proiecte ale municipalității. Acest demers se concretizează prin intermediul procesului de Bugetare participativă, prin care cetățenii sunt invitați să participe la o acțiune democratică de deliberare și decizie pentru stabilirea modalității optime de cheltuire a unei părți din bugetul local. Acest proces este o continuare a proiectului pilot de bugetare participativă realizat în 2013 în cel mai mare cartier al Clujului, Mănăștur și a procesului participativ pentru tineret desfășurat în anul 2015, Com’On Cluj-Napoca.

Începând din 17 iulie 2017, toti cei care locuiesc, muncesc sau studiază în Cluj-Napoca şi au împlinit vârsta de 18 ani, au ocazia să-și asume rolul de participant activ în definirea şi abordarea problemelor orașului, implicându-se în procesul de bugetare participativă.



Propunerile de proiecte trebuie să se încadreze într-unul din următoarele domenii:

1. Alei, trotuare şi zone pietonale;

2. Mobilitate, accesibilitate şi siguranţa circulaţiei;

3. Spații verzi și locuri de joacă;

4. Amenajare spaţii publice (mobilier urban, iluminat public etc.);

5. Infrastructură educațională și culturală;

6. Orașul digital.



Bugetarea participativă organizată în Municipiul Cluj-Napoca în cursul anului 2017 cuprinde următoarele etape:

1. Înregistrarea participanților: înregistrarea se face pe platforma online www.bugetareparticipativa.ro, adaptată pentru dispozitivele mobile. Înregistrarea este obligatorie pentru a putea trimite propuneri de proiecte sau pentru a putea vota.

2. Depunerea propunerilor de proiecte: fiecare cetățean poate formula una sau mai multe propuneri de proiecte (câte un proiect pentru fiecare domeniu) prin intermediul platformei www.bugetareparticipativa.ro. Valoarea maximă a bugetului estimat pentru fiecare proiect este de 150.000 Euro (inclusiv TVA).

3. Analiza tehnică și legală a proiectelor de către municipalitate: propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice şi legale ce va fi realizată de către departamentele din cadrul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca. În urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor care sunt eligibile. Fiecare persoană al cărei proiect a fost declarat neeligibil poate să primească, la cerere, un răspuns scris cuprinzând motivele pentru care propunerea a fost declarată neeligibilă. Toate proiectele declarate eligibile urmează să fie supuse votului cetăţenilor.

4. Votul cetățenilor: votul are loc în două etape distincte, iar acţiunile necesare pentru implementarea proiectelor care obțin cel mai mare număr de voturi urmează să fie cuprinse în bugetul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.



Calendarul propus este următorul:

17 iulie – 20 august – depunere proiecte;

21 august – 1 octombrie – analiză proiecte;

2 octombrie – 22 octombrie – prima etapă de vot;

23 octombrie – 29 octombrie – validare vot I;

30 octombrie – 19 noiembrie – a doua etapă de vot;

20 noiembrie – 26 noiembrie – validare vot II;

27 noiembrie – afișare rezultate finale.



Pot fi înscrise propuneri de proiecte online, pe platforma www.bugetareparticipativa.ro.

Persoanele care nu au acces la internet vor putea înscrie propuneri de proiecte, în perioada 17 iulie-20 august, cu sprijinul Primăriei. La Centrul de Cultură Urbană Casino va fi amenajat un birou unde, în fiecare zi lucratoare din perioada de depunere, între orele 13.00-17.00, doi funcționari ai Primăriei vor ajuta cetățenii să depună proiecte pe platformă și vor oferi informațiile necesare.

Vor fi luate în considerare doar propunerile care sunt depuse prin intermediul platformei www.bugetareparticipativa.ro.



Bugetarea participativă are următoarele obiective:

Creşterea nivelului de dialog şi de colaborare dintre cetaţeni şi administraţia publică.
Ajustarea politicilor publice la nevoile și așteptările cetaţenilor, pentru a îmbunătăți calitatea vieții în Municipiul Cluj-Napoca.
Creşterea gradului de asumare şi co-creare a procesului de dezvoltare urbană de către cetaţeni.
Consolidarea democraţiei prin participarea cetaţenilor la un exerciţiu de luare a unor decizii ce privesc întreaga comunitate.
Creșterea transparenței activității administraţiei publice locale.
Propunerile de proiecte depuse trebuie să îndeplinească criteriile stabilite prin Regulamentul procesului de bugetare participativă disponibil integral pe platformă.

Analiza tehnică şi juridică a propunerilor este realizată de către Primăria Municipiului Cluj-Napoca, ale cărei servicii verifică conformitatea acestora cu standardele Regulamentului şi cu alte reglementări legale în vigoare. Propunerile care îndeplinesc condițiile de eligibilitate pot suferi ajustări tehnice din partea Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, dacă este necesar. Similitudinea conținutului propunerilor sau proximitatea spațială a acestora poate duce la integrarea diferitelor propuneri într-un singur proiect.



Alegerea proiectelor

Votul asupra proiectelor are loc online, pe platforma bugetării participative, în doua etape distincte:

a. În prima etapă de vot, fiecare cetățean înscris pe platforma bugetării participative poate alege 6 proiecte (câte unul pentru fiecare dintre cele șase domenii stabilite). În această etapă, se vor selecta maxim 30 proiecte, primele trei proiecte clasate în funcție de numărul de voturi din fiecare domeniu vor intra automat în a doua etapa de vot, iar celelalte în funcție de numărul de voturi, indiferent de categoria din care fac parte.

b. În a doua etapa de vot, fiecare cetățean poate alege un singur proiect din cele maxim 30 stabilite în prima etapă.

La finalul celei de a doua etape de vot, vor fi selectate 15 proiecte. Primul proiect din fiecare domeniu clasat în funcție de numărul de voturi va fi selectat automat, iar restul proiectelor vor fi selectate în ordinea numărului de voturi, indiferent de domeniul din care fac parte.

Eventualele modificări ale calendarului acestui proces vor fi publicate pe platforma bugetării participative.

Vor fi implementate, începând cu anul 2018, proiectele care obțin cel mai mare număr de voturi.

Pentru informații suplimentare cu privire la procesul de bugetare participativă :

Website : www.bugetareparticipativa.ro;
Email : bugetareparticipativa@primariaclujnapoca.ro;
Telefon : 0371 376 646 (de luni până vineri între orele 13.00-17.00)
Facebook: Bugetare participativa (http://fb.com/bugetareparticipativa).


Platforma este dedicată celor care locuiesc, muncesc sau studiază la Cluj-Napoca și a fost dezvoltată de compania Evozon sub egida Consiliului Consultativ pentru Antreprenoriat și Inovare în IT.

sursa : https://bugetarepart...ne-din-romania/

In tot acest timp CEL MAI BARBAT DINTRE EROII NEAMULUI, ctitorul neobosit care se dezvolta in forta in ciuda universului zice si el ceva :

La Timisoara nu vom avea buget participativ. Robu: Nu mi se pare o idee buna, avem foarte multe lucruri de facut


La Cluj se poate, la Timișoara nu. Primăria Cluj alocă, din 2018, în jur de două milioane de euro pentru proiecte propuse de societatea civilă, punând în practică așa-numitul buget participativ. Primăria Timișoara nu este însă adepta unei astfel de abordări, pentru că „democrația se manifestă indirect”.

Iniţiat în urmă cu 15 ani în Brazilia, bugetul participativ este un instrument adoptat cu succes de peste 1.000 oraşe din întreaga lume, printre care Paris, Londra, Berlin sau Lisabona. Acest concept presupune alocarea unui procent din bugetul oraşului pentru finanţarea unor proiecte propuse de societatea civilă, a căror fezabilitate este verificată de administraţia locală. Clujul este primul oraș din România în care va fi implementat conceptul de buget participativ. Practic, clujenii au putut propune proiecte, pe oricare din următoarele domenii: alei, trotuare şi zone pietonale; mobilitate, accesibilitate şi siguranţa circulaţiei; spații verzi și locuri de joacă; mobilier urban, iluminat public; infrastructură educațională și culturală. Toate propunerile vor fi analizate de departamentele din cadrul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca și vor fi anunțate apoi care sunt cele eligibile. Proiectele vor fi supuse votului cetățenilor, în două etape, urmând ca, la finele lunii noiembrie, să fie anunțate cele care vor primi finanțare de la bugetul local. Suma alocată: în jur de două milioane de euro. Sunt depuse câteva zeci de proiecte.

USR Timișoara a propus, recent, Primăriei Timișoara să folosească și ea acest sistem. „Cetățenii pot decide în mod activ cum se vor cheltui o parte din banii publici. În același timp, într-un sens mai larg, ei sunt invitați la o participare activă la guvernarea orașului, putând decide prioritățile de investiții pe cartiere. Pentru ca Timişoara, un oraş care a fost întotdeauna în avangarda modernităţii în România, să beneficieze de acest instrument, ar trebui ca administraţia să accepte această propunere, prin adoptarea, reglementarea şi implementarea administrativă a bugetului participativ”, spunea Alexandru Cadar, președintele USR Timișoara. A fost creată de curând și o pagină de Facebook, al cărei rol este să explice acest concept.

Timișorenii care au sperat că vor putea propune proiecte care să fie puse în practică în cartierele în care locuiesc vor fi însă dezamăgiți. Primarul Nicolae Robu respinge ideea bugetului participativ și susține că, atunci când vine vorba despre bani publici, democrația se manifestă altfel. „Nu mi se pare o idee bună. Noi avem foarte multe lucruri de făcut, într-o abordare care are în spate o strategie. Democrația se manifestă așa cum e potrivit să se manifeste. Când este vorba despre a gestiona banii, asta trebuie să se întâmple conform politicii și angajamentelor pe care și le-a luat primarul față de cei care l-au votat. Democrația se manifestă aici indirect, și nu direct. Noi mai avem ședințe cu cetățenii, avem ședințe și ținem legătura cu consiliile consultative, aflăm ce nevoi au, dar atât. Mai departe noi ne facem treaba. Ne asumăm să comunicăm cu timișorenii, să inventariem nevoile lor, dar mai departe noi stabilim ce se face și ce nu se face în mod asumat”, a declarat, pentru deBanat.ro, primarul Timișoarei.


sursa: www.debanat.ro

Cine are urechi de auzit..sa auda. Si cine are minte si ochi sa citeasca si sa priceapa ceea ce (nu) se spune printre randuri..Asa zisele si formalele "dezbateri cu cetatenii " sunt organizate de iubitii nostri bugetari tocmai in zilele lucratoare ale saptamanii pe principiul ca daca ei la stat nu muncesc si altii au timp de frecat menta si venit la 11 dimineata intr-o zi lucratoare la draga primarie..ca doar nu vor sta ditamai functionarii publici pana cand hater-ii corporatisti de la privati isi termina programul unde efectiv muncesc ..asa la dezbateri vin pomanagii votanti la pensie care oricum se plimba gratis cu ex -ratt actual STPT si oricum sunt de acord cu orice spune geniul EL Insusi..


Per total, mie imi place si il consider util. Marcajele in intersectie puteau fi realizate mai bine, cum e de exemplu in poza postata de Cata, dar asta nu e o problema foarte mare deoarece pot fi refacute usor. De estetic nu comentez deoarece fiecare judeca prin prisma propriilor gusturi, iar eu pun de obicei accentul pe functionalitatea unui lucru si nu pe cum arata.

O scurta recapitulare bazata tot pe datele publice oferite prin bunavointa presei noastre locale :
Licitația pentru lărgirea pasajului a fost lansată la începutul lunii septembrie 2015. Valoarea estimată a contractului era de 28 de milioane de lei, fără TVA, adică peste 7,6 milioane de euro, însă firma Porr Construct s-a angajat, la licitație, că efectuează lucrările cu 4,7 milioane de euro, cu tot cu TVA, adică 17.693.552 de lei, fără TVA, din care 1,57 milioane de lei fără TVA reprezintă lucrări diverse și neprevăzute. Durata de execuție este de 14 luni, conform contractului.
sursa: www. tion. ro

Concluzia destul de evidenta: Cheltuiala cu costul lucrarii : 4,7 milioane de EURO. Nervi stres si deranj in trafic de-a lungul celor 2 ani de lucrari : nu se pot evalua in bani. Rezultatul final : cativa metri latime in plus aferente unor benzi facute la minimul latimii, ceva farba si granit pus pe pereti, cateva panselute, vopsea in intersecie, 3 neoane si....panglici si orchestra de rigoare. Chiar rentabil pentru 4.7 MILIOANE de EURO. Evident inaltimea pasajului a fost pastrata la aceiasi valoare ca inainte de inceperea lucarii..pentru a nu risipi pe lucrari prea mult din cei 4.7 MILIOANE DE EURO. Stiu ca vor sari multi in sus dar chiar nu pot pricepe cum niste asfaltari panselute latit cu 6 metri sa zicem si sapat dupa niste cabluri si conducte de gaz pot ajunge la milioane de euro. dar desigur asa trebuie sa fie..prietenii stiu de ce.


-1

#1739 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 13 noiembrie 2017 - 04:50

Clipul:


8

#1740 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 13 noiembrie 2017 - 08:28

BogdanTm a scris: "cativa metri latime in plus aferente unor benzi facute la minimul latimii, ceva farba si granit pus pe pereti, cateva panselute, vopsea in intersecie, 3 neoane si....panglici si orchestra de rigoare. Chiar rentabil pentru 4.7 MILIOANE de EURO."
Chiar asa simplu nu este. Poate este exagerat pretul, dar nu poti minimiza in halul asta un proiect important. In 1992 lucram la Electromotor si la ora 15,10, erau niste cozi ca nu puteai iesi din parcarea intreprinderii. Daca a fost asa usor de facut, de ce nu l-a facut Pompiliu Alamoreanu, Liviu Borha, Viorel Oancea, Gheorghe Ciuhandu? Dupa cum zici pare ca a fost o treaba de zilieri luati din gara la care le-ai dat un tarnacop. Hai sa ne gandim ca deasupra trec locomotive de 120 tone/buc, ca a trebuit alt pod metalic mai lung, poate ceva fundatie adanca forata la zeci de m, spart betonul vechi, ceva utilaje de sute de mii de euro, etc.
Dupa mine acest pasaj este o mare realizare, si case closed. Topicul dupa titlu ar trebui sa se continue acum cu podul peste Bega.

Aceasta postare a fost editata de Ebi: 13 noiembrie 2017 - 08:28

3

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi