Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#761
Postat 30 octombrie 2017 - 09:10
#763
Postat 01 noiembrie 2017 - 22:02
#764
Postat 02 noiembrie 2017 - 00:36

Ar putea sa se antreneze pe zidul penitenciarului.

Pelbartus, la 30 octombrie 2017 - 09:10, a spus:
Din PUZ Openville se vede ca terenul nici macar nu e privat, e proprietatea Statului Roman iar Timcon e administrator operativ (la o prima lectura asa am inteles ca dupa constitutia din 1965 era regimul terenurilor pe care erau fabricile comuniste):

sursa: PUZ ... Openville
Banuiesc posibil gresit ca se poate "confisca" gratis o portiune din teren mai ales ca practic terenul nici macar nu este folosit de Timcon. Intrebarea este cine poate face aceasta "expropiere"?
#765
Postat 02 noiembrie 2017 - 23:15
Scuza-mi stilul, dar daca ala nu e trotuar ingust (inclusiv pe Popa Sapca), atunci nu stiu ce e. Pe vremuri, treceai cu prietena/nevasta la mana, si avea si celalalt din sens opus loc. Acuma 2 mai mari, nu stiu daca vor avea.
#766
Postat 03 noiembrie 2017 - 16:07
Sent from my iPhone using Tapatalk
#768
Postat 07 noiembrie 2017 - 19:40
#769
Postat 07 noiembrie 2017 - 21:21
#770
Postat 08 noiembrie 2017 - 02:20
Ivan, la 07 noiembrie 2017 - 19:40, a spus:
Chiar si fara ei, tot e coloana pentru ca directia majoritara in sensul giratoriu este spre strada noua si trebuie sa astepti pina cind vine cineva care merge spre pasaj. Si nici nu ma mir ca este asa, pe Popa Sapca ai de asteptat multe semafoare pina reusesti sa treci.
Luni 7 noiembrie, in jur de 15:30
#774
Postat 16 noiembrie 2017 - 15:22
Latimea trotuarelor....ne laudam cu treceri pe sub pasaj de 3 metri pe fiecare parte ca sa ne inecam in trotuare care probabil au undeva la 1.5 metri latime pe Antenei.
Problema mea....oare s-a incercat o discutie cu proprietarii Praktiker, sa se faca o urcare pana la nivelul magazinului, sa cedeze 1.5 metri ca sa se faca un trotuar mai lat, clar separat de traficul auto, unde sa nu stai cu frica in san ca te stropeste din cap pana in picioare o masina? Ar avea mai mult trafic pietonal magazinul, deci ar avea si ei de castigat. Ce ma intereseaza mai mult e sa stiu daca au incercat. Daca au incercat si nu s-a putut, ok, asta este. Dar ma indoiesc ca au incercat.
Pe cealalta parte proprietarul este statul roman. Pai daca nici cu statul roman nu poti sa negociezi sa iti cedeze cateva sute de mp ca sa faci un trotuar calumea nu se poate e trist. Din nou, ma indoiesc ca au incercat.
#775
Postat 16 noiembrie 2017 - 19:10
th3lurker, la 16 noiembrie 2017 - 15:22, a spus:
Cred ca este mai greu cu statul decat cu un privat.
Daca te uiti putin prin media in ultimul timp, o sa vezi ca tot mai multi dau cu subsemnatul deoarece au "cedat" de la stat catre consilii/primarii/privati. E drept ca in cazurile respective probabil a fost cu rea intentie si in defavoarea statului, dar oricum e greu in cazurile astea, multora le e frica sa mai decida astfel de lucruri. Plus ca primaria se mai chinuie sa obtina de la stat acte pentru alte proiecte... si a cam trecut muuult timp.
Dar sunt de acord cu tine. Si eu cred ca nu au incercat nici intr-o parte, nici in cealalta.
Aceasta postare a fost editata de RB93: 16 noiembrie 2017 - 19:11
#778
Postat 19 noiembrie 2017 - 19:28

#780
Postat 26 noiembrie 2017 - 22:28
Pe 12 octombrie au fost publicate clipurile realizate special pentru constructor dar nu le-am descoperit decit astazi pentru ca nu erau afisate decit la cautarea syl con trans: