Calea Martirilor extinsa la 4 benzi (finalizat) constructor: superconstruct
#181
Postat 26 octombrie 2017 - 13:23
#182
Postat 26 octombrie 2017 - 13:25
#183
Postat 26 octombrie 2017 - 13:26
#184
Postat 26 octombrie 2017 - 13:29
#185
Postat 26 octombrie 2017 - 13:47
Pelbartus, la 26 octombrie 2017 - 13:23, a spus:
Acolo este intr-adevar o problema, insa eu faceam referire la tronsoanele aflate in lucru.
Pe tronsonul Rebreanu - Lidia poate o varianta ar fii demolarea garajelor dintre blocuri si amenajarea de parcari.
Stii cumva pe ce spatiu va fii construita acea mega parcare?
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 26 octombrie 2017 - 13:49
#187
Postat 26 octombrie 2017 - 16:52
#188
Postat 26 octombrie 2017 - 21:33
Pelbartus, la 26 octombrie 2017 - 14:30, a spus:
toate garajele de pe terenul respectiv vor fi demolate!A fost dat HCL nr. 323/15.09.2017 unde terenul a fost declarat de interes public. Din cate stiu au fost deja notificati proprietarii. Pe terenul respectiv vor fi amenajate locuri de parcare care au fost cuprinse in lucrarile de pe str. Versului(aveam si plansa cum va arata dar nu o mai gasesc...mai caut)
http://www.primariat...22581950031F7C4
#197
Postat 15 decembrie 2017 - 15:12
#198
Postat 16 ianuarie 2018 - 18:59
in zona respectiva chiar nu au unde sa faca loc
sa zicem ca dupa Lidia pot sa curete garajele dintre blocuri, intre Martirilor si Azuga de ex. Dar trebuie facut ceva urgen, altfel tot ce s-a facut e degeaba
#199
Postat 16 ianuarie 2018 - 20:30
Pe portiunea Rebreanu - Lidia este spatiu si pentru cinci sau sase benzi, dar lucrarile necesare sunt ceva mai complicate si ramane problema parcarilor pentru locatarii din zona, care nu au alternativa. Daca se amenajeaza suficiente parcari in spatele blocurilor si se interzice stationarea pe banda 1, atunci se poate lasa la patru benzi, dar eliminand complet spatiile verzi si diversele amenajari aparute dupa 90 se poate largi mai mult. In orasele occidentale solutia fara spatiu verde, cu trotuar stramt (max 2-3m latime) si sosea pe mijloc este foarte frecventa dar sunt strazi similare si in Bucuresti sau Cluj. In cartierele istorice avem aceeasi conceptie, in general bulevardele cu spatii verzi sunt mai recente.
#200
Postat 17 ianuarie 2018 - 11:47