Da, este corect ce spui tu, versiunea din parcul CFR e o modifcare a unui AM din clasa 614 care in fapt este un "upgrade" a modelului de "baza" 624 / 634 proiectat in ani 60.
Ca tot e vara pe trecute va povestec o intaplare mai amuzanta pentru unii si trista pentru altii .
Din cauza unor baterii linistea Statiei CF Urziceni a fost tulburata in data de 04.08.2017. Masina DA1 1051 trenului 8151 Urziceni - Slobozia Veche - Ciulnita a refuzat sa mai porneasca din cauza unor baterii duse... Iar din cauza asta a inceput o adevarata "nebunie" zici ca erai intr-un triaj. AM care trebuia sa plece ca 1774 a plecat spre Ciulnita ca 8151 iar pt IR Urziceni - Bucuresti sa asteptat o locomotiva de ajutor venita de la Bucuresti... Vroiau sa il formeze pe 1774 din garnitura lui 7033 sau razgandit intre timp, chinuite scoate masina defecta de pe tren, in prima faza era vorba ca o trimite la Bucuresti cu 7034 dar au revenit asupra deciziei la ce caldura e afara deabia mai merg DHE-urile si sa ii mai bagi la roata un diesel mare risti sa ramai in camp cu trenul...., dupa care stai ca vine masina de la Bucuresti si o ia, etc,,, Ce sa mai ca la romani ....
060-DA-1553 cu trenul 80594 Balotesti Hm - Capul Midia format din vagoane de tip Zaes gareaza la linia 5 a statiei CF Mogosoaia
060-DA-1126 avand la roata 040-DHE-370 defect, cu trenul regio 7034 Urziceni - Bucuresti Nord gr A soseste in Statia CF Mogosoaia cu o intarziere de 195 de minute
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 24 septembrie 2017 - 21:57
O aparitie inedita in curtea depoului Timisoara Nord.
Este vorba de un LDE 2100 construit pentru Caile Ferate Poloneze - PKP, locomotiva ce ajuns apoi la operatorul feroviar privat CTL Logistics. Inca nu stiu soarta ei cert e ca masina e limitata la 70km/h si va merge la reparatii.
LDE 2100 92513630406-8
Tot in Timisoara Nord tot un LDE 2100 dar de data asta unul rosu in culorile DB Schenker Logistics Romania. LDE 60-1680-7 botezat "Tudor Vladimirescu".
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 26 septembrie 2017 - 21:18
Circula si a doua pereche de trenuri (R18823 Berzovia 13:30 - Oravita 15:04 si R18824 Oravita 15:30 - Berzovia 17:05) sau doar cele de dimineata (R16003 si R16004)? Asa am auzit ca doar cel de dimineata circula.
Ma intereseaza sa stiu daca am legatura inapoi spre Berzovia (si implicit spre Timisoara) cand ma intorc cu Anina - Oravita (sosire la 15:21 la Oravita) sau sunt nevoit sa merg cu masina pana la Oravita daca vreau sa fac o tura pe Oravita - Anina si inapoi? Pe infofer nu apare deloc.
Circula si a doua pereche de trenuri (R18823 Berzovia 13:30 - Oravita 15:04 si R18824 Oravita 15:30 - Berzovia 17:05) sau doar cele de dimineata (R16003 si R16004)? Asa am auzit ca doar cel de dimineata circula.
Ma intereseaza sa stiu daca am legatura inapoi spre Berzovia (si implicit spre Timisoara) cand ma intorc cu Anina - Oravita (sosire la 15:21 la Oravita) sau sunt nevoit sa merg cu masina pana la Oravita daca vreau sa fac o tura pe Oravita - Anina si inapoi? Pe infofer nu apare deloc.
Se pare ca a doua pereche nu circula... masina find singura solutie. Am fost weekendul asta insa drumul Moravita - Oravita e "dezastru"...
Multumesc de info. Pacat ca nu circula, as fi preferat sa merg cu trenul , cu atat mai mult avand in vedere cum e drumul ala. Stiu de el, de mult timp e tot asa.
Un clip nu neaparat interesant. E vorba despre calatoria unui om oarecare, care isi arata pasul despre o situatie aparuta in urma unei furtuni care a oprit un tren de noapte, iar calatorii au fost dati jos din garnitura pentru ca aceasta nu si-a mai continuat drumul.
Ce e insa de urmarit, este a-l doilea comentariu, care vine taman de la OBB:
"Dear @doc7austin,
We are deeply sorry for your experience during the horrible storm last week. The safety of our passengers is our absolute priority, therefore the train had to terminate in Frankfurt. Our staff was present throughout the night with information about possibilities for the onward journey and offered food and drinks to passengers that were awake. Passengers remained on the train until 05:00, when the train had to leave the platform due to rush hour train service in Frankfurt Hauptbahnhof. If you feel like you haven't been informed well enough, we´d be glad if you contact us via social-media@oebb.at right away.
Regards, Ingrid (ÖBB Social Media Team)"
Adica wow! imi place si mie sa cred ca o companie ar trebuii sa aiba o relatie buna cu clientii ei, dar nici in cele mai frumoase vise nu m-as fi gandit la o asemenea meticulozitate. Ce ii era OBB-ul ca pune un oarecare un clip pe youtube si critica o situatie. Dar uite ca nu e asa, le pasa de imagine, le pasa de ceea ce fac si le pasa de clientii lor care calatoresc cu ei. Chiar sunt placut surprins sa vad asa ceva. La noi nici macar companiile aeriene nu is prea bat capul cu clientii, de ce ii pe sol nici nu mai vorbesc.
Imi vine sa pling cind vad trenuri cu 2 vagoane in loc de 14 + vagon restaurant + vagon posta/bagaje cit avea un rapid sau accelerat de Bucuresti in vremurile bune (pentru CFR).
Pai in vremurile bune pentru CFR de care ziceai, exista si tren personal pe relatia Timisoara-Bucuresti (facea cel mai mult timp dar si oprea la orice halta pe parcurs). Pretul unui bilet la tren personal Timisoara Bucuresti era de 99 de lei in anii 80...spre deosebire de un zbor direct cu Tarom care era in jur de 350 lei in aceiasi perioada.
Acum biletul la IR pe aceiasi distanta e tot peste 100 de lei (vorbim de clasa 2) dar exista Ryanair unde gasesti si cu 5 euro bilet Timisoara-Bucuresti. In plus numarul mult mai mare de vehicule personale (si combustibilul care nu mai este rationalizat), plus transportul auto cu autocare ...clar CFR pierde masiv clientii. In plus cred ca e paguba curata sa plimbi ditamai LDE=ul cu 2 vagoane cand unul sau maxim 2 DMU uri Desiro duceau acelasi numar de oameni la un consum de motorina semnificativ mai mic..
In plus cresterea duratei calatoriei fiindca infrastructura e in halul in care e nu ajuta deloc transportul feroviar..Destimatiile turistice nu mai sunt cele din Romania doar, de cand exista libera circulatie asadar si turismul feroviar in concedii a scazut semnificativ. Lumea s-a schimbat mult in cei 30 de ani de la evenimentele din 1989..si CFR nu se adapteaza aproape deloc acestei noi lumi.
Miercurea trecuta a aparut un mic mister. Ce de la informatii de la Regio Trans (am sunat la sediu la Brasov) au zis ca nu circula nici un tren pe Berzovia-Oravita, asta in prima faza. Am mai revenit cu un telefon si alta persoana mi-a spus ca "da s-ar putea, dar nu sunt ei"... Pana la urma DB au luat ce era in actiunile cumparate de ei si au rupt compania, s-au e vreo subinchiriere facuta de vreun operator misterios care se foloseste doar de motoarele de la RT?
Cele mai lungi trenuri de calatori la noi sunt "sezonierele" ce fac legatura cu litoralul.
Mai jos e garnitura trenului IR 1991 Mangalia - Timisoara Nord cu 16 vagoane pe malul Marii Negre/Lacul Techirghiol. Garnitura e un pic cam prea grea pt o singura masina LDE2100 GM, noroc ca se cirucula cu max 70 pana la Constanta unde se schimba cu EA
Gygyman6, la 04 noiembrie 2017 - 18:29, a spus:
Miercurea trecuta a aparut un mic mister. Ce de la informatii de la Regio Trans (am sunat la sediu la Brasov) au zis ca nu circula nici un tren pe Berzovia-Oravita, asta in prima faza. Am mai revenit cu un telefon si alta persoana mi-a spus ca "da s-ar putea, dar nu sunt ei"... Pana la urma DB au luat ce era in actiunile cumparate de ei si au rupt compania, s-au e vreo subinchiriere facuta de vreun operator misterios care se foloseste doar de motoarele de la RT?
Operatorul feroviar se numeste "Regio Calatori SRL" si foloseste pt cursele Berzovia - Oravita un automotor X4500 al Regiotrans (e inchiriat).
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 noiembrie 2017 - 00:30
Multumesc pentru informatie. Ciudat oricum, am cautat un nr de telefon a-l acestui operator si nu gasesc nimic, foarte aiure treaba asta cu subinchirieri la subinchirieri.