Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#661
Postat 23 iunie 2017 - 06:28
#663
Postat 23 iunie 2017 - 10:15
#664
Postat 24 iunie 2017 - 10:04
timis2, la 23 iunie 2017 - 09:18, a spus:
Pai si daca nu-l are, nu este mare lucru sa si-l treaca...Este doar o chestiune birocratica in cazul de fata...care presupune si un anumit timp de asteptare.
Am doar impresia ca seful de la RATT nu prea vrea sa se lege la cap cu transportul naval...si in consecinta nu misca lucrurile cei revin...
#666
Postat 13 septembrie 2017 - 20:04

#667
Postat 13 septembrie 2017 - 20:29
Daca legea raspunderii personale ar fi adoptata si ar fi aplicata...10 gemeratii din neamul lor ar plati prejudiciul..acum iar va zice bunul nostru coleg Mile ca sunt nostalgic..dar pentru o asemenea mega porcarie in epoca socialista cei responsabili faceau cunostiinta cu glontul partriei...cel dulce ca mierea...si urmasii lor construiau metroul sapand la tarnacop...
#668
Postat 13 septembrie 2017 - 20:48
#669
Postat 13 septembrie 2017 - 21:10
PS: foarte posibil ca acei consilieri sa fie incompetenti si atunci nu au stiut..sau numiti politic...abonati la sfarcul public de muls un salariu bun si cand au vazut ca EL insusi nu suporta contrzicere si orice parere contrara.."full speed ahead and f.ck that iceberg" vorba celor de pe Titanic. Prin atitudine a incurajat astfel de atitudini...dar Codul Penal are incadrari pentru astfel de greseli voite si nevoite ..."favorizarea infractorului" "complicitate la furt" "neglijenta in seviciu" si daca ne gandim la suma deloc neglijabila de 6 milioane de euro vehiculata in articol.in orice tara civilizata ar cadea capete la greu! Cu ce a gresit acest oras sa sufere pagubele incompentetei indiferentei si nesimtirii celor de la carma lui? Dumneavoastra. eu, noi toti muncim ne platim taxele si speram la un viitor mai bun..daca noi parcam masina aiurea sau trecem prin loc fara zebra platim amenda...daca prostia/indiferenta/tupeul liderilor ne face paguba de 6 milioane de euro...noi suntem buni de plata. E ca si cum ne-am apuca sa imprumutam bani de la vecini si prieteni si sa renovam un apartament care in CF nu e al nostru...si apoi sa ridicam din umeri...asta e..
#670
Postat 13 septembrie 2017 - 21:28
Vina pt. situatia creata o poarta Primaria Timisoara(puteau sa se intereseze din 2013, cand au inceput lucrarile la maluri, de toti pasii care trebuiau parcursi) dar si Administratia Nationala Apele Romane/ Guvernul pt ca nu au schitat niciun gest in a incepe munca pt gasirea unei solutii (care ar veni din pix si cateva stampile).
Intrebarea mea ar fi: cum de s-a putut naviga pe Bega inainte de 1958 (cand circulatia pe canal in sectorul romanesc a fost inchisa), cand chiar se transporta marfa, fara atatea aparate de stat/institutii/birocratie ? Facand o comparatie "then & now" as spune ca tot oamenii si-au facut viata grea cu atatea proceduri inutile care paralizeaza viata noastra.
#671
Postat 13 septembrie 2017 - 21:37
The Mechanic, la 13 septembrie 2017 - 21:28, a spus:
Intrebarea mea ar fi: cum de s-a putut naviga pe Bega inainte de 1958 (cand circulatia pe canal in sectorul romanesc a fost inchisa), cand chiar se transporta marfa, fara atatea aparate de stat/institutii/birocratie ? Facand o comparatie "then & now" as spune ca tot oamenii si-au facut viata grea cu atatea proceduri inutile care paralizeaza viata noastra.
Navigatia pe Bega fiind din timpurile imperiale a mers "de la sine"...Supra reglementare si norme pentru cel mai marunt aspect al vietii e un "merit" al ultra hiper mega birocratiei comunitare. Cat timp era rentabila economic...tot ce nu era interzis..era permis. Plus ca iti dai seama ca tovarasii nu se impiedicau in maruntisuri legale pentru ei...cand partidul dorea ceva asa se facea no matter what... Iti imaginezi ca ar fi venit vreodata control ITM pe santierul Transfagarasan sa verifice normele de munca, timpul liber si accidentele de munca? Din pacate EL insusi ofteaza la greu dupa acele vremuri speram apuse in care "der Fuhrer ist der Fuhrer"...ce vrea liderul aia se intampla......
#672
Postat 14 septembrie 2017 - 20:07
Din punctul meu de vedere nu avem parte decat de o dovada in plus ca traim intr-o mocirla legislativa, politica si chiar economica...Unora le place sa-i dea in cap unui singur om ca este mult mai simplu asa ignorand cu placere maxima vidul legislativ din domeniul despre care discutam...
Putem observa parcurgand articolul ca nici o autoritate nationala (ministere) nu vor sa-si asume o oarecare contributie in rezolvarea problemei transportului public pe Bega, cu totii aruncand pisica peste gard in curtea celorlalti insa cu totii isi aroga dreptul de proprietate sub o forma sau alta asupra caii navigabile Bega...
Tot ce este rau in acest caz este in curtea primariei Timisoara iar tot ce este bun, pozitiv, este in curtea ministerelor, respectiv este in "proprietatea" lor astfel daca malurile cu tot cu buruieni sunt ale municipalitatii, atunci "proprietarul" asupra regulilor de navigare este Ministerul Transporturilor iar apa ce curge prin Bega este proprietatea Apelor Romane, filiala Banat condusa de distinsul domn Bojin. Mai avem in aceasta ecuatie si Ministerul Mediului care nici nu stie ce-i revine lui din aceasta bogatie dar stie ca ceva ii revine in mod cert!...
Sunt absolut sigur ca daca aceasta situatie era pe "Dambovita", ea era rezolvata de mult indiferent de cine era sef la primaria Capitalei!...
BogdanTm, la 13 septembrie 2017 - 20:29, a spus:
Nostalgic comunist ce esti!...

Cand ma gandesc ca in ultimii 25 de ani ai comunismului, pentru toate relele din tara singurul vinovat aratat cu degetul de catre intregul popor era Ceausescu...Iata ca dupa un sfert de secol de la "plecarea" lui putem constata ca prostia si nemernicia se gasesc la tot pasul, la toate nivelurile de conducere a societatii, fie locale, fie nationale, totul multiplicat...Nu mai avem un singur "ceausescu" ci avem 1000 de "ceausesti", poate 10 000 de "ceausesti" care ne pun bete in roate noua majoritatii...
Daca si austriecii se "chinuiau" cu constructia canalului Bega precum ne chinuim noi doar cu redeschiderea navigatiei, fie ea si de transport public, nici nu-si terminau lucrarea in 200 de ani!...
Pe de alta parte nici nu suntem in stare sa intretinem functional ceea ce am mostenit de la ei...

Ma obsedeaza in continuare intrebarea cum de la Tulcea s-a putut si la Timisoara NU! Situatia nu este identica insa este cumva similara!....
#673
Postat 14 septembrie 2017 - 22:03
PArerea mea este ca OG 22/1999 cu modificarile ulterioare statueaza destul de clar cine sint administratiile portuare.
Articolul 5 (1) Asigurarea funcţionalităţii porturilor şi a infrastructurii de transport naval, administrarea acestora, urmărirea sau asigurarea furnizării serviciilor de siguranţă prevăzute la art. 19 alin. (1) lit.

Parcurgind textul ordonantei gasim si cine sint aceste administratii:
Articolul 22Administraţiile prevăzute la art. 5 alin. (2) pot fi instituţii publice, regii autonome, companii naţionale sau societăţi comerciale, aflate în subordinea sau sub autoritatea ministerului sau, după caz, a autorităţilor administraţiei publice locale.
din articolul 22 am tras concluzia ca ministerele enumerate in articol nu au treaba cu RATT sau cu orice alta entitate de pe aici din Timisoara, din subordinea administratiei publice locale.
http://legislatie.ju...iDocument/16848
Partea proasta este ca exista o dubla inregistrare a canalului, una in domeniul public al Timisoare si alta in domeniul public al Statului Roman.Adica e cam fara stapin.
#674
Postat 15 septembrie 2017 - 14:24
mile, la 14 septembrie 2017 - 20:07, a spus:
Cand ma gandesc ca in ultimii 25 de ani ai comunismului, pentru toate relele din tara singurul vinovat aratat cu degetul de catre intregul popor era Ceausescu...Iata ca dupa un sfert de secol de la "plecarea" lui putem constata ca prostia si nemernicia se gasesc la tot pasul, la toate nivelurile de conducere a societatii, fie locale, fie nationale, totul multiplicat...Nu mai avem un singur "ceausescu" ci avem 1000 de "ceausesti", poate 10 000 de "ceausesti" care ne pun bete in roate noua majoritatii...
Eu zic ca pe undeva, ceea ce se intampla este chiar normal. Desi suna ciudat, pana aceste generatii crescute in aceasta perioada nu se vor evapora de la putere, nu putem vorbii de o schimbare in bine. Si voi merge inca un pas inainte.
Chiar si generatia mea, se considera deja una proaspata, una noua, comunist free. Culmea este ca observi cat de mult gresesti, cand pleci din tara, si traiesti pe altundeva. In cazul meu, am intalnit persoane de cam peste tot, si cand trag linia, trebuie sa marturisesc ca desi nu imi place, in gandirea si mentalitatea mea, inca sunt urme de comunism. Daca ma intrebati pe mine, adevaratele semne ale schimbarii vor aparea, doar dupa ce generatiile din mileniul 3 vor ajunge sa conduca tara. Pana atunci, vom suferii incontinuoare sub aceasta struto-camila post comunista.
#675
Postat 15 septembrie 2017 - 21:35
#676
Postat 19 septembrie 2017 - 07:00
Florin.B RATT, la 15 septembrie 2017 - 21:35, a spus:
De acord cu dumneavoastra. Frica pazeste padurea..se zicea inainte. Teama de "organele de represiune" chiar ii facea sa transpire si pe cei pusi in functie in epoca socialista, doar ca atunci criteriul era unul clar formulat "sa nu se creeze prejudicii economiei nationale". Prejudicii imputabile cu ani de puscarie sau cu executarea fizica. Daca s-ar judeca dupa aceasta regula ezitarea ministerelor de a reglementa legal o problema nou aparuta, care prin lipsa acestei reglementari risca sa produca returnarea de milioane de euro clar poate fi incadrata la "sabotaj". Sa zicem ca din graba de a accesa fondurile proiectul nu a fost facut in cea mai fericita forma, s-au ales solutii tehnice putin inspirate, si cum comunicarea e deficitara din partea lui El Insusi...plus dorinta de a "bloca" politic orice decizie chiar buna pentru comunitate...ajungem in situatia in care ne aflam.
Legat de prabusirea portii care a dus la pierderea de vieti omenesti acum aflam ca Inspectoratul de Stat in Constructii nu ar fi dat aviz pentru acea lucrare de "estetizare" atribuita direct nu prin licitatie...Avand in vedere ca si inlocuirea bordurilor se face pe "reparatii" tocmai pentru ca legea permite ca la reparatii sa nu fie necesar acel aviz..daca ne amintim si de lucrarea demarata in Calea Sagului care dupa ce s-a facut cu extinderea liniei de tramvai s-a vazut again ca nu sunt avizele necesare nici macar cerute...cineva din trupa din primarie chiar nu isi face defel treaba....incercam "la misto" ..si daca nu tine..soarta...plateste bugetul. Sa fiu in locul Liderului as suspenda tot serviciul juridic sau i-as da in judecata pentru pagubele cauzate institutiei ...ca tot e scutit de timbru judiciar orice actiune a institutiilor statului. Dar cum tare ma tem ca toti marii "juristi" sunt angajati politic sua pe pile ....slaba sansa sa se impute cuiva prejudiciul..
#677
Postat 02 noiembrie 2017 - 16:36

Vaporasele se pregatesc de hibernare. Se apropie termenul limita pentru transportul naval
#678
Postat 22 noiembrie 2017 - 19:52
"Ministerul Transporturilor si-a indreptat privirea spre vaporasele Timisoarei. Robu: In sfarsit comunicam"
http://www.tion.ro/m...municam/1939285
#679
Postat 23 noiembrie 2017 - 04:35
Of Doamne mult le-a trebuit pentru niste chestiuni birocratice...
Ramane de văzut cum se vor rezolva chestiunile tehnice privind acostarea rapida in stații/la debarcadere...
#680
Postat 23 noiembrie 2017 - 09:57
