
Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#263
Postat 25 octombrie 2017 - 15:52
th3lurker, la 25 octombrie 2017 - 15:42, a spus:
Sunt multi bani in joc, multi bani de sifonat. Daca e pe fonduri europene sunt mai greu de furat.
Am auzit de nu stiu cate ori chestia asta, deja e stereotip, sincer cel putin in cazul de fata nu cred asa ceva, cat e de "iubit" Robu si cati "prieteni" are daca ar face ceva de genul ar iesi la iveala in secunda 2 Eu prefer sa se faca pe fonduri proprii ca merge mai repede, de ex inelul 4.
Pe fonduri europene faci chestii de viziune viitoare, nu chestii stringente ca-ti creste barba de multe ori pana treci prin procedurile acelea birocratice...
Exemplu clasic de lucrare cu fonduri, reteaua regionala de piste de biciclete, clar trebuie sa le iei banii la fraieri pt asta.
Daca insa tu te sufoci in drafic da-i drumul cu SDM-ul si fa-o repede fara licitatii, contestatii etc Parerea mea!
#264
Postat 25 octombrie 2017 - 15:57
Citeaza
Hahahahaha buna asta....
Banuiesc ca te referi la licitatie?
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 25 octombrie 2017 - 16:00
#265
Postat 25 octombrie 2017 - 16:23
th3lurker, la 25 octombrie 2017 - 15:57, a spus:
Banuiesc ca te referi la licitatie?
Hahahhhhaaaa, radem impreuna?
Din cate stiu daca primaria poate face prin forte proprii, mai exact prin societatile din subordine, nici nu trebuie licitatie, daca vrei sa dai in extern atunci trebuie.
E un drum il dai la SDM, dai banii si gata, ca aia numa drumuri fac, stiu sa fac drumuri.
Nu mai poti frate face nimic in tara asta, nu mai sunt bani sa faci un podet , numa pe fonduri...
#266
Postat 26 octombrie 2017 - 09:31
Practic, SDM, societatea Primariei, are monopol pe tot ce inseamna schimbari de borduri si reasfaltari in oras.
#267
Postat 14 noiembrie 2017 - 18:42
http://www.tion.ro/r...uvernul/1933975
Nu pot intelege ce il opreste sa mearga personal la Bucuresti la minister, la ANAF si unde mai e nevoie pentru a rezolva genul asta de probleme pentru oras. Cateva vizite cu o echipa de oameni competenti din structurile locale, facute acolo unde e necesar sa se explice la centru care sunt problemele reale, sunt convins ca ar scurta cu ani de zile proiecte gen Solventul. Asa asteapta la nesfarsit si lasa la mana unor functionari publici de de la Bucuresti sa rezolve ceva pentru Timisoara, fara a cunoaste impactul, problema si necesitatea. Nu se va intampla nimic fara sa actionezi, sau macar fara sa incerci. Chiar nu ii pot intelege atitudinea.
La fel cu vaporasele...
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 14 noiembrie 2017 - 18:44
#268
Postat 14 noiembrie 2017 - 18:52
#269
Postat 14 noiembrie 2017 - 19:06
Daca nu e asa, afirmatia mea ramane valabila pentru alte probleme nerezolvate: vaporasele, centura...
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 14 noiembrie 2017 - 19:12
#270
Postat 15 noiembrie 2017 - 00:14
#271
Postat 15 noiembrie 2017 - 05:09

Nu merge Robu la bucuresti pentru ca nu-i place sa fie doar un alt primar care se caciuleste in fata unor...
Ce-i drept alta varianta mai buna nu este doar ca nu are cojones primarul nostru. Trebuie sa mearga acolo si sa nu vina inapoi fara un acord, fara ceva concret. Chiar nu inteleg, dincolo de faptul ca o cere situatia, primarul nostru nu are un consilier de imagine, pe cineva sa-i spuna ca va creste in ochii lumii? Zace pe oua si se lamenteaza.
Misca-te domnule, doar de aia esti platit.
#272
Postat 15 noiembrie 2017 - 08:26
The Mechanic, la 14 noiembrie 2017 - 18:52, a spus:
Sa zicem ca se apuca de pasaj pe sub calea Ferata, il si termina, sa zicem ca face si podul, urmand ca drumul de legatura sa-l faca ulterior. Cine ar sari cu gura primul daca terenul ar fi necedat? Cum zici acuma "minte", probabil vei zice "cum a putut fi asa de prost incat sa faca pasajul inainte de a fi sigur ca are terenul?" Desigur ca nu te poti pune sa faci un pasaj care se termina intr-un zid.
#273
Postat 15 noiembrie 2017 - 08:37
#274
Postat 15 noiembrie 2017 - 09:12
#275
Postat 15 noiembrie 2017 - 09:19
adica multe proiecte cu care s-au tot laudat au esuat sau sunt in asteptare pentru ca nu au fost bine pregatite: tramvaiul spre Shopping City, mini-buse electrice, vapoarele pe bega etc
#276
Postat 15 noiembrie 2017 - 09:20
Ei asta ar fi lovitura.
#277
Postat 15 noiembrie 2017 - 11:10
#278
Postat 15 noiembrie 2017 - 11:14
Elphax, la 15 noiembrie 2017 - 09:19, a spus:
adica multe proiecte cu care s-au tot laudat au esuat sau sunt in asteptare pentru ca nu au fost bine pregatite: tramvaiul spre Shopping City, mini-buse electrice, vapoarele pe bega etc
nu inteleg ce probleme sa fie, daca nu se rezolva cu terenul Solventul tot se poate circula pe str Garii - Pop de Basesti in loc sa mergi drept spre bvd Dambovita peste Bega?
#279
Postat 20 noiembrie 2017 - 13:11
Citeaza
Oare cat ar trebui rotit/ocolit traseul optim?
Pana acum nu s-a gandit nimeni la asta?
Aveti careva pe harta traseul optim si delimitarea terenului Solventul ?
#280
Postat 20 noiembrie 2017 - 15:57
https://www.google.r...49!4d21.1904798