Shopping City Timisoara & Dedeman 2 (finalizat)
#1121
Postat 15 ianuarie 2017 - 21:24
#1122
Postat 16 ianuarie 2017 - 09:49
marius2002, la 17 decembrie 2016 - 22:05, a spus:


Pai tocmai asta-i partea interesanta, ca cele doua mall-uri nu impart intre ele un nr. fix de clienti. Daca un client se duce la unul dintre mall-uri, nu inseamna ca nu mai merge deloc in celalalt. Mall-ul din zona sud a crescut piata per ansamblu, a adus in piata un numar mare persoane care in mod normal nu mergeau deloc la mall sau mergeau foarte rar la IM.
Se intampla si fenomenul invers: SC ii atrage si pe cei care mergeau la IM dar acum au si o doua alternativa in sudul orasului. Comportamentul oamenilor este mai complex, fidelitatea totala fata de un singur mall este un comportament mai degraba marginal.
Cei care astazi merg la mall-ul din sud si nu mergeau la IM din diferite motive (era prea departe, il considerau prea scump, prea exclusivist etc.), cu timpul se vor duce si la IM ca alternativa. Asta pentru ca mall-ul nu este doar pentru cumparaturi ci si pentru socializare.
Piata mall-urilor este acum in plina expansiune, are loc si o modificare a comportamentului consumatorilor, oamenii isi organizeaza timpul liber in functie de ambele variante disponibile, lucrurile s-au mobilizat si incepem sa ne aliniem la ceea ce se intampla in occident.
Poate parea paradoxal, dar aparitia Shopping City in sudul orasului nu dauneaza Iulius Mall, competitia le stimuleaza pe ambele si impreuna isi impart o piata care creste mai repede si mai mult decat ar fi crescut doar cu un singur jucator.
Aceasta postare a fost editata de radutm: 16 ianuarie 2017 - 09:51
#1123
Postat 16 ianuarie 2017 - 23:15
radutm, la 16 ianuarie 2017 - 09:49, a spus:
Asa am crezut si in cazul super si hypermarket-urilor, dar iata ca au format un grup de interese care mentin preturile la un nivel ce depaseste bunul simt, in loc sa avem concurenta reala, care sa duca la scaderi de preturi, in avantajul clientului.
#1124
Postat 17 ianuarie 2017 - 09:44
#1125
Postat 17 ianuarie 2017 - 20:37
#1126
Postat 20 ianuarie 2017 - 09:00
Florin.B RATT, la 16 ianuarie 2017 - 23:15, a spus:
Daca ar fi adevarat, atunci la magazinele de cartiere, cele neaos romanesti, ar trebui sa gasesti preturi "cu bun simt", fata de cele "nesimtite" din supermarketuri. Insa vedem ca este exact invers. La magazinele de cartier marfa este cu cel putin 20-25% mai scumpa decat in marile magazine, desi, uneori este de mai proasta calitate sau de provenienta indoielnica.
Si nu este adevarat ca toate supermarketurile au aceleasi preturi. Au si ele categoriile lor de cumparatori, existand si variantele accesibile. Penny Market, in opinia mea, este de departe cel mai ieftin de pe piata. Concurenta reala exista, la fel si preturi pentru toate buzunarele. Nu-mi mai pot imagina sa revin la dependenta de magazinele de cartier, unde eram obligat sa platesc ce adaosuri comerciale isi doreau patronii, si nu aveam ce face, pentru ca nu era alternativa. De fapt alternativa era ca daca nu aveai bani, nu cumparai mai nimic, pe cand acum, daca nu ai bani nu cumperi lucruri scumpe, dar strictul necesar a devenit accesibil oricui. Asta nu poate fi negat.
#1127
Postat 20 ianuarie 2017 - 11:25
#1129
Postat 20 ianuarie 2017 - 23:09

#1132
Postat 12 iulie 2017 - 15:13
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 12 iulie 2017 - 15:13
#1134
Postat 12 octombrie 2017 - 10:38

Citeaza
....
Oradea Shopping City a fost scos la vânzare de către Shopping Center Holding, compania care a cumpărat Tiago Mall Oradea, în toamna anului 2016, pentru 15 milioane de euro. Mallul de 60 milioane euro a fost cumpărat în 2010 cu 30,5 milioane de euro.
bihon 18 iunie 2017
#1136
Postat 04 noiembrie 2017 - 21:09

#1137
Postat 05 noiembrie 2017 - 19:52
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk