STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1841 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 august 2017 - 00:31

Vezi postareacseh_17, la 29 august 2017 - 22:58, a spus:

Nu provin totusi din aceeasi clasa.


Da, este corect ce spui tu, versiunea din parcul CFR e o modifcare a unui AM din clasa 614 care in fapt este un "upgrade" a modelului de "baza" 624 / 634 proiectat in ani 60.

https://en.wikipedia...ki/DB_Class_614

https://en.wikipedia.../DB_Class_VT_24
0

#1842 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 septembrie 2017 - 02:40

Ca tot e vara pe trecute va povestec o intaplare mai amuzanta pentru unii si trista pentru altii .

Din cauza unor baterii linistea Statiei CF Urziceni a fost tulburata in data de 04.08.2017. Masina DA1 1051 trenului 8151 Urziceni - Slobozia Veche - Ciulnita a refuzat sa mai porneasca din cauza unor baterii duse... Iar din cauza asta a inceput o adevarata "nebunie" zici ca erai intr-un triaj. AM care trebuia sa plece ca 1774 a plecat spre Ciulnita ca 8151 iar pt IR Urziceni - Bucuresti sa asteptat o locomotiva de ajutor venita de la Bucuresti... Vroiau sa il formeze pe 1774 din garnitura lui 7033 sau razgandit intre timp, chinuite scoate masina defecta de pe tren, in prima faza era vorba ca o trimite la Bucuresti cu 7034 dar au revenit asupra deciziei la ce caldura e afara deabia mai merg DHE-urile si sa ii mai bagi la roata un diesel mare risti sa ramai in camp cu trenul...., dupa care stai ca vine masina de la Bucuresti si o ia, etc,,, Ce sa mai ca la romani ....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2017-06-8--00-10-17.jpg
  • Imagine atasata: 2017-04-8--22-53-49.jpg
  • Imagine atasata: 2017-04-8--22-53-02.jpg
  • Imagine atasata: 2017-04-8--22-52-12.jpg
  • Imagine atasata: 2017-04-8--22-45-28.jpg
  • Imagine atasata: 2017-04-8--22-44-35.jpg

2

#1843 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 05 septembrie 2017 - 02:59

Cateva cadre cu cei care lucreaza in domeniul feroviar .

Imagine atasata: 2017-26-7--01-48-01.jpg Imagine atasata: 2017-26-7--01-49-04.jpg
1

#1844 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 18 septembrie 2017 - 19:53

'S-a facut lumina' in depoul garii de nord:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opv,dcf-18.sept.17-011.jpg
  • Imagine atasata: opv,dcf-18.sept.17-012.jpg
  • Imagine atasata: opv,dcf-18.sept.17-013.jpg
  • Imagine atasata: opv,dcf-18.sept.17-014.jpg

1

#1845 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 24 septembrie 2017 - 21:56

060-DA-1553 cu trenul 80594 Balotesti Hm - Capul Midia format din vagoane de tip Zaes gareaza la linia 5 a statiei CF Mogosoaia

Imagine atasata: 060-DA-1553 cu trenul 80594 Balotesti Hm - Capul Midia gareaza la linia 5 a statiei CF Mogosoaia.jpg

060-DA-1126 avand la roata 040-DHE-370 defect, cu trenul regio 7034 Urziceni - Bucuresti Nord gr A soseste in Statia CF Mogosoaia cu o intarziere de 195 de minute

Imagine atasata: Regio 7034 soseste in Statia CF Mogosoaia cu o intarziere de 195 de minute.jpg

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 24 septembrie 2017 - 21:57

4

#1846 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 septembrie 2017 - 21:17

O aparitie inedita in curtea depoului Timisoara Nord.

Este vorba de un LDE 2100 construit pentru Caile Ferate Poloneze - PKP, locomotiva ce ajuns apoi la operatorul feroviar privat CTL Logistics. Inca nu stiu soarta ei cert e ca masina e limitata la 70km/h si va merge la reparatii.

LDE 2100 92513630406-8

Imagine atasata: IMG_2589R.jpg

Imagine atasata: IMG_2620R.jpg

Tot in Timisoara Nord tot un LDE 2100 dar de data asta unul rosu in culorile DB Schenker Logistics Romania. LDE 60-1680-7 botezat "Tudor Vladimirescu".

Imagine atasata: IMG_2565RC.jpg

Imagine atasata: IMG_2628RC.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 26 septembrie 2017 - 21:18

7

#1847 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2017 - 11:57

Cica ar cricula din nou trenul pe Berzovia-Oravia, poate cineva sa confirme?
0

#1848 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2017 - 01:26

Vezi postareaGygyman6, la 05 octombrie 2017 - 11:57, a spus:

Cica ar cricula din nou trenul pe Berzovia-Oravia, poate cineva sa confirme?


Da, sa reluat traficul de calatori incepand cu data de 01.10. Momentan sunt 4 trenuri pe zi ce sunt facute cu un automotor AMX 4500.

Plecari din Berzovia la 09:05 si 13:30 iar din Oravita 10:50 si 15:30.
2

#1849 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2017 - 13:44

Circula si a doua pereche de trenuri (R18823 Berzovia 13:30 - Oravita 15:04 si R18824 Oravita 15:30 - Berzovia 17:05) sau doar cele de dimineata (R16003 si R16004)? Asa am auzit ca doar cel de dimineata circula.
Ma intereseaza sa stiu daca am legatura inapoi spre Berzovia (si implicit spre Timisoara) cand ma intorc cu Anina - Oravita (sosire la 15:21 la Oravita) sau sunt nevoit sa merg cu masina pana la Oravita daca vreau sa fac o tura pe Oravita - Anina si inapoi? Pe infofer nu apare deloc.
0

#1850 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2017 - 21:03

Vezi postareaPaul85, la 12 octombrie 2017 - 13:44, a spus:

Circula si a doua pereche de trenuri (R18823 Berzovia 13:30 - Oravita 15:04 si R18824 Oravita 15:30 - Berzovia 17:05) sau doar cele de dimineata (R16003 si R16004)? Asa am auzit ca doar cel de dimineata circula.
Ma intereseaza sa stiu daca am legatura inapoi spre Berzovia (si implicit spre Timisoara) cand ma intorc cu Anina - Oravita (sosire la 15:21 la Oravita) sau sunt nevoit sa merg cu masina pana la Oravita daca vreau sa fac o tura pe Oravita - Anina si inapoi? Pe infofer nu apare deloc.


Se pare ca a doua pereche nu circula... masina find singura solutie. Am fost weekendul asta insa drumul Moravita - Oravita e "dezastru"...
1

#1851 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 octombrie 2017 - 08:18

Multumesc de info. Pacat ca nu circula, as fi preferat sa merg cu trenul :(, cu atat mai mult avand in vedere cum e drumul ala. Stiu de el, de mult timp e tot asa.
0

#1852 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 octombrie 2017 - 18:21

M-am reintors prin Resita (Oravita - Gradinari - Resita - TM) traseul fiind mai lung cu vreo 40 km insa drumul e mult mai bun.
1

#1853 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 octombrie 2017 - 20:21

Lunca de Sus (județul Harghita)



Băile Tușnad



Romuli și Dealu Ștefăniței (județul Bistrița-Năsăud)


Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 15 octombrie 2017 - 20:21

4

#1854 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 octombrie 2017 - 22:28

Un clip nu neaparat interesant. E vorba despre calatoria unui om oarecare, care isi arata pasul despre o situatie aparuta in urma unei furtuni care a oprit un tren de noapte, iar calatorii au fost dati jos din garnitura pentru ca aceasta nu si-a mai continuat drumul.



Ce e insa de urmarit, este a-l doilea comentariu, care vine taman de la OBB:

"Dear @doc7austin,
We are deeply sorry for your experience during the horrible storm last week. The safety of our passengers is our absolute priority, therefore the train had to terminate in Frankfurt. Our staff was present throughout the night with information about possibilities for the onward journey and offered food and drinks to passengers that were awake. Passengers remained on the train until 05:00, when the train had to leave the platform due to rush hour train service in Frankfurt Hauptbahnhof. If you feel like you haven't been informed well enough, we´d be glad if you contact us via social-media@oebb.at right away.
Regards, Ingrid (ÖBB Social Media Team)"

Adica wow! imi place si mie sa cred ca o companie ar trebuii sa aiba o relatie buna cu clientii ei, dar nici in cele mai frumoase vise nu m-as fi gandit la o asemenea meticulozitate. Ce ii era OBB-ul ca pune un oarecare un clip pe youtube si critica o situatie. Dar uite ca nu e asa, le pasa de imagine, le pasa de ceea ce fac si le pasa de clientii lor care calatoresc cu ei. Chiar sunt placut surprins sa vad asa ceva. La noi nici macar companiile aeriene nu is prea bat capul cu clientii, de ce ii pe sol nici nu mai vorbesc.
4

#1855 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 26 octombrie 2017 - 23:56

I walk a lonely road. The only one that. I have ever known. Don't know where it goes. But it's only me, and I walk alone. I walk this empty street....

Imagine atasata: Regio 8121 Bucuresti Nord - Slobozia Veche via Urziceni remizat la linia 2 abatuta a statiei CF Caciulati.jpg
Imagine atasata: Cladirea statiei CF Caciulati.jpg
5

#1856 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 octombrie 2017 - 01:41

Imi vine sa pling cind vad trenuri cu 2 vagoane in loc de 14 + vagon restaurant + vagon posta/bagaje cit avea un rapid sau accelerat de Bucuresti in vremurile bune (pentru CFR).

Gara Timiseni (Sag):


3

#1857 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 30 octombrie 2017 - 06:45

Pai in vremurile bune pentru CFR de care ziceai, exista si tren personal pe relatia Timisoara-Bucuresti (facea cel mai mult timp dar si oprea la orice halta pe parcurs). Pretul unui bilet la tren personal Timisoara Bucuresti era de 99 de lei in anii 80...spre deosebire de un zbor direct cu Tarom care era in jur de 350 lei in aceiasi perioada.
Acum biletul la IR pe aceiasi distanta e tot peste 100 de lei (vorbim de clasa 2) dar exista Ryanair unde gasesti si cu 5 euro bilet Timisoara-Bucuresti. In plus numarul mult mai mare de vehicule personale (si combustibilul care nu mai este rationalizat), plus transportul auto cu autocare ...clar CFR pierde masiv clientii. In plus cred ca e paguba curata sa plimbi ditamai LDE=ul cu 2 vagoane cand unul sau maxim 2 DMU uri Desiro duceau acelasi numar de oameni la un consum de motorina semnificativ mai mic..

In plus cresterea duratei calatoriei fiindca infrastructura e in halul in care e nu ajuta deloc transportul feroviar..Destimatiile turistice nu mai sunt cele din Romania doar, de cand exista libera circulatie asadar si turismul feroviar in concedii a scazut semnificativ. Lumea s-a schimbat mult in cei 30 de ani de la evenimentele din 1989..si CFR nu se adapteaza aproape deloc acestei noi lumi.
1

#1858 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 noiembrie 2017 - 18:29

Miercurea trecuta a aparut un mic mister. Ce de la informatii de la Regio Trans (am sunat la sediu la Brasov) au zis ca nu circula nici un tren pe Berzovia-Oravita, asta in prima faza. Am mai revenit cu un telefon si alta persoana mi-a spus ca "da s-ar putea, dar nu sunt ei"... Pana la urma DB au luat ce era in actiunile cumparate de ei si au rupt compania, s-au e vreo subinchiriere facuta de vreun operator misterios care se foloseste doar de motoarele de la RT?
0

#1859 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 noiembrie 2017 - 00:25

Cele mai lungi trenuri de calatori la noi sunt "sezonierele" ce fac legatura cu litoralul.

Mai jos e garnitura trenului IR 1991 Mangalia - Timisoara Nord cu 16 vagoane pe malul Marii Negre/Lacul Techirghiol. Garnitura e un pic cam prea grea pt o singura masina LDE2100 GM, noroc ca se cirucula cu max 70 pana la Constanta unde se schimba cu EA



Vezi postareaGygyman6, la 04 noiembrie 2017 - 18:29, a spus:

Miercurea trecuta a aparut un mic mister. Ce de la informatii de la Regio Trans (am sunat la sediu la Brasov) au zis ca nu circula nici un tren pe Berzovia-Oravita, asta in prima faza. Am mai revenit cu un telefon si alta persoana mi-a spus ca "da s-ar putea, dar nu sunt ei"... Pana la urma DB au luat ce era in actiunile cumparate de ei si au rupt compania, s-au e vreo subinchiriere facuta de vreun operator misterios care se foloseste doar de motoarele de la RT?


Operatorul feroviar se numeste "Regio Calatori SRL" si foloseste pt cursele Berzovia - Oravita un automotor X4500 al Regiotrans (e inchiriat).

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 noiembrie 2017 - 00:30

1

#1860 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 noiembrie 2017 - 02:13

Multumesc pentru informatie. Ciudat oricum, am cautat un nr de telefon a-l acestui operator si nu gasesc nimic, foarte aiure treaba asta cu subinchirieri la subinchirieri.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi