STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#1401 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 04 octombrie 2017 - 13:39

Nu va pot spune datele. Chiar se încearcă să se facă și celelalte două benzi( sunt făcute 3 dar deocamdată se circulă că și cum ar fi 2, cele 3 benzi sunt împărțite în 2)cat mai repede, dar efectiv depind de testele de laborator..pentru celelalte 2 benzi se așteaptă acordul de la laborator ,că sa se poată trece la turnarea ultimului strat de beton. Se va face întâi prima banda, apoi cealaltă la interval de câteva zile. Scopul este sa se termine partea de străzi, după care sa se ocupe de placare și ce mai ține de estetica. nu firma hotărăște estetica ( nu culoarea la granit , nu câți copaci se pun sau culoarea la pod ,etc,)
4

#1402 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 04 octombrie 2017 - 14:15

Vezi postareagabi80, la 04 octombrie 2017 - 13:39, a spus:

Chiar se încearcă să se facă și celelalte două benzi( sunt făcute 3 dar deocamdată se circulă că și cum ar fi 2, cele 3 benzi sunt împărțite în 2)cat mai repede, dar efectiv depind de testele de laborator..pentru celelalte 2 benzi se așteaptă acordul de la laborator ,că sa se poată trece la turnarea ultimului strat de beton.


Scuze, nu am inteles, nu mi-e foarte clar.
Pentru cele 3 benzi (3 la final) pe sensul dinspre Circumvalatiunii mai e nevoie de rezultatele testelor si dupa confirmare se mai toarna un strat de beton?
Pentru celelalte 2 benzi pe sensul inspre Circumvalatiunii se face un prin rand de teste, se toarna stratul care contine si sistemul de degivrare, se mai face un set de teste si apoi se toarna inca un strat?

Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 04 octombrie 2017 - 14:16

0

#1403 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 octombrie 2017 - 16:53

Vezi postareagabi80, la 04 octombrie 2017 - 12:57, a spus:

Nu cred că am făcut pe cineva prost. Când am vorbit că nu intră cum trebuie utilajele sub pasaj, când s-a spart vechea culee , nu a însemnat că nu s-au știut , am zis doar că a fost mai greu, și că a durat mai mult. Dacă era ca dincolo, acces fără pod și aici se putea termina in 2 zile.
Mai zicea cineva de utilități. Nu poți să ii obligi sa facă lucrarea in x zile. Din păcate nu la noi in tara. Chiar daca stai langa ei, nu poți să ii faci sa lucreze , nu mai zic de cum fac lucrările.

Vorbim de Maria Sa, Robu, nu de tine ;)
0

#1404 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 04 octombrie 2017 - 17:52

Vezi postareath3lurker, la 04 octombrie 2017 - 14:15, a spus:

Scuze, nu am inteles, nu mi-e foarte clar.
Pentru cele 3 benzi (3 la final) pe sensul dinspre Circumvalatiunii mai e nevoie de rezultatele testelor si dupa confirmare se mai toarna un strat de beton?
Pentru celelalte 2 benzi pe sensul inspre Circumvalatiunii se face un prin rand de teste, se toarna stratul care contine si sistemul de degivrare, se mai face un set de teste si apoi se toarna inca un strat?


Cele trei benzi sunt in stadiul final. La celelalte 2 benzi s-au făcut deja studiul betonului actual.
Pentru prima banda ,cea care are sistemul de degivrare făcut se trece la betonarea finala. Atat mai este stratul final, căruia îi se va face din nou test pentru a se putea circula pe ea
După betonarea finala a primei benzi ,se trece la cea de a doua banda și se va face degivrarea. Urmează stratul final de beton
1

#1405 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 04 octombrie 2017 - 18:15

Minus, de pe tel, scuze.
0

#1406 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30191
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 octombrie 2017 - 18:47

Vezi postareagabi80, la 04 octombrie 2017 - 12:57, a spus:

Nu cred că am făcut pe cineva prost.

Gabi, nici eu nici Cristi nu ne referam la tine, ci la parerea primarului despre restul lumii.
0

#1407 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 05 octombrie 2017 - 13:54

In seara asta se face betonarea primei benzi
2

#1408 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 octombrie 2017 - 21:23

O dura autorizarea bransamentului 6 luni dar santierul a inceput anul trecut si au avut timp suficient sa isi aprobe singuri instalarea conductei. In plus in urma ploilor erau balti si echipa de elita eon nu avea nici macar o motopompa, au fost foarte surprinsi cind Porr le-a cerut sa nu puna conducta in balta, ca doar nu eon raspundea daca betonul se surpa peste un timp.

Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.10.05 - 01.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.10.05 - 02.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.10.05 - 03.jpg
Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.10.05 - 04.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.10.05 - 05.jpg Imagine atasata: Pasajul Jiul - 2017.10.05 - 06.jpg
7

#1409 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 06 octombrie 2017 - 07:59

Am vrut să pun, după ce au terminat cei de la gaz o singura poza să vedeți ce au lăsat în urmă, cum au lucrat. Nu m-au lăsat . Au reparat după gaz și gata . Dar eu personal aș fi făcut anumite situații publice , ce e prea mult strica.Mai ales că toată lumea la sfârșit pe ei îi arătă cu degetul .
2

#1410 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 06 octombrie 2017 - 09:50

S-au turnat cumva ambele benzi ieri?
0

#1411 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 06 octombrie 2017 - 09:58

Nu. De pe a doua banda s-a turnat pe prima betonul. Pe a doua banda trebuie sa se pună sistemul de degivrare ,apoi se trece la betonarea ei. Mai mult că sigur săptămână viitoare. Știu că nu vă mulțumește dar tine de vreme.
0

#1412 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 06 octombrie 2017 - 10:12

Vezi postareagabi80, la 06 octombrie 2017 - 09:58, a spus:

Nu. De pe a doua banda s-a turnat pe prima betonul. Pe a doua banda trebuie sa se pună sistemul de degivrare ,apoi se trece la betonarea ei. Mai mult că sigur săptămână viitoare. Știu că nu vă mulțumește dar tine de vreme.

Ma uitam pe webcam si cele 2 benzi pareau la nivel. Acum m-am uitat mai atent si am vazut cum a coborat unul din muncitori cand a trecut de pe una pe alta. Cu vremea nu stiu ce sa zic, cred ca trebuie lasat cateva zile betonul inainte sa bagi ditamai betoniera pe el(sau te injura soferii si inchizi una din benzile pe care se circula). Si baietii sunt pe santier, lucreaza si pe ploaie. La Popa Sapca sigur incurca la asfaltare.
Poti sa ne explici de ce se betoneaza doar cate o banda? E doar pentru ca au nevoie de o banda "solida" langa pentru a baga utilajele sau e alt motiv? Daca e asa de ce nu s-au folosit brate telescopice la betonare?

Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 06 octombrie 2017 - 10:20

0

#1413 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 06 octombrie 2017 - 13:01

Betonarea primei benzi s-au făcut de pe a doua banda. Dacă s-ar fi pus sistemul de degivrare pe a doua banda și ar fi intrat pe el cu cifrele va dați seama ce se întâmpla. Pentru betonare îți trebuie acces exact langa banda , intinderea,nivelarea, aducerea la cota se fac manual, de către o echipa specializata. Nu se puteau face amândouă odată.
3

#1414 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 06 octombrie 2017 - 13:12

scuze. am scris cifele si nu stiu ce program am la telefon si a aparut cifrele.
0

#1415 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 octombrie 2017 - 14:23

:) exista pompe care pot turna de la zeci de metrii distanta.

nu cred ca asta e problema. ca betonul sa ramana compact nu-l poti turna pe o sauprafata prea mare. ar crapa. si atunci se face pe portiuni cu ceva spatiu de dilatare intre portiuni.
0

#1416 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 octombrie 2017 - 14:24

6 octombrie 2017 (nu stiu daca tir-ul di penultima poza a reusit sa treaca pe dedesubt):

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (1).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (2).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (3).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (4).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (5).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (6).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (7).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (8).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (9).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (10).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (11).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (12).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (13).JPG
  • Imagine atasata: jiul-6octombrie (14).JPG


#1417 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 06 octombrie 2017 - 15:22

si la pasaj s-au folosit astfel de pompe. dar exista si mai multe tipuri de beton , iar cel folosit acum cam greu de turnat cu pompa. in plus oamenii tot nu ar fi putut nivela (va dati seama ca aici sunt mai multe etape ) decat de pe banda de alaturi . daca ar fi fost pus sistemul de degivrare pe ea ar fi insemnat sa se plimbe non stop pe el , ceea ce nu se doreste . Daca sistemul de degivrare se strica trebuie spart tot dupa aia. sunt mai multe motive binenteles . Adunate au dus la solutia aleasa. Si ei vor sa termine cat mai repede, dar nu si prost .
5

#1418 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 06 octombrie 2017 - 15:29

Vezi postarearadutm, la 06 octombrie 2017 - 14:24, a spus:

6 octombrie 2017 (nu stiu daca tir-ul di penultima poza a reusit sa treaca pe dedesubt):


A intrat acel TIR pe sub pasaj ?

P:S Nu am vazut ca ai scris ca "Nu ai vazut tirul intrat pe sub pasaj"

Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 06 octombrie 2017 - 15:41

0

#1419 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 octombrie 2017 - 10:28

Sper ca pasajul Solventul sa fie mai adanc decat acest, ca altfel numai centura de vest ii mai salveaza:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-016.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-017.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-018.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-019.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-020.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-021.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-022.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-023.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-024.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-025.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-026.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-027.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-028.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-029.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-030.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-031.jpg
  • Imagine atasata: opv,popas,jiul-08.oct.17-032.jpg

10

#1420 Useril este offline   buback 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 25 martie 10

Postat 08 octombrie 2017 - 15:44

Trotuarele alea de pe Republicii sunt mizerabil facute, valurite, turnate pe bucati... Parca vad ca o sa balteasca apa la orice ploaie, sa nu mai zic ca arata horror. Deja mi-e sila de cum sunt batjocoriti pietonii si bicilistii in orasul asta!
6

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi