Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#1481
Postat 25 septembrie 2017 - 10:03
#1482
Postat 25 septembrie 2017 - 10:07
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 25 septembrie 2017 - 10:08
#1483
Postat 25 septembrie 2017 - 10:30
Dar datele colectate ar putea să provină din mai multe surse:
- buclele inductive amplasate la ieșirea din fiecare intersecție (care de fapt dau info mai ales pentru următoare intersecție)
- camerele de trecere pe roșu, dinainte de intersecție, ampalsate pe stâlpi fără semafoare (cu forma în consolă)
- camerele amplasate pe anumiți stâlpi de semafor (în consolă de formă redusă) - deși astea nu sunt sigur că fac parte tot din acest sistem
Poate ar fi interesant să facem rost de documentația tehnică detaliată și să studiem arhitectura.
#1484
Postat 25 septembrie 2017 - 10:42
#1485
Postat 25 septembrie 2017 - 11:20
#1488
Postat 03 octombrie 2017 - 16:01
#1489
Postat 03 octombrie 2017 - 18:30
Acest sofer trebuie sa mearga la un psiholog pentru un test, serios pentru un asa mare scart trebuie sa te dai jos si sa arati lumii cat esti tu de tare ? daca ar face fiecare asa cum a facut acest sofer unde am ajunge ? si eu sunt cateodata nervos la volan (condusul in ziua de astazi e un stres) dar niciodata nu m-am dat jos sa ii arat altui sofer ce a gresti sau unde a gresit sau cat de ZORRO sunt eu, legiile din Romania din pacate sunt prea blande.
#1490
Postat 03 octombrie 2017 - 18:38

#1491
Postat 03 octombrie 2017 - 19:04
Florin.B RATT, la 03 octombrie 2017 - 18:38, a spus:
Nu ... nu te dai jos niciodata !!! Poate e nebun acel sofer la care incerci sa ii explici, iar el poate sa o ia ca o amenintare, stand in banca ta nu o sa se ajunga la nici o amenintare sau bataie.
Despre ce vorbeam ? : https://www.facebook...29813377140895/
#1492
Postat 04 octombrie 2017 - 10:46
In 5 ani de DE, maximum de road-rage ce am trait personal a fost la o ingustare de sosea, de la 2 la 1 banda pe o bretea de AS, noi statea toti cuminti la coada, incadrati din timp, si un smecher cu un Audi cabrio (culmea pesionar neamt) s-a gasit sa depaseasca fraierii. Vazandu-l in oglinda, am iesit din coloana, si l-am blocat. Cand am ajuns pe AS, si s-a dat drumul la circulatie, m-a depasit, a incetinit langa mine, s-a uitat urat, a bombanit ceva, si aia e. Nu semne obscene, nu urlat, nu coborat din masina.
Si astea, cu toate ca avem si noi smecherii nostrii, toti turcaletii!
#1493
Postat 18 octombrie 2017 - 17:53
Tocmai ce m-am întors din delegație, dintr-un alt oraș.
Timișoara e praf la semnalizările rutiere. Praf!
#1494
Postat 18 octombrie 2017 - 19:15
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1495
Postat 18 octombrie 2017 - 19:34
MHN, la 18 octombrie 2017 - 17:53, a spus:
Dupa ce am vizitat sau tranzitat in ultimul an mai multe orase din tara subscriu si eu la afirmatia de mai sus. Timisoara este de departe orasul cel mai prost semnalizat (aici ma refer la orasele mari). Mi-au placut mult cele din Sibiu.
Am mai scris si aici pe forum. Pentru un timisorean e usor sa se deplaseze prin Timisoara cunoscand orasul. Dar ma pun in pielea un netimisorean care circula prin Timisoara fara GPS. Si cred ca toti am intalnit in intersectiile din oras soferi din exterior total dezorientati.
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 18 octombrie 2017 - 19:51
#1496
Postat 19 octombrie 2017 - 08:34

Exact!
Scriam în luna Mai despre ceea ce am văzut în Brașov:
MHN, la 04 mai 2017 - 08:26, a spus:
- bulverad cu sens unic pe 6 benzi
- mai multe bulverade cu 3 benzi pe sens
- semnalizări rutiere verticale de mari dimensiuni (conform celor postate în acest mesaj)
- multe străzi lățite în intersecție (3, 4, 5 sau 6 benzi pe sens), cele mai multe blocaje apărând în aceste locuri
Cu adevărat SF pentru noi (adică pentru Timișoara) !
Mă refeream în link-ul de mai sus la imaginile postate acum 2 ani de pe Google Maps cu semnalizările rutiere din Sibiu, Brașov, Oradea, Reșița (!!!)...
De atunci, diferența între orașele astea și Timișoara poate chiar s-o mărit.
Te doare mintea când vii ca neTimișorean în Timișoara.
CataM, la 18 octombrie 2017 - 19:15, a spus:
Bun, dar în ultimii ani, cine s-a ocupat de semnalizare? Bunica?!
#1499
Postat 19 octombrie 2017 - 13:22
1. gandirea/dispunerea/amplasarea nu o decide vreo comisie a Primariei?
2. Monopolul este ceva ce are urmari neplacute, este de evitat.
#1500
Postat 19 octombrie 2017 - 15:21
MHN, la 19 octombrie 2017 - 08:34, a spus:
Ai perfecta dreptate referitor la Brasov. Nu stiu cum au reusit, dar au cea mai fluenta circulatie dintre toate orasele mari ale Romaniei. Din ce am vazut au implementat in tot orasul doua idei simple: multe bulevarde cu sens unic si sensuri giratorii in majoritatea intersectiilor (sensuri nesemaforizate!). Ca dovada siteul de monitorizare a traficului de mai jos, unde Brasovul are constant cea mai fluenta circulatie:
http://www.trafficindex.org/
Brasovul are insa si o centura eficienta si bine gandita.
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 19 octombrie 2017 - 15:23