Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#2302
Postat 26 septembrie 2017 - 17:32

#2303
Postat 26 septembrie 2017 - 20:12


#2304
Postat 26 septembrie 2017 - 20:48
#2305
Postat 26 septembrie 2017 - 21:39




Si acum fac si eu ca si Scipio Africanul cel care incepea orice discutie in Sentaul Roman cu fraza "Dalenda Cartagina"..adica totusi Cartagina trebuie distrusa. Suntem in luna octombrie aproape..si prin martie auzeam promisiuni din partea lui EL Insusi ...ca in iunie expira termenul la consiliul de administratie...al ratt...actuala stpt...totusi...poate in viitoarea campanie electorala ni se va promite iar schimbarea conducerii? Sau poate EL Insusi s-a impacat cu Imparatia...si o mica donatie pentru cele sfinte..
#2306
Postat 26 septembrie 2017 - 21:43

#2307
Postat 27 septembrie 2017 - 09:51




Mai ramane doar speranta ca dupa ce se va realiza pasajul Solventu se va baga si tramvai prin el si atunci vor circula din nou tramvaie pe acolo.
Sau poate se va scoate linia si se va face un bulevard lat, unde masinile sa nu mai fie "deranjate" de acest mijloc de transport primitiv numit tramvai, din cauza caruia nu avem bulevarde destul de late in oras

#2308
Postat 27 septembrie 2017 - 11:22
Sigur un mai mare impact il va avea si daca restul lumii care are drum prin centru ar ajuta cu semnaturi, pentru ca pana la urma infara de Ronat si Centrul a ramas din nou in pana de inca o linie, fiind deservit doar de... 3 linii in momentul de fata.
#2309
Postat 27 septembrie 2017 - 11:32
Eu as semna, pentru ca da, intr-adevar, de la 5 linii (chiar 6 linii daca e sa consideram si 10-le) s-a ajuns la 3 linii prin zona centrala si asta se vede in statii, dar problema esta ca si daca se reactiveaza la presiunea oamenilor, probabil va tine pana la prima ocazie sa fie dezactivata din nou, ca si 6-le

#2310
Postat 27 septembrie 2017 - 13:08
Degeaba eu din Freidorf sau Șagului semnez o petiție in favoarea liniei 5 daca n-ai folosesc nici macar săptămânal...
Doar ce-i din Ronat-Blascovici ii pot simți lipsa și în consecință ei ar trebui sa actioneze...Dar daca nici în ceasul al doisprezecelea nu s-au deranjat să-și plătească călătoriile sau să-și valideze abonamentele chiar și alea "gratuite", asta-i rezultatul delăsării și comodității lor...
Și eu regret dispariția atâtor linii de tramvai dar probabil că primim ceea ce meritam!...
#2311
Postat 27 septembrie 2017 - 14:39
nu ma asteptam sa aiba nici o petitie succes, pana la urma ne-a dat dl Florin vestea cea mare ca s-ar dorii ceva. S-a indeplinit visul, dar banuiam ca nu va tine, eu cel putin m-am bucurat de el cat a fost. Era absurd sa cred ca acea linie putea supravietuii cu neajunsurile de atunci, putine tramvaie mai apoi putin personal, pe langa faptul ca circula si 10 pe traseul aiurit pe care il avea si chiar si atunci fiecare vedea doar ciorba lui "vai de mine dar cum mai ajungi din Torontal in Balcescu!". Ma bucur pentru aia care si-au satisfacut acest traseu, dar ii intreb cu ce s-au si intors apoi, s-au era cumva un exod din Torontal spre Balcescu...?
Nu cred ca exista neaparat o intentie sa nu mai existe tramvai, dar acuma cei care sunteti mai apropiati de acest domeniu, cate fete noi a-ti mai vazut in ultimii 5 ani la tramvaie? Eu unul desi nu am mai mers asa des cu tramvaiul, tot aceasi oameni ii vad, ori acum 10 ani de exemplu, nici nu puteam tine pasul, deci chiar exista o criza grava de personal. Suntem un butoi cu pulbere pana una alta, daca se va da avant extremei cu scoaterea definitiva a tramvaiului pe anumite strazi... asa vor si ramane acele strazi, pentru ca e mult mai scump sa scoti tramvaiul de pe o strada, sa reamenajezi strada fara acesta, ca mai apoi dupa ceva ani sa il reintroduci. Nu suntem vreo putere economica mondiala sa ne permitem luxul de a arunca la gunoi chiar orice, pana la urma stilul asta prost de indatorare si schimbari foarte dese ne place dar trebe sa ne uitam si ce lasam in urma si daca il putem sustine, ca la munca vad ca mai greu la noi.
Si ca sa inchei, ce se intampla mai departe chiar nu imi pasa, isi vor sufla pana la urma toti si in iaurt, dar la cat orgoliu "avem"... nici in ala.
LE: oricum ironic este ca la 5 s-a intervenit la linia de contact parca acum o zii. Parca Paul a sesizat ceva la bucla.
#2312
Postat 27 septembrie 2017 - 14:44
#2313
Postat 27 septembrie 2017 - 19:18
Maine avem planificat microbuz.
#2314
Postat 29 septembrie 2017 - 18:22
Citeaza
În urma modificărilor, stațiile vor fi următoarele: Magnoliei, N. Cocea, Martir C. Radu, Dimitrie Dincu, Uzina de apă Urseni, Tosca, Prof. Mircea Neamțu, bulevardul Sudului, Cvartalul Sudului, Liceul Sportiv, Sala Olimpia, Complex Studențesc, strada Cluj, Liceul Sportiv, Hotel Lido.
#2315
Postat 29 septembrie 2017 - 20:42


#2316
Postat 29 septembrie 2017 - 21:43
Timișoara este pe locul cinci în topul orașelor cu cele mai bune servicii de transport din România
#2317
Postat 20 octombrie 2017 - 17:37
Citeaza
Traseul liniei 5 va fi modificat începând cu data de 21.10.2017, acesta fiind prelungit până în zona Piața 700. Astfel, microbuzele vor fi înlocuite cu autobuze și vor avea următorul traseu: capăt Ronaț - Calea Bogdăneștilor - strada Coriolan Bredicianu - Piața 700 - strada Gheorghe Dima - strada Gheorghe Lazăr - Calea Circumvalațiunii - strada Coriolan Bredicianu - Calea Bogdăneștilor - strada Taborului - strada Semicerc - strada Dunărea - capăt Ronaț. Circulația autobuzelor pe tronsonul strada Macilor - strada Mircea cel Bătrân - bulevardul Cetății se suspendă.
Pe lângă stațiile deja existente, se vor mai înființa următoarele 3: Piața 700 (în stația de tramvai, sensul spre Piața Libertății), la Adam Muller-Guttenbrunn (pe strada Gheorghe Lazăr) și stația Gheorghe Lazăr (pe Calea Circumvalațiunii, în dreptul super-marketului Penny).
#2318
Postat 20 octombrie 2017 - 20:47
#2319
Postat 21 octombrie 2017 - 11:25

#2320
Postat 15 noiembrie 2017 - 17:44