STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#1321 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 26 septembrie 2017 - 12:17

Ca să fim înțelesi, constructorul nu hotărăște înălțimea pasajului. El îl face la înălțimea din proiect.
0

#1322 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1534
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 26 septembrie 2017 - 14:15

Citeaza

Podul Jiul se face totusi. Robu anunta ca s-ar fi rezolvat problema inaltimii, dar mai trebuie avize

„S-a făcut o reanaliză a situației la Administrația Bazinală a Apelor Banat și am primit, prin urmare, o înștiințare că, la această clasă, înălțimea până la baza podului pentru nivelul de apă nu trebuie să fie mai mică de 4 metri. Ne satisface. 4 metri este în regulă. Noi aveam 4 metri și puțin, nu mai știu. Deci, îndeplinim această cerință. Este una care este consacrată la nivelul UE pentru această categorie de canale”, a anunțat, marți, Robu.

„Noi trebuie să ne adresăm Ministerului Transporturilor, pentru că așa cere legea, să avem un aviz de acolo. Sunt foarte optimist că MT va ține seama de punctul de vedere al ABAB, că doar cei de aici cunosc realitățile și vom primi acel aviz. Eu zic că are valoare de aviz, este o înștiințare către PMT. Dar finalul spune că „având în vedere documentația tehnică prezentată, vă rugăm să continuați realizarea investiției construire pod peste râul Bega, str. Jiul”, pentru agrement, însă cu avizul MT, pe care aveți obligația de a-l obține înainte de avizul de la APE.


http://www.tion.ro/p...e-avize/1904388

Daca avizele de la MT vin ca alea de la Cultura, poate undeva la anu in toamna sa se mai faca un pas inainte.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 26 septembrie 2017 - 14:34

0

#1323 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 septembrie 2017 - 14:21

Sau cel de la mediu. #sagului #cosmelie # :plemplem:
0

#1324 Useril este offline   david2adrian 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 16 martie 09

Postat 26 septembrie 2017 - 15:24

Din articolul de pe tion ma pune pe ganduri urmatoarea fraza:

Citeaza

"Dar finalul spune că „având în vedere documentația tehnică prezentată, vă rugăm să continuați realizarea investiției construire pod peste râul Bega, str. Jiul”, pentru agrement, însă cu avizul MT, pe care aveți obligația de a-l obține înainte de avizul de la APE."


Ori transcrierea redactorului nu e corecta, ori... ce vrea sa insemne "pentru agrement"?!? Un fel de nou "Pod Eiffel"? :uimit:
0

#1325 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1451
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 septembrie 2017 - 16:08

am remarcat si eu, mai degraba e agreement

ca daca e agrement - nu vad cum se face pod cu 4 benzi pentru trafic !
0

#1326 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 septembrie 2017 - 18:58

26 septembrie:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (1).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (2).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (3).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (4).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (5).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (6).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (7).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (8).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (9).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (10).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (11).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (12).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (13).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (14).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (15).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (16).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (17).JPG
  • Imagine atasata: pasaj-jiul-26septembrie (18).JPG


#1327 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 septembrie 2017 - 19:48

Sincer si doar dupa vizionarea pozelor, impresia e ca se "trage mâța de coada", asta desigur dupa ce "s-a taiat deja frunză la câini". :thumbs-down-smiley-emoticon:
4

#1328 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 septembrie 2017 - 21:52

Pe surse, inca nu se poate trage tare sub pasaj pentru ca inca este mare umezeala.

Vezi postareagabi80, la 26 septembrie 2017 - 12:17, a spus:

Ca să fim înțelesi, constructorul nu hotărăște înălțimea pasajului. El îl face la înălțimea din proiect.


Pina la proba cu telemetrul laser inaltimea probabil e suficienta pt a trece un camion dar s-a decis "politic" sa se interzica traficul greu cu acele porti de gabarit montate intentionat jos.
0

#1329 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 27 septembrie 2017 - 18:50

Ce ușor este să vb fără să știi despre ce este vorba. Voi nici nu știți care schimbări s-au tot făcut sau multe altele. Nu vede nimeni că oamenii ăia in majoritatea zilelor stau câte 14-18 ore la lucru.vedeti doar partea proasta , că nu este terminat pasajul. Mai aveți și încredere că chiar vor să facă o lucrare buna, nu în bătaie de joc .
3

#1330 Useril este offline   udar 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 06 august 11

Postat 27 septembrie 2017 - 19:08

Se vede online ca la ora asta se lucreaza la farurile utilajelor.
Nu inteleg bezna din acea zona nu sa rezolvat dupa furtuna.
Se lucreaza amu acolo.

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk
0

#1331 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 septembrie 2017 - 19:27

Vezi postareagabi80, la 27 septembrie 2017 - 18:50, a spus:

Ce ușor este să vb ...

Am spus ca parerea mi-am format-o dupa ce se vede in poze, nu dupa fisa de pontaj a muncitorilor de acolo. Daca au fost necesare multe modificari, inseamna ca proiectul a fost gresit.
Comparativ, pana aici s-au turnat cativa metri patrati de beton, pe santierul ISHO s-au ridicat cateva etaje.
2

#1332 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 septembrie 2017 - 00:21

gabi80 am inteles cu totii ca lucrezi acolo, dar da-mivoie sa cred ca se poate lucra si mai repede si mai bine. ti se da exemplu aici pe forum la lucrarile private cum se misca treaba, asa ca nu mai faceti pe victimele si terminati pasajul ala ca nu e tunel pe sub canalul manecii.
3

#1333 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 28 septembrie 2017 - 07:26

Mie proiectul mi se pare de rahat, adica aici au turnat betoane vreun an, au impins culea aia pe sub pasaj etc, dincolo la Popa Sapca au spart si au asamblat pasajul nou intr-o saptamana. M-am lamurit si cu marea firma austriaca Porr...
-5

#1334 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 28 septembrie 2017 - 10:24

Dincolo au schimbat proiectul, culeea a fost din prefabricat, au avut luni de zile strada închisă, au avut 10 zile de la CFR închis traficul feroviar. Dacă toți ii înjurați ,inclusiv pe mine-care apropo nu lucrez la Porr, macar ar tb să vezi cat au avut închiderile (au avut sub 2 ore pentru montarea podurilor - nu zile întregi - închiderile de la CFR), de câte ori nu li s-au aprobat închiderile, este singura firma din tara care au reușit să împingă o culeea cu traficul feroviar pe deasupra . Nu aveți decât să ii înjurați cat vreți. Din fericire pt voi chiar vor să facă ceva cum trebuie, nu în bătaie de joc și repede că să fie lăudați ,că vz doamne au terminat. Când au apărut vechea culee., Ați comentat non stop, nu a văzut nimeni daca au încăput sau nu utilajele sub pod . ,Și câte utilaje au fost . Și-a făcut poze numai la ce s-a vrut . Așa că măcar nu comparați cele 2 lucrări. Nu sunt aceleași condiții și aceleași piedici
4

#1335 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 28 septembrie 2017 - 10:51

Eu nu am injurat pe nimeni, nici pe tine nici Porr-ul, eu doar am spus parerea mea, nu sunt impresionat de Porr desi p-aci prin banat nemtii si austriecii sunt vazuti ca dumnezei pe pamant. Nu zic ca nu au avut piedici, dar oricum ar fi mi se pare mult 2 ani pt un pasaj. BTW cu marea impingere, am inteles ca ideea a fost furata de la o firma din Iasi, nu a fost ideea Porr, daca esti asa bine informat poate confirmi sau infirmi asta.
0

#1336 Useril este offline   gabi80 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 30 august 17

Postat 28 septembrie 2017 - 11:33

In primul rand cei din Iași nu au reușit la noi in tara să facă împingerea ,fără săpătură deschisa, in al doilea rând așa au fost ambele proiecte făcute - tocmai la licitație au fost incluși doar cei care erau în stare să facă împingerea, nu a fost ideea a celor din Iași , in Austria se face de mult și în alte țări,. Mai sus , în alt comentariu am fost înjurată - deci nu vb neapărat la persoana ta. Eu știu și înțeleg că sunt mulți nervi -dar sunt ff multe acuzații fără să știți exact ce se întâmpla, și nu mi se pare normal sa vb într-un fel sau altul de o firma. Și că o paranteza, dacă tot ii lauzi pe cei de la celălalt pasaj ,macar știi când tb să se circule acolo pe 2 benzi?
0

#1337 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 28 septembrie 2017 - 12:21

Mijloc de octombrie parca? Dar dincoace cand trebuia sa fie gata?
Eu nu-i laud pe ceilalti ca firma, doar procedeul tehnic mi se pare mai ok, aia tergiverseaza din cauza strazii pasajul s-a facut rapid. La jiul strada e gata demult, daca se facea si pasajul repede intr-un an era gata
1

#1338 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 28 septembrie 2017 - 12:26

:up_arow: @gabi80
ne poti oferi un raspuns cum s-a ajuns in situatia in care autoritatile au anuntat circulatia pe toate cele 5 benzi pe sub pasaj incepand cu 1 Octombrie

Aceasta postare a fost editata de corco: 28 septembrie 2017 - 12:37

0

#1339 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 28 septembrie 2017 - 13:30

Din stream-ul live cred ca se pregatesc de betonare.
0

#1340 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1534
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 28 septembrie 2017 - 13:59

Bun, hai sa zic si eu cate ceva, initial am zis ca ma abtin, dar m-am tot saturat sa citesc: "voi nu stiti". Ca idee, nici nu trebuie sa stiu, si mai mult decat atat nu ma intereseaza sa stiu. Ati luat un contrat pe o suma de bani pe care v-ati angajat ca il terminati la data X, simplu. Data X a fost depasita si mai mult decat atat pare ca va mai dura ceva pana se va termina lucrarea.
Acum, ca firmele din Timisoara au cel mai smecher PR, din tara imi permit sa spun, avantaj firmele, dar partea tare e ca acel PR-ist nu e platit de companii ci chiar de noi locuitorii orasului, poate v-ati dat seama dar vorbesc de marele primar Nicolae Robu. Gaseste asta scuze ce nu gaseste toata compania Porr dupa 3 zile de brainstorming. Evident suna cunoscut: ploaia, gazu, arheologii, culesul de fan etc. Deci de scuze suntem satui si le-am auzit pe toate.
Ne povestesti de sacrificiile ce se fac pentru lucrarea asta, pai scuza-ma oamenii aia lucreza atat din incompetenta management-ului, pentru ca se angajeaza la 10 lucrari deodata in 10 parti ale tarii, ca de, banu sa vina si ei au oameni de o lucrare jumate, In cazul asta, evident ca tragi pe saracii oameni de le vine rau. Apropo, dupa afirmatia ta ca se lucreaza 14-18 ore, poate e cineva ce lucreaza pe la ITM aici pe forum si face o sesizare sa va faca o vizita pe santier, sa se asigure ca oamenii aia sunt si platiti corespunzator.
Am si eu o curiozitate, colegii de la Porr Austria cam cum se descurca cu termenele, tot asa: incet, ca importnant e sa se termine, sau isi respecta termenele din contract?
Si legat de "lucram incet sa fie de calitate", scuza-ma dar imi vine sa rad. Lasa-ne pe noi(locuitorii orasului, beneficiarii) sa ne dam cu parerea despre calitate in timp, ca numai in timp vom vedea daca s-a lucrat bine sau nu.
Spor la lucru acolo si sper sa terminati pana de Paste.
2

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi