Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1321
Postat 26 septembrie 2017 - 12:17
#1322
Postat 26 septembrie 2017 - 14:15
Citeaza
„S-a făcut o reanaliză a situației la Administrația Bazinală a Apelor Banat și am primit, prin urmare, o înștiințare că, la această clasă, înălțimea până la baza podului pentru nivelul de apă nu trebuie să fie mai mică de 4 metri. Ne satisface. 4 metri este în regulă. Noi aveam 4 metri și puțin, nu mai știu. Deci, îndeplinim această cerință. Este una care este consacrată la nivelul UE pentru această categorie de canale”, a anunțat, marți, Robu.
„Noi trebuie să ne adresăm Ministerului Transporturilor, pentru că așa cere legea, să avem un aviz de acolo. Sunt foarte optimist că MT va ține seama de punctul de vedere al ABAB, că doar cei de aici cunosc realitățile și vom primi acel aviz. Eu zic că are valoare de aviz, este o înștiințare către PMT. Dar finalul spune că „având în vedere documentația tehnică prezentată, vă rugăm să continuați realizarea investiției construire pod peste râul Bega, str. Jiul”, pentru agrement, însă cu avizul MT, pe care aveți obligația de a-l obține înainte de avizul de la APE.
http://www.tion.ro/p...e-avize/1904388
Daca avizele de la MT vin ca alea de la Cultura, poate undeva la anu in toamna sa se mai faca un pas inainte.
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 26 septembrie 2017 - 14:34
#1324
Postat 26 septembrie 2017 - 15:24
Citeaza
Ori transcrierea redactorului nu e corecta, ori... ce vrea sa insemne "pentru agrement"?!? Un fel de nou "Pod Eiffel"?

#1325
Postat 26 septembrie 2017 - 16:08
ca daca e agrement - nu vad cum se face pod cu 4 benzi pentru trafic !
#1327
Postat 26 septembrie 2017 - 19:48

#1328
Postat 26 septembrie 2017 - 21:52
gabi80, la 26 septembrie 2017 - 12:17, a spus:
Pina la proba cu telemetrul laser inaltimea probabil e suficienta pt a trece un camion dar s-a decis "politic" sa se interzica traficul greu cu acele porti de gabarit montate intentionat jos.
#1329
Postat 27 septembrie 2017 - 18:50
#1330
Postat 27 septembrie 2017 - 19:08
Nu inteleg bezna din acea zona nu sa rezolvat dupa furtuna.
Se lucreaza amu acolo.
Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk
#1331
Postat 27 septembrie 2017 - 19:27
gabi80, la 27 septembrie 2017 - 18:50, a spus:
Am spus ca parerea mi-am format-o dupa ce se vede in poze, nu dupa fisa de pontaj a muncitorilor de acolo. Daca au fost necesare multe modificari, inseamna ca proiectul a fost gresit.
Comparativ, pana aici s-au turnat cativa metri patrati de beton, pe santierul ISHO s-au ridicat cateva etaje.
#1332
Postat 28 septembrie 2017 - 00:21
#1333
Postat 28 septembrie 2017 - 07:26
#1334
Postat 28 septembrie 2017 - 10:24
#1335
Postat 28 septembrie 2017 - 10:51
#1336
Postat 28 septembrie 2017 - 11:33
#1337
Postat 28 septembrie 2017 - 12:21
Eu nu-i laud pe ceilalti ca firma, doar procedeul tehnic mi se pare mai ok, aia tergiverseaza din cauza strazii pasajul s-a facut rapid. La jiul strada e gata demult, daca se facea si pasajul repede intr-un an era gata
#1338
Postat 28 septembrie 2017 - 12:26

ne poti oferi un raspuns cum s-a ajuns in situatia in care autoritatile au anuntat circulatia pe toate cele 5 benzi pe sub pasaj incepand cu 1 Octombrie
Aceasta postare a fost editata de corco: 28 septembrie 2017 - 12:37
#1340
Postat 28 septembrie 2017 - 13:59
Acum, ca firmele din Timisoara au cel mai smecher PR, din tara imi permit sa spun, avantaj firmele, dar partea tare e ca acel PR-ist nu e platit de companii ci chiar de noi locuitorii orasului, poate v-ati dat seama dar vorbesc de marele primar Nicolae Robu. Gaseste asta scuze ce nu gaseste toata compania Porr dupa 3 zile de brainstorming. Evident suna cunoscut: ploaia, gazu, arheologii, culesul de fan etc. Deci de scuze suntem satui si le-am auzit pe toate.
Ne povestesti de sacrificiile ce se fac pentru lucrarea asta, pai scuza-ma oamenii aia lucreza atat din incompetenta management-ului, pentru ca se angajeaza la 10 lucrari deodata in 10 parti ale tarii, ca de, banu sa vina si ei au oameni de o lucrare jumate, In cazul asta, evident ca tragi pe saracii oameni de le vine rau. Apropo, dupa afirmatia ta ca se lucreaza 14-18 ore, poate e cineva ce lucreaza pe la ITM aici pe forum si face o sesizare sa va faca o vizita pe santier, sa se asigure ca oamenii aia sunt si platiti corespunzator.
Am si eu o curiozitate, colegii de la Porr Austria cam cum se descurca cu termenele, tot asa: incet, ca importnant e sa se termine, sau isi respecta termenele din contract?
Si legat de "lucram incet sa fie de calitate", scuza-ma dar imi vine sa rad. Lasa-ne pe noi(locuitorii orasului, beneficiarii) sa ne dam cu parerea despre calitate in timp, ca numai in timp vom vedea daca s-a lucrat bine sau nu.
Spor la lucru acolo si sper sa terminati pana de Paste.