BUCUR LF (Bucur Low Floor)
Cel mai nou model de tramvai din București, a început sa fie produs in 2006, iar in anul 2007 prototipul acestui vagon, numerotat ulterior 401 a fost gata. In anul 2011 o data cu inaugurarea Pasajului Basarab au mai fost gata încă 4 tramvaie (402-405). Primele 5 tramvaie sunt dotate cu Chopper. In iarna anului 2012 mai ies pe poarta URAC încă cinci tramvaie dotate însă cu invertor și motor asincron (in Curent Alternativ). După acestea toate vagoanele care au ieșit au avut invertoare și motoare asincrone.
Vagoanele au ieșit in următoarea ordine și au ieșit in următoarea schema de vopsire:
401 -> 2007 -> gri
402 -> 2011 -> alb-măsliniu
403 -> 2011 -> alb-măsliniu
404 -> 2011 -> alb-măsliniu
405 -> 2011 -> alb-măsliniu
406 -> 2012 -> alb-măsliniu
407 -> 2012 -> alb-măsliniu
408 -> 2012 -> alb-măsliniu
409 -> 2012 -> alb-măsliniu
410 -> 2012 -> alb-măsliniu
411 -> 2013 -> alb-măsliniu
412 -> 2014 -> alb-măsliniu
413 -> 2014 -> alb-măsliniu
414 -> 2015 -> alb-măsliniu
415 -> 2015 -> alb-măsliniu
416 -> 2016 -> alb-măsliniu
BUCUR LF este primul model de tramvai făcut de URAC care nu prezintă un boghiu sub articulație și primul model cu o secțiune 100% LF (low floor), acestea sunt dotate cu un truc purtător sub segmentul C (cel din mijloc) și are o formula Boghiu motor + truc purtător + Boghiu motor. Acestea sunt dotate cu pantograf Schunk.
Datorită faptului ca unele vagoane au Chopper, iar altele motoare asincron cu invertor, acest model are doua derivate:
-BUCUR LF-CH: 401-405
-BUCUR LF-CA: 406-416
Acestea sunt garate in Depoul Dudești. Vagoanele 414, 415 și 416 sunt dotate cu instalație de Aer Condiționat (AC) in salonul călătorilor și au fost primele vagoane dotate cu AC in salonul călătorilor din București.
Sa urmărim câteva cadre cu vagonul 401, prototipul acestui tip de vagon și vagonul 404 (vatmanul a fost foarte receptiv la vederea telefonului

) .
inloc 91.jpg (148.46K)
Number of downloads: 1
inloc 92.jpg (164.56K)
Number of downloads: 1
inloc 93.jpg (156.52K)
Number of downloads: 0
inloc 94.jpg (169.11K)
Number of downloads: 0
inloc 95.jpg (150.02K)
Number of downloads: 0
inloc 96.jpg (142.02K)
Number of downloads: 0
inloc 97.jpg (142.58K)
Number of downloads: 0
inloc 98.jpg (166.27K)
Number of downloads: 0
inloc 99.jpg (154.07K)
Number of downloads: 0
inloc 100.jpg (151.37K)
Number of downloads: 0
inloc 101.jpg (151.14K)
Number of downloads: 0
Scaunele sunt pozitionate fie cate unul, fie cate doua.
inloc 102.jpg (134.52K)
Number of downloads: 0
inloc 103.jpg (137.24K)
Number of downloads: 0
Semnal de alarma.
inloc 104.jpg (109.09K)
Number of downloads: 0
inloc 105.jpg (135.41K)
Number of downloads: 0
Detalii articulatie.
inloc 106.jpg (98.02K)
Number of downloads: 0
inloc 107.jpg (107.07K)
Number of downloads: 0
inloc 108.jpg (102.96K)
Number of downloads: 0
Usile (simple si duble).
inloc 109.jpg (116.06K)
Number of downloads: 1
inloc 110.jpg (144.76K)
Number of downloads: 1
Aceasta postare a fost editata de GPS: 22 decembrie 2018 - 23:24