Portile de intrare in oras
#81
Postat 20 decembrie 2016 - 05:41
Este vorba e o mutare a limitei administrative a unui drum, in speta a unui drum national.
Conform legii de functionare a AND (mai tarziu CNADNR si acum CNAIR), acesta administraza si, mai ales, taxeaza toate drumurile nationale inclusiv cele ce tranziteaza localitati, MAI PUTIN portiunile ce tranziteaza municipii (de orice fel). Din acest motiv, la cererea Metro si la intelegere cu DRDP-ul local (reprezentantul AND de atunci) in cele doua situatii, s-a mutat limita de responsabilitate asupra drumului... nu altceva.
#82
Postat 20 decembrie 2016 - 10:52
Nu s-a mutat limita de responsabilitate asupra drumului asa pur si simplu deoarece nu este legal, s-a mutat limita INTRAVILANULUI municipiului Timisoara, in cadrul limitelor sale teritorial-administrative.Chiar daca a fost putin fortata mutarea acolo, pina la urma s-au semnal limitele administrative de vecinatate cu Sagul.
Aceasta postare a fost editata de timis2: 20 decembrie 2016 - 10:53
#83
Postat 20 decembrie 2016 - 13:10
Ca idee, nu acolo unde e indicatorul de intrare in localitate se trece din zona de responsabilitate a DRDP, in cea a Drumurilor Municipale si invers. Pe Calea Torontalului pe sensul de intrare, Drumul Municipal incepe la Metro II, in intravilan se intra imediat dupa Aerodromul Cioca iar indicatorul de intrare in oras e abia inainte de intersectia cu Gr. Alexandrescu.
Daca limita administrativa a unui drum nu e acelasi lucru cu zona de responsabilitate, atunci da, m-am exprimat deficitar.
Aceasta postare a fost editata de MNU: 20 decembrie 2016 - 20:50
#84
Postat 21 decembrie 2016 - 01:38
Ca sa fiu mai clar de acolo incolo incepe limita UAT Sag insa limita intravilanului Sag este mai departe cam la 3 km de la curba.
Astfel ca nu vorbim de limita administrativa a unui drum, in cazul de fata DRDP are drumul in administrare de la limita Timisoarei incolo, nici nu stiu pina unde, districtul Sag actioneaza aproape pina la Voiteni daca nu ma insel.
Deoarece DN 59 s-a introdus in intravilanul Timisoarei DRDP nu mai actioneaza de la indicatorul de intrare care estre la curba.Cu toate acestea pe dreapta cum vi spre Timisoara, pina la General Beton este SAg si de acolo incepe Girocul.
Daca nu se introducea portiunea respectiva in intravilanul municipiului semnul raminea undeva la Arabesque deci se platea rovigneta de acolo, de aceea taximetristii smecheri cum sint pun acolo tariful de exterior desi legal esti inca in oras, acesta este si motivul pentru care limita de viteza este 70 km/h, intretinerea si dezapezirea o face SDM nu CNADNR.
#85
Postat 21 decembrie 2016 - 08:03
Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 decembrie 2016 - 08:04
#86
Postat 21 decembrie 2016 - 08:43
http://www.primariat..._reguli/PUG.jpg
#87
Postat 21 decembrie 2016 - 08:54
Citeaza
Limitele administrativ-teritoriale au fost mutate cu 3,7 kilometri spre sud, inspre platforma industriala Calea Sagului, si cu aproape un kilometru in partea de nord, pe Calea Aradului, pana in zona a doua mari centre comerciale.
#88
Postat 21 decembrie 2016 - 10:13
#89
Postat 21 decembrie 2016 - 12:59
Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 decembrie 2016 - 13:00
#91
Postat 22 decembrie 2016 - 00:40

#95
Postat 22 decembrie 2016 - 18:25
#99
Postat 17 septembrie 2017 - 18:17
#100
Postat 17 septembrie 2017 - 19:04
