Autentic GT4 by Astra
#161
Postat 12 septembrie 2017 - 20:07
Doar elementele astea si deja nu va mai arata asa... improvizat ca acum. (defapt stim cu totii ca partea frontala si cea din spate au fost improvizate ulterior iar cei ce nu-si aduc aminte, pot revedea pozele din prima postare a acestui topic)
#162
Postat 12 septembrie 2017 - 21:39
Ai uitat cele mai importante 2 aspecte! E nou, si e LF!
#165
Postat 14 septembrie 2017 - 20:24
#166
Postat 14 septembrie 2017 - 21:00

#167
Postat 14 septembrie 2017 - 21:22
P.S. Subliniez din nou ca am avut dreptate sa cred ca va circula pe la noi, atunci cand sustineam asta dupa ce vazusem validatoarele noastre montate in el.
#168
Postat 14 septembrie 2017 - 21:55


#169
Postat 15 septembrie 2017 - 18:45
cateva de azi:
#170
Postat 16 septembrie 2017 - 09:20
#171
Postat 16 septembrie 2017 - 10:59

Isi fac pregatirea/invata pe Armonii....
BogdanTm, la 14 septembrie 2017 - 21:55, a spus:


Like-ul este doar pentru aceste propozitii...


#172
Postat 16 septembrie 2017 - 13:39
Pana una alta cred ca alea 30 de Armonii vor fi indeajuns, poate chiar in plus, pentru innoirea parcului de tramvaie, la cum se desfasoara lucrurile in momentul de fata

#173
Postat 16 septembrie 2017 - 21:35
Citeaza
Pai stim ca autentic-ul inca face teste...In urma cu un an a fost in Timisoara, a umblat pe strazi insa fara calatori...
Iata ca acum, dupa circa un an a venit din nou in Timisoara si dupa niste plimbari fara calatori, acum se plimba si cu calatori...
Apoi, la un prototip te intereseaza in prima faza mai putin detaliile legate de aspect, finisarile care sunt la vedere, te intereseaza mai mult aspectele legate de functionarea corecta a tractiunii, a franelor, a comportarii diferitelor subansamble montate pe tramvai...
Si apoi, dupa ce le rezolvi pe acestea, te ocupi si de finisari legate de aspect, finisari care sunt la vedere...Ori avem parerile/observatiile lui dan.s facute din interiorul si exteriorul Autenticului prin care ne spune ca sunt si lucruri care (inca) lasa de dorit...
In acest sens Armoniile sunt ca o scoala, ca niste cursuri pregatitoare, in vederea desavarsirii Autenticului, scolarizare facuta pe banii altora, aspect cu care sunt absolut deacord, revitalizandu-se astfel industria romaneasca de constructii tramvaie...
Din pacate in Timisoara nu s-a gasit un Valer Blidar care sa transforme vechia fabrica de tramvaie in noua fabrica de tramvaie...
Apoi mai avem si interviul lui Valer Blidar, pus pe forum de Bogdan Tm, interviu in care intervievatul spune ca mai intampina si unele probleme (tehnice) in procesul de productie dar mai ales intampina o lipsa acuta de angajati calificati din generatia tanara, angajati care nu cunosc formule simple de calcule necesare pana la urma in orice meserie serioasa, formule care se invata la scoala gimnaziala sau liceu...Iar majoritatea celor cu pregatire superioara sunt PRAF...
Iata doar cateva argumente care sustin cele exprimate de mine in alta postare...Insa Valer Blidar pare o persoana extrem de ambitioasa si sper sa reuseasca sa mearga mai departe chiar daca statul roman la sabotat pe ici-colo...Cine a citit interviul, stie la ce ma refer....
#175
Postat 27 septembrie 2017 - 13:02
#176
Postat 27 septembrie 2017 - 16:48
un nenea apasa la greu pe buton si usa nu se deschidea (usa din spate)
dupa vreo 20 de secunde, cand respectivul a luat-o la pas spre prima usa, brusc s-au deschis toate
presupun ca le-a deschis vatmanul - de ce oare mai exista buton pe fiecare usa?
#177
Postat 27 septembrie 2017 - 17:24

#178
Postat 27 septembrie 2017 - 17:24
_____
Scuze pentru Off-ul cu metroul.
#179
Postat 27 septembrie 2017 - 17:59
#180
Postat 27 septembrie 2017 - 18:10