STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#2861 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 august 2017 - 10:40

Citeaza

Chinezii au inventat un tramvai revoluţionar care se conduce singur şi nu are nevoie de şine

”Autonomous Rail Transit” (ART) combină sistemele de transport de autobuz şi de tramvai. Ca formă, pare un tramvai obişnuit, dar ART foloseşte senzori pentru a detecta dimensiunile străzii şi este ghidat de o tehnologie de condus autonomă.

Poiectul a fost realizat de compania feroviară CRRC Zhuzhou Locomotive şi a fost prezentat pe 2 iunie în Zhuzhou, provincia Hunan, scrie Live Science.

Miza este de a uşura traficul şi de a asigura un transport mai rapid al locuitorilor oraşului.

Tramvaiul are 30 de metri şi poate transporta până la 307 pasageri. Poate atinge viteze de până la 70 km/h şi are o autonomie de 25 de kilometri, după care necesită o încărcare de doar 10 minute.

ART a fost în dezvoltare din 2013, iar CRRC plănuieşte să creeze noul sistem de transport începând cu 2018.


Link
0

#2862 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 august 2017 - 12:02

Come on! Chinezii au mai inventat si mega autobuzul ala, si tot asa a ramas...
0

#2863 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 august 2017 - 17:24

Probabil ei vor sa scoata in evidenta cum ca se poate. You can do it! Yes I can!. :D
0

#2864 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 august 2017 - 21:02

Cineva de la depou ar trebuii sa-l ia la verificat amanuntit pe 3527. Boghiurile acestuia fac galagie destul mare in mers de zici ca circula deraiat pe beton...
0

#2865 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 07 septembrie 2017 - 00:15

Am ramas uimit de ce am vazut! Ok, inteleg ca la vagoanele vechi au pus cate o tablita in parbriz cum ca intoarce la Gara de Est, dar la Armonii, afisajul electronic "Dambovita-Meteo", iar in parbriz placuta "intoarce la Gara de Est"... care era si scopul afisajului electronic? O intrebare (de la un nepriceput): este o procedura mai complexa schimbarea continutului afisajului electronic, sau este necesara doar tastarea cuvintelor ce se doresc a fi aplicate?
3

#2866 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 septembrie 2017 - 09:46

Fiindca ai ramas uimit, o sa-ti spun de ce nu se poate afisa orice pe aceste vagoane. :)
Fata de alte sisteme, produse de diverse firme, nu exista o tastatura alfa-numerica de unde sa poata scrie cineva ce vrea. Sistemul functioneaza comandat de OBC, adica vatmanul deschide schimbul, se incarca automat planificarea si conform acesteia se afiseaza afara linia pe care circula. Cand inchide schimbul, sistemul trece in "retragere" si afiseaza corespunzator afara si pe validatoare.
Ca sa se afiseze ca intoarce la Gara de Est, ar fi trebuit creeata o noua linie in Radfleet pentru asta.
1

#2867 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 septembrie 2017 - 10:12

O singura concluzie pot trage: ca la prosti!...

Parca suntem blestemati, nu vom scapa de tablite in acest oras niciodata!...Si cand ne modernizam, tot inapoiati ramanem!...

Insa gasim explicatii la orice nu functioneaza corespunzator!...

Sa astept 40-50 de ani ca toate aceste aspecte sa functioneze asa cum ar trebui si sa constat ca dupa ce se aloca fonduri substantiale pentru acest lucru ele functioneaza tot primitiv, iertati-ma, inseamna ca asa suntem, respectiv nu putem depasi conditia de primitivism...Toti in jurul nostru inainteaza iar noi ramanem la nivelul anilor 30-40-50 ai secolului XX...


Critica mea se indreapta catre factorii de decizie atat din cadrul RATT cat si din cadrul primariei desi la nivelul primariei m-as mira sa existe specialisti in tramvaie, firobuze si autobuze...
3

#2868 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 septembrie 2017 - 11:10

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 septembrie 2017 - 09:46, a spus:

Ca sa se afiseze ca intoarce la Gara de Est, ar fi trebuit creeata o noua linie in Radfleet pentru asta.


Pai si exact asta trebuia facut. Astfel apareau si in aplicatie liniile asa cum circula. Acum, eu nu stiu cat de usor sau greu e de facut o linie in Radfleet. In mod normal un sistem informatic ar trebui sa usureze munca oamenilor, deci chiar si in cazul unei modificari de traseu, aceasta ar trebui sa fie relativ simplu de facut.
3

#2869 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 07 septembrie 2017 - 12:16

poate la crearea unei linii noi trebuie alocat si alt numar...eventual 2 barat...sau M2...sa se bucure si colegul Kriszti... :crazy: :rolleyes:
0

#2870 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 septembrie 2017 - 14:55

Pai nu se puteau modifica doar traseul la liniile actuale? Si la finalizarea lucrarilor sa se modifice la loc?
Oricum, ma gandesc ca liniile sunt identificate printr-un ID intern (cum este pe pagina web / aplicatie, de ex. 1106 e id-ul pentru linia 1) care nu e acelasi cu numarul liniei. Si chiar daca ar fi, tot ar putea afisa doar numarul. De exemplu, la linia 6 (in vremurile de glorie cand aceasta linie chiar circula), existau liniile 6a si 6b (reprezentand cele 2 sensuri), insa pe afisajele tramvaielor (Armonia) scria doar 6.
Apropos de numerele liniilor, am vazut pe autobuzul care inlocuieste liniile 1 si 2 prin Modern ca scria pe o foaie L2B, asa ca 2 barat e ocupat deja :D
0

#2871 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 septembrie 2017 - 21:48

Vezi postareaPaul85, la 07 septembrie 2017 - 11:10, a spus:

Acum, eu nu stiu cat de usor sau greu e de facut o linie in Radfleet. In mod normal un sistem informatic ar trebui sa usureze munca oamenilor, deci chiar si in cazul unei modificari de traseu, aceasta ar trebui sa fie relativ simplu de facut.

Nu. Nu e simplu, desenarea traseului facandu-se manual de catre operator, la fel si adaugarea statiilor, zonelor de capat si de excludere, etc. In plus, anuntarea lucrarilor se face in ultma clipa, fara ca operatorul respectiv sa aiba la dispozitie timpul necesar editarii unui nou traseu. Da, linia trebuia sa aiba alt ID, acesta trebuind introdus si in sistemul de taxare (SAT) astfel ca validatorul sa recunosca abonamentele, etc. Per total, nu e simplu si nu cred sa se justifice munca pentru ceva temporar, dar asta e parerea mea si atat.

Mile, sistemul chiar daca are cateva limitari, e chiar din contra, evoluat, nicidecum "inapoiat", la fel cum un PC mai nou nu inseamna ca e "inapoiat", "primitiv", etc, daca la el nu mai ai unde conecta o veche imprimanta matriceala, o placa video AGP sau chiar (mai nou) un HDD IDE. :)
Probabil putine firme ofera o astfel de interconectare intre sistemul de taxare, anuntare, afisare, numarare calatori, monitorizare vehicul si asta tocmai pentru ca este sofisticat, complicat, nu pentru ca ar fi primitiv, depasit moral, etc.
0

#2872 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 septembrie 2017 - 22:27

Suntem primitivi, înapoiați, pentru că umblam cu plăcută în geam precum in urma cu 50 de ani...Asta spuneam!

Daca investesc sume frumoase într-un sistem inteligent, atunci mă aștept că el sa ma ajute in orice situație de avarie ori constat că sistemul este atât de deștept/avansat încât nu mă poate ajuta cu nimic și sunt nevoit să mă întorc la plăcute în geam...Lipsesc placajele și creta...
3

#2873 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2017 - 09:32

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 septembrie 2017 - 21:48, a spus:

Nu. Nu e simplu, desenarea traseului facandu-se manual de catre operator, la fel si adaugarea statiilor, zonelor de capat si de excludere, etc. In plus, anuntarea lucrarilor se face in ultma clipa, fara ca operatorul respectiv sa aiba la dispozitie timpul necesar editarii unui nou traseu. Da, linia trebuia sa aiba alt ID, acesta trebuind introdus si in sistemul de taxare (SAT) astfel ca validatorul sa recunosca abonamentele, etc. Per total, nu e simplu si nu cred sa se justifice munca pentru ceva temporar, dar asta e parerea mea si atat.


Corect, nu se justifica pentru ceva temporar, daca acest "temporar" inseamna o saptamana - 10 zile, dar daca "temporar" inseamna 1-2 luni, poate totusi se justifica. Ok, inteleg ca anuntarea lucrarilor s-a facut in ultima clipa, probabil s-a anuntat vineri dupa-masa ca de sambata se modifica traseele. Dar intr-o saptamana - cat a trecut de la modificare si pana acum - ma gandesc ca se putea realiza. Si nu trebuiau create linii noi, deoarece abonamentele liniilor originale erau in continuare valabile pe liniile modificate. Trebuiau modificate liniile vechi, astfel incat sa reflecte noul traseu, asa cum s-a facut la 14 si 40 (ma gandesc ca aici s-au modificat doar statiile fara redesenare, pentru ca 14-le spre Lipovei cand intra pe traseul modificat spre Dacia Service este vazut de aplicatie pe sensul opus deoarece este mai aproape de traseul original al sensului opus).
1

#2874 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 septembrie 2017 - 10:24

A, nu cred ca va dura mai mult de o luna. Deja jumatate e decopertat. (au trecut 6 zile de cand nu se circula pe acolo). Cred ca in week end ar putea asfalta deja benzile de pe mijloc si sa inceapa sa devieze circulatia pe acolo.
Daca linia noua are alt ID, (nu se pune nimeni sa o modifice pe cea de baza (zic eu), ca sa mai lucreze inca o data cand se reia circulatia) asa cum chiar tu ai spus, sigur ca trebuie modificat in SAT ca abonamentul sa fie valabil pe linia cu acest nou ID, altfel iti ia din portofelul electronic daca ai pe card.
0

#2875 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 08 septembrie 2017 - 10:47

Ma intreb daca transportul local in Timisoara nu are probleme mult mai profunde decit faptul ca tramvaiele circula cu placuta in geam pentru informare?
0

#2876 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 septembrie 2017 - 11:24

Draga coleg, daca si tu ai fi asteptat 40-50 de ani ca sa nu mai vezi placute facute ad-hoc in geamul mtc-urilor si asta cu toata sistematizarea moderna ele sa tot fie prezente, atunci faci cu nervii!...


Evident ca sunt alte probleme mult mai importante decat aceasta insa daca n-o putem rezolva pe asta marunta, atunci cum te poti astepta sa fie rezolvate altele mai mari in mod corect?...
Personal m-am referit la toate problemele de-a lungul anilor de cand activez pe aici de m-am saturat pana peste cap!...
2

#2877 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 septembrie 2017 - 15:25

cum s-a circulat ieri la capitolul tramvaie?
nu am vazut niciun 4 dupa furtuna, abia pe la ora 23, iar la ora zero noaptea era unul cu luminile stinse la ciarda rosie.
8-ul am vazut ca mergea la dambovita in loc de gara.
Alte detalii se mai pot vedea in Radfleet?

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 18 septembrie 2017 - 15:44

0

#2878 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 18 septembrie 2017 - 16:08

Toata noaptea trecuta s-a lucrat la substatii si la firele de tramvai. Astazi la fel, cum se termina un sector de linie de tramvai, se si alimenta. Tot astazi s-a reluat circulatia tramvaielor pana la IOT, dupa ce s-a refacut reteaua in bucla si bransat sectorul AEM - IOT, de ieri fiind un tramvai blocat acolo. S-a mers pe prioritizarea tramvaiului si refacerea mai intai a retelei acestora, troleibuzele putand circula pe Diesel, urmand sa se intervina apoi si la troleibuze.
3

#2879 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 septembrie 2017 - 10:46





LE: am pus ambele clipuri aici pentru a fi urmarite in context si a sublinia erorile pe care multi vad ca le fac cand se tot agita ca avem nevoie de sosele tot mai late in oras.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 septembrie 2017 - 10:49

3

#2880 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 ianuarie 2018 - 21:11

Pe ce linie a fost planificat 3474 azi, pentru ca circulat pe linia 7 cu validatoarele "setate" pe linia 9.... Imagine postata

Tramvaiul a primit un nou strat de vopsea pe interior (se simtea mirosul) si bandaje noi.
0

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi