Aceasta postare a fost editata de radub: 04 septembrie 2015 - 12:02
București
#1101
Postat 04 septembrie 2015 - 11:33
#1102
Postat 26 iulie 2017 - 20:16
4963 pe linia 381 in zona Pasajului Piața Sudului

Number of downloads: 31
6299 in aceeași zona, de data aceasta pe linia 313

Number of downloads: 35
4800 pe linia 312 (afisaj nefuncțional, pentru afișarea liniei s-a optat la o hârtie tipA4), Stația Aleea Râul Târgului, strada Emil Racoviță

Number of downloads: 39
Și 4312 pe linia 232 in stația Tomesti, șoseaua Berceni.

Number of downloads: 36
#1103
Postat 31 iulie 2017 - 13:56
ASTRA IKARUS 415T
Aceste troleibuze au fost aduse in RATB, intre anii 1997 si 2002, fiind echipate de ASTRA VAGOANE ARAD in colaborare cu ASTRA BUS. Majoritatea (65-70%) circula si astazi pe toate liniile din Bucuresti, dar exista si troleibuze trase pe dreapta in vederea casarii. In anul 2012 RATB a hotarat casarea unui numar de 5 troleibuze, acestea fiind cele cu numerele de parc 5101, 5121, 5165, 5175 si 5192. Sunt incadrate in doua serii 5100-5199 si 5201-5300, diferite fiind doar tipul geamurilor, schema de vopsire si tipul de surse si chopper prezente pe acestea.
Asa cum am precizat mai sus acestea au fost aduse in RATB in perioada 1997 - 2002 astfel
#5100 ... #5129 - 1997
#5130 ... #5199 - 1998
#5201 ... #5205 - 1999
#5206 ... #5211 - 2000
#5212 ... #5214 - 2002
#5215 ... #5245 - 2001
#5246 ... #5300 - 2002
Initial domiciliate in Depourile Vatra Luminoasa (5100-5199) si Bujoreni (5201-5300) au fost distribuite si la celelalte doua depouri din Bucuresti dupa venirea troleibuzelor Irisbus. In prezent din cele 195 de troleibuze ramase doua sunt destinate scolarizarii soferilor 5135 si 5201, cel din urma fiind defect, iar cel dintai fiind aproape impecabil, datorita utilizarii in special ca troleibuz de scoala. In afara de cele doua troleibuze in trecut RATB a mai beneficiat de trei troleibuze de scoala 5132, 5175 si 5249, 5175 a fost casat, iar celelalte sunt in serviciu la Depoul Bucurestii Noi.
Troleibuzul pe care vi-l voi prezenta este 5243, acesta apartine Depoului Berceni si a beneficiat de reparatii in aceasta primavara la URAC (Uzina de Reparatii Atelierele Centrale):
Pentru inceput exteriorul

Number of downloads: 3

Number of downloads: 4

Number of downloads: 2
Si interiorul (din pacate nu am reusit sa fac poze si in cabina soferului

Fata-spate

Number of downloads: 0
Spate-fata

Number of downloads: 0
Usa 2

Number of downloads: 0
Usa 3

Number of downloads: 0
Mecanismul usii 3

Number of downloads: 0
Scaun din salon

Number of downloads: 0
Afisajul interior aflat in fiecare troleibuz

Number of downloads: 0
Plafonul, se observa boxele de la sistemul audio

Number of downloads: 0
Aceasta a fost scurta prezentare a modelului ASTRA IKARUS 415T, sper ca v-a placut.

______
P.S.: Pozele au fost realizate astazi.
Aceasta postare a fost editata de GPS: 26 noiembrie 2018 - 00:10
#1104
Postat 31 iulie 2017 - 21:54
#1105
Postat 01 august 2017 - 08:04
Aceasta postare a fost editata de GPS: 01 august 2017 - 08:18
#1106
Postat 12 august 2017 - 17:20

In continuarea prezentării m-am gândit sa continui cu un tip de tramvai care nu mai circula prin București, dar care a făcut istorie.
EP/V3A
Aceste tramvaie reprezintă modernizarea tramvaielor V51 Festival și V54 de către URAC între 1976-1977 și 1980-1981. Au fost transformate in Vagoane motor EP/V3A 172 de vagoane vechi și alte 92 in remorci EP/V3A. Pentru a avea câte o remorca la fiecare vagon motor și pentru ca numărul remorcilor EP/V3A era mai mic decât cel al vagoanelor motor, ITB a modernizat și vagoane remorci de tip V12.
Numerele de parc atribuite acestor vagoane au fost:
Vagoane motor EP/V3A: 6001-6172
Vagoane remorci EP/V3A 6201-6286, 6288-6293
Vagoane remorci V12/V3A 6287, 6294-6372
Cuplurile erau de forma 60xx+62xx sau 61xx+63xx, adică remorca avea numărul vagonului motor +200. Aceasta regula nu s-a păstrat apărând cupluri de genul: Motor+Remorca+Remorca sau Motor+Motor+Remorca.
De-a lungul celor 20 de ani de exploatare au fost domiciliate in Depoul Victoria, Depoul Splaiul Unirii (desființat in 1987) și Depoul Bucurestii Noi.
Începând cu mijlocul anilor 90 vagoanele încep sa fie folosite ca vagoane utilitare.
In 1995 vagonul 6069, domiciliat in Depoul Victoria este transformat in URAC in vagon de tip VU95 (Vagon Utilitar 1995) și primește indicativul UTILITAR S01 (Servici 01), in acte vagonul păstrează numărul de parc 6069. Este un tip diferit de vagon și au fost modificate patru astfel de vagoane:
S01 ->1995 din 6069
S02->1996 din 6096
S03->1999 din 6089
S04->2007 din 6047 (ex. 6140)
Vagoanele de tip EP/V3A au fost retrase in anul 2000.
După "măcelărirea" vagoanelor in anul 2000 se mai găseau 25 de vagoane motor EP/V3A (incluzând și vagoanele VU95), 2 remorci EP/V3A și 2 remorci V12/V3A astfel:
RATB: 23 de vagoane motor EP/V3A și 2 remorci EP/V3A
Depoul Alexandria
VM: 6002, 6053 (ex. 6095)
Depoul Giurgiu
VM: 6073 (ex. 6098), 6099
Depoul Dudești
VM: 6050, 6090
Depoul Titan
VM: 6037, 6068, 6091 (ex. 6041)
Depoul Secții Linii
VM: 6048 (actual V02, vagon polizor), 6077 (ex.?)
Depoul Colentina
VM: S01 (6069), S03 (6089)
Depoul Victoria
VM: 6079, 6097
Depoul Bucurestii Noi
VM: 6007, 6133
Depoul Giulești
VM: 6001 (destinat muzeului), 6047 (ex. 6140, viitor S04), 6085, 6094
VR: 6270 (ex. 6340, ex. ?), 6334 (ex. 6201) - ambele destinate muzeului.
Depoul Militari
VM: 6067, S02 (6096)
RATT: 1 vagon motor EP/V3A și 1 vagon remorca V12/V3A
VM: 6026 (ex.: ?)
VR: 6207 (ex.: ?)
Jandarmeria București Băneasa: 1 vagon motor EP/V3A și 1 remorca V12/V3A
VM:?
VR:?
Istoria acestor tramvaie este una oarecum sumbra din 23 de exemplare RATB mai păstrează in ziua de astăzi 10 Vagoane Motor (incluzând tramvaiele VU95) și 1 Vagon Remorca EP/V3A astfel
Depoul Alexandria
VM: S04 (6047, ex. 6140, ex.: Giulești)
Depoul Giurgiu
VM: 6050 (ex. Dudești)
VR: 6270 (ex.: 6334, ex.: 6201) - vagon destinat pentru muzeu
Depoul Dudești
VM: 6001 (vagon pentru muzeu, restaurat între 2009 și 2015), 6090
Depoul Titan
VM: 6068 (vagonul este intr-o stare deplorabila)
Depoul Secții Linii
VM: V02 (6048)
Depoul Colentina
VM: S01 (6069), S03 (6089)
Depoul Bucurestii Noi
VM: 6133
Depoul Militari
VM: S02 (6096)
Restul vagoanelor au fost casate in perioada 2006-2009 in URAC.
Revenind la partea mai frumoasa a acestor vagoane, am sa va prezint singurul vagon funcțional și original (care nu este modificat) și anume tramvaiul destinat muzeului: 6001.
După retragerea din 2000 a fost dus in Depoul Giulești împreuna cu doua remorci EP/V3A pentru muzeu. După puțin timp a fost mutat in Depoul Victoria, unde a stat pana in anul 2009.
Acesta a ajuns in toamna lui 2009 împreuna cu 6097 in URAC, de aici fiecare cu drumul lui 6001 spre RK, 6097 spre tăiere...
Acesta a stat pana in 2015 in uzina, beneficiind de un RK serios efectuat destul de bine de echipa din URAC.
Din 2015 acesta este domiciliat in Depoul Dudești alături de celelalte vagoane de muzeu și deși in alta hala de frățiorul sau utilitar 6090.
Sa vedem cum arată un astfel de tramvai.
Fisiere atasate
-
IMG_3859.JPG (587.13K)
Number of downloads: 13 -
IMG_3860.JPG (454.94K)
Number of downloads: 14 -
IMG_3861.JPG (445.41K)
Number of downloads: 12 -
IMG_3862.JPG (467.67K)
Number of downloads: 11 -
IMG_3869.JPG (502.93K)
Number of downloads: 13 -
IMG_3863.JPG (474.23K)
Number of downloads: 11
#1107
Postat 12 august 2017 - 17:28
Fisiere atasate
-
IMG_3864.JPG (508.61K)
Number of downloads: 4 -
IMG_3865.JPG (605.86K)
Number of downloads: 5 -
IMG_3866.JPG (439.38K)
Number of downloads: 7 -
IMG_3871.JPG (418.74K)
Number of downloads: 12 -
IMG_3872.JPG (458.83K)
Number of downloads: 11 -
IMG_3873.JPG (428.8K)
Number of downloads: 5 -
IMG_3874.JPG (288.29K)
Number of downloads: 2 -
IMG_3868.JPG (345.02K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3875.JPG (376.17K)
Number of downloads: 2
#1108
Postat 12 august 2017 - 17:32
Fisiere atasate
-
IMG_3876.JPG (329.92K)
Number of downloads: 1 -
IMG_3877.JPG (321.61K)
Number of downloads: 1 -
IMG_3878.JPG (427.65K)
Number of downloads: 2 -
IMG_3879.JPG (437.82K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3880.JPG (419.2K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3881.JPG (414.12K)
Number of downloads: 2 -
IMG_3882.JPG (325.91K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3883.JPG (370.66K)
Number of downloads: 5 -
IMG_3884.JPG (298.05K)
Number of downloads: 5
#1109
Postat 14 august 2017 - 20:22
Lohner 6502
Fabricat in 1901 de către Waggon- und Tenderfabrik Franz Ringhoffer, modernizat de Lohner in 1956 a ajuns din Viena in anul 1993 cu ajutorul Museumstramway Mariazell și a fost scos la strada cu ocazia împlinirii a 100 de ani de transport electric in București. A fost cazat in depoul Dudești și depoul Colentina unde a rămas pana in anul 2009. De-a lungul celor 15 ani starea acestuia S-a agravat nemaifiind utilizat la niciun eveniment. Anul 2009 este un an bun pentru tramvaiul Lohner, dar din păcate acest eveniment nu este privit cu bucurie de pasionați; in timp ce tramvaiele care făceau legenda pe străzile din București se casau tramvaiul Lohner a cărui importantă in istoria Bucureșteană a fost una scăzută ajungea in URAC la RK. Ajuns in 2009 cu o osie blocată și intr-o stare proasta, iese pe poarta URAC in 2012 cu vopseaua lucind și un frumos pantograf de Tatra. După perioada de probe este cazat in Depoul Dudești, unde se afla și astăzi.
Haideți sa vedem cum arată 6502 la 5 ani după reparația avuta.
Fisiere atasate
-
IMG_3941.JPG (484.01K)
Number of downloads: 20 -
IMG_3942.JPG (491.71K)
Number of downloads: 21 -
IMG_3943.JPG (603.3K)
Number of downloads: 19 -
IMG_3944.JPG (525.97K)
Number of downloads: 14 -
IMG_3945.JPG (462.8K)
Number of downloads: 10 -
IMG_3946.JPG (479.97K)
Number of downloads: 11 -
IMG_3947.JPG (463.34K)
Number of downloads: 8 -
IMG_3948.JPG (379.55K)
Number of downloads: 7
#1110
Postat 18 august 2017 - 15:53




Și un link: http://busztipusok.hu/415/415t.htm , primele 5 poze sunt cu troleibuze ale RATB
________
Pozele sunt luate de pe phototrans.eu și transphoto.ru
#1111
Postat 18 august 2017 - 22:18
Unul dintre cele doua cele mai faimoase tramvaie produse de ITB-URAC (V56 și V3A) a fost produs începând cu 1956.
Anii 90 găsesc aceste tramvaie pe post de vagoane utilitare. Se găseau in jur de 30-40 de vagoane in toate depourile din Bucuresti.
Anii 2000 reprezintă sfârșitul trist al unui vagon care a făcut istorie, V56, din păcate din zecile de tramvaie și din cele peste 30 de vagoane pe care RATB le moștenea de la ITB, pe post de utilitare vor mai rămâne doar 2.
Primul vagon are o poveste frumoasa dar mascata, astăzi tramvaiul 119 se odihnește in Depoul Dudești pe post de vagon de muzeu. Actualul 119 trece in era RATB ca utilitar al Depoului Dudești având numărul de parc 246. Primește o culoare galben muștar, iar anul 1999 îl găsește alături de mai multe vagoane V56 printre care și 119, vagon utilitar al Depoului Colentina. 246 va primi numărul 119 cu care va pleca pe propriile roti in celebrul galben muștar al epocii spre URAC spre restaurare. Astăzi se odihnește așa cum am mai spus in depoul in care in urma cu mai bine de 20 de ani era utilitar, Depoul Dudești.
Povestea celui de-al doilea începe cu mult înainte tocmai in anul 1993, tramvaiul utilitar 253 și el in celebrul galben muștar va pleca spre URAC unde va fi modificat in vagon utilitar 1993 (VU93) cu indicativul S21. Din păcate transformarea va fi un eșec deoarece trucul va fi înlocuit cu un boghiu. Datorită acestei modificări vagonul va avea un balans mare și nu va fi putea folosit. Pentru ca vagonul era in acte nou nu putea fi casat așa ca va trece fără emoții de perioada de casare din anii 2000. Tramvaiul s-a odihnit pana in anul 2012 in tihna in depoul Militari, an in care va ajunge in URAC pentru cântărire. Anul 2013 îl va găsi tot in depoul Militari, in ziua de azi situația lui este incerta, deși mulți l-ar dori restaurat, personal mi-as dori sa fie restaurat in vagon de lucru (utilitar), dar m-as multumii și cu el in format de vagon de călători.
Pana atunci câteva poze cu primul, cel norocos care astăzi sta liniștit in Depoul Dudești, 119 (ex. 246).
Fisiere atasate
-
IMG_3976.JPG (501.77K)
Number of downloads: 6 -
IMG_3977.JPG (476.55K)
Number of downloads: 7 -
IMG_3978.JPG (531.06K)
Number of downloads: 5 -
IMG_3979.JPG (634.63K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3980.JPG (503.83K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3981.JPG (357.22K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3982.JPG (414.02K)
Number of downloads: 3 -
IMG_3975.JPG (442.23K)
Number of downloads: 3
#1112
Postat 18 august 2017 - 22:50

Number of downloads: 3

Number of downloads: 3

Number of downloads: 2

Number of downloads: 3

Number of downloads: 3

Number of downloads: 3
O poza cu 246 utilitar in URAC preluată de pe forumul Metrou Ușor

#1113
Postat 19 august 2017 - 22:17
V12 6334
Remorca V12 6334 nu are nicio legătura cu remorca EP/V3A 6334 (ex. 6201, actual 6270). Aceasta remorca a fost o remorca clasica V12 pe doua osii, folosită ca remorca utilitara trasa in perioada anilor 80 - 90 de vagoanele utilitare V56. In anul 2006 remorca prezentată a fost folosită pentru a transporta prin oraș o mașina care putea fi câștigată la un concurs. După acest concurs remorca nu a mai fost folosită fiind retrasa. In anul 2009 o data cu aniversarea a 100 ani de RATB-ITB-STB remorca a fost reparata și a primit scaune (luate de pe vagoane Rathgeber M5.65 și Rathgeber m5.65) și prelata pentru a putea aduce fanfara RATB. Remorca a fost atașata tramvaiului V56 119 (ex. 246). Astăzi remorca se afla in Depoul Dudesti, patru poze cu ea de aici.
Fisiere atasate
-
IMG_3995.JPG (454.73K)
Number of downloads: 10 -
IMG_3996.JPG (535.77K)
Number of downloads: 10 -
IMG_3997.JPG (456.96K)
Number of downloads: 8 -
IMG_3998.JPG (423.46K)
Number of downloads: 5
Aceasta postare a fost editata de GPS: 30 aprilie 2018 - 22:10
#1114
Postat 23 august 2017 - 22:07
Fisiere atasate
-
20170811 - 114646.jpg (263.63K)
Number of downloads: 16 -
20170811 - 122654.jpg (219.91K)
Number of downloads: 18 -
20170811 - 163044.jpg (357.4K)
Number of downloads: 17 -
20170811 - 192728.jpg (287.66K)
Number of downloads: 19 -
20170811 - 193200.jpg (267.52K)
Number of downloads: 22 -
20170811 - 193750.jpg (357.9K)
Number of downloads: 19 -
20170811 - 194148.jpg (210.41K)
Number of downloads: 17 -
20170811 - 194222.jpg (259.23K)
Number of downloads: 15 -
20170811 - 194416.jpg (260.18K)
Number of downloads: 15 -
20170811 - 194526.jpg (256.97K)
Number of downloads: 15
#1115
Postat 23 august 2017 - 22:08
Fisiere atasate
-
20170811 - 194926.jpg (282.21K)
Number of downloads: 12 -
20170811 - 195354.jpg (401.75K)
Number of downloads: 22 -
20170811 - 195404.jpg (382.12K)
Number of downloads: 28 -
20170811 - 200214.jpg (231K)
Number of downloads: 26 -
20170811 - 200258.jpg (235.67K)
Number of downloads: 21 -
20170811 - 201844.jpg (266.16K)
Number of downloads: 16 -
20170811 - 202054.jpg (242.03K)
Number of downloads: 14 -
20170811 - 202218.jpg (248.3K)
Number of downloads: 14 -
20170811 - 202350.jpg (247.08K)
Number of downloads: 14
#1116
Postat 24 august 2017 - 06:46

#1117
Postat 24 august 2017 - 07:24
Prima poza este făcută in Decembrie anul trecut, atunci când tramvaiul prezentat era in primele zile de traseu. Acest tip de tramvai reprezintă modernizare tramvaielor V3A-93, și se numește V3A-2010-CA. Exista 5 tramvaie: 053, 063, 076, 149, 204.
Aici tramvaiul l-am surprins la intersecția dintre Calea Moșilor și Bulevardul Carol I in stația Bd. Carol I, pe linia 21 (Piața Sfântul Gheorghe - Calea Moșilor - Bucur Obor - Șoseaua Colentina - Pasajul Colentina). Linia este deservita in totalitate de Depoul Colentina.

Number of downloads: 20
Aici îl avem pe 6251 autobuz al autobazei Ferentari pe linia 232, linia are un istoric îndelungat, traseul actual este Arcade Berceni (Auchan) - Bd. Metalurgiei - Str. Turnu Măgurele - Șoseaua Berceni -Piața Sudului - Șoseaua Olteniței - Șoseaua Viilor - Strada Doctor Constantin Istrati - Strada 11 Iunie - Bd. Regina Maria - Piața Unirii. Poza este făcută înainte de Stația Emil Racoviță la intersecția dintre strada omonima și Strada Turnu Măgurele.

Number of downloads: 20
Aici autobuzul 4274 pe lina 381 deservita de Autobaza Obregia, staționat la semaforul de pe breteaua Nițu Vasile a pasajului Piața Sudului. Linia 381 a apărut ca înlocuitor al liniei expres 781 și a fost deservita de autobuze Rocar de Simon și Mercedes Citaro. Traseul liniei 381 este Piața Reșița - Strada Reșița - Strada Izvorul Rece - Strada Serg. Nițu Vasile - Piața Sudului - Calea Vacaresti - Bd. Tineretului - Bd. Dimitrie Cantemir - Pasajul Unirii - Bd. Ion C Bratianu - Universitate - Bd. Nicolae Bălcescu - Bd. G-ral Gheorghe Magheru - Piața Romană - Bd. Lascăr Catargiu - Piața Victoriei.

Number of downloads: 8
_____
Depoul Alexandria
Depoul Colentina
#1118
Postat 27 august 2017 - 19:36
Aici cabina troleibuzul 5244, la fel ca și cel prezentat la început, 5243, și acesta a fost reparat in URAC, primăvara aceasta; șoferul a fost foarte drăguț și m-a lăsat sa fac pozele:

Number of downloads: 10

Number of downloads: 11

Number of downloads: 13
Nu prea știu butoanele


Number of downloads: 14
Aceasta postare a fost editata de GPS: 27 august 2017 - 20:34
#1119
Postat 27 august 2017 - 20:23
In anul 1982 începe construcția Magistralei 2 de metrou tronsonul 1 Depoul IMGB - Piața Unirii, tronson deschis in anul 1986. O data cu aceasta lucrare marele plan a lui Nicolae Ceaușescu de a utiliza troleibuzele doar in cartiere lua amploare, fiind desființate liniile care legau Piața Sudului de zona centrală, astfel rețeaua din cartierul Berceni rămâne izolata de restul rețelei. Acesta măsura duce la înființarea unui terminal la Piața Sudului și limitarea liniilor 73, 74 și 76 la acesta. O perioada linia va fi prelungita pana la Bd. Tineretului dar va fi desființată ulterior, rețeaua limitându-se din nou la Piața Sudului. Linia a fost deservita de aproape toate tipurile de troleibuze, inclusiv Sauer sau DAC. Anul 2010 duce la desființarea temporara a liniei, datorită lucrărilor pe Strada Nițu Vasile linia 76 va fi deviata prin Bd. Alexandru Obregia și va acoperi in totalitate traseul liniei 73, astfel pana la terminarea lucrărilor linia 73 se suspenda.
Datorită lucrărilor la Pasajul Piața Sudului la data de 8 Noiembrie 2014 RATB va efectua modificări ale traseelor de troleibuz din zona Berceni, astfel linia 73 va avea traseul Turnu Măgurele - Nițu Vasile - Bd. Alexandru Obregia înglobând linia 74 și devenind prima linie circulara de troleibuz, asta deoarece terminalele se afla la o distanță de 50m, fiind chiar legate prin rețea.
Acesta este și traseul actual, acesta fiind: Terminal Turnu Măgurele - Bd. Alexandru Obregia - Nițu Vasile - Strada Emil Racoviță - Strada Turnu Măgurele - Terminal Bd. Alexandru Obregia cu o lungime de aproximativ 3,5 km.
Linia este deservita in totalitate cu troleibuze ASTRA IKARUS 415T ale Depoului Berceni, astăzi au fost repartizate: 5227, 5230, 5240, 5242, 5244 și 5246.
Traseul oficial (cel de pe Site-ul RATB):
Tur:
0. Turnu Măgurele
1. Aliorului
2. Străduinței
3. Dragoș Mladinovici
4. Emil Racoviță
5. Emil Racoviță
6. Spitalul Doctor Alexandru Obregia
7. Aliorului
8. Aleea Râul Târgului
9. Ciceu
10. Bulevardul Alexandru Obregia
Retur:
0. Bulevardul Alexandru Obregia
1. Ciceu
2. Aleea Râul Târgului
3. Aliorului
4. Spitalul Doctor Alexandru Obregia
5. Nițu Vasile
6. Bulevardul Alexandru Obregia
7. Dragoș Mladinovici
8. Străduinței
9. Aliorului
10. Turnu Măgurele
Aceasta postare a fost editata de GPS: 27 august 2017 - 22:15
#1120
Postat 27 august 2017 - 20:56
Începem la terminaulul de la Turnu Măgurele și vom urma traseul de pe site-ul RATB.

Number of downloads: 11

Number of downloads: 12

Number of downloads: 11
Spre Aliorului

Number of downloads: 10
Aliorului (legătura cu linia 313)

Number of downloads: 10
Străduinței (legătura cu linia 313)

Number of downloads: 9
Element de rețea

Number of downloads: 9
Spre Dragoș Mladinovici

Number of downloads: 9
Dragoș Mladinovici (legătura cu 313)

Number of downloads: 9

Number of downloads: 12
Chioșc clasic de bilete

Number of downloads: 13
Emil Racoviță (legătura cu 313)

Number of downloads: 13
Viram dreapta pe Strada Emil Racoviță

Number of downloads: 13
Patina de comanda a macazului care desparte linia de pe Emil Racoviță de cea spre Depoul Berceni

Number of downloads: 13