STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1821 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 31 iulie 2017 - 20:30

"Reprezentantii CFR anunta anularea trenului de pe relatia Timisoara – Varset (Serbia).

Potrivit reprezentantilor cailor ferate sarbe, de vina sunt numarul mic de pasageri de pe aceasta ruta si decizia rationalizarii costurilor.

„Trenurile internationale 7686/7686, 7687/7687, 7688/7688, 7689/7689 Timisoara Nord – Stamora Moravita – Vrsac si retur vor circula numai pe distanta Timisoara Nord – Stamora Moravita si retur„, precizeaza CFR Calatori"
http://www.opiniatim...oara/31/07/2017
1

#1822 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 august 2017 - 12:13

Nu cumva canicula este o scuza pentru CFR pentru a circula cu viteza dorita? Nu am auzit ca in tarile cu apa calda trenurile de mare viteza sa circule vara cu 30km/h pe motiv ca sina s-a incalzit la 50 de grade.
0

#1823 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 august 2017 - 18:44

Trenuri ultraLF in Galati...Cobori in tren si urci pe peron...

https://www.facebook...80402891997909/
0

#1824 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 august 2017 - 18:56

Mdea, nu stiu ce sa zic... Aici cred ca vorbim totusi de o greseala de proiectare. Acele vagoane fiind pe 2 nivele, cred ca este la mintea cocosului ca nu pui usa nici la nivelul 1 nici la nivelul 2, ci il pui pur-si-simplu la mijloc, unde aste acea alungitura.

Imagine postata
1

#1825 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 august 2017 - 19:08

Stirea completa este pe PROTV ...


Gara din Galati a fost modernizata si are peroane diferite ca inaltime ori explicatia CFR-ului este ca acest tren a fost tras pe peron gresit in acea zi...
0

#1826 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 august 2017 - 00:52

Vezi postareacseh_17, la 11 august 2017 - 18:56, a spus:

Mdea, nu stiu ce sa zic... Aici cred ca vorbim totusi de o greseala de proiectare. Acele vagoane fiind pe 2 nivele, cred ca este la mintea cocosului ca nu pui usa nici la nivelul 1 nici la nivelul 2, ci il pui pur-si-simplu la mijloc, unde aste acea alungitura.




Vagonul in cauza este acesta ( Foto Dr2005) : https://farm8.staticflickr.com/7667/17096726225_770c2ddc74_c.jpg

Usile de acces sunt la acelasi nivel cu "parterul"...

La proiectarea peronului nu s-a tinut cont de specificatiile acestui vagon... In cazul unui vagon "obisnuit" cred ca peronul e la acelasi nivel cu podeaua.
0

#1827 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 august 2017 - 13:29

In "stire" se spune ca peroanele au inaltim diferite (cel putin doua tipuri de inaltime), fiecare peron pentru un anumit tip de vagoane. Cu alte cuvinte, nu orice tip de vagon poate trage la orice peron...

In acea zi (zice CFR-ul), trenul respectiv a fost tras gresit pe acel peron...

Pe de alta parte, eu nu tin minte sa fi vazut vagot supraetajat cu usile de acces la nivelul podelei "parterului" vagonului...
La vagoanele supraetajate (DDR-iste) vazute in Timisoara usile de acces se gaseau "la mijloc" si apoi coborai sau urcai, dupa caz, spre scaune...
0

#1828 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 august 2017 - 15:19

Vezi postareamile, la 13 august 2017 - 13:29, a spus:



Pe de alta parte, eu nu tin minte sa fi vazut vagot supraetajat cu usile de acces la nivelul podelei "parterului" vagonului...
La vagoanele supraetajate (DDR-iste) vazute in Timisoara usile de acces se gaseau "la mijloc" si apoi coborai sau urcai, dupa caz, spre scaune...

Garniturile TE (tren etajat) din epoca socialista erau formate din calupuri de 4 vagoane legate permanent intre ele. In cazul lor intr-adevar accesul era la nivel intermediar de unde se cobora/urca spre parter/etaj. Vagoanele de care se vorbeste in stirea prezentata sunt de o generatie mai noua, la care intr-adevar accesul e la nivelul "parterului". Ca sa nu mai zicem ca DB a trasnformat o parte din aceste vagoane chiar in vagoane de dormit ! Eficient..dar incomod...
0

#1829 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 august 2017 - 18:49

Vezi postareaBogdanTm, la 13 august 2017 - 15:19, a spus:

Vagoanele de care se vorbeste in stirea prezentata sunt de o generatie mai noua, la care intr-adevar accesul e la nivelul "parterului".

Sunt vagoane modernizate pe la inteprinderile de profil de la noi ... Sunt construite cam in aceiasi perioada cu "ramele" TE... Inainte de modernizare aratau cam asa: Vagon etajat CFR
0

#1830 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 august 2017 - 19:23

Pana si diferenta de capacitate este extrem de mare...Daca la vagonul cu usile coborate avem 6 ferestre jos si 5 ferestre la etaj, la vagonul prezentat in postarea lui cseh_17 avem 10 ferestre la parter si 11 la etaj...Este clara o diferenta de capacitate semnificativa...
0

#1831 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 13 august 2017 - 19:33

Cred ca-i mai degraba vorba de acest vagon:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: fisa vagon.JPG

0

#1832 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2017 - 13:23

Nu stiu daca de azi se va pune in miscare vreo manevra dar am sa merg pe la Est, chiar sunt curios cat de populata va fi gara de material rulant. Va fi interesant de observat si cum se va desfasura si traficul in oras prin zona Garii de Est din cauza manevrelor de schimbare a locomotivei.

Comincat CFR:

UPDATE:

Nu am mai apucat sa merg sambata dar am fost azi. Ce am constat la fata locului este ca cei de la GFR asa cum banuiam isi vor retrage locomotivele de pe liniile de garare din zona fostelor depozite, lucru care era evident azi, batea vantul peacolo nu era nimica. Din pacate CFR-ul mai mult ca sigur va face ce am banuit, vor aduce ultimele garnituri care sosesc la Nord in seara aceasta chiar inainte sa se inchida circulatia si probabil le vor "parca" in gara la peroane. Dar asta e doar speculatie pana nu ajunge cineba sa sa imi si confirme ce am zis. Am sa incerc sa ajung ori vineri ori sambata viitoare daca pot din nou in zona sa vad ce si cum.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 20 august 2017 - 19:39

2

#1833 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 21 august 2017 - 21:30

Desii traficul feroviar e inchis, la bariera de la Bader tot trebuie sa astepti, poate chiar dublu, din cauza manevrelor. Inafara de garnituriile in circulatie, nu este nici un vagon de rezerva, azi s-au folosit 2 automotoare sa compenseze numarul de vagoane la o garnitura.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: popas-21.aug.17-001.jpg
  • Imagine atasata: popas-21.aug.17-002.jpg
  • Imagine atasata: popas-21.aug.17-003.jpg
  • Imagine atasata: popas-21.aug.17-004.jpg
  • Imagine atasata: popas-21.aug.17-005.jpg

1

#1834 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 august 2017 - 22:09

Cele 2 automotoare compun trenurile ce merg la Remetea Mica / Radna si au fost duse la Lugoj de unde se vor intoarce la Timisoara prin Buzias. Se vor tot plimba perioada asta la coada garniturilor pentru a nu circula singure si ca CFR Calatori sa nu plateaca taxa de utilizare a infrastructuri.

Ultimul tren ce a trecut azi peste pasjul Popa Sapca a fost IR-ul de la Mangalia (l-am vazut in P-ta 700 pe la ora 10.00).

GFR-ul si-a mutat mtarialul rulant la Lugoj cred si vor merge prin Buzias...
3

#1835 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 august 2017 - 10:04

Vad ca pe fosta Radna, actuala "ciuntita" pana la Remetea Mica, din motive straine mie inca, circula doar 4 trenuri pe zi, 2 dus, 2 intors. Nu era mai economic sa se mearga in felul urmator folosinduse o singura locomotiva desel nu 2 motoare plimbate prin tot judetul?:

Resita-Timisoara ajunge schimba locomotiva la Est si pleaca spre Radna (tren 1 a-l zilei dus)
Radna-Timisoara (tren 1 a-l zilei intors) - odata ajunse vgoanele se pregatesc pentru cursa de retur spre Resita, iar locomotiva diesel pt Radna e trasa la remiza;
Orsova-Timisoara ajunge schimba locomotiva la Est si pleaca spre Radna (tren 2 a-l zilei dus)
Radna-Timisoara (tren 2 a-l zilei intors - odata ajunse vagoanele se pregatesc pentru trenul retur spre Orsova/Caransebes. De aici in colo e cam discutabil cu diesel-ul care ori e tractat de vreun tren pana in alta parte, ori poate fi folosit ca locomotiva de manevra seara, dar cred ca CFR sigur are vreo camioneta cu ceva scule, iar o saptamana se putea face mentenanta la locomotiva diesel chiar pe linia de la intrarea la fostele depozite, acolo este piatra cubica pe jos, deci e curat pentru lucru, pe langa asta e acces usor la strada.

Sigur totul pica daca malaxele de acuma circula si pe Buzias restul zilei intre cursele de Remetea.
0

#1836 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2017 - 10:07

Câteva filme cu trenuri în zone de munte:

Băile Herculane



Izvoru Mureșului



Șuncuiuș - Defileul Crișului Repede



Călimănești


5

#1837 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2017 - 11:29

Vezi postareaandrei_tm, la 29 august 2017 - 10:07, a spus:


Șuncuiuș - Defileul Crișului Repede





Motorul de la DB e a-l nostru s-au e adus de nemti pentru ei?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 29 august 2017 - 11:29

0

#1838 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2017 - 13:49

Foarte pitoresti peisajele :) Pacat ca nu stiu ai nostri sa faca turism cum se cuvine ...
0

#1839 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 august 2017 - 19:21

Vezi postareaGygyman6, la 29 august 2017 - 11:29, a spus:

Motorul de la DB e a-l nostru s-au e adus de nemti pentru ei?


Automotorul e ex. DB si apartine de operatorul privat TFG.

Cateva automotoare au ajuns si pe la CFR dupa o mica "cosmetizare"... la Remarul Cluj Napoca...

Imagine postata
0

#1840 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 august 2017 - 22:58

Nu provin totusi din aceeasi clasa.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi