Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1182
Postat 18 august 2017 - 20:32
Vedeti anuntul oficial pe site sau pe forum la stiri.
#1184
Postat 18 august 2017 - 21:25

#1186
Postat 18 august 2017 - 22:20
Se pare că în vecii-vecilor nu vom scăpa de aceste cabluri aeriene, indiferent de cat de arătoși ar fi stâlpii sau indiferent de designul lor...
Mi-e chiar greata când văd atâta nepăsare la adresa frumosului...
#1187
Postat 19 august 2017 - 11:12
free_flow77, la 18 august 2017 - 21:25, a spus:

Pana nu vad 5 masini in pralel sub pasaj nici mie nu-mi vine a crede. Intr-adevar poate fi vorba de iluzie optica... sper sa fie asa. Reiterez faptul ca se putea trece cu inelul II si pe sub bul. Republicii odata cu aceasta largire.
#1188
Postat 19 august 2017 - 14:05

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 19 august 2017 - 14:23
#1189
Postat 19 august 2017 - 18:51

Din punctul meu de vedere este suficient de larg pentru trafic urban. Posibil sa existe ceva probleme când vor trece autobuzele articulate, nu știu exact dar vom vedea la momentul respectiv. Presupun ca exista normative de specialitate care reglementează lățimea benzilor de circulație, iar dacă nu s-ar fi încadrat in acestea nu ar fi primit autorizație...cred.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1190
Postat 19 august 2017 - 21:10
#1191
Postat 19 august 2017 - 23:51
DanielT, la 19 august 2017 - 14:05, a spus:

Santierul a început în jurul datei de 20 iulie 2016 iar cu termenul de finalizare ar trebui să fie în 20 septembrie 2017 și asta se va întampla probabil... Cele 6 luni sunt exagerate dar aici cred ca intra lunile de iarna în care nu se poate lucra și care teoretic nu se calculează de la termenul de execuție.
#1192
Postat 20 august 2017 - 00:08
Niciunde în lumea asta nu se scot lunile de iarna. Termenul e termen
#1193
Postat 20 august 2017 - 09:05

1. Masurare pod vechi cu google maps = ~13.5m.
2. Filmare din drona cu un pod nou langa podul vechi. Podul vechi 3.5cm pe ecran, podul nou 5.3cm. 13.5 / 3.5 * 5.3 =~ 20.5 m
3. Imaginea cu schita de cateva postari mai sus, intamplarea face ca tot 5.3cm are pe ecran. 0.5cm de la marginea carosabilului pana la capat pe partea estica, 0.8cm pe partea vestica => 1.3cm din pasaj, deci 4cm din pasaj sunt efectiv peste carosabil. 20.5 / 5.3 * 4 = 15.5m.
Sau mergem cu o ruleta la fata locului. Ce face plictiseala din om.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 20 august 2017 - 09:09
#1196
Postat 20 august 2017 - 14:58
Linkul meu
Adica 3.5 metri o banda, care din cate stiu este "standardul" impus Primaria Timisoara la strazile noi: 12 metri intre limitele de proprietate, 7 metri asfalt (2 x 3.5 m) + 5 metri laterale (2 x 2.5 m trotuar/utilitati/zona verde).
La Jiul o sa fie 5 benzi in 15 metri. Cum spunea un coleg: un pasaj mic si stramb.
O ctitorie mareata, a Maretului Carmaci Robu

#1197
Postat 20 august 2017 - 16:07
CataM, la 19 august 2017 - 18:51, a spus:

Din punctul meu de vedere este suficient de larg pentru trafic urban. Posibil sa existe ceva probleme când vor trece autobuzele articulate, nu știu exact dar vom vedea la momentul respectiv. Presupun ca exista normative de specialitate care reglementează lățimea benzilor de circulație, iar dacă nu s-ar fi încadrat in acestea nu ar fi primit autorizație...cred.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dupa ce vad eu in acest proiect se pare ca ai voie sa faci stanga de pe strada garii tot de pe o banda...
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 20 august 2017 - 16:07
#1198
Postat 20 august 2017 - 17:39
The Mechanic, la 20 august 2017 - 09:19, a spus:
Este cu laser (precizie 1.5mm).

Inaltime bariera gabarit Circumvalatiunii:




Latime pasaj:



Inaltime pasaj:


Inaltime bariera gabarit Republicii:



Mai urmeaza sa fie turnata placa de beton care include sistemul de incalzire, straturile de asfalt. Lateral poate ca nu mai adauga un finisaj pe pereti care sa scada latimea.
PS: Sper ca testeaza circuitul electric inainte de turnarea betonului.

Restul de poze:
#1199
Postat 20 august 2017 - 19:46

#1200
Postat 21 august 2017 - 06:23
Florin.B RATT, la 20 august 2017 - 19:46, a spus:

Principiul e cam acelasi...se proiecteaza ceva mai scump, se executa ceva mai scump = avem deja cateva buzunare incalzite bine. Ca sistemul nu merge in parametri dam vina pe mentenanta care nu a fost ceruta prin caietul de sarcini..toata lumea cu mainile curate si buzunare calde...si deja la orizont o noua lucrare publica...precum vedeti si dumneavoastra parcurile reabilitate pe bani grei.. toate au fost frumoase la inaugurare si 1 saptamana dupa aceea...acum devin din nou gropi de deseuri si delasare pentru ca nu e prevazuta in buget intretinerea lor.. Ca si cu bordurile pe care le schimbam dupa sezon primavara ca le-a distrus zapada si gheata si toamna ca le-a distrus canicula..si mai tragem si cate o asfaltare daca tot ne apucam de munca...un perpetum mobile de a toca la nesfarsit bani publici. Am impresia ca in capitalismul romanesc a ajuns practica comunista inmultita cu 100 "noi ne facem ca muncim"...dar se urmareste cu strictete decontarea "dar ei chiar ne platesc ..pe cine trebuie"...
