Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1821
Postat 31 iulie 2017 - 20:30
Potrivit reprezentantilor cailor ferate sarbe, de vina sunt numarul mic de pasageri de pe aceasta ruta si decizia rationalizarii costurilor.
„Trenurile internationale 7686/7686, 7687/7687, 7688/7688, 7689/7689 Timisoara Nord – Stamora Moravita – Vrsac si retur vor circula numai pe distanta Timisoara Nord – Stamora Moravita si retur„, precizeaza CFR Calatori"
http://www.opiniatim...oara/31/07/2017
#1822
Postat 02 august 2017 - 12:13
#1823
Postat 11 august 2017 - 18:44
https://www.facebook...80402891997909/
#1824
Postat 11 august 2017 - 18:56

#1826
Postat 13 august 2017 - 00:52
cseh_17, la 11 august 2017 - 18:56, a spus:
Vagonul in cauza este acesta ( Foto Dr2005) : https://farm8.staticflickr.com/7667/17096726225_770c2ddc74_c.jpg
Usile de acces sunt la acelasi nivel cu "parterul"...
La proiectarea peronului nu s-a tinut cont de specificatiile acestui vagon... In cazul unui vagon "obisnuit" cred ca peronul e la acelasi nivel cu podeaua.
#1827
Postat 13 august 2017 - 13:29
In acea zi (zice CFR-ul), trenul respectiv a fost tras gresit pe acel peron...
Pe de alta parte, eu nu tin minte sa fi vazut vagot supraetajat cu usile de acces la nivelul podelei "parterului" vagonului...
La vagoanele supraetajate (DDR-iste) vazute in Timisoara usile de acces se gaseau "la mijloc" si apoi coborai sau urcai, dupa caz, spre scaune...
#1828
Postat 13 august 2017 - 15:19
mile, la 13 august 2017 - 13:29, a spus:
Pe de alta parte, eu nu tin minte sa fi vazut vagot supraetajat cu usile de acces la nivelul podelei "parterului" vagonului...
La vagoanele supraetajate (DDR-iste) vazute in Timisoara usile de acces se gaseau "la mijloc" si apoi coborai sau urcai, dupa caz, spre scaune...
Garniturile TE (tren etajat) din epoca socialista erau formate din calupuri de 4 vagoane legate permanent intre ele. In cazul lor intr-adevar accesul era la nivel intermediar de unde se cobora/urca spre parter/etaj. Vagoanele de care se vorbeste in stirea prezentata sunt de o generatie mai noua, la care intr-adevar accesul e la nivelul "parterului". Ca sa nu mai zicem ca DB a trasnformat o parte din aceste vagoane chiar in vagoane de dormit ! Eficient..dar incomod...
#1829
Postat 13 august 2017 - 18:49
BogdanTm, la 13 august 2017 - 15:19, a spus:
Sunt vagoane modernizate pe la inteprinderile de profil de la noi ... Sunt construite cam in aceiasi perioada cu "ramele" TE... Inainte de modernizare aratau cam asa: Vagon etajat CFR
#1830
Postat 13 august 2017 - 19:23
#1832
Postat 19 august 2017 - 13:23
Comincat CFR:
UPDATE:
Nu am mai apucat sa merg sambata dar am fost azi. Ce am constat la fata locului este ca cei de la GFR asa cum banuiam isi vor retrage locomotivele de pe liniile de garare din zona fostelor depozite, lucru care era evident azi, batea vantul peacolo nu era nimica. Din pacate CFR-ul mai mult ca sigur va face ce am banuit, vor aduce ultimele garnituri care sosesc la Nord in seara aceasta chiar inainte sa se inchida circulatia si probabil le vor "parca" in gara la peroane. Dar asta e doar speculatie pana nu ajunge cineba sa sa imi si confirme ce am zis. Am sa incerc sa ajung ori vineri ori sambata viitoare daca pot din nou in zona sa vad ce si cum.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 20 august 2017 - 19:39
#1834
Postat 21 august 2017 - 22:09
Ultimul tren ce a trecut azi peste pasjul Popa Sapca a fost IR-ul de la Mangalia (l-am vazut in P-ta 700 pe la ora 10.00).
GFR-ul si-a mutat mtarialul rulant la Lugoj cred si vor merge prin Buzias...
#1835
Postat 22 august 2017 - 10:04
Resita-Timisoara ajunge schimba locomotiva la Est si pleaca spre Radna (tren 1 a-l zilei dus)
Radna-Timisoara (tren 1 a-l zilei intors) - odata ajunse vgoanele se pregatesc pentru cursa de retur spre Resita, iar locomotiva diesel pt Radna e trasa la remiza;
Orsova-Timisoara ajunge schimba locomotiva la Est si pleaca spre Radna (tren 2 a-l zilei dus)
Radna-Timisoara (tren 2 a-l zilei intors - odata ajunse vagoanele se pregatesc pentru trenul retur spre Orsova/Caransebes. De aici in colo e cam discutabil cu diesel-ul care ori e tractat de vreun tren pana in alta parte, ori poate fi folosit ca locomotiva de manevra seara, dar cred ca CFR sigur are vreo camioneta cu ceva scule, iar o saptamana se putea face mentenanta la locomotiva diesel chiar pe linia de la intrarea la fostele depozite, acolo este piatra cubica pe jos, deci e curat pentru lucru, pe langa asta e acces usor la strada.
Sigur totul pica daca malaxele de acuma circula si pe Buzias restul zilei intre cursele de Remetea.
#1836
Postat 29 august 2017 - 10:07
Băile Herculane
Izvoru Mureșului
Șuncuiuș - Defileul Crișului Repede
Călimănești
#1838
Postat 29 august 2017 - 13:49
