Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1101
Postat 20 iulie 2017 - 12:32
#1102
Postat 20 iulie 2017 - 12:58
#1103
Postat 20 iulie 2017 - 13:14
Importanta este calitatea proiectelor. In timp ce in judete sarace trag tare sa isi faca retele de apa si canalizare noi, la noi s-a depasit acel stadiu, sunt multe proiecte pe extindere de retele existente. Prin alte judete vad proiecte de renovare scoli/gradinite, la noi sunt constructii de gradinite/crese noi. Plus capitolul asfaltari, unde s-au facut pasi enormi in ultimii ani, prin orasele mici si comune devin tot mai rare strazile neasfaltate.
Aceasta postare a fost editata de radutm: 20 iulie 2017 - 13:15
#1104
Postat 20 iulie 2017 - 14:40
#1105
Postat 20 iulie 2017 - 15:06
Ca sa revenim on topic, in discuitia referitoare la podul Jiul in prima faza tindeam sa ii dau dreptate lui Robu. Dar daca Bojin nu minte si zice ca Apele Romane au transmis de la inceput cotele (podul Traian) iar proiectul e facut ignorand aceste cote si a fost luat ca referinta Podul Michelangelo ca si cote, Robu va pierde. In acest caz proiectul va trebui refacut, deci noi amanari si reaprobari. Oricum ar fi sper sa se decida in scurt timp.
#1106
Postat 20 iulie 2017 - 19:30
Citeaza
Am putut observa ca dupa spargerea USL, aceste doua personaje nu pot "lucra" impreuna!
Singura diferenta este ca unul se zbate ca nebunul sa faca cate ceva, ignorand pe alocuri tot felul de lucruri care te incurca mai apoi, mergand inainte fara sa gandeasca mai profund iar celalalt se zbate ca nebunul sa-i puna piedici cat de mult poate primului, el nerealizand mai nimic de interes major nici in postura de presedinte CJT si nici in cea de director al ABAB...
Suntem intr-o situatie cat se poate de neplacuta...
#1107
Postat 20 iulie 2017 - 20:46
Aceasta postare a fost editata de radutm: 20 iulie 2017 - 20:48
#1108
Postat 20 iulie 2017 - 21:08
Insa nu vreau sa ma imbat cu apa rece si sa cred ca in cadrul regiunii (Banat) am avea conducatori unul si unul...Ar fi foarte posibil sa avem conducatori si la nivel regional precum ii avem pe acestia la nivel judetean care in mare parte sunt complet dezinteresati de zona pe care o conduc si o reprezinta...
Dar in mod cert regionalizarea ar fi un pas inainte pentru societate...Puzderia de judete mananca fonduri insemnate de la buget doar pentru a exista!
#1109
Postat 20 iulie 2017 - 21:19
mile, la 20 iulie 2017 - 19:30, a spus:
Singura diferenta este ca unul se zbate ca nebunul sa faca cate ceva, ignorand pe alocuri tot felul de lucruri care te incurca mai apoi, mergand inainte fara sa gandeasca mai profund iar celalalt se zbate ca nebunul sa-i puna piedici cat de mult poate primului, el nerealizand mai nimic de interes major nici in postura de presedinte CJT si nici in cea de director al ABAB...
Suntem intr-o situatie cat se poate de neplacuta...
Este cat se poate de corect. Din pacate se pare ca nu putem scapa de acest personaj.
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 20 iulie 2017 - 21:56
#1110
Postat 20 iulie 2017 - 21:53
radutm, la 20 iulie 2017 - 20:46, a spus:
Important e nu cat s-a alocat pe hartie ci cat se va aloca efectiv si pentru ce proiecte. Guvernul nu va avea 6 miliarde si jumatate de EUR sa aloce pana in 2020 si asta doar pentru proiectele din PNDL2. Vom vedea in timp cat va primi efectiv Timisul/Timisoara din cele 751 milioane si pentru ce proiecte si vom putea compara cu ce vor primi celelalte judete.
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 20 iulie 2017 - 21:55
#1111
Postat 21 iulie 2017 - 22:44
#1116
Postat 28 iulie 2017 - 11:24
Sunt curios daca nu o sa se subrezeasca dupa cateva tiruri plantate in ea, sper sa nu fie cazul. Cea veche parca era prinsa direct de culee.
Dar poate e mai bine asa, e clar mai vizibila, sper sa fie mai atenti soferii.
Eu fi abordat si in alte feluri problema, se poate desena si pe asfalt limitarea de inaltime pe benzile care duc catre pasaj. Si pe Republicii pot sa presemnalizeze limita atat pe carosabil cat si pe indicatorii de directii pe care sper sa-i monteze. Mai multe semne, sanse mai mare sa fie observate.
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 28 iulie 2017 - 11:29
#1118
Postat 28 iulie 2017 - 12:13
In alta ordine de idei acum se misca incet Porr. Seara dupa ora 18 e gata programul. In ritmul asta nu termina nici in 15 Septembrie. Si deja de cand au deschis strada Jiul a crescut coada dinspre Gara spre Circumvalatiunii. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie dupa 15 Septembrie.
Plus smecherii care dubleza la stanga spre pasaj si incetinesc ritmul.
Si ultimii smecheri: pe Jiul. Pe Jiul sunt 3 benzi catre pasaj: la stanga, inainte si la dreapta. Zilele trecute, un "smecher" cu Passat TDI 2003-2004, s-a pus pe banda de la stanga (spre Republicii). Cand s-a facut verde a dat tare talpa si a franat apoi brusc in fata mea, care eram primul pe banda de inainte. Cat pe cel sa-l pocnesc ca nu ma asteptam. Probabil la politie eram eu de vina ca l-am pocnit din spate, putin lateral ca nu a apucat sa intre de tot. Camera video ioc. Chiar ma intreb, mai exista politia rutiera ?
Aceasta postare a fost editata de Lupul: 28 iulie 2017 - 12:14
#1119
Postat 28 iulie 2017 - 14:27

si oricum daca se incadreaza pe breteaua aia are nevoie de 3 benzi ca sa ia curba in pasaj
#1120
Postat 29 iulie 2017 - 11:15
DanielT, la 28 iulie 2017 - 10:50, a spus:
3,70 metri sunt trecuți pe aceasta bara (Republicii) deși la ochi mi se pare că ar fi și mai puțin...
Pe partea cealaltă sunt trecuți 4 metri...
Ciudat, dacă vi dinspre Circumvalatiunii, poți intra in pasaj daca ai 3,90 m dar nu poți ieși daca mergi spre strada Jiul. Doar spre gara poți merge, obligatoriu...