Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 07 iulie 2017 - 10:06
Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#461
Postat 07 iulie 2017 - 10:05
#463
Postat 07 iulie 2017 - 12:28
Citeaza
„Astăzi de dimineață a fost adus în șantier podul pasajului Popa Șapcă, o structură metalică de 25 metri lungime – atât va fi anvergura acestui pasaj!- și 4.4 metri lățime. El va fi montat pe poziție începând din 21 august 2017”, a scris primarul Timișoarei Nicolae Robu pe Facebook.
„Suntem, așadar, în linie dreaptă și cu această mare și grea lucrare! Nu mai rămâne decât să se încheie cercetările arheologice, pentru a se putea intra în forță și pe str. Popa Șapcă propriu-zisă,
• cu ce-a mai rămas de făcut la rețelele de utilități,
• cu construcția zidurilor delimitatoare ale carosabilului -scheletul de rezistență, format din piloni duși la 10 m adâncime a fost deja realizat-,
• cu lărgirea la 4 benzi a carosabilului,
• cu amenajarea trotuarelor și pistelor de bicicletă,
• cu plantarea de copaci pe toată lungimea, pe ambele părți,
• cu amenajarea fâșiilor de spațiu verde”, a mai scris primarul pe Facebook.
http://www.tion.ro/a...dreapta/1861968
Se pare ca au autorizate de la CFR, sau? Nu stiu cand le-a fost data.
UPDATE: ca i-am ascultat si conferinta de presa de azi, a obtinut autorizatia de la CFR si se va intrerupe circulatia trenurilor din 21 august timp de o saptamana.
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 07 iulie 2017 - 12:39
#464
Postat 07 iulie 2017 - 12:55
#465
Postat 07 iulie 2017 - 13:45
sa nu zic, ca pare cam ingust podul , nu incap 2 trenuri pe el
video
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 07 iulie 2017 - 13:46
#466
Postat 07 iulie 2017 - 14:07
Elphax, la 07 iulie 2017 - 13:45, a spus:
sa nu zic, ca pare cam ingust podul , nu incap 2 trenuri pe el
video
Asa e, in randari apare un pod cu o singura linie, dar picioare pasajului sunt proiectate sa sustina si un al doilea pod.

#467
Postat 07 iulie 2017 - 14:19
#468
Postat 08 iulie 2017 - 12:56

#470
Postat 09 iulie 2017 - 12:40
#472
Postat 14 iulie 2017 - 13:16
Citeaza
In proiect firul II ar veni în dreapta firului existent(pe sensul de mers spre Bucureşti), aspect observabil la toate pasajele din Timişoara. Ce a putut induce în eroare este prezenţa culeii din stânga firului existent la pasjaul Piaţa 700, care a fost folosită ca linie industrială în zonă, terasamentul fiind gândit pentru linie triplă până acolo. Ciudat este că atunci când s-a realizat electrificarea liniei şi modificarea pasajului9amândouă în 1974), stâlpii de reţea nu s-au amplasat între linia industrială şi cea curentă, ci s-au amplasat pe terasamentul firului II, blocând o eventuală dublare a acesteia (de la pasajul Gheorghe Lazăr, stâlpii sunt amplasaţi corespunzător).
#473
Postat 14 iulie 2017 - 14:37
#474
Postat 14 iulie 2017 - 22:22
Infra, la 14 iulie 2017 - 13:16, a spus:
La electrificarea CFR pe portiunile unde linia e in curba stalpi ce sustin linia de contact se amplaseaza pe exteriorul curbei in majoritatea cazurilor, sunt si excepti ce tin si de situatia din teren .
Cand se va dubla linia, firul nou construit va avea stalpii ei dedicati pentru electrificare.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 14 iulie 2017 - 22:23
#475
Postat 16 iulie 2017 - 11:46
Citeaza
Si stalpii vechi vor fi schimbati pentru ca au peste 40 de ani. Pana si sinele si traversele vor fi puse noi...
Cred ca este vorba de un proiect complet nou si nu de un proiect pentru doar o linie de suplimentare...Ambele fire vor fi noi!...
Mai ales ca pana la realizarea proiectului vor mai trece 10 ani, respectiv totul va mai imbatrani cu 10 ani fata de "varsta" actuala...
#477
Postat 16 iulie 2017 - 17:46
#478
Postat 16 iulie 2017 - 18:39
#479
Postat 16 iulie 2017 - 20:34