
Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)
#1061
Postat 05 iulie 2017 - 19:40

#1063
Postat 06 iulie 2017 - 12:23
Excavatorul JCB are un "cap" gen "ciocan pneumatic" cu care sparge vechea culee ?
Adica nu prea cred sa poata sparge cu cupa

#1064
Postat 06 iulie 2017 - 20:11
Ce ma deranjeaza pe mine, de ce mama naibii mai tin kkt-ul ala de limitator vechi? Ba mai mult, pentru al sustine au si lasat doua bucati din culeea veche...

#1066
Postat 06 iulie 2017 - 22:55
Au inceput sa spraga culeea cu jucaria aia mica si pe urma si-au dat seama ca ii apuca 2018 si nu termina ?

Si de au adus doar un JBC mare ? Trebuiau aduse 2 - 3 de la bun inceput si se rezolva intr-un weekend....
#1067
Postat 06 iulie 2017 - 23:02
#1069
Postat 13 iulie 2017 - 23:55
brioti, la 06 iulie 2017 - 23:02, a spus:
La lucrarile de infrastructura comuniste habar nu are nimeni ce s-a construit efectiv, mai ales la cele modernizate de mai multe ori. Cu atit mai mult pentru ca oricit se fura nimic nu lipsea s-a turnat mai mult beton decit in proiect pentru ca cei responsabili sa fie siguri ca nu o sa fie saltati pentru probleme aparute la obiectiv. Atit la str. Circumvalatiunii cit si la Bd. Antenei constructorii au gasit un strat de beton mult mai gros decit ar fi banuit proiectantul.
#1070
Postat 14 iulie 2017 - 10:26
#1071
Postat 17 iulie 2017 - 14:43
#1073
Postat 18 iulie 2017 - 08:15
1. e foarte urat

2. chiar daca e urat, sper sa fie util, cu toate ca nu-mi dau seama cum incap 5 masini deodata pe sub el, macar masini de categorie medie, ca 5 autobuze intra doar lipite

In rest, multumim de poze

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 18 iulie 2017 - 09:16
#1074
Postat 18 iulie 2017 - 09:09
#1075
Postat 18 iulie 2017 - 09:34
Practic, daca tinem cont ca in zona se construiesc ansambluri rezidentiale si noi zone de business, putem deja sa preconizam o crestere exponentiala a traficului pietonal. Din punctul asta de vedere solutiile gasite sunt destul de firave, s-ar putea ca peste vreo 20 de ani sa ne intrebam cum de n-am dat mai multa atentie pietonilor cand am refacut pasajul.
#1076
Postat 18 iulie 2017 - 09:49
Apoi văd că tineretul de azi nu știe că traficul pietonal intens era tocmai pe partea cu gara, tocmai din cauza gării și a navetiștilor ce o foloseau, numai că la "reabilitarea" pasajului din urmă cu niște ani, când s-au creat 3 benzi prin el, trotuarul dinspre gară a fost desființat "în mod abuziv" fata de cetățeni/pietoni iar de atunci lumea s-a obișnuit volens-nolens sa circule pe partea cealaltă...
Iată că și acum după ce avem o lucrare noua, ea este una urâtă, asimetrica, excentrica, creata de minți obișnuite cu compromisul tehnico-moral...
#1077
Postat 18 iulie 2017 - 10:07
radutm, la 18 iulie 2017 - 09:34, a spus:
Practic, daca tinem cont ca in zona se construiesc ansambluri rezidentiale si noi zone de business, putem deja sa preconizam o crestere exponentiala a traficului pietonal. Din punctul asta de vedere solutiile gasite sunt destul de firave, s-ar putea ca peste vreo 20 de ani sa ne intrebam cum de n-am dat mai multa atentie pietonilor cand am refacut pasajul.
Corect, dar eu ma refeream la optiunea aleasa si parerea ca decat ceva improvizat si prost facut, mai bine deloc (cand ai alternative).
#1078
Postat 18 iulie 2017 - 10:24
Ce ma ingrijoreaza e ca nu se va putea face de pe ambele benzi stanga pe sub pasaj pe Circumvalatiunii (cum merge de la gara catre centru pe Republicii). Daca e asa, am facut rahatul praf si pasajul nu foloseste la nimic, adic plusul adus va fi atat de mic ca nu a meritat deranjul
#1079
Postat 18 iulie 2017 - 11:11

#1080
Postat 18 iulie 2017 - 12:22