Despre tramvaie in general
#2841
Postat 11 iulie 2017 - 09:44
#2842
Postat 11 iulie 2017 - 15:08
Aceasta postare a fost editata de breky: 11 iulie 2017 - 15:08
#2843
Postat 13 iulie 2017 - 16:07
cseh_17, la 05 iulie 2017 - 11:58, a spus:
Pe linia 7 sunt foarte minute pe grafic, chiar si duminica, si vatmanii sunt obligati sa mearga mai incet, altfel ajung prea repede la capete si primesc avertismente.
#2844
Postat 14 iulie 2017 - 00:48
#2845
Postat 14 iulie 2017 - 08:27
weg_mann4ratt, la 13 iulie 2017 - 16:07, a spus:
Pe toate liniile s-au adaugat minute, dar, din ce am vazut, s-au adaugat pentru stationarea la capete. De exemplu, pe linia 1 am vazut asa:
Gara - Maria: 6 min
Maria - 700: 9 min
700 - Traian: 8 min
Traian - Meteo: 10 min
Stationare capat: 6 min
Meteo - Traian: 12 min
Traian - 700: 8 min
700 - Maria: 9 min
Maria - Gara: 6 min
Stationare capat: 12 min
TOTAL: 86 min.
La linia 2 e ceva similar, cu 12 minute de stationare la Dambovita. Nu stiu cum e la linia 7, dar nu m-ar mira ca si el sa aibe tot 12 minute de stationare la Dambovita.
In zilele lucratoare vad ca se respecta graficele. Ce se mai pierde pe traseu, se mai recupereaza la capete. Nu stiu daca si duminica sunt tot la fel de multe minute alocate. Daca da, probabil de aici chestia cu mersul incet, duminica traficul fiind mult mai lejer. Mai ales pe portiunea 700 - Maria, unde sunt 9 minute (total justificat in zilele lucratoare, e o aglomeratie de nedescris acolo, din cauza santierului de la Jiul), duminica s-ar putea sa meraga incet.
#2847
Postat 17 iulie 2017 - 12:08
#2848
Postat 19 iulie 2017 - 08:20
P.S: De curatenie nici sa nu mai vorbesc. Precum in tramvai asa si la toata echipa R.A.T.T in case, altfel nu imi explic lipsa asta de igiena pana la urma, ca nu va cere nimeni lux, la dracu. Geamurile tramvaielor nu cred ca au fost spalate vreodata. Jalnic.
#2849
Postat 19 iulie 2017 - 09:59
O instalatie de aer conditionat eficient pentru un vagon articulat, de dimensiunea asta, costa zeci de mii de euro, la care s-ar mai adauga o manopera nu tocmai ieftina, deci nu o sa vezi o astfel de modernizare. Au incercat sa faca asta bucurestenii care isi cumparasera 1000 de autobuze fara AC si au renuntat rapid la idee.
Echipa specializata de curatenie nu mai avem, curatenia fiind efectuata de mecanici sau electricieni, printre alte lucrari de intretinere.
P.S. Sunt sute de tramvaie, unele chiar noi,in Germania (de exemplu) neprevazute cu AC. La fel si autobuze.
#2850
Postat 19 iulie 2017 - 11:47
#2851
Postat 19 iulie 2017 - 12:22
#2853
Postat 19 iulie 2017 - 17:05
Gygyman6, la 14 iulie 2017 - 09:28, a spus:
-peste 5km din traseu linie cale modernizata;
-sub 3km din traseu linie cale veche;
Ma scuzati,am aproximat un pic dar am numarat vreo 9 statii destyl de lungi"varza "pe linia 7...deci jumate sau chiarai mult vazra......linia lui 4 ma ajuta mult de la bifurcatie......singura linie cale vuna e dela bifurcatie pana in Balcescu si nora ...gara.
Paul85, la 17 iulie 2017 - 12:08, a spus:
Nu am vazut niciunde portiunea mentionata...era vorba de linia 7 in general
#2854
Postat 19 iulie 2017 - 21:37
brioti, la 19 iulie 2017 - 17:05, a spus:
Eu am invatat ca distanta se masoara in km (kilomterii) nu in statii... Nu am stat sa nr statiile, poate sunt mai multe in acei 3km nemodernizati, dar cu siguranta 5km sunt buni (modernizati) si avand in vedere ca 5 este mai mare ca si 3 banuiesc ca poti deduce ca ai imputat ceva gresit.
brioti, la 19 iulie 2017 - 17:05, a spus:
Nu ai vazuto pentru ca nu stiai si nici nu te-a interesat in ce context se vorbea, iti cunosc punctul de vedere in legatura cu tramvaiele si pentru tine discutia asta mica a fost o buna oportunitate sa critici din nou nu sa duci o discutie constructiva.
din postarea cu #2840 a lui cseh de pe pagina anterioara.
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 iulie 2017 - 23:41
#2855
Postat 19 iulie 2017 - 23:12
#2856
Postat 19 iulie 2017 - 23:55
brioti, la 19 iulie 2017 - 23:12, a spus:
Din moment ce nu ai facut un calcul a-l distantei de parcurs de unde ai scos rezultatul cu jumatate din traseu este varza? Din nou, o distanta se masoara in km nu in repere artificiale.
brioti, la 19 iulie 2017 - 23:12, a spus:
Dupa cum spuneam si mai sus, tratezi cu superficialitate subiectul nu vezi decat in fata. Si din moment ce opinia asta este bazata pe o observatie superficiala poate influenta si pe altii iar totul se poate transforma intr-un disconfort pentru oras pe viitor, doar opinia asta nu o ai doar aici pe forum, cu ea mergi in fiecare zii oriunde. Cu alte cuvinte da este interzisa, deoarece este subiectiv argumentata.
#2858
Postat 27 iulie 2017 - 12:37

Citeaza

Potrivit informațiilor pe care am reușit să le obținem ar fi vorba despre tramvaie de la Arad. Compania Astra a scos noi modele la teste, iar probele au ajuns și la Timișoara.
https://www.banatula...-din-timisoara/
Astia ce tot isi testeaza tramvaiele la noi? Ia sa le luam un tramvai taxa de uzura pentru liniile noastre. Unu din-asta si unu din-ala de anu trecut, cand si-au mai testat unu pe la noi


Aceasta postare a fost editata de DanielT: 27 iulie 2017 - 12:37
#2859
Postat 27 iulie 2017 - 12:54
Aceasta postare a fost editata de xander89: 27 iulie 2017 - 13:00
#2860
Postat 28 iulie 2017 - 00:17
Banuiesc ca trebuie modificari pentru ecartamente mai mici iar acestea se vor face doar pentru comenzi ferme...
Legat de testele ce fac aici, nu cred RATT-ul le pune infrastructura la dispozitie pe gratis...
Cei drept avem si portiuni bune unde se pot face teste dinamice precum si portiuni cu "denivelari" (nereabilitate) unde se poate testa rezistenta de uzura ...
